Tämä ei nyt ihan kuulu suoraan kirjoihin tai elokuviinkaan, mutta tietääkö joku mistä vois hankkia taikasauvan? Sellasen oikean puisen taikasauvan ja täältä kotimaasta vieläpä, kun ei ole luottokorttia tms. että vois ulkomailta tilailla.
Taikasauva
46
7420
Vastaukset
- thai
Osta rautakaupasta tai puutavaraliikkeestä haluamasi pituinen ja paksuinen pyörötanko ja maalaa se vaikka ensin mustaksi ja sitten toinen pää hopealla/kullalla mielesi mukaan.
Parempi vaihtoehto olisi ehkä kuitenkin hakea sopivan vänkkyrä luonnonpuun pätkä ja kuoria se. senkin voi vaikka lakata tai maalata. Pihlaja on perinteinen suomalainen pyhä puu. Muista että elävän puun tai oksan ottaminen vaatii maanomistajan luvan. Tosin ei kai kukaan välitä jos yhden taikasauvan verran napaa mukaansa.- DragonFlame
Piipi , en nyt tahtoisi olla mitenkään ilkeä mutta jos olet lukenut kirjat tarkkaan niin elokuvissa on samanlaiset kaavut kuin kirjoissakin !
Ja samaa mieltä siitä että oma sauva on parempi kuin esim. kaupasta ostettu ;)!
löytyy ohje taikasauvan valmistamiseen: http://hpfanit.vuotis.net/puuhaa/taikasauva.php
- nillemi90
Mielestäni ehdottomasti parhaat ohjeet taikasauvan valmistamiseen löytyvät täältä (ovat suomeksi).
http://www.freewebs.com/sudenpuu/taikasauvakurssi.htm
Itse (ja muutama kaverini) hankin taikasauvani noiden sivujen kautta, sivujen ylläpitäjältä joka tekee sauvoja harrastuksekseen. Sivuilla näyttää nykyään olevan myynnissä valmiitakin taikasauvoja.
http://www.freewebs.com/sudenpuu/myytv.htm
Muuta paikkaa suomesta en tiedä josta voisi taikasauvan hankkia. Tietääkö joku muu? - maitotuote--
- maituote--
Niin että otsikko:P
- Tinytails Bella
Minäkin haluaisin sellaisen taikasayvan mutta en tiedä mistä sen löytäis.
- Piipi
Mie olen kanssa miettinyt mistä saisi hommattua taikasauvan, potter tyylisen. Kaupoista ei tunnu löytyvän, ja kukaan tuttavistani ei osaa sellaista väsätä, puhumattakaan minusta.
Mutta ainahan omatekoinen on parempi kuin valmis. Itse väsäsin kaavun :D Eikä se todellakaan ole aivan samanlainen kuin mitä kirja antaa ymmärtää, ja elokuvat. (elokuvissa on erilaiset kaavut kuin kirjoissa).
Ja mitä muut antoivat ohjeita sauvan tekoon, eivät olleet niin pottermaisia, mutta ei kait se haittaa. Ehkä oli liian pitkät, mutta iste tekemällä saa juuri sopivan laisen, ei sen tartta olla just sellanen mitä elokuvissa on, tai kirjoissa, tai noissa sauvatekokohjekuvissa.
Mutta etsivä löytää.- Nimetön
E-baystä huusin itselleni tollasen:
http://www.noblecollection.com/catalog/product.cfm?id=NN7005&catid=21
makso 36€ kaikkineen englannista, vaati tosin luottokorttia - MMMP-00
Nimetön kirjoitti:
makso 36€ kaikkineen englannista, vaati tosin luottokorttiaToimiko se sauva?
- Harry Potter-fani
Nimetön kirjoitti:
makso 36€ kaikkineen englannista, vaati tosin luottokorttiaPystyykö tosta Noble Collectionista tilata Suomeen?
- Milla Suksi
Piipi toi ei oo totta ! En halua olla ilkeä mutta kirjat ovat antaneet ymmärtää että elokuvissa on samanlaiset kaavut!
Ja jos olet niin fiksu niin kerroppa kuka on Judiana Moskovy?
- lapapåå
Kannattaa mennä Viistokujalle, Ollivandersilta saat aidot ja parhaimmat sauvat halvalla.
- taikasetä
KYLLÄ VUOTAVAST NOIDANKATTILAST SAA PALJO PAREMMAT SAUWAT NIILLE LÄMPEE JOKA NAINEN JA NOITA
- lassiefani
sähän voit kattoo niitä hesasta sieltä mä ostin mun oman mut siinä tulee ku heilautat sitä siinä tulee valo esim avada cedavra nii siihe tulee valo
- CoolGreen
Onko jossain huittisissa,forssassa,loimaalla tai humppilassa jotain paikkoja josa myytäis taikasauvoja?
- GoolGreen
CoolGreen kirjoitti:
Onko jossain huittisissa,forssassa,loimaalla tai humppilassa jotain paikkoja josa myytäis taikasauvoja?
jaa oisko viel urjalassa semmonen?
- tupu798
Tiedätkö, onko kyseisellä kaupalla, nettisivuja?
- Pajupöheikkö
Toissakesänä veistin pajusta itelleni sauvan, mutta totesivat sen ministeriössä laittomaksi ja napsauttivat poikki. Ei tarvita, ku linkkuveitsi(Mielellään Sveitsin armeijan, sillä ne on parhaita) ja pikkasen mielikuvitusta.
- hp4ever
www.alivans.com
tosta saa ostettua ihan minkälaisia sauvoja vaan ne on samanlaisia kun elokuvissa. :) - harry potter
hp4ever kirjoitti:
www.alivans.com
tosta saa ostettua ihan minkälaisia sauvoja vaan ne on samanlaisia kun elokuvissa. :)tilasin itse ainakin cinereplicas.co.uk ja valitsin maksutavaksi verkkopankki siirron ja viikon päästä tuli taikasauva koti-ovelle ja eikä maksa kun sauva 39,99€ ja postitusmaksu 22€
- taikasauvaheppu
harry potter kirjoitti:
tilasin itse ainakin cinereplicas.co.uk ja valitsin maksutavaksi verkkopankki siirron ja viikon päästä tuli taikasauva koti-ovelle ja eikä maksa kun sauva 39,99€ ja postitusmaksu 22€
mun ukki tekee niin hienoja taikasauvoja että oksat pois! mä lähetän taikasauvan kuvan jonka ukki teki www.kaboodle.com/.../AAAAAvK-QaIAAAAAAHbZTQ.jpg
- taikasauvaheppu
taikasauvaheppu kirjoitti:
mun ukki tekee niin hienoja taikasauvoja että oksat pois! mä lähetän taikasauvan kuvan jonka ukki teki www.kaboodle.com/.../AAAAAvK-QaIAAAAAAHbZTQ.jpg
oho tuli toho äsköseen viestiin väärä linkki /.../AAAAAvK-QaIAAAAAAHbZTQ.jpg tässä on oikee
- taikasauvheppua
taikasauvaheppu kirjoitti:
oho tuli toho äsköseen viestiin väärä linkki /.../AAAAAvK-QaIAAAAAAHbZTQ.jpg tässä on oikee
taas väärä http://www.kaboodle.com/hi/img/2/0/0/76/d/AAAAAvK-QaIAAAAAAHbZTQ.jpg noniin
- Pööhööö
taikasauvheppua kirjoitti:
taas väärä http://www.kaboodle.com/hi/img/2/0/0/76/d/AAAAAvK-QaIAAAAAAHbZTQ.jpg noniin
Ollaan menossa Lontooseen ja tarvis käydä siellä ''Harry potter '' kaupassa. Mikäköhän kaupan nimi on? Ja missä päin Lontoossa se on`?
- -.-
hp4ever kirjoitti:
www.alivans.com
tosta saa ostettua ihan minkälaisia sauvoja vaan ne on samanlaisia kun elokuvissa. :)Alivans on siinä mielessä hyvä kauppa tilata, sillä sen sauvat ovat taatusti puuta, ja ne ovat käsintehtyjä :---]
- tupu798
hp4ever kirjoitti:
www.alivans.com
tosta saa ostettua ihan minkälaisia sauvoja vaan ne on samanlaisia kun elokuvissa. :)Moi! Tiedätkö voiko, alivans.com, sivuilta toimittaa Suomeen? (esim.taikasauvoja)
- "FIKSU"
hp4ever kirjoitti:
www.alivans.com
tosta saa ostettua ihan minkälaisia sauvoja vaan ne on samanlaisia kun elokuvissa. :)Hp4ever oot LOL! Ei pahalla mutta ei hyvälläkään yleensä kaikki sauvat joita myydän esim. Ebay:ssa on kopioitu elokuvan sauvoista kukaan ei myis sauvoja jotka ei oo elokuvist! Tai ainakaan pistäis nimeks "Harry Potter magic wand"! Että hieman ajattelua .... Itse kehottaisin veistämään oman se on fiksua , ei maksa , ja sauvasi voi olla erilainen :D !
- ImReallyHPfan!!!!!!
hp4ever kirjoitti:
www.alivans.com
tosta saa ostettua ihan minkälaisia sauvoja vaan ne on samanlaisia kun elokuvissa. :)Ei ole , katsoin äsken ja Noblesta löytyy kyllä ne oikeet! Ja noblecollection on kyllä oikea paikka ostin Bellatrixin sauvan sieltä ja eikun 45 euroo ;)
- HPfan4ever<3
Pööhööö kirjoitti:
Ollaan menossa Lontooseen ja tarvis käydä siellä ''Harry potter '' kaupassa. Mikäköhän kaupan nimi on? Ja missä päin Lontoossa se on`?
Onnenpekka mun vanhemmat vihaa pottereita ja en pääse sinne ikinä ;( joku yhtiö on siell varmaa en tiiä tarkkaa :/ onneee sulle!!
- Löllötystiin
Mee mettää, ota oksa, oksat poes ja siin=) Tai voiha sit ain ostaa jst K-supermarketista jonku magneetti päisen kepin!
- kokkuli
pitäskö niitten toimii?
- toffee-nalle
mäki ettisin takasuvaa, mutt en löydä ja jos teen ite nii toimiiko se taikasauva sit? haluun toimivan ja hyvä laatusen taikasauvan! mist sais?
- taikasauvat
minä osaan tehdä taikasauvan just sen oikeen että asun kaarinassa
- hpfani
kukunorin ja naamiaismaailman sivuilllllll näytti olevan.
- Harry Potter
onks vantaalla jotain taikasauva-kauppoja kun ei oo luottokorttia niin ei voi tilata netissä
- Pöytä
On Jumbossa 😉
- moi ..
mäki haluun sauvan !!!
- PotterFani1
Olisko hyvinkäällä tai jossain siellä päin kauppoja josta niitä sauvoja voisi ostaa? Kun ei ole mullakaan sitä luottokorttia.... :)
- Cumpsy
Onko Oulussa mitään kauppaa jossa vois olla taikasauvoja ja muita tämmösiä?
- MissJB
lontoossa on hamleys kaupassa kaikkea harry potter kamaa siitä leffasta, sauvoja yms. :)
yks hamleys lelukauppa sijaitsee ainakin oxford streetillä... kävin siellä kerran ja siellä niitä oli :)) - HP FAN
Tietääks joku mistä voi ostaa samanlaisia kaapuja kun leffoissa! Ja jos joku tahtoo ostaa kamaa koitta kaa www.noblecollection.com
- sss600
voi niitä tilata mää tilasin haku sanalla harry potter kauppa mutta siel on taikasauvat aika kaliita
- ghfsd
Käy hakemassa metsästä joku sopiva risu/keppi ja leiki, että se on sinun taikasauvasi. Helppoa ja täysin ilmaista.
- Blackwich
Hyvät ihmiset tilatkaa emp. com ista
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003284843- 162266
- 1942109
- 1071486
- 811407
- 741002
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57987IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2949Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119854Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59776