Taikasauva

eilöydämistään

Tämä ei nyt ihan kuulu suoraan kirjoihin tai elokuviinkaan, mutta tietääkö joku mistä vois hankkia taikasauvan? Sellasen oikean puisen taikasauvan ja täältä kotimaasta vieläpä, kun ei ole luottokorttia tms. että vois ulkomailta tilailla.

46

7280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • thai

      Osta rautakaupasta tai puutavaraliikkeestä haluamasi pituinen ja paksuinen pyörötanko ja maalaa se vaikka ensin mustaksi ja sitten toinen pää hopealla/kullalla mielesi mukaan.

      Parempi vaihtoehto olisi ehkä kuitenkin hakea sopivan vänkkyrä luonnonpuun pätkä ja kuoria se. senkin voi vaikka lakata tai maalata. Pihlaja on perinteinen suomalainen pyhä puu. Muista että elävän puun tai oksan ottaminen vaatii maanomistajan luvan. Tosin ei kai kukaan välitä jos yhden taikasauvan verran napaa mukaansa.

      • DragonFlame

        Piipi , en nyt tahtoisi olla mitenkään ilkeä mutta jos olet lukenut kirjat tarkkaan niin elokuvissa on samanlaiset kaavut kuin kirjoissakin !
        Ja samaa mieltä siitä että oma sauva on parempi kuin esim. kaupasta ostettu ;)!


    • nillemi90

      Mielestäni ehdottomasti parhaat ohjeet taikasauvan valmistamiseen löytyvät täältä (ovat suomeksi).

      http://www.freewebs.com/sudenpuu/taikasauvakurssi.htm

      Itse (ja muutama kaverini) hankin taikasauvani noiden sivujen kautta, sivujen ylläpitäjältä joka tekee sauvoja harrastuksekseen. Sivuilla näyttää nykyään olevan myynnissä valmiitakin taikasauvoja.

      http://www.freewebs.com/sudenpuu/myytv.htm

      Muuta paikkaa suomesta en tiedä josta voisi taikasauvan hankkia. Tietääkö joku muu?

      • maituote--

        Niin että otsikko:P


    • Tinytails Bella

      Minäkin haluaisin sellaisen taikasayvan mutta en tiedä mistä sen löytäis.

    • Piipi

      Mie olen kanssa miettinyt mistä saisi hommattua taikasauvan, potter tyylisen. Kaupoista ei tunnu löytyvän, ja kukaan tuttavistani ei osaa sellaista väsätä, puhumattakaan minusta.

      Mutta ainahan omatekoinen on parempi kuin valmis. Itse väsäsin kaavun :D Eikä se todellakaan ole aivan samanlainen kuin mitä kirja antaa ymmärtää, ja elokuvat. (elokuvissa on erilaiset kaavut kuin kirjoissa).

      Ja mitä muut antoivat ohjeita sauvan tekoon, eivät olleet niin pottermaisia, mutta ei kait se haittaa. Ehkä oli liian pitkät, mutta iste tekemällä saa juuri sopivan laisen, ei sen tartta olla just sellanen mitä elokuvissa on, tai kirjoissa, tai noissa sauvatekokohjekuvissa.

      Mutta etsivä löytää.

      • Nimetön

      • MMMP-00

      • Harry Potter-fani

      • Milla Suksi

        Piipi toi ei oo totta ! En halua olla ilkeä mutta kirjat ovat antaneet ymmärtää että elokuvissa on samanlaiset kaavut!
        Ja jos olet niin fiksu niin kerroppa kuka on Judiana Moskovy?


    • lapapåå

      Kannattaa mennä Viistokujalle, Ollivandersilta saat aidot ja parhaimmat sauvat halvalla.

      • taikasetä

        KYLLÄ VUOTAVAST NOIDANKATTILAST SAA PALJO PAREMMAT SAUWAT NIILLE LÄMPEE JOKA NAINEN JA NOITA


    • lassiefani

      sähän voit kattoo niitä hesasta sieltä mä ostin mun oman mut siinä tulee ku heilautat sitä siinä tulee valo esim avada cedavra nii siihe tulee valo

      • CoolGreen

        Onko jossain huittisissa,forssassa,loimaalla tai humppilassa jotain paikkoja josa myytäis taikasauvoja?


      • GoolGreen
        CoolGreen kirjoitti:

        Onko jossain huittisissa,forssassa,loimaalla tai humppilassa jotain paikkoja josa myytäis taikasauvoja?

        jaa oisko viel urjalassa semmonen?


      • tupu798

        Tiedätkö, onko kyseisellä kaupalla, nettisivuja?


    • Pajupöheikkö

      Toissakesänä veistin pajusta itelleni sauvan, mutta totesivat sen ministeriössä laittomaksi ja napsauttivat poikki. Ei tarvita, ku linkkuveitsi(Mielellään Sveitsin armeijan, sillä ne on parhaita) ja pikkasen mielikuvitusta.

      • hp4ever

        www.alivans.com

        tosta saa ostettua ihan minkälaisia sauvoja vaan ne on samanlaisia kun elokuvissa. :)


      • harry potter
        hp4ever kirjoitti:

        www.alivans.com

        tosta saa ostettua ihan minkälaisia sauvoja vaan ne on samanlaisia kun elokuvissa. :)

        tilasin itse ainakin cinereplicas.co.uk ja valitsin maksutavaksi verkkopankki siirron ja viikon päästä tuli taikasauva koti-ovelle ja eikä maksa kun sauva 39,99€ ja postitusmaksu 22€


      • taikasauvaheppu
        harry potter kirjoitti:

        tilasin itse ainakin cinereplicas.co.uk ja valitsin maksutavaksi verkkopankki siirron ja viikon päästä tuli taikasauva koti-ovelle ja eikä maksa kun sauva 39,99€ ja postitusmaksu 22€

        mun ukki tekee niin hienoja taikasauvoja että oksat pois! mä lähetän taikasauvan kuvan jonka ukki teki www.kaboodle.com/.../AAAAAvK-QaIAAAAAAHbZTQ.jpg


      • taikasauvaheppu
        taikasauvaheppu kirjoitti:

        mun ukki tekee niin hienoja taikasauvoja että oksat pois! mä lähetän taikasauvan kuvan jonka ukki teki www.kaboodle.com/.../AAAAAvK-QaIAAAAAAHbZTQ.jpg

        oho tuli toho äsköseen viestiin väärä linkki /.../AAAAAvK-QaIAAAAAAHbZTQ.jpg tässä on oikee


      • taikasauvheppua

      • Pööhööö

      • -.-
        hp4ever kirjoitti:

        www.alivans.com

        tosta saa ostettua ihan minkälaisia sauvoja vaan ne on samanlaisia kun elokuvissa. :)

        Alivans on siinä mielessä hyvä kauppa tilata, sillä sen sauvat ovat taatusti puuta, ja ne ovat käsintehtyjä :---]


      • tupu798
        hp4ever kirjoitti:

        www.alivans.com

        tosta saa ostettua ihan minkälaisia sauvoja vaan ne on samanlaisia kun elokuvissa. :)

        Moi! Tiedätkö voiko, alivans.com, sivuilta toimittaa Suomeen? (esim.taikasauvoja)


      • "FIKSU"
        hp4ever kirjoitti:

        www.alivans.com

        tosta saa ostettua ihan minkälaisia sauvoja vaan ne on samanlaisia kun elokuvissa. :)

        Hp4ever oot LOL! Ei pahalla mutta ei hyvälläkään yleensä kaikki sauvat joita myydän esim. Ebay:ssa on kopioitu elokuvan sauvoista kukaan ei myis sauvoja jotka ei oo elokuvist! Tai ainakaan pistäis nimeks "Harry Potter magic wand"! Että hieman ajattelua .... Itse kehottaisin veistämään oman se on fiksua , ei maksa , ja sauvasi voi olla erilainen :D !


      • ImReallyHPfan!!!!!!
        hp4ever kirjoitti:

        www.alivans.com

        tosta saa ostettua ihan minkälaisia sauvoja vaan ne on samanlaisia kun elokuvissa. :)

        Ei ole , katsoin äsken ja Noblesta löytyy kyllä ne oikeet! Ja noblecollection on kyllä oikea paikka ostin Bellatrixin sauvan sieltä ja eikun 45 euroo ;)


      • HPfan4ever<3
        Pööhööö kirjoitti:

        Ollaan menossa Lontooseen ja tarvis käydä siellä ''Harry potter '' kaupassa. Mikäköhän kaupan nimi on? Ja missä päin Lontoossa se on`?

        Onnenpekka mun vanhemmat vihaa pottereita ja en pääse sinne ikinä ;( joku yhtiö on siell varmaa en tiiä tarkkaa :/ onneee sulle!!


    • Löllötystiin

      Mee mettää, ota oksa, oksat poes ja siin=) Tai voiha sit ain ostaa jst K-supermarketista jonku magneetti päisen kepin!

      • kokkuli

        pitäskö niitten toimii?


    • toffee-nalle

      mäki ettisin takasuvaa, mutt en löydä ja jos teen ite nii toimiiko se taikasauva sit? haluun toimivan ja hyvä laatusen taikasauvan! mist sais?

    • taikasauvat

      minä osaan tehdä taikasauvan just sen oikeen että asun kaarinassa

    • hpfani

      kukunorin ja naamiaismaailman sivuilllllll näytti olevan.

    • Harry Potter

      onks vantaalla jotain taikasauva-kauppoja kun ei oo luottokorttia niin ei voi tilata netissä

      • Pöytä

        On Jumbossa 😉


    • moi ..

      mäki haluun sauvan !!!

    • PotterFani1

      Olisko hyvinkäällä tai jossain siellä päin kauppoja josta niitä sauvoja voisi ostaa? Kun ei ole mullakaan sitä luottokorttia.... :)

    • Cumpsy

      Onko Oulussa mitään kauppaa jossa vois olla taikasauvoja ja muita tämmösiä?

    • MissJB

      lontoossa on hamleys kaupassa kaikkea harry potter kamaa siitä leffasta, sauvoja yms. :)
      yks hamleys lelukauppa sijaitsee ainakin oxford streetillä... kävin siellä kerran ja siellä niitä oli :))

    • HP FAN

      Tietääks joku mistä voi ostaa samanlaisia kaapuja kun leffoissa! Ja jos joku tahtoo ostaa kamaa koitta kaa www.noblecollection.com

    • sss600

      voi niitä tilata mää tilasin haku sanalla harry potter kauppa mutta siel on taikasauvat aika kaliita

    • ghfsd

      Käy hakemassa metsästä joku sopiva risu/keppi ja leiki, että se on sinun taikasauvasi. Helppoa ja täysin ilmaista.

    • Blackwich

      Hyvät ihmiset tilatkaa emp. com ista

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2012
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1907
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1875
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      11
      1381
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe