Olen yrittänyt liottaa laseja etikkavedessä, pessyt tiskikoneessa ja suihkuttanut pintaan Fairy-foamia. Mutta mikä auttaisi saamaan lasien pinnan kirkkaaksi?
SAMEAT LASIT
4
7600
Vastaukset
- Silmälääkärillä
Ja leikkauta kaihi pois silmistäsi.
- ..sellaista..
..vaaleaa tahman näköistä???
Mulla on tumman vihreät ja kamalan näköiset.
Olen ajatellut että se johtuu kalkista jota täällä on aika paljon. (kymenlaakso) Mutta jos niissä onkin jotain vikaa??
Olen parhaani tehnyt apteekista ostamallani sitruunahapolla jota siihen suositellaan. Ei lähtenyt kunnolla, ainakaan astianpesukoneessa. Tarkoitus on joskus kokeilla käsin kun ehtii/ jaksaa. Niitä laseja on meillä aika paljon..
Yhtä lasia kerran käsin jaksoin hinkata tolla sitruunahapollla ja se pikkasen lähti. Kun aika tarmolla siihen paneuduin.. - Tenhu
Jos juomalasisi ovat samentuneet, kokeile raakaa
väkiviinietikkaa PESUSIENELLÄ hangaten. Ainakin minulla toimi LOISTAVASTI, eikä tarvinnut mitenkään voimakkaasti edes hangata. - kastus
Minulla kävi astianpesukoneella pestessäni niin, että juomalasit alkoivat muistuttaa pikkuhiljaa huurrutettuja laseja. johtui kalkkisesta vedestä.
Sain vihjeen eräältä kodinkonehuoltaja- mieheltä !
Käytä SUN-KONETISKIAINETTA ! Ja totta tosiaan: parin pesukerran jälkeen jomalasit olivat muuttuneet hohtavan kirkkaiksi. Uskoisin saman pesuaineen toimivan myös käsintiskaajalle, aina sillointällöin käytettynä. Pese mahdollisimman kuumalla vedellä ja kumihanskat kädessä, koska konetiskiaine ei ole laisinkaan hellävarainen käsille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743397
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601628