sudoku ratkaisija ?

eläkeläinen sudokun pauloissa

Hei.
Onko kellään tiedossa ilmaisia ohjelmia, jolla voisi opetella ja ratkoa sudokuja. Pitäisi olla ruotsin ja suomen kielisiä, hätätapauksessa lontookin käy sanakirjan avulla. Olen netistä löytänyt muutamia

Eläkeläinen

9

7705

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksi vaihtoehto

yksi sivu. Tämä sivu on englannin kielinen mutta se tuskin haittaa. Kun teet sudokuja tällä niin se näyttää aina kun painat kohdasta "how am I doing?" kuinka sinulla menee. Se myös osoittaa virheet punaisella värillä. Tasoja löytyy helposta todella vaikeaan.
      http://www.websudoku.com/

• sudokua ratkomaan

Viime vuoden puolella sain käsiini suomenkielisen sudokun ratkaisuohjelman. Ohjelma on tosi helppo käyttää. Olen käyttänyt ohjelmaa omien sudokujen tekemiseen sekä löytämieni sudokujen ratkaisemiseen
        Ohjelman piti tulla jollekin verkkosivulle mutta en vielä ole siihen törmännyt. Itse sain sen seuraavasta osoitteesta [email protected]

• tupuhulu
        sudokua ratkomaan kirjoitti:

Viime vuoden puolella sain käsiini suomenkielisen sudokun ratkaisuohjelman. Ohjelma on tosi helppo käyttää. Olen käyttänyt ohjelmaa omien sudokujen tekemiseen sekä löytämieni sudokujen ratkaisemiseen
        Ohjelman piti tulla jollekin verkkosivulle mutta en vielä ole siihen törmännyt. Itse sain sen seuraavasta osoitteesta [email protected]

Hei.
        Hyvä tämä drsudoku ohjelma. Olen käyttänut ohjelmaa jo parin kuukauden ajan. Se on tosi helppo käyttää. Olen innokas sudokujen ratkoja ja olen saanut ratkottavaksi sudokuja, jotka ovat vääriä eikä niitä voi ratkaista. On päreet olleet lähellä palaa niitä ratkoessa. Nykyään tarkistan Sudokun oikeellisuuden tällä ohjelmalla ennen ratkaisemiseen ryhtymistä.

Vielä kun sais printattua sudokun
        Pertsa.

• Hök
        sudokua ratkomaan kirjoitti:

Jo löytynyt?
        [shadow=color,glow width, #characters wide]Mitäh[/shadow]

• sudokut

kyllähän sudokuja löytää esim ihan laittamalla googleen hakusanaksi sudokut, sieltä tulee sekä ohjetta ja monenmoisia sudokuja. normi marketeissa sitten myös myynnissä sudokulehtiä, joissa myös ohjeet.

• -_-

www.sudoku.name/sudoku-solver/fi

• LMint

Onpahan varsin hidas rakaisija tuo sudoku-solver. Tunnin pyöritti ratkaisua eikä ollut lähelläkään oikeaa. Päätin lopetaa ohjelman.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171
      3528
    2. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      85
      1548
    3. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      25
      1269
    4. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      158
      1222
    5. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      988
    6. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      35
      971
    7. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      16
      963
    8. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      57
      842
    9. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      92
      794
    10. Se olisi ihan

Napinpainalluksen päässä. Ei vaatisi paljon
      Ikävä
      62
      755
    Aihe