Hei.
Onko kellään tiedossa ilmaisia ohjelmia, jolla voisi opetella ja ratkoa sudokuja. Pitäisi olla ruotsin ja suomen kielisiä, hätätapauksessa lontookin käy sanakirjan avulla. Olen netistä löytänyt muutamia
Eläkeläinen
sudoku ratkaisija ?
9
7665
Vastaukset
- yksi vaihtoehto
yksi sivu. Tämä sivu on englannin kielinen mutta se tuskin haittaa. Kun teet sudokuja tällä niin se näyttää aina kun painat kohdasta "how am I doing?" kuinka sinulla menee. Se myös osoittaa virheet punaisella värillä. Tasoja löytyy helposta todella vaikeaan.
http://www.websudoku.com/- sudokua ratkomaan
Viime vuoden puolella sain käsiini suomenkielisen sudokun ratkaisuohjelman. Ohjelma on tosi helppo käyttää. Olen käyttänyt ohjelmaa omien sudokujen tekemiseen sekä löytämieni sudokujen ratkaisemiseen
Ohjelman piti tulla jollekin verkkosivulle mutta en vielä ole siihen törmännyt. Itse sain sen seuraavasta osoitteesta [email protected] - tupuhulu
sudokua ratkomaan kirjoitti:
Viime vuoden puolella sain käsiini suomenkielisen sudokun ratkaisuohjelman. Ohjelma on tosi helppo käyttää. Olen käyttänyt ohjelmaa omien sudokujen tekemiseen sekä löytämieni sudokujen ratkaisemiseen
Ohjelman piti tulla jollekin verkkosivulle mutta en vielä ole siihen törmännyt. Itse sain sen seuraavasta osoitteesta [email protected]Hei.
Hyvä tämä drsudoku ohjelma. Olen käyttänut ohjelmaa jo parin kuukauden ajan. Se on tosi helppo käyttää. Olen innokas sudokujen ratkoja ja olen saanut ratkottavaksi sudokuja, jotka ovat vääriä eikä niitä voi ratkaista. On päreet olleet lähellä palaa niitä ratkoessa. Nykyään tarkistan Sudokun oikeellisuuden tällä ohjelmalla ennen ratkaisemiseen ryhtymistä.
Vielä kun sais printattua sudokun
Pertsa. - Hök
sudokua ratkomaan kirjoitti:
Ohjelman piti tulla jollekin verkkosivulle mutta en vielä ole siihen törmännyt. Itse sain sen seuraavasta osoitteesta [email protected]Jo löytynyt?
[shadow=color,glow width, #characters wide]Mitäh[/shadow]
- sudokut
kyllähän sudokuja löytää esim ihan laittamalla googleen hakusanaksi sudokut, sieltä tulee sekä ohjetta ja monenmoisia sudokuja. normi marketeissa sitten myös myynnissä sudokulehtiä, joissa myös ohjeet.
- -_-
www.sudoku.name/sudoku-solver/fi
- LMint
Onpahan varsin hidas rakaisija tuo sudoku-solver. Tunnin pyöritti ratkaisua eikä ollut lähelläkään oikeaa. Päätin lopetaa ohjelman.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100