sudoku ratkaisija ?

eläkeläinen sudokun pauloissa

Hei.
Onko kellään tiedossa ilmaisia ohjelmia, jolla voisi opetella ja ratkoa sudokuja. Pitäisi olla ruotsin ja suomen kielisiä, hätätapauksessa lontookin käy sanakirjan avulla. Olen netistä löytänyt muutamia

Eläkeläinen

9

7813

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksi vaihtoehto

yksi sivu. Tämä sivu on englannin kielinen mutta se tuskin haittaa. Kun teet sudokuja tällä niin se näyttää aina kun painat kohdasta "how am I doing?" kuinka sinulla menee. Se myös osoittaa virheet punaisella värillä. Tasoja löytyy helposta todella vaikeaan.
      http://www.websudoku.com/

• sudokua ratkomaan

Viime vuoden puolella sain käsiini suomenkielisen sudokun ratkaisuohjelman. Ohjelma on tosi helppo käyttää. Olen käyttänyt ohjelmaa omien sudokujen tekemiseen sekä löytämieni sudokujen ratkaisemiseen
        Ohjelman piti tulla jollekin verkkosivulle mutta en vielä ole siihen törmännyt. Itse sain sen seuraavasta osoitteesta [email protected]

• tupuhulu
        sudokua ratkomaan kirjoitti:

Viime vuoden puolella sain käsiini suomenkielisen sudokun ratkaisuohjelman. Ohjelma on tosi helppo käyttää. Olen käyttänyt ohjelmaa omien sudokujen tekemiseen sekä löytämieni sudokujen ratkaisemiseen
        Ohjelman piti tulla jollekin verkkosivulle mutta en vielä ole siihen törmännyt. Itse sain sen seuraavasta osoitteesta [email protected]

Hei.
        Hyvä tämä drsudoku ohjelma. Olen käyttänut ohjelmaa jo parin kuukauden ajan. Se on tosi helppo käyttää. Olen innokas sudokujen ratkoja ja olen saanut ratkottavaksi sudokuja, jotka ovat vääriä eikä niitä voi ratkaista. On päreet olleet lähellä palaa niitä ratkoessa. Nykyään tarkistan Sudokun oikeellisuuden tällä ohjelmalla ennen ratkaisemiseen ryhtymistä.

Vielä kun sais printattua sudokun
        Pertsa.

• Hök
        sudokua ratkomaan kirjoitti:

Jo löytynyt?
        [shadow=color,glow width, #characters wide]Mitäh[/shadow]

• reinoka

http://www2.hs.fi/extrat/sudoku/sudoku.html

• sudokut

kyllähän sudokuja löytää esim ihan laittamalla googleen hakusanaksi sudokut, sieltä tulee sekä ohjetta ja monenmoisia sudokuja. normi marketeissa sitten myös myynnissä sudokulehtiä, joissa myös ohjeet.

• -_-

www.sudoku.name/sudoku-solver/fi

• LMint

Onpahan varsin hidas rakaisija tuo sudoku-solver. Tunnin pyöritti ratkaisua eikä ollut lähelläkään oikeaa. Päätin lopetaa ohjelman.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      15
      1387
    2. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      208
      1355
    3. Milloin bikineistä

Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet
      Maailman menoa
      145
      1189
    4. Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !

Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast
      Kaste
      470
      1017
    5. 134
      959
    6. Olimmeko molemmat

ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.
      Ikävä
      73
      923
    7. Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!

Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      857
    8. Mun on ikävä sua J ,

Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan
      Ikävä
      47
      832
    9. Kehtaisitko kulkea mun kans yleisillä paikoilla

vaikka käsi kädessä?
      Ikävä
      68
      794
    10. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      397
      776
    Aihe