Hei.
Onko kellään tiedossa ilmaisia ohjelmia, jolla voisi opetella ja ratkoa sudokuja. Pitäisi olla ruotsin ja suomen kielisiä, hätätapauksessa lontookin käy sanakirjan avulla. Olen netistä löytänyt muutamia
Eläkeläinen
sudoku ratkaisija ?
9
7744
Vastaukset
- yksi vaihtoehto
yksi sivu. Tämä sivu on englannin kielinen mutta se tuskin haittaa. Kun teet sudokuja tällä niin se näyttää aina kun painat kohdasta "how am I doing?" kuinka sinulla menee. Se myös osoittaa virheet punaisella värillä. Tasoja löytyy helposta todella vaikeaan.
http://www.websudoku.com/- sudokua ratkomaan
Viime vuoden puolella sain käsiini suomenkielisen sudokun ratkaisuohjelman. Ohjelma on tosi helppo käyttää. Olen käyttänyt ohjelmaa omien sudokujen tekemiseen sekä löytämieni sudokujen ratkaisemiseen
Ohjelman piti tulla jollekin verkkosivulle mutta en vielä ole siihen törmännyt. Itse sain sen seuraavasta osoitteesta [email protected] - tupuhulu
sudokua ratkomaan kirjoitti:
Viime vuoden puolella sain käsiini suomenkielisen sudokun ratkaisuohjelman. Ohjelma on tosi helppo käyttää. Olen käyttänyt ohjelmaa omien sudokujen tekemiseen sekä löytämieni sudokujen ratkaisemiseen
Ohjelman piti tulla jollekin verkkosivulle mutta en vielä ole siihen törmännyt. Itse sain sen seuraavasta osoitteesta [email protected]Hei.
Hyvä tämä drsudoku ohjelma. Olen käyttänut ohjelmaa jo parin kuukauden ajan. Se on tosi helppo käyttää. Olen innokas sudokujen ratkoja ja olen saanut ratkottavaksi sudokuja, jotka ovat vääriä eikä niitä voi ratkaista. On päreet olleet lähellä palaa niitä ratkoessa. Nykyään tarkistan Sudokun oikeellisuuden tällä ohjelmalla ennen ratkaisemiseen ryhtymistä.
Vielä kun sais printattua sudokun
Pertsa. - Hök
sudokua ratkomaan kirjoitti:
Ohjelman piti tulla jollekin verkkosivulle mutta en vielä ole siihen törmännyt. Itse sain sen seuraavasta osoitteesta [email protected]Jo löytynyt?
[shadow=color,glow width, #characters wide]Mitäh[/shadow]
- sudokut
kyllähän sudokuja löytää esim ihan laittamalla googleen hakusanaksi sudokut, sieltä tulee sekä ohjetta ja monenmoisia sudokuja. normi marketeissa sitten myös myynnissä sudokulehtiä, joissa myös ohjeet.
- -_-
www.sudoku.name/sudoku-solver/fi
- LMint
Onpahan varsin hidas rakaisija tuo sudoku-solver. Tunnin pyöritti ratkaisua eikä ollut lähelläkään oikeaa. Päätin lopetaa ohjelman.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?837101Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267063Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1096168Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455414Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845238Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635205Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405108Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274595Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163467Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003390