Osallistuin ensimmäistä kertaa avoimessa yliopistossa eräälle luentosarjalle, jonka suorittamiseen kuuluu siis pakolliset luennot (joille kaikille olen osallistunut) ja nyt tuleva kirjallisuustentti. Tentti on siis parin päivän kuluttua ja huomasin vasta nyt (löydettyäni esittelylomakkeen ja luettuani sen tarkemmin), että tenttiin olisi tullut ilmoittautua jo KAHTA VIIKKOA ENNEMMIN. Ensikertalaisena en ollut tätä edes ajatellut; luulin ettei erillistä ilmoittautumista itse tenttiin edes kaivata.
Jos jollain on kokemusta niin kertokoon: Kuinka tarkkoja ilmoittautumisten kanssa ollaan? Onko mahdollista päästä osallistumaan ko. tenttiin vielä myöhästymisestä huolimatta?!
Minulle olisi erittäin tärkeää saada tentti suoritetuksi juuri nyt, sillä seuraava mahdollisuus olisi kenties vasta ensi syksynä ja tarvitsen pisteitä kevään haussa... APUA.
Kiitos etukäteen, jos joku viitsii vastata!
TENTTEIHIN ILMOITTAUTUMISESTA
3
1050
Vastaukset
- azal
Yleensä luentosarjan ensimmäiseen tenttiin ei tarvitse erikseen ilmoittautua; eri kursseilla tosin saattaa olla eri käytännöt. Kannattaa tarkistaa asia opintosihteeriltä ja/tai opintokokonaisuuden kotisivulta, jos sillä sellainen on.
Muutoin ilmoittautumisien kanssa ollaan aika tarkkana, eli rästitentteihin kannattaa ilmoittautua ajoissa. - uskaltanut
kysyä asiasta suoraan sieltä missä päätökset tehdään eli koulustasi? Vaan päätit turvautua MIELIPIDEpalstan apuun...voi, voi.
- rtyrt
ihmettelin kanssa että mitä helv..!? eikö tuollaisessa asiassa kannattaisi soittaa suoraan vaikka tentin järjestäjälle tai amanuenssille, joka ainakin osaa ohajata oikean henkilön suuntaan :D mutta meilläpäin ainakin ollaan tiukkoja: jos ei yleiseen tenttiin ole ilmoittautunut, ei sinne ole myöskään mitään asiaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764