Eli mitä astiasarjaa olette keränneet/ajatelleet kerätä arkiastiasarjaksi häälahjojen ym. muodossa? Etenkin kiinnostaa lähimmän viiden vuoden aikana astiasarjansa hankkineet/hankkimassa olevat.
Mitä astiasarjaa
7
1731
Vastaukset
- Rouva O
Pinkkinä :o)
- se käy myös juhlalisempaan ...
kivitavara on aina kivitavaraa. kaikki kestää konepesun ja uunin.
Sitten toinen arki-astiasto on kermasaven oliivi, ne sointuu myös ompun kanssa yhteen. Juhla astastoina meillä villeroyn French garden, sitä ei enää valmisteta sekä new wave, joka suht uus sarja. Arabian teemaa on aamiais kippoin aja kuppeina. - veitikka1
on aamu-/ilta-/päiväpala kuppeina lautasina Iittalan pinkki Origo. Sit sunnuntai/vieraskuppeina Arabian valkoinen paratiisi (ei enään valmisteta), ruokalautasina samaa sarjaa valkoista teemaa (passaavat yksiin lautasten osalta, paratiisia kun ei enään saanut, piti ottaa lisäksi teemaa). Jälkkärikuppeina on Iittalan kirkasta Vernaa, juomalaseina kirkas kartio. Sit juhla-astiastona on Villeroy&Bochin Ivoire.
Näistä lahjaksi pyysimme Origoa, Teemaa ja Vernaa. Muut on hankittu itse.- vaimoke
Me toivottiin Pentikin vaniljaa ja saatiinkin lähes kaikki mitä halusimme. Todella tyylikäs astiasto ja käy kaikkien värien kanssa.
- här
vaimoke kirjoitti:
Me toivottiin Pentikin vaniljaa ja saatiinkin lähes kaikki mitä halusimme. Todella tyylikäs astiasto ja käy kaikkien värien kanssa.
Meille myös Pentikin Vaniljaa ja laseiksi Villeroy & Bochin Retro Country. Sitten arkeen Arabian Teemaa valkoisena höystettynä Muumeilla. Arkiastiat ostettu itse.
- Anni
Valkoinen käy kaiken kanssa, jos on väristä epävarma.
- Aino..........................
sopii väriensä puolesta kattaukseen jouluna ja juhannuksena! Olen tykännyt!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999