Eli mitä astiasarjaa olette keränneet/ajatelleet kerätä arkiastiasarjaksi häälahjojen ym. muodossa? Etenkin kiinnostaa lähimmän viiden vuoden aikana astiasarjansa hankkineet/hankkimassa olevat.
Mitä astiasarjaa
7
1748
Vastaukset
- Rouva O
Pinkkinä :o)
- se käy myös juhlalisempaan ...
kivitavara on aina kivitavaraa. kaikki kestää konepesun ja uunin.
Sitten toinen arki-astiasto on kermasaven oliivi, ne sointuu myös ompun kanssa yhteen. Juhla astastoina meillä villeroyn French garden, sitä ei enää valmisteta sekä new wave, joka suht uus sarja. Arabian teemaa on aamiais kippoin aja kuppeina. - veitikka1
on aamu-/ilta-/päiväpala kuppeina lautasina Iittalan pinkki Origo. Sit sunnuntai/vieraskuppeina Arabian valkoinen paratiisi (ei enään valmisteta), ruokalautasina samaa sarjaa valkoista teemaa (passaavat yksiin lautasten osalta, paratiisia kun ei enään saanut, piti ottaa lisäksi teemaa). Jälkkärikuppeina on Iittalan kirkasta Vernaa, juomalaseina kirkas kartio. Sit juhla-astiastona on Villeroy&Bochin Ivoire.
Näistä lahjaksi pyysimme Origoa, Teemaa ja Vernaa. Muut on hankittu itse.- vaimoke
Me toivottiin Pentikin vaniljaa ja saatiinkin lähes kaikki mitä halusimme. Todella tyylikäs astiasto ja käy kaikkien värien kanssa.
- här
vaimoke kirjoitti:
Me toivottiin Pentikin vaniljaa ja saatiinkin lähes kaikki mitä halusimme. Todella tyylikäs astiasto ja käy kaikkien värien kanssa.
Meille myös Pentikin Vaniljaa ja laseiksi Villeroy & Bochin Retro Country. Sitten arkeen Arabian Teemaa valkoisena höystettynä Muumeilla. Arkiastiat ostettu itse.
- Anni
Valkoinen käy kaiken kanssa, jos on väristä epävarma.
- Aino..........................
sopii väriensä puolesta kattaukseen jouluna ja juhannuksena! Olen tykännyt!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2014224- 2443374
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12831En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792295Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851963Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391609- 1381270
- 151228
- 481208
- 991131