Eli mitä astiasarjaa olette keränneet/ajatelleet kerätä arkiastiasarjaksi häälahjojen ym. muodossa? Etenkin kiinnostaa lähimmän viiden vuoden aikana astiasarjansa hankkineet/hankkimassa olevat.
Mitä astiasarjaa
7
1791
Vastaukset
- Rouva O
Pinkkinä :o)
- se käy myös juhlalisempaan ...
kivitavara on aina kivitavaraa. kaikki kestää konepesun ja uunin.
Sitten toinen arki-astiasto on kermasaven oliivi, ne sointuu myös ompun kanssa yhteen. Juhla astastoina meillä villeroyn French garden, sitä ei enää valmisteta sekä new wave, joka suht uus sarja. Arabian teemaa on aamiais kippoin aja kuppeina. - veitikka1
on aamu-/ilta-/päiväpala kuppeina lautasina Iittalan pinkki Origo. Sit sunnuntai/vieraskuppeina Arabian valkoinen paratiisi (ei enään valmisteta), ruokalautasina samaa sarjaa valkoista teemaa (passaavat yksiin lautasten osalta, paratiisia kun ei enään saanut, piti ottaa lisäksi teemaa). Jälkkärikuppeina on Iittalan kirkasta Vernaa, juomalaseina kirkas kartio. Sit juhla-astiastona on Villeroy&Bochin Ivoire.
Näistä lahjaksi pyysimme Origoa, Teemaa ja Vernaa. Muut on hankittu itse.- vaimoke
Me toivottiin Pentikin vaniljaa ja saatiinkin lähes kaikki mitä halusimme. Todella tyylikäs astiasto ja käy kaikkien värien kanssa.
- här
vaimoke kirjoitti:
Me toivottiin Pentikin vaniljaa ja saatiinkin lähes kaikki mitä halusimme. Todella tyylikäs astiasto ja käy kaikkien värien kanssa.
Meille myös Pentikin Vaniljaa ja laseiksi Villeroy & Bochin Retro Country. Sitten arkeen Arabian Teemaa valkoisena höystettynä Muumeilla. Arkiastiat ostettu itse.
- Anni
Valkoinen käy kaiken kanssa, jos on väristä epävarma.
- Aino..........................
sopii väriensä puolesta kattaukseen jouluna ja juhannuksena! Olen tykännyt!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit585503Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT4334779Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1483919KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1913499Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku142596Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222345Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182308Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1542111- 1282069
Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241539