Mies on työmatkalla Japanissa vielä tämän viikon ja kyseli mitä haluan sieltä tuliaiksi. Nyt viisaammat mitä "erikoista" Japanista voisi halua? Ehdotin teetä (mutta sitä nyt käsken tuoda joka paikasta) mitä muuta vielä?!
Mitä tuliaisiksi?
4
1948
Vastaukset
- kkee
Itse tuon aina hyviä japanilaisia keittiöveitsiä. Myös japanilaiset kipot ja kupit on kivoja.
- grontti
Kiitos! Tuo oli kyllä hyvä idea, jotku kivat jälkiruoka tyypiset kupit tulis kyllä tarpeeseenkin.
Ja lisää ehdotuksia otetaan vastaan! - Tuli Ainen
grontti kirjoitti:
Kiitos! Tuo oli kyllä hyvä idea, jotku kivat jälkiruoka tyypiset kupit tulis kyllä tarpeeseenkin.
Ja lisää ehdotuksia otetaan vastaan!Jos miehesi on varoissaan enää Japanin jälkeen, niin pyydä Mikimoton viljellyistä helmistä tehtyjä koruja. Kevyt kimono eli yukata (lausutaan jukata) käy hyvin kylpy- ja oloasuksi. Viuhkoja ja muita perinnekäsitöitä!
- nerikoh
Jos tykkäät suitsukkeista, Japanista saa aivan ylivoimaisesti parhaimman tuoksuisia. Myös japanilainen suklaa, esimerkiksi Meiji:n valmistama Melty Kiss-suklaa on aivan käsittämättömän hyvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 825792
- 1273943
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj453860- 663554
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262928Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72457- 272204
- 2042111
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332019Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4361790