Minkä värinen cockeri?

Minkä värisiä cockereita teillä on? Kertokaa myös vähän millainen turkki on hoitaa milläkin värillä :) Olen kuullut että mustilla karvaa kasvaa tuplasti enemmän, kun taas esim. blue roaneilla karva on ohuempaa? Onhan se yksilökohtaista tietty ja uroksilla karva on varmaan lähes aina runsaampaa, mutta kiinnostaisi kuulla ihan kokemuksia :D Kun olen miettinyt toista cockrua lähivuosien aikana, mustavalkoinen on ykkösvaihtoehto :>
5781
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

meillä oli musta cockri jolla karva kasvoi uskomattoman nopeeseen tahtiin. ruskeella taas trimmiväli oli huomattavasti vähäisempi.
on siis mustia, ruskeita, mustavalkosia, ruskeavalkosia ja black&tan cockereita. tuo vika mun suosikki :)

Äänestä

Minulla on ruskea-valkoinen cockeri. Trimmaus tehdään 2-3kk välein. Voisi kyllä tarvittaessa mennä pidempikin aika, mutta vaatisi enemmän nyppimistä. En kyllä ole mikään asiantuntija.

Äänestä

minulla on kaksi punaista cockerspanielia. toisella turkki on hieman paksumpi, mutta helppohoitosia ja lyhyitä ovat molempien turkit.

Äänestä
  • Elikkä punainen -- :) 3kk välein on suositus trimmaukseen karva hällä on paksu ja nätti vaatii joka viikkoisen harjauksen mutta muuten todella helppo hoitonen neiti

Äänestä

Kommentoi aloitusta

kyselijätyttö kirjoitti:

Minkä värisiä cockereita teillä on? Kertokaa myös vähän millainen turkki on hoitaa milläkin värillä :) Olen kuullut että mustilla karvaa kasvaa tuplasti enemmän, kun taas esim. blue roaneilla karva on ohuempaa? Onhan se yksilökohtaista tietty ja uroksilla karva on varmaan lähes aina runsaampaa, mutta kiinnostaisi kuulla ihan kokemuksia :D Kun olen miettinyt toista cockrua lähivuosien aikana, mustavalkoinen on ykkösvaihtoehto :>

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu