Minkä värisiä cockereita teillä on? Kertokaa myös vähän millainen turkki on hoitaa milläkin värillä :) Olen kuullut että mustilla karvaa kasvaa tuplasti enemmän, kun taas esim. blue roaneilla karva on ohuempaa? Onhan se yksilökohtaista tietty ja uroksilla karva on varmaan lähes aina runsaampaa, mutta kiinnostaisi kuulla ihan kokemuksia :D Kun olen miettinyt toista cockrua lähivuosien aikana, mustavalkoinen on ykkösvaihtoehto :>
Minkä värinen cockeri?
5
768
Vastaukset
- .....
meillä oli musta cockri jolla karva kasvoi uskomattoman nopeeseen tahtiin. ruskeella taas trimmiväli oli huomattavasti vähäisempi.
on siis mustia, ruskeita, mustavalkosia, ruskeavalkosia ja black&tan cockereita. tuo vika mun suosikki :)- puuttui
Punainen, Orange-Roan, Liver-tan, Blue roan, Puna-valkea ym.. En nyt kaikkea muista mutta käy kattoon tuolta
http://www.saunalahti.fi/cockerit/varigalleria.htm
- Trimmaus
Minulla on ruskea-valkoinen cockeri. Trimmaus tehdään 2-3kk välein. Voisi kyllä tarvittaessa mennä pidempikin aika, mutta vaatisi enemmän nyppimistä. En kyllä ole mikään asiantuntija.
- tyttöjakoirat
minulla on kaksi punaista cockerspanielia. toisella turkki on hieman paksumpi, mutta helppohoitosia ja lyhyitä ovat molempien turkit.
- cockerin pentu
Elikkä punainen -- :) 3kk välein on suositus trimmaukseen karva hällä on paksu ja nätti vaatii joka viikkoisen harjauksen mutta muuten todella helppo hoitonen neiti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi683297Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj903076SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1773025- 1372406
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä412376Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2052221Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi521918Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li371735Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön4001690Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "51598