Minkä värisiä cockereita teillä on? Kertokaa myös vähän millainen turkki on hoitaa milläkin värillä :) Olen kuullut että mustilla karvaa kasvaa tuplasti enemmän, kun taas esim. blue roaneilla karva on ohuempaa? Onhan se yksilökohtaista tietty ja uroksilla karva on varmaan lähes aina runsaampaa, mutta kiinnostaisi kuulla ihan kokemuksia :D Kun olen miettinyt toista cockrua lähivuosien aikana, mustavalkoinen on ykkösvaihtoehto :>
Minkä värinen cockeri?
5
727
Vastaukset
- .....
meillä oli musta cockri jolla karva kasvoi uskomattoman nopeeseen tahtiin. ruskeella taas trimmiväli oli huomattavasti vähäisempi.
on siis mustia, ruskeita, mustavalkosia, ruskeavalkosia ja black&tan cockereita. tuo vika mun suosikki :)- puuttui
Punainen, Orange-Roan, Liver-tan, Blue roan, Puna-valkea ym.. En nyt kaikkea muista mutta käy kattoon tuolta
http://www.saunalahti.fi/cockerit/varigalleria.htm
- Trimmaus
Minulla on ruskea-valkoinen cockeri. Trimmaus tehdään 2-3kk välein. Voisi kyllä tarvittaessa mennä pidempikin aika, mutta vaatisi enemmän nyppimistä. En kyllä ole mikään asiantuntija.
- tyttöjakoirat
minulla on kaksi punaista cockerspanielia. toisella turkki on hieman paksumpi, mutta helppohoitosia ja lyhyitä ovat molempien turkit.
- cockerin pentu
Elikkä punainen -- :) 3kk välein on suositus trimmaukseen karva hällä on paksu ja nätti vaatii joka viikkoisen harjauksen mutta muuten todella helppo hoitonen neiti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522075
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3301274Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.911166- 1491055
- 35928
- 67919
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31859Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59797Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta23796Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46759