Kertokaa ulkopaikakuntalaiselle että mihin kampaamoon kannattaa Hämeenlinnassa mennä. Tarkoitus oli ottaa väri ja leikkaus. Eli mistä on parhaita kokemuksia? Kiitos vinkeistä!
kampaajat
47
10160
Vastaukset
- peter pan
turuntien thai hieronnasta. saattaa tehdä vaikka brasilialaiset tai jos väriä haluut niin kiitorata sit siniseks vaan.
- Nimetön
olet hölmö
- Nimetön
parturi kampaamo daliin ehdottomasti jos ottaa uusia asikkaita.
- on myös
PS hiusstudio torin kulmassa.. Siellä ainakin ollaan ajantasalla ja nuorekkaita
- ei ihan kelle tahansa
on myös kirjoitti:
PS hiusstudio torin kulmassa.. Siellä ainakin ollaan ajantasalla ja nuorekkaita
kenen käsittelyyn PS:ssä, eikö siellä ole niitä taitajia vinot pinot ??
- tyytyväinen2
totta. luulen että hän ei ota uusia asiakkaita en ole varma.
- suosittelen
ei ihan kelle tahansa kirjoitti:
kenen käsittelyyn PS:ssä, eikö siellä ole niitä taitajia vinot pinot ??
tekijöitä kyllä monta, vaikea suositella. Petrille itselleen ainakin parin viikon jonot.
- .....................
suosittelen kirjoitti:
tekijöitä kyllä monta, vaikea suositella. Petrille itselleen ainakin parin viikon jonot.
siksi koska hän on 2pv viikossa töissä eikä siksi että on hyvä
en mene sinne kiitos vaan - tyytyväinen asiakas
kiitos tiedosa kävin ja käyn jatkossakin.
aivan ihana kampaaja.
- Tytteli2222
Olen saanut todella hyvää palvelua kampaamo Fenix:istä, keskustassa :)
Siellä on 3 kampaajaa, jotka eivät ole kyllästyneet työhönsä ja pursuavat idoita.
Nuorekas paikka, suosittelen lämpimästi!
Hiustenhoitotuotteet ovat parasta laatua, eli Redken:in tuotesarjaa. - jos haluat
mummokampauksen -70 luvulta, mene sinne. Oiva paikka polttareihin tai naamiaisiin.
- olla siistin ja
nuorekkaan näköinen? Ainahan voi mennä Pariisiin tai New Yorkinn erikoiskampaajalle. Nyt varmaan haluat tietää mitä se maksaa? Se maksaa ihan vitusti! On halvempiakin ratkaisuja. Sellanen pörrönen ja mustaks värjätty letti on todella seksikäs. Välimuotoratkasut on tylsiä.
- ...
Parturi kampaamo Heidiä (Hallituskadulla). Mukava kampaaja ja tekee hyvän työn
- samaa mieltä
Heidi on pirtsakka, nuorekas (toki nuorikin vielä) kampaaja ja tekee hyvää työtä :)
Mikä parasta, hän ei poukkoile päästä toiseen, vaan siellä asiakas todella tuntee olevansa tärkeä ihminen.
- ---
Raatihuoneenkadulla, osaamista löytyy... omat suosikkikampaajani siellä Seppo ja tietysti Hannu, kun sattuu Suomessa olemaan :)
PS Hiusstudio myös hyvä- .............
en todellakaan mene sinne homojen käsittelyyn
- Leeppo
............. kirjoitti:
en todellakaan mene sinne homojen käsittelyyn
Pss Hiusstudio, ja sieltä Kati. On tosin vielä osittaisella mammalomalla, mutta osaa asiansa. Ei se palkintokaappi kansainvälisistä kilpailuista turhaan täyty.
Toinen on Hius Atelje Palokunnankadulla. - näistä kahdesta kampaamosta
Leeppo kirjoitti:
Pss Hiusstudio, ja sieltä Kati. On tosin vielä osittaisella mammalomalla, mutta osaa asiansa. Ei se palkintokaappi kansainvälisistä kilpailuista turhaan täyty.
Toinen on Hius Atelje Palokunnankadulla.En ole saanut hyvää palvelua Hiusstudio PS:stä yhdeltä tytöltä, enkä hiusateljesta. En voi suositella ainakaan jälkimmäistä.
Oletko jo löytänyt hyvän paikan? - tepa57
Leeppo kirjoitti:
Pss Hiusstudio, ja sieltä Kati. On tosin vielä osittaisella mammalomalla, mutta osaa asiansa. Ei se palkintokaappi kansainvälisistä kilpailuista turhaan täyty.
Toinen on Hius Atelje Palokunnankadulla.hius atelje on perseesta
- Leeppo
tepa57 kirjoitti:
hius atelje on perseesta
En tuosta perseestä tiedä, itsehän kävin ihan rakennuksen sisällä, kampaamossa.
Mutta fetissinsä kullakin. - Kiinnostunut?????
Onko Seppo ja Hannu hällän miehiä?
- ..............................
Kiinnostunut????? kirjoitti:
Onko Seppo ja Hannu hällän miehiä?
kyllä
- Varmasti
Kiinnostunut????? kirjoitti:
Onko Seppo ja Hannu hällän miehiä?
...eivät ole, höhlät...
- niinpä niin
Ps hiusstudio on törkeästi ylihinnoiteltu paikka. Heidi taas leikkasi todella huonon leikkauksen kun siellä kävin. Toinen kampaaja oikein ihmetteli myöhemmin sitä miten ne oli leikattu.
Keskustalossa sijaitseva Anniet on ollut tähän mennessä paras käymistäni paikoista.
Kuuntelee asiakasta ja kertoo myös omia ideoitaan. - pääpaikka
Monta hyvää kampaajaa , paras niistä Emilia on vauvalomalla.
Dali on liian itsekäs kampaaja , ei kuuntele tarpeeksi asiakasta ja leikkaa vaan veitsellä.
Pahin kokemus oli kun huomasin otsatukkani olevan hiusrajassa melkein ... mutta nimi jääköön sanomatta(en mennyt enää)- asiakas..................
et voi olla tosissasi DALI on tosi mukava ja osaa hommansa. älä mustamaalaa
dali itse sanoi että ei kannata käyttää veitseä kun minä haluaisin ...
hänellä on niin paljon asiakkaita että tuskin sinua tarvitse.
KAIKISSA KAMPAAMOISSA KÄY VALITTAVIA ASIAKKAITA. - terhi s--------------------...
minä olen käynyt 8v dalilla ja aina ollut tyytyväinen.
- ..............................
heh heh. selvästi valehtelet koska kukaan kampaaja ei leikkaa pelkällä veitsellä
etkö keksinyt muuta? - pettynyt/ enttinen asiakas
emilian käsittelyssä hiukset paloi. en mene enään
- tracers
onnea antti ja emilia ....!!!!!
- korjaan
tracers kirjoitti:
onnea antti ja emilia ....!!!!!
Kuitenkin.... Mika ja Emilia =)
- ---------------------
provo kateus ei muuta
sinua kaivataankin kovasti siellä heh heh heh - +++++++++++++++
dali on paras
- minnakinnari
miksi menet kampaamoon Leikkaa itse vaikka kirveellä kun kerran osat paremmin.siis miksi kampaaja ei saa käyttää veitsejä??
(en mennyt enää) voi voi voi kyllä olet säälittävä valittaja. onko sinulla edes ammatti??
t.minna - BLACK ROSS
kateellisten panettelua.
- toinen kampaaja
ei kampaaja voi sille mitään jos naamasi on kuin apinan perse.
olet ilmeisesti joku katkera kampaaja itsekin!!!! - Kommentti
toinen kampaaja kirjoitti:
ei kampaaja voi sille mitään jos naamasi on kuin apinan perse.
olet ilmeisesti joku katkera kampaaja itsekin!!!!Mahtava kommentti pisti minutkin katsoon peiliin=)
Totta sun viestisi oli=)
"Hymyilee ymmärtäväisesti"
Hilkka Turuntieltä on hyvä kampaaja tälläsille "mummotukille" - toinen kampaaja
Kommentti kirjoitti:
Mahtava kommentti pisti minutkin katsoon peiliin=)
Totta sun viestisi oli=)
"Hymyilee ymmärtäväisesti"
Hilkka Turuntieltä on hyvä kampaaja tälläsille "mummotukille"minä parturi-kampaajana käyn kyseisessä paikassa olen erittäin tyytyväinen.
VÄÄRIEN TIETOJEN ANTAMINEN ON RIKOS...
ottaa pattiin toi valehteleminen netissä. - sirkka liisa....
+++++++++++++++ kirjoitti:
dali on paras
olen samaa mieltä DALI on paras.
- pätee myös
Hämeenlinnan oman pojan biisi :
Yksi tykkää äidistä , toinen tyttärestä...
Jokaisella lempikampaajansa.
Jokaiselle työtä tekevälle.
Sattuu vahinkoja.
Kukaan meistä ei ole täydellinen
Vaikka joku voi luulla joskus=)) - ..............................
Seppo on liian itsekäs kampaaja , ei kuuntele tarpeeksi asiakasta ja leikkaa vaan veitsellä.
Pahin kokemus oli kun huomasin otsatukkani olevan hiusrajassa melkein ... mutta nimi jääköön sanomatta - Kutrit
pääsi kaljus,sen jälkeen et tarvi parturi-kampaajaa.
- olé
Kirkkorinteessä oleva paikka. Aivan ihana pinkki sisustus ja mukava tunnelma!
- .............................
en ole etsimässä ihania sistus värejä.
mitä vitun pinkki sisustus??hölmö - .............................
en ole etsimässä ihania sistus värejä.
mitä vitun pinkki sisustus??hölmö - Remmiruu
Mikähän luomukampaamo olis H:linnassa hyvä? Siis kasvisvärjäystä, Kiitos!
- Anonyymi00049
Sairiossa kotikampaamo huippu, samalla voit sinäkin päästä muhittelemaan, kuten meikäläinen ja vielä jännitys kaupan päälle, yllättääkö äijä :D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411359
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa289966- 43855
- 33641
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145633- 38597
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528528Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44511- 107498