kampaajat

Sini**

Kertokaa ulkopaikakuntalaiselle että mihin kampaamoon kannattaa Hämeenlinnassa mennä. Tarkoitus oli ottaa väri ja leikkaus. Eli mistä on parhaita kokemuksia? Kiitos vinkeistä!

47

10160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peter pan

      turuntien thai hieronnasta. saattaa tehdä vaikka brasilialaiset tai jos väriä haluut niin kiitorata sit siniseks vaan.

      • Nimetön

        olet hölmö


    • Nimetön

      parturi kampaamo daliin ehdottomasti jos ottaa uusia asikkaita.

      • on myös

        PS hiusstudio torin kulmassa.. Siellä ainakin ollaan ajantasalla ja nuorekkaita


      • ei ihan kelle tahansa
        on myös kirjoitti:

        PS hiusstudio torin kulmassa.. Siellä ainakin ollaan ajantasalla ja nuorekkaita

        kenen käsittelyyn PS:ssä, eikö siellä ole niitä taitajia vinot pinot ??


      • tyytyväinen2

        totta. luulen että hän ei ota uusia asiakkaita en ole varma.


      • suosittelen
        ei ihan kelle tahansa kirjoitti:

        kenen käsittelyyn PS:ssä, eikö siellä ole niitä taitajia vinot pinot ??

        tekijöitä kyllä monta, vaikea suositella. Petrille itselleen ainakin parin viikon jonot.


      • .....................
        suosittelen kirjoitti:

        tekijöitä kyllä monta, vaikea suositella. Petrille itselleen ainakin parin viikon jonot.

        siksi koska hän on 2pv viikossa töissä eikä siksi että on hyvä
        en mene sinne kiitos vaan


      • tyytyväinen asiakas

        kiitos tiedosa kävin ja käyn jatkossakin.
        aivan ihana kampaaja.


    • Tytteli2222

      Olen saanut todella hyvää palvelua kampaamo Fenix:istä, keskustassa :)
      Siellä on 3 kampaajaa, jotka eivät ole kyllästyneet työhönsä ja pursuavat idoita.
      Nuorekas paikka, suosittelen lämpimästi!
      Hiustenhoitotuotteet ovat parasta laatua, eli Redken:in tuotesarjaa.

    • jos haluat

      mummokampauksen -70 luvulta, mene sinne. Oiva paikka polttareihin tai naamiaisiin.

      • olla siistin ja

        nuorekkaan näköinen? Ainahan voi mennä Pariisiin tai New Yorkinn erikoiskampaajalle. Nyt varmaan haluat tietää mitä se maksaa? Se maksaa ihan vitusti! On halvempiakin ratkaisuja. Sellanen pörrönen ja mustaks värjätty letti on todella seksikäs. Välimuotoratkasut on tylsiä.


    • ...

      Parturi kampaamo Heidiä (Hallituskadulla). Mukava kampaaja ja tekee hyvän työn

      • samaa mieltä

        Heidi on pirtsakka, nuorekas (toki nuorikin vielä) kampaaja ja tekee hyvää työtä :)

        Mikä parasta, hän ei poukkoile päästä toiseen, vaan siellä asiakas todella tuntee olevansa tärkeä ihminen.


    • ---

      Raatihuoneenkadulla, osaamista löytyy... omat suosikkikampaajani siellä Seppo ja tietysti Hannu, kun sattuu Suomessa olemaan :)

      PS Hiusstudio myös hyvä

      • .............

        en todellakaan mene sinne homojen käsittelyyn


      • Leeppo
        ............. kirjoitti:

        en todellakaan mene sinne homojen käsittelyyn

        Pss Hiusstudio, ja sieltä Kati. On tosin vielä osittaisella mammalomalla, mutta osaa asiansa. Ei se palkintokaappi kansainvälisistä kilpailuista turhaan täyty.

        Toinen on Hius Atelje Palokunnankadulla.


      • näistä kahdesta kampaamosta
        Leeppo kirjoitti:

        Pss Hiusstudio, ja sieltä Kati. On tosin vielä osittaisella mammalomalla, mutta osaa asiansa. Ei se palkintokaappi kansainvälisistä kilpailuista turhaan täyty.

        Toinen on Hius Atelje Palokunnankadulla.

        En ole saanut hyvää palvelua Hiusstudio PS:stä yhdeltä tytöltä, enkä hiusateljesta. En voi suositella ainakaan jälkimmäistä.
        Oletko jo löytänyt hyvän paikan?


      • tepa57
        Leeppo kirjoitti:

        Pss Hiusstudio, ja sieltä Kati. On tosin vielä osittaisella mammalomalla, mutta osaa asiansa. Ei se palkintokaappi kansainvälisistä kilpailuista turhaan täyty.

        Toinen on Hius Atelje Palokunnankadulla.

        hius atelje on perseesta


      • Leeppo
        tepa57 kirjoitti:

        hius atelje on perseesta

        En tuosta perseestä tiedä, itsehän kävin ihan rakennuksen sisällä, kampaamossa.
        Mutta fetissinsä kullakin.


      • Kiinnostunut?????

        Onko Seppo ja Hannu hällän miehiä?


      • ..............................
        Kiinnostunut????? kirjoitti:

        Onko Seppo ja Hannu hällän miehiä?

        kyllä


      • Varmasti
        Kiinnostunut????? kirjoitti:

        Onko Seppo ja Hannu hällän miehiä?

        ...eivät ole, höhlät...


    • niinpä niin

      Ps hiusstudio on törkeästi ylihinnoiteltu paikka. Heidi taas leikkasi todella huonon leikkauksen kun siellä kävin. Toinen kampaaja oikein ihmetteli myöhemmin sitä miten ne oli leikattu.
      Keskustalossa sijaitseva Anniet on ollut tähän mennessä paras käymistäni paikoista.
      Kuuntelee asiakasta ja kertoo myös omia ideoitaan.

    • pääpaikka

      Monta hyvää kampaajaa , paras niistä Emilia on vauvalomalla.
      Dali on liian itsekäs kampaaja , ei kuuntele tarpeeksi asiakasta ja leikkaa vaan veitsellä.
      Pahin kokemus oli kun huomasin otsatukkani olevan hiusrajassa melkein ... mutta nimi jääköön sanomatta(en mennyt enää)

      • asiakas..................

        et voi olla tosissasi DALI on tosi mukava ja osaa hommansa. älä mustamaalaa
        dali itse sanoi että ei kannata käyttää veitseä kun minä haluaisin ...
        hänellä on niin paljon asiakkaita että tuskin sinua tarvitse.
        KAIKISSA KAMPAAMOISSA KÄY VALITTAVIA ASIAKKAITA.


      • terhi s--------------------...

        minä olen käynyt 8v dalilla ja aina ollut tyytyväinen.


      • ..............................

        heh heh. selvästi valehtelet koska kukaan kampaaja ei leikkaa pelkällä veitsellä
        etkö keksinyt muuta?


      • pettynyt/ enttinen asiakas

        emilian käsittelyssä hiukset paloi. en mene enään


      • tracers

        onnea antti ja emilia ....!!!!!


      • korjaan
        tracers kirjoitti:

        onnea antti ja emilia ....!!!!!

        Kuitenkin.... Mika ja Emilia =)


      • ---------------------

        provo kateus ei muuta
        sinua kaivataankin kovasti siellä heh heh heh


      • +++++++++++++++

        dali on paras


      • minnakinnari

        miksi menet kampaamoon Leikkaa itse vaikka kirveellä kun kerran osat paremmin.siis miksi kampaaja ei saa käyttää veitsejä??
        (en mennyt enää) voi voi voi kyllä olet säälittävä valittaja. onko sinulla edes ammatti??

        t.minna


      • BLACK ROSS

        kateellisten panettelua.


      • toinen kampaaja

        ei kampaaja voi sille mitään jos naamasi on kuin apinan perse.
        olet ilmeisesti joku katkera kampaaja itsekin!!!!


      • Kommentti
        toinen kampaaja kirjoitti:

        ei kampaaja voi sille mitään jos naamasi on kuin apinan perse.
        olet ilmeisesti joku katkera kampaaja itsekin!!!!

        Mahtava kommentti pisti minutkin katsoon peiliin=)
        Totta sun viestisi oli=)
        "Hymyilee ymmärtäväisesti"
        Hilkka Turuntieltä on hyvä kampaaja tälläsille "mummotukille"


      • toinen kampaaja
        Kommentti kirjoitti:

        Mahtava kommentti pisti minutkin katsoon peiliin=)
        Totta sun viestisi oli=)
        "Hymyilee ymmärtäväisesti"
        Hilkka Turuntieltä on hyvä kampaaja tälläsille "mummotukille"

        minä parturi-kampaajana käyn kyseisessä paikassa olen erittäin tyytyväinen.
        VÄÄRIEN TIETOJEN ANTAMINEN ON RIKOS...
        ottaa pattiin toi valehteleminen netissä.


      • sirkka liisa....
        +++++++++++++++ kirjoitti:

        dali on paras

        olen samaa mieltä DALI on paras.


    • pätee myös

      Hämeenlinnan oman pojan biisi :

      Yksi tykkää äidistä , toinen tyttärestä...
      Jokaisella lempikampaajansa.
      Jokaiselle työtä tekevälle.
      Sattuu vahinkoja.
      Kukaan meistä ei ole täydellinen
      Vaikka joku voi luulla joskus=))

    • ..............................

      Seppo on liian itsekäs kampaaja , ei kuuntele tarpeeksi asiakasta ja leikkaa vaan veitsellä.
      Pahin kokemus oli kun huomasin otsatukkani olevan hiusrajassa melkein ... mutta nimi jääköön sanomatta

    • Kutrit

      pääsi kaljus,sen jälkeen et tarvi parturi-kampaajaa.

    • olé

      Kirkkorinteessä oleva paikka. Aivan ihana pinkki sisustus ja mukava tunnelma!

      • .............................

        en ole etsimässä ihania sistus värejä.
        mitä vitun pinkki sisustus??hölmö


      • .............................

        en ole etsimässä ihania sistus värejä.
        mitä vitun pinkki sisustus??hölmö


      • Remmiruu

        Mikähän luomukampaamo olis H:linnassa hyvä? Siis kasvisvärjäystä, Kiitos!


    • Anonyymi00049

      Sairiossa kotikampaamo huippu, samalla voit sinäkin päästä muhittelemaan, kuten meikäläinen ja vielä jännitys kaupan päälle, yllättääkö äijä :D

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      141
      1359
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      966
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      641
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      633
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      597
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      528
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      498
    Aihe