Täällä vauveli ollut poikittain niin kauan kuin sen on voinut tuntea. Nyt rv 33 6. Yrittävät kuulemma kääntöä viikoilla 36 tai 37. Kuinka turvallista mahtaa olla,kun istukka edessä?
Onko kellään muulla vauva
9
864
Vastaukset
- täälläkin...?
Mihin sinun vauvasi potkii? Itellä on viikkoja vasta 27 6 ja nyt viidettä päivää potkii minua ihan alas, hyvä jos kädelläkään tuntee! Eli tuonne takapuoleen ja kohdunsuulle... Ei tunnu todellakaan kivalta, varsinkin jos sattuu rakko olemaan täynnä=( Ei taida haluta kääntyä vaikka kovasti oon jo pyydellyt:) Et onkohan tää mun myllertäjä sitten poikittain? Vaikea ajatella miten se siellä on..
Kääntämisestä olen kuullut että eivät kääntäisi jos istukka edessä. En ainakaan itesi uskaltasi antaa koittaa! Kuitenkin joutuvat käyttämään voimaa kääntämisessä niin pelottaa jos vaikka istukka repeäisi tai jotain sattuisi vauvalle.- vasemman lonkkaluun
yläpuolelle ja pää tuntuu selvästi oikealla puolella kyljessä. Kädellä ilmeisesti kutittelee tuonne navan yläpuolelle:)
- on..
mulla on nyt vkoja 36 ja mun vauveli on joko poikittain tai perä edellä. ja istukka on myöskin edessä. samoja asioita olen minäkin tässä pohtinut käännön suhteen..
- vaihtaa asentoa
Mulla oli vauva poikittain vielä viikolla 32, sitten oli viistosti pää toisen nivusen päällä ja peppu vastakkaisessa kyljessä (vaikea selittää) viikolla 36 ja nyt pitäisi olla rt:ssä:) viikolla 39 0
- *aloittaja*
täälläkin sitten vielä tse ymmärtäisi kääntyä:)
*aloittaja* kirjoitti:
täälläkin sitten vielä tse ymmärtäisi kääntyä:)
Mulla vauva istuskelee perätilassa ja viikkoja on 38.Eli suunniteltu sektio edessä ens viikon torstaina,koska mä en halua sitä peppu edellä synnyttää.
Maanantaina piti yrittää kätilöopistolla kääntää sitä, mutta lääkäri kokeili ihan hiljaa nostaa vauvan peppua,eikä se liikahtanut mihinkään.Lääkäri totesi että turha edes yrittää kääntää,jos se lapsi ei itse yhtään halua pyörähtää.Siellä ne ainakin sanoivat että käännösyrityksessä ei kovin lujasti voimalla eritetä vaan enemmän houkutellaan vauvaa itse pyörähtämään.
että näin meillä!- tiikku
Issu kirjoitti:
Mulla vauva istuskelee perätilassa ja viikkoja on 38.Eli suunniteltu sektio edessä ens viikon torstaina,koska mä en halua sitä peppu edellä synnyttää.
Maanantaina piti yrittää kätilöopistolla kääntää sitä, mutta lääkäri kokeili ihan hiljaa nostaa vauvan peppua,eikä se liikahtanut mihinkään.Lääkäri totesi että turha edes yrittää kääntää,jos se lapsi ei itse yhtään halua pyörähtää.Siellä ne ainakin sanoivat että käännösyrityksessä ei kovin lujasti voimalla eritetä vaan enemmän houkutellaan vauvaa itse pyörähtämään.
että näin meillä!meillä kääntyi vauva viistoon perätilaan raskausviikolla 39, oli siihen asti raivotarjonnassa. Äitipolilla vauva saatiin käännettyä oikeaan asentoon muutaman yrityksen jälkeen, ja minulla on istukka etuseinässä, mutta tuolla ylhäällä. Se ei estänyt kääntämistä. Riippuu muista asioista, mitä päättävät käännöksen suhteen: äidin mielipide, vauvan asento, kiinnittyminen, lapsiveden määrä yms. . Ja että ihan loppuvaiheessakin voi vielä itsekin kääntyä, oikeaankin asentoon.
- mukavalta. Siis
Issu kirjoitti:
että näin meillä!ettäei väkisin yritetä kääntää. Onnea tulevaan sektioon:)
- käsittääkseni istukka
tiikku kirjoitti:
meillä kääntyi vauva viistoon perätilaan raskausviikolla 39, oli siihen asti raivotarjonnassa. Äitipolilla vauva saatiin käännettyä oikeaan asentoon muutaman yrityksen jälkeen, ja minulla on istukka etuseinässä, mutta tuolla ylhäällä. Se ei estänyt kääntämistä. Riippuu muista asioista, mitä päättävät käännöksen suhteen: äidin mielipide, vauvan asento, kiinnittyminen, lapsiveden määrä yms. . Ja että ihan loppuvaiheessakin voi vielä itsekin kääntyä, oikeaankin asentoon.
aika alhaalla,että saapi nähdä mitä sanovat,jos kääntöä pitää harkita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.5314448Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek183561Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2842312Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4762179Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.871517- 1571383
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1041346Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel641291- 651234
- 841144