Fysikaalisessa hieronnassa

mies Helsingistä

Olen aina välillä käynnyt fysikaalissa hoidoissa
hartia/niskakipujen takia mutta myös ihan rentoutus mielessä hieronnassa.

Tällä kertaa ajattelin mennä rentouttavaan
hierontaan.Jotekin tuntui että kaikki taas
kaatuu päälle ja vaimo vaan kotona nalkuttaa.

Sovin 60min rentouttava kokovartalohieronta. Hierojana oli sillä kertaa mieshieroja,
4-kymppinen, sporttinen, kivannäköinen ja mukavan oloinen kaveri kaikinpuolin.
Tyypillinen fysiojumpparin näköinen, päällä
vaalea t-paita ja vaaleat "hoitoala" housut jalassa.

Hän kysyi että haluanko lievästi tuoksuvaa öljyä vai hierotaanko ilman. Sanoin että käytä öljyä vaan ja sitten hän kehoitti ottamaa kaikki vaatteet pois ja vatsalleen hierontapöydälle.

Hieroja hämärsi valoja,laittoin mukavaa musiikkia hiljaa tulemaan ja aloitti jalkateristä hieromaan. Loistavat otteet, napakat mutta ei kovat. Pitkiä rauhallisia liikkeitä ja aika paljon öljyä. Hyvän tuoksuinen öljy joka kenties hieman lämmitti ihoa. Ensin pohkeet ja sieltä ylös reisien takaosiin kun makasin siinä vatsalleen.

Hieronta tuntui mielyttävältä ja taisin vaistomaisesti hieman levittää jalkoja enemmän koska hän hieroi erittäin reisien sisäpuolelta myös..mukavat hierontaliikeet reiden sisältä ylös asti siten että hänen käsi hipaisi kaluani ja kiveksiä. Vähän säpsähdin mutta kaluni reagoi kosketukseen heti! On minulla ennenkin niin käynnyt että kalu reagoi hyvään hierontaan joka
käy lähellä strategisia paikkoja.

Sitten hän jatkoi pakaroihin, paljon öljyä ja molemmat pakarat, aika rohkeasti myös pakaravälistä mielestäni.Sitten alaselkään ja kylkiin. Vitsit että hän osasikin hieroa hyvin! Alaselästä ja kyljistä niiiin upeasti että tuntui munissa asti. Sitten ylöspäin hartiat
ja niskaa. Olin nirvanassa jo nyt.

Sitten hän pyysi kääntymään. Onneksi kaluni oli ehtiä hieman rauhottunut ja pystyi olemaan
normaalina. Yritin olla ajattelematta asiaa.Olihan nyt kyseessä mieshieroja!
Hän aloitti taas varpaista, nilkoista ja sääristä. Käytti runsaasti öljyä ja nousi ylös kohti reisiä. Siinä vaiheessa kun kaveri hieman levitti mun jalkoja ja hieroi öljysin käsin reiden sisäpuolelta kohti nivusia hitaati ja todella mahtavasti, minulla alkoi ottamaan eteen! Ei voinnut mitään mutta stodin nousi...
Pidin silmiä kiinni ja yritin olla rento ja normaali. Hieroja ei sanonut mitään mutta kun hän hieroi toista reittä ja hänen käsi kävi kiveksillä asti, ihan nivussissa niin kaluni nousi täyteen mittaan....
Sanoin että sori tota, tuolla alkoi oma elä. Hierojamies naurahti ja sanoi että ei mitään, luonnollistahan tuo on. Ei hätää.

Sen jälkeen hänen toinen käsi hieroi vatsaani, navan kohdalta ihan seisovan kaluni läheltä ja toinen käsi reidellä, ihan melkein kiveksissä kiinni, hän puristi kevyesti minua tuolta mistä miehen kalu alkaa ja kuiskasi korvaani että haluanko että jatketaan myös genitaalialueilta.
Seuraavaksi kuulin sanovani käheästi että
joo kiitos..Minun seisovaa kalua ei ollut toinen mies aikaisemmin koskettanut, hämmästyin ja nolostuin kuin olin niin sanonut.

Hieroja kuitenkin otti käsiinsä lisää öljyä,
laittoin toisen käden palleillani nivusiin aivan kalun juuren tuntumaan. Toinen käsi meni vatsalle päällä, ihan kalun varren juureen
hän aloitti sellaisen hieronnan mitä en ollut
ikinä ennen kokenut.

Toisella kädellä hän liikutti esinahkaa hitaasti edestakaisin, pitäen napakasti mutta hellästi kiinni rasvaisilla sormilla. Toisella kädellä hän puristeli ja hieroi nivusia sekä kiveksiä.
Suustani alkoi välittämästi kuulumaan huokailua.
Välillä käsi kiihdytti ja puristi kovemmin,
välillä hiljempaa sekä hellällä otteella. Rasvan avulla kädet liukuivat ja kuului pientä litinää.

Omassa kiihkossa oma käteni siirtyi kuin vaistonvaraisesti hänen taakse, pakaroiden päälle eikä hän vastustellut ollenkaan.

Samalla kun hieroja teki m inulle käsitöitä, hän kääntyi siten että käteni siirtyi hänen etupuolelle housujen etumukselle, suoraan hänen housuissa seisovan kalun päälle. Hän suorastaan työsin itseään minun kättä vasten. Tuntui oudolta, kiihoittavalta puristella toisen kovana seisovaa elintä. Ja erittäin epätodelliselta.

Siinä sitten minä hieroin housujen päältä hierojani kovaa kalua ja hän hieroi kaksi käsin minun kalua sekä palleja.

Eihän sitä hupia meikäläinen kauan enään kestänyt vaan minulta tuli raju orgasmi.
Lensi kaaressa hierojan käsille ja omalla vatsalle. Suustani taisi kuulua jotain örinää
ja silmissä pyöri.En muista saaneeni moista
orkkua sitten aikoihin.

Lopulta hieroja otti tyynesti pyyhkeen, pyyhki minut spermoista sekä öljystä.
Lopuksi vielä hieman kevyesti pää- ja niskahierontaa ja olin valmista tapausta hoippumaan pois.

1

13461

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tapahtui

      kerro lisää

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      92
      4350
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      44
      4275
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      4006
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2877
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2551
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      128
      2118
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2104
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      195
      2023
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1675
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1442
    Aihe