Aurinkokesä

Kesäpano

Tämä tapahtui noin parikymmentä vuotta sitten kun itse olin päälle parikymppinen. Olin merenrantamökillä yksin ja naapurimökissä samoin yksin vähän vanhempi nainen. Tunsimme toisemme kyllä ennestään muutaman vuoden takaa. Päivät kuluivat ensin kumpikin tahollaan uiden ja aurikoa ottaen. Näin hänenkin uivan alasti ja ottavan aurinkoa bikineissä. Hän pyysi minua iltapäiväkahville ja päätimme soutaa läheiselle pikkuluodolle kahvikorin kanssa. Minulla oli vanhat simpparit ja hänellä hellemekko. Kun hän istui perässä ja minä soudin niin en voinut olla huomaamatta että lyhyen mekon alla ei ollut housuja lainkaan vaan tummat pillunkarvat näkyivät. Siinä rupesi uimahousujen läpi kulli paisumaan ja maihin tullessamme kulli pigotti kankaan niin että hänkin sen huomasi ja hymyili vaan. Katoimme kahvin kalliolle ja nautimme kesäpäivästä.Hiekkainen poukama kutsui uimaan vaikka hän ensin sanoi uimapuvun puuttuvan. Sanoi että alastihan me tähänkin asti on uitu aika lähekkäin ja niin hän pyysi saada mennä ensin veteen , avasi mekkonsa ja juoksi veteen. Odotin vähän ja siellä hän sitten kääntyi katsomaan kun minä alsti kulli seisoen kahlasin hitaasti matalaan veteen. Mikä vapauden tunne puolin ja toisin. Uimme pitkään eri tavoilla ja minä piruuttani rupesin selälläni kellumaan jolloin killi kohosi vedestä kuin torni. Silloin hän ei enää voinut hillitä itseään vaan tarttui käsin kiinni kullista uitti minua kuin laivaa ja sanoi sen olevan suuri.Minä puolestani otin hänet eteeni istumaan kullin päälle kun vedessä ei ihminen paina juuri mitään. Rannalle päästyämme vaivuimme kalliolle nainen päällä kulli suussa ja minä nuolemassa pillua. Ei ihme että laukesin hänen suuhunsa sellaisten leikkien jälkeen. Emme voineet heti panna kun ei ollut kortonkeja mukana. Soudimme takaisin molemmat alsti ja sain nyt katsella kun hän sousi pillu vielä punaisena. Rantaan päästyämme kipaisin mökiltä siellä olevat muutamat kumit ja rupesimme nusimaan rantakalliolla vähät välitämättä vastarannasta josta ainkin kiikarilla hyvin näki yli kuten joskus olin itse katsellut erään pariskunnan panopuuhia.
Seuraavana päivänä kirkonkylän kioskilta punastelevalta myyjä tytöltä kävin ostamassa paketin kortonkeja ja vähän ruokaa. Illalla lämmitettiin sauna ja enää ei tarvin nut saunoa ja uida yksin. olimme kumpikin puutteessa ja sain kerrankin nussia tarpeeksi. Olimme päivät pitkät alsti ja viikon päästä ruskeita kuin papu ilman rajoja. Hänen miehensä oli pitkään merillä ja minulla ei ollut vakiheilaa. Kumpikin sai mitä halusi

2

16378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarina

      kertakaikkiaan.Huonosti ja typerästi kirjoitettu! Olisit mieluummin kertonut seksistänne! :(

    • eihän

      nusimaan rantakalliolla vähät välitämättä vastarannasta josta ainkin kiikarilla hyvin näki yli kuten joskus olin itse katsellut erään pariskunnan panopuuhia.

      Kuka oli tiiraillut vastarannalla, kirjoittaja kenties.
      Ei ihme että olet yksinäinen luuseri.Surkein ikinä lukemani!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3789
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2357
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2085
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      141
      1989
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      412
      1401
    6. 79
      1231
    7. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      137
      1160
    8. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1060
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1020
    Aihe