Onko kokemuksia tasoitetapetin käytöstä? Edellisen asukkaan laittaman lasikuitutapetin pohjalla olevat vanhat tapetit näkyvät törkeästi. Ajattelin tasoitetapettia, mutta en halua enaa sen jälkeen tapetoida, vaan pelkästään maalata. Tuleeko siisti jälki? Olen PILKUN TARKKA!
Tasoitetapetti
6
23172
Vastaukset
- Tapanila
Tasoitetapetilla saat helposti hyvän pohjan maalille. On helppo asentaa ja tulee hyvä. Liimat seinään ja tapetti päälle.
Hinta on muistaakseni noin 40 euroa/10 metriä. - M.D.
Lopputulos riippu pohjan tasaisuudesta. Ei saneeraustapettikaan mitä tahansa peitä. Itse laitoimme kohotapetin päälle. Tapetissa oli n. 2 mm korkuisia kohokuvioita. Pinnasta tuli kohtuullisen hyvä, mutta ei aivan tasainen. Hentoa aaltoilua on havaittavissa. Mutta tosiaan helppo ja nopeahko asentaa. Normaalin lasikuitutapetin peittää varmasti hyvin.
- kädentaitaja
Pilkuntarkan kaverin kannattaa valita saneerauskipsilevy.
- käytä mitään
tasoitetapetteja eikä saneerauskipsejä tollaiseen.
Vanhat pois, kaksi kertaa kitit yli ja se on siinä, valmis pohja.
Aikaa menee kaksi työpäivää.- Pilkun tarkka
Taidan jättää ammattimiehen päätettäväksi.
- sijaitsee
Pilkun tarkka kirjoitti:
Taidan jättää ammattimiehen päätettäväksi.
normaalin kokoinen ja korkuinen huone tulee pohjatöiden osalta maalattavaan kuntoon aineineen ja arvonlisäveroineen kuvailemassasi tapauksessa noin 600-700 eurolla
T: urakoitsija pääkaupunkiseudulta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1538253- 614541
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404313Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233942Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423430Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353423Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383338- 483113
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422851- 492614