Ystävien kesken...

Nainen-38

Olin lomaani viettämässä mökillämme, yksin. Mieheni oli töissä ja lapset jääneet kaupunkiin. Onnekseni oli lämmin aurinkoinen ilma joten saatoin viettää aikani aurinkoa ottaen.
Yksin ollessa otan aurinkoa ilman mitään suojaa, saadakseni tasaisen rusketuksen.

Makasin viltillä ja nautin auringon lämmöstä ihollani. Taisin torkahtaa kun havahduin ääneen vierelläni. Hei, sanottiin.
Avasin silmäni ja vieressäni seisoi poikani ystävä Mark. Komea tummaihoinen 16 vuotias poika.

En osannut edes nolostua, tunsinhan hänet niin hyvin.
Kysyin että mitä hän siellä. Hän vastasi että oli sopinut poikani kanssa sinne tulosta mutta että tämä tulisi vasta myöhemmin.

Huomasin hänen katseensa vartalollani, ja kysyinkin naurahtaen että tuletko tähän seurakseni?
Hän ei kauaa aikaillut vaan riisui itsensä ja tuli makaamaan viereeni.
Nyt oli minun vuoroni tuijottaa häntä. Luoja mutta hän oli upea.
Katselimme toisiamme ja varovasti myös kosketimme toisiamme.
Sivelin hänen vartaloaan ylhäältä alas ja otin kiinni hänen kovettuneesta elimestään. Ja kumarruin ottamaan sen suuhuni...
Hän kosketti minua pilluani ja tunsi kuinka märkä jo olin.
Kohottauduin niin että menin hänen päällensä ja annoin hänen ihanan elimensä työntyä syvälle sisääni. Ja hitaasti aloitin ratsastuksen...

4

11386

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pettynyt

Jos toi on jonku mielestä seksinovelli niin olen kyllä täysin väärässä paikassa jos niitä haluan lukea... Toi oli kyllä suoraan sanottuna ihan p*****stä.

• pettynyt myös!

*yhtyen edelliseen* samat sanat...

• mää mää

ihan sieltä koko juttu..plääh.

• Utelias

nimimerkissä syntymävuotesi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      307
      3015
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2343
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2033
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      119
      1806
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1729
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1385
    7. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      66
      1359
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1263
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1233
    Aihe