Ystävien kesken...

Nainen-38

Olin lomaani viettämässä mökillämme, yksin. Mieheni oli töissä ja lapset jääneet kaupunkiin. Onnekseni oli lämmin aurinkoinen ilma joten saatoin viettää aikani aurinkoa ottaen.
Yksin ollessa otan aurinkoa ilman mitään suojaa, saadakseni tasaisen rusketuksen.

Makasin viltillä ja nautin auringon lämmöstä ihollani. Taisin torkahtaa kun havahduin ääneen vierelläni. Hei, sanottiin.
Avasin silmäni ja vieressäni seisoi poikani ystävä Mark. Komea tummaihoinen 16 vuotias poika.

En osannut edes nolostua, tunsinhan hänet niin hyvin.
Kysyin että mitä hän siellä. Hän vastasi että oli sopinut poikani kanssa sinne tulosta mutta että tämä tulisi vasta myöhemmin.

Huomasin hänen katseensa vartalollani, ja kysyinkin naurahtaen että tuletko tähän seurakseni?
Hän ei kauaa aikaillut vaan riisui itsensä ja tuli makaamaan viereeni.
Nyt oli minun vuoroni tuijottaa häntä. Luoja mutta hän oli upea.
Katselimme toisiamme ja varovasti myös kosketimme toisiamme.
Sivelin hänen vartaloaan ylhäältä alas ja otin kiinni hänen kovettuneesta elimestään. Ja kumarruin ottamaan sen suuhuni...
Hän kosketti minua pilluani ja tunsi kuinka märkä jo olin.
Kohottauduin niin että menin hänen päällensä ja annoin hänen ihanan elimensä työntyä syvälle sisääni. Ja hitaasti aloitin ratsastuksen...

4

11043

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pettynyt

Jos toi on jonku mielestä seksinovelli niin olen kyllä täysin väärässä paikassa jos niitä haluan lukea... Toi oli kyllä suoraan sanottuna ihan p*****stä.

• pettynyt myös!

*yhtyen edelliseen* samat sanat...

• mää mää

ihan sieltä koko juttu..plääh.

• Utelias

nimimerkissä syntymävuotesi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      17
      2186
    2. Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä

Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain
      Maailman menoa
      189
      1778
    3. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      207
      1729
    4. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      101
      1399
    5. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      43
      1274
    6. Naiseni on todellinen seksipeto

Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu
      Ikävä
      53
      1091
    7. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      165
      1085
    8. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      89
      1004
    9. Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.

Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      147
      918
    10. Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."

Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks
      Suomalaiset julkkikset
      14
      871
    Aihe