Olenko käsittänyt jotain väärin, vai onko Helsingissä sijaitsevalla Sofianlehdolla jotain tekemistä steiner-opin kanssa? Omistussuhteissa tms?
Sofianlehto
6
2519
Vastaukset
- nurse
Steiner koululla ei mitään yhteyttä sofianlehdon hoitokotiin. Sofianlehto helsingin kaupungin sosiaaliviraston kehitysvammaisten hoitokoti. Steiner koulu yksityinen koulu. Ei mitään yhteyttä näillä kahdella paitsi molemmat alkaa s-kirjaimella. Eli olet käsittänyt väärin pahan kerran. Lisäksi vielä steiner-oppia ei käytetä sofianlehdossa, koska ei ole koulu.
- taivainen tietäjä
Kylläpähän vitsin lykkäsit.:-D
"Antroposofinen ihmis- ja maailmankäsitys on antanut virikkeitä monille käytännön elämän alueille: antroposofinen lääketiede, elämänkaaritutkimus, steinerpedagogiikka (koulut ja päiväkodit), biodynaaminen viljely ja maanhoito, eurytmia, yhteiskunnalliset ajatukset, kehitysvammaisten hoito ja opetus (ns. hoitopedagogiikka) ja monia muita."
- päiväkoti ja eskari
löytyy Porista ja on steinerpäiväkoti.
- Mie taas.
Noh niin !! Muistini ei pettänyt kuin kaupungin suhteen ;o). Kiitos.
- muuan äiti
Mie taas. kirjoitti:
Noh niin !! Muistini ei pettänyt kuin kaupungin suhteen ;o). Kiitos.
ole se surullisen kuuluisa Antonin tapauksen päiväkoti?
- KaijaR
muuan äiti kirjoitti:
ole se surullisen kuuluisa Antonin tapauksen päiväkoti?
Täällä Porissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv243849Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?362649- 652464
- 1412245
Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k362237Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.512228Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi291831- 341783
- 341755
- 1291480