Halvalla mallorcaan?

a-a

Moi. Mallorcaan näyttää olevan suht kalliita matkoja, joten onko kellään ideoita halvoista matkoista heinäkuulle, esim. alle 500 euron???

12

3008

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vinkvink

      Tsekkaa lentoja Airberliniltä ja hotelli esim. Tjäreborgin "pelkkä hotelli"-systeemistä ;)
      Toki hotelleja löytyy muutakin kautta, mutta tuo on ainakin helppo. :)

      • tebis

        Mutta tuskin noinkaan saa reissua 500eurolla ???


    • Teemup

      Air Berliniltä näyttäisi saavan lennot halvalla (yksi vaihto Saksassa), esim. 7.7.2007 - 14.7.2007 yhdeltä hengeltä 244 euroa. Hotellin voi löytää halvalla esim. osoitteesta www.hotels.com, tuossa alla suora linkki, jos se nyt tässä onnistuu. Kyllä ainakin kahdelle hengelle saa tällä tavalla matkan Mallorcalle alle 500 euroa / hlö. Yksin matkustaessa huone maksaa tietysti hieman enemmän.

      http://www.booking.com/searchresults.html?aid=306398;label=AA-hotels-broad;sid=4e1a14355be0cc65d5364cf8be2db3eb;checkin_monthday=7;checkin_year_month=2007-7;checkout_monthday=14;checkout_year_month=2007-7;class_interval=1;do_availability_check=1;region=767;si=ai,co,ci,re;ss_all=0;order=price_for_two

      • Kupla76

        Moi,

        Varasin juuri meidän perheelle 2 aikuista ja
        2 alle 12 v lasta lennot Airberlinin kautta
        ja asunto Palman vanhasta kaupungista.
        Hinta yhteensä: 1328 €, eli 332 €/hlö.
        Lähtö Elokuun lopussa.


    • Kukka =)

      Moikka! Meillä lähtö 31.5 ja paluu 12.6.2007. lennot Airberlinin kautta ja hotelli netistä, reissun kokonaishinta n. 400 euroa/henkilö. Ja meidän hotelli on vielä hyvä :) halpaa on!

      • Matkustaja

        Moi, mistä kannattaa varata hotelli, mieluiten palma nova-Magaluf alueelta. Saako halvalla hotellia tältä alueelta, jossa olisi myös uimallas??


      • tebis
        Matkustaja kirjoitti:

        Moi, mistä kannattaa varata hotelli, mieluiten palma nova-Magaluf alueelta. Saako halvalla hotellia tältä alueelta, jossa olisi myös uimallas??

        Hups....näköjään pääsee aika edullisesti :)

        ...ehkä mekin joskus (nyt 3000eurolla 2viikoksi 4-henkinen perhe)...


      • Kukka =)
        Matkustaja kirjoitti:

        Moi, mistä kannattaa varata hotelli, mieluiten palma nova-Magaluf alueelta. Saako halvalla hotellia tältä alueelta, jossa olisi myös uimallas??

        Tässä yksi linkkivinkki: http://www.quehoteles.com/ laita destino "Magaluf" sieltä tulee paljon valinnan varaa. Täältä mä sain juuri saman hotellin missä olin viime kesänä Tjareborgin kahden viikon reissulla ja nyt lennot ja hotelli maksaa puolet viime kesän hinnasta ;) jää kivasti rahaa El Corte Inglesissä shoppailuun =)


      • matkustaja
        Kukka =) kirjoitti:

        Tässä yksi linkkivinkki: http://www.quehoteles.com/ laita destino "Magaluf" sieltä tulee paljon valinnan varaa. Täältä mä sain juuri saman hotellin missä olin viime kesänä Tjareborgin kahden viikon reissulla ja nyt lennot ja hotelli maksaa puolet viime kesän hinnasta ;) jää kivasti rahaa El Corte Inglesissä shoppailuun =)

        Kiitoksia vinkistä, ovatko hinnat kokonaishintoja vai tulevatko päälle vielä verot tai muut vastaavat kuulut?


      • Kukka =)
        matkustaja kirjoitti:

        Kiitoksia vinkistä, ovatko hinnat kokonaishintoja vai tulevatko päälle vielä verot tai muut vastaavat kuulut?

        Mun esimerkissä hinnat on ihan kokonaishintoja. Verot ym. on jo hinnoissa mukana. Hotellin hintaan saatiin vielä "nopean varaajan etu", joskus tammi-helmikuussa se varattiin. Lennot maksoi veroineen alle 200 euroa/henkilö ja hotelli alle 400 euroa eli karvan alle 400 yhden hengen matka :)


    • Hotelesporelmundo
    • finmäään

      Onko kenelläkään tietoa Mallorcan hietasääski hyttysistä ( koko noin 2 mm). Joskus 2000 luvun alussa niistä kirjoitettiin paljon lehdissä. Ne voi aiheuttaa ihmisille ihottuma-kuumetaudin tai aivokalvon tulehduksen. Ne puree vain öisin. Hyttynen levittää mikroskooppisen pientä leishmania-siimaeläintä koiriin ja ihmisiin. Hoitamattomana se voi pesiytyä sudämmeen ja johtaa kuolemaan. Tuttaviani on purrut hyttyset öisin Mallorcalla ja Las Palmasissa ja aiheuttaneet kutisevia paukamia (kuten itikat suomessa). Onko kenelläkään kokemuksia???

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1990
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1549
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      141
      1408
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1318
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1250
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      273
      1077
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1002
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      121
      970
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      967
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      50
      792
    Aihe