Domainin hankinta mielessä ja muutama kysymys nousi esille.
Mitä hyötyjä/haittoja on siinä jos domainia ei osta itselle vaan se on "vuokralla"?
Onko väliä onko domain/webhotelli hankittu suomalaiselta vai ulkomaalaiselta tarjoalta? Miksi?
Mitä muita asioita tulisi ottaa huomioon domainia hankittaessa?
Kiitos kaikille vastanneille
Huomioitavaa?
Kiinnostunut--
1
299
Vastaukset
- ohoohoho
Kun ostat, tai "vuokrat" domainia, niin sinä tulet domainin omistajaksi ja palveluntarjoja on vain tekninen yhteyshenkilö ja maksaja.
Jos palveluntarjojan palvelimet ovat USAssa niin sivut on hitaampi kuin jos ne olisivat Euroopassa. (Jos itse olet yhdysvalloissa niin se on tottakai parempi jos palvelimetin ovat USAssa). Et huomaa juuri mitään eroa jos palvelimet ovat Suomessa tai esim. Saksassa.
Varmista vain että ping aika palvelimelle on alle 80ms. (Jos palvelimet ovat USAssa niin ping aika on ainakin 150ms)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 70820
- 48814
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50685- 33662
- 60659
- 52627
- 50615