ja kehoita muitakin lukemaan niitten ohjlema.Vain yhteiskunta jossa ihmiset on keskenään tasa-arvoisia,voi antaa tilaa kaikenlaiselle erinlaisuudelle!Kun arvot on oikeistolaiset ja ihmisiä jaetaan hyviin ja huonoihin,niin sillon ennakkoluulot kasvaa!Tämä on vanha sosiologinen totuus,olis jo aika tutkia sitäkin tarkemmin ja katsoo mikä puolue on tuon hyväksynyt!
ÄÄNESTÄ
45
1676
Vastaukset
- trallallallallaaaaa
Neukuissa suljettiin vammaiset pois näkyvistä laitoksiin ja kaikki erilaisuus kiellettiin. Eihän sellaista voi olla sosialismissa.
- Sari_
Minä olen lukenut Marxini ja Leninini ja tiedän täsmälleen, mitä termillä "Lumpenproletariat" tarkoitetaan, miksi se katsotaan taantumukselliseksi luokaksi ja mikä sen kohtalo on kun kommarit pääsevät valtaan.
Kommunistimaissa kaikki sukupuolivähemmistöt teloitetaan - he kuuluvat tuohon edellämainittuun taantumukselliseen luokkaan. Kommarit eivät anna tipan tippaa tilaa millekään erilaisuudelle - eivät ole koskaan antaneet eivätkä koskaan tule antamaankaan. Kommarimaassa on kuin intissä eläisi.
Vierastan kaikkia dialektisia aatteita - natsismia, kommunismia, feminismiä, useimpia uskontoja jne, jotka jakavat ihmiskunnan "meihin" ja "niihin". Kommunismilla ja natsismilla ei ole MITÄÄN MUUTA EROA kuin se, että toisessa murhataan viattomia ihmisiä heidän etnisen syntyperänsä vuoksi ja toisessa heidän sosiaalisen.
Tiedän itse että minun kohtaloni kommarimaassa olisi tulla teloitetuksi. Siksi aion katsoa kommunisteja vain RK:n tähtäimien läpi. Vaikka kapitalismi ei ole kiva systeemi, se on kuitenkin vähemmän vastenmielinen kuin kommunismi ja ennenkaikkea kapitalismissa saan pysyä hengissä - kommarien vallassa kenenkään henki ei ole turvassa.- "#%"#%
Ei sillä ole väliä onko kyse oikeistosta vai vasemmistosta, kun mennään äärilaitaan, jälki on aina yhtä kauheaa. Poikkeavia on vangittu ja tapettu niin fasistimaissa kuin kommunistivalloissakin, ja näin tulee olemaan jatkossakin.
Mitä sosialismiin tulee, se on oikeasti saatu toimimaan ainoastaan pohjoismaissa. Tosin siitä on sittemmin luovuttu pyhän talouskasvun hyväksi. - Kolmois-S
"PASKAT!
Kirjoittanut: Sari_ 14.3.2007 klo 11.06
Kommunistimaissa kaikki sukupuolivähemmistöt teloitetaan - he kuuluvat tuohon edellämainittuun taantumukselliseen luokkaan. Kommarit eivät anna tipan tippaa tilaa millekään erilaisuudelle"
Kommunistimaissa sukupuolivähemmistöt hyväksyttiin, päin vastoin kuin seksuaalivähemmistöt tai ehkä juuri siksi. Ensimmäiset sukupuolenkorjausleikkauksetkin länsimaissa olivat homojen "korjaamiseen" tähtääviä.
Kommunismissa, niin kuin Suomessa, pääasia oli se, kenet tuntee ja ketä miellyttää ja ettei tapa itseään työllä.
Moderni Natsi-Suomi perustuu siihen, että työvoima on kansallistettu ja sitä annetaan jonkinlaisina läänityksinä nykyajan feodaaliherroille eli yrityksille orjatyövoimaksi. Orjatyövoiman kansallistaminen niin kuin viime vuosisadalla, on johtanut massamurhiin, oli sitten taloudellinen ideologia mikä tahansa. Kas kun yksittäisellä feodaaliherralla ei ollut varaa ajaa omia kalliilla ostettuja orjiaan loppuun, mutta kansallistettu orjatyövoima tarjoaa loputtomasti orjia. Niitä nyt sitten makaa Bergen-Belsenin ja Phnom Penhin välillä joukkohaudoissa.
"Kommunismilla ja natsismilla ei ole MITÄÄN MUUTA EROA kuin se, että toisessa murhataan viattomia ihmisiä heidän etnisen syntyperänsä vuoksi ja toisessa heidän sosiaalisen. "
Kommunismin, natsismin ja suomalaisen demokratuurin yhteinen nimittäjä on se, että suhteilla selviää vaikka taivaaseen ja ilman niitä ei yhteään minnekään.
"Tiedän itse että minun kohtaloni kommarimaassa olisi tulla teloitetuksi."
Tuskin he pitävät sinusta niin paljon. Sinä joutuisit vankileirille ja raataisit itsesi loppuun paremman leipäannoksen toivossa kas kun sinut on työteliääksi kasvatettu.
"Vaikka kapitalismi ei ole kiva systeemi, se on kuitenkin vähemmän vastenmielinen kuin kommunismi ja ennenkaikkea kapitalismissa saan pysyä hengissä - kommarien vallassa kenenkään henki ei ole turvassa."
Kapitalismi on kuin ebola, se tuhoaa kaiken. Kommunismista on sanottu se, että se on niin tehoton talousjärjestelmä, että sen tuhoutuminenkin kesti 70 vuotta. Kapitalismi tuhoaa taas kaiken varmemmin.
Se, että kommunistisesta helvetistä on hiilet aina lopussa, tekee siitä miellyttävämmän paikan elää. - sä olet
itse maksanut kalliit korjausleikkauksesi, kun kapitalisti kerran olet.
Kirjoitit:
"Vierastan kaikkia dialektisia aatteita - natsismia, kommunismia, feminismiä, useimpia uskontoja jne, jotka jakavat ihmiskunnan "meihin" ja "niihin"."
Mites sitten olet niin kiintynyt tähän dialektiseen sukupuolijärjestelmään, joka jakaa tiukasti ihmiset maskuliinisiin miehiin ja feminiinisiin naisiin?
"Kommunistimaissa kaikki sukupuolivähemmistöt teloitetaan "
Hä, miehethän on sukupuolivähemmistö.
"Siksi aion katsoa kommunisteja vain RK:n tähtäimien läpi."
Eli olet täysi fasisti itse. - Sari_
sä olet kirjoitti:
itse maksanut kalliit korjausleikkauksesi, kun kapitalisti kerran olet.
Kirjoitit:
"Vierastan kaikkia dialektisia aatteita - natsismia, kommunismia, feminismiä, useimpia uskontoja jne, jotka jakavat ihmiskunnan "meihin" ja "niihin"."
Mites sitten olet niin kiintynyt tähän dialektiseen sukupuolijärjestelmään, joka jakaa tiukasti ihmiset maskuliinisiin miehiin ja feminiinisiin naisiin?
"Kommunistimaissa kaikki sukupuolivähemmistöt teloitetaan "
Hä, miehethän on sukupuolivähemmistö.
"Siksi aion katsoa kommunisteja vain RK:n tähtäimien läpi."
Eli olet täysi fasisti itse.Maksoin itse korjausleikkaukseni. Viimeistä senttiä myöten. Siinä meni monen vuoden säästöt, mutta kannatti. Vink vink: lopettamalla tupakointi fyrkat saa kasattua aika nopeasti.
Biologia ei ole dialektismiä. Sinulla on käsitteet sekaisin. Ja kommunistimaissa todellakin teloitettiin miljoonittain miehiä - täysin syyttömiä ja viattomia miehiä, joiden ainoa ongelma oli siinä että kommunistit eivät tykänneet heistä.
Jos äänestät kommunisteja, olet fasisti. Punafasisti. - Sari_
Kolmois-S kirjoitti:
"PASKAT!
Kirjoittanut: Sari_ 14.3.2007 klo 11.06
Kommunistimaissa kaikki sukupuolivähemmistöt teloitetaan - he kuuluvat tuohon edellämainittuun taantumukselliseen luokkaan. Kommarit eivät anna tipan tippaa tilaa millekään erilaisuudelle"
Kommunistimaissa sukupuolivähemmistöt hyväksyttiin, päin vastoin kuin seksuaalivähemmistöt tai ehkä juuri siksi. Ensimmäiset sukupuolenkorjausleikkauksetkin länsimaissa olivat homojen "korjaamiseen" tähtääviä.
Kommunismissa, niin kuin Suomessa, pääasia oli se, kenet tuntee ja ketä miellyttää ja ettei tapa itseään työllä.
Moderni Natsi-Suomi perustuu siihen, että työvoima on kansallistettu ja sitä annetaan jonkinlaisina läänityksinä nykyajan feodaaliherroille eli yrityksille orjatyövoimaksi. Orjatyövoiman kansallistaminen niin kuin viime vuosisadalla, on johtanut massamurhiin, oli sitten taloudellinen ideologia mikä tahansa. Kas kun yksittäisellä feodaaliherralla ei ollut varaa ajaa omia kalliilla ostettuja orjiaan loppuun, mutta kansallistettu orjatyövoima tarjoaa loputtomasti orjia. Niitä nyt sitten makaa Bergen-Belsenin ja Phnom Penhin välillä joukkohaudoissa.
"Kommunismilla ja natsismilla ei ole MITÄÄN MUUTA EROA kuin se, että toisessa murhataan viattomia ihmisiä heidän etnisen syntyperänsä vuoksi ja toisessa heidän sosiaalisen. "
Kommunismin, natsismin ja suomalaisen demokratuurin yhteinen nimittäjä on se, että suhteilla selviää vaikka taivaaseen ja ilman niitä ei yhteään minnekään.
"Tiedän itse että minun kohtaloni kommarimaassa olisi tulla teloitetuksi."
Tuskin he pitävät sinusta niin paljon. Sinä joutuisit vankileirille ja raataisit itsesi loppuun paremman leipäannoksen toivossa kas kun sinut on työteliääksi kasvatettu.
"Vaikka kapitalismi ei ole kiva systeemi, se on kuitenkin vähemmän vastenmielinen kuin kommunismi ja ennenkaikkea kapitalismissa saan pysyä hengissä - kommarien vallassa kenenkään henki ei ole turvassa."
Kapitalismi on kuin ebola, se tuhoaa kaiken. Kommunismista on sanottu se, että se on niin tehoton talousjärjestelmä, että sen tuhoutuminenkin kesti 70 vuotta. Kapitalismi tuhoaa taas kaiken varmemmin.
Se, että kommunistisesta helvetistä on hiilet aina lopussa, tekee siitä miellyttävämmän paikan elää."Kommunistimaissa sukupuolivähemmistöt hyväksyttiin, päin vastoin kuin seksuaalivähemmistöt tai ehkä juuri siksi."
Ei hyväksytty. Heidät lähetettiin joko mielisairaalaan tai keskitysleiriin. Moraaliasioissa kommarit olivat uskomattoman konservatiivisia. Voit kysyä vaikkapa Kristeliltä, kuinka kivaa oli olla TS Eestissä neukkuvallan aikaan.
"Ensimmäiset sukupuolenkorjausleikkauksetkin länsimaissa olivat homojen "korjaamiseen" tähtääviä."
Ja vanhassa Neuvostoliitossa siihen tarvittiin KGB:n lupa. Pelättiin että Lännen agentit muuttaisivat ulkomuotoaan vaihtamalla sukupuolta...
"Kommunismissa, niin kuin Suomessa, pääasia oli se, kenet tuntee ja ketä miellyttää ja ettei tapa itseään työllä."
Ero on siinä, että Suomessa on mahdollista itkeä Mersun takapenkillä, kun taas kommunismissa on tyydyttävä itkemään Mossen etupenkillä.
"Tuskin he pitävät sinusta niin paljon. Sinä joutuisit vankileirille ja raataisit itsesi loppuun paremman leipäannoksen toivossa kas kun sinut on työteliääksi kasvatettu."
Mutta olen myös käynyt intin ja tiedän, mitä tarkoittaa tuhta. Pointti on kuitenkin se, etten halua elää sellaisessa yhteiskunnassa, joka on kuin olisi jatkuvasti intissä ja joutuisi elämään jatkuvassa teloituksen pelossa kuten kommunistimaissa on tapana. - Kolmois-S
Sari_ kirjoitti:
"Kommunistimaissa sukupuolivähemmistöt hyväksyttiin, päin vastoin kuin seksuaalivähemmistöt tai ehkä juuri siksi."
Ei hyväksytty. Heidät lähetettiin joko mielisairaalaan tai keskitysleiriin. Moraaliasioissa kommarit olivat uskomattoman konservatiivisia. Voit kysyä vaikkapa Kristeliltä, kuinka kivaa oli olla TS Eestissä neukkuvallan aikaan.
"Ensimmäiset sukupuolenkorjausleikkauksetkin länsimaissa olivat homojen "korjaamiseen" tähtääviä."
Ja vanhassa Neuvostoliitossa siihen tarvittiin KGB:n lupa. Pelättiin että Lännen agentit muuttaisivat ulkomuotoaan vaihtamalla sukupuolta...
"Kommunismissa, niin kuin Suomessa, pääasia oli se, kenet tuntee ja ketä miellyttää ja ettei tapa itseään työllä."
Ero on siinä, että Suomessa on mahdollista itkeä Mersun takapenkillä, kun taas kommunismissa on tyydyttävä itkemään Mossen etupenkillä.
"Tuskin he pitävät sinusta niin paljon. Sinä joutuisit vankileirille ja raataisit itsesi loppuun paremman leipäannoksen toivossa kas kun sinut on työteliääksi kasvatettu."
Mutta olen myös käynyt intin ja tiedän, mitä tarkoittaa tuhta. Pointti on kuitenkin se, etten halua elää sellaisessa yhteiskunnassa, joka on kuin olisi jatkuvasti intissä ja joutuisi elämään jatkuvassa teloituksen pelossa kuten kommunistimaissa on tapana."Ei.
Kirjoittanut: Sari_ 14.3.2007 klo 22.45
Voit kysyä vaikkapa Kristeliltä, kuinka kivaa oli olla TS Eestissä neukkuvallan aikaan."
Olen kysynyt. Mikä ihmeellisintä, olet saanut ilmeisesti eri vastauksen kuin minä.
"Ja vanhassa Neuvostoliitossa siihen tarvittiin KGB:n lupa. Pelättiin että Lännen agentit muuttaisivat ulkomuotoaan vaihtamalla sukupuolta... "
Näin olen kuullut.
"Ero on siinä, että Suomessa on mahdollista itkeä Mersun takapenkillä, kun taas kommunismissa on tyydyttävä itkemään Mossen etupenkillä. "
No näytä se Mersu. Tai edes se Mosse. Itkun uskon kyllä näkemättäkin.
"Pointti on kuitenkin se, etten halua elää sellaisessa yhteiskunnassa, joka on kuin olisi jatkuvasti intissä ja joutuisi elämään jatkuvassa teloituksen pelossa kuten kommunistimaissa on tapana."
Suomessa joudut elämään jatkuvassa irtisanomisen pelossa. Parhaimmassa tapauksessa sinulle lätkäistään 40% alennus minimitoimeentuloon kieltäydyttyäsi orjatyöpaikasta tai aikuisten leikkikoulusta. Mikäli olen alkuunkaan ymmärtänyt luonnettasi, sinulla on hyvät mahdollisuudet hankkia se.
Sitten et itke enää mersun takapenkillä, etkä edes mossen, vaan pelastusarmeijan leipäjonossa.
Minä miellytän mielummin Lenin-uskovaisia kuin Kristus-uskovaisia. Lenin tuli hulluksi murhaajaksi kun hankki itselleen sukupuolitaudin. Kristus eli ikänsä selibaatissa ja kehotti ihmisiä rakastamaan toisiaan, mutta silti hänen nimiinsä murhataan ja kidutetaan. Usko Leniniin on näin ollen vähemmän itsepetosta. - Sari_
Kolmois-S kirjoitti:
"Ei.
Voit kysyä vaikkapa Kristeliltä, kuinka kivaa oli olla TS Eestissä neukkuvallan aikaan."
Olen kysynyt. Mikä ihmeellisintä, olet saanut ilmeisesti eri vastauksen kuin minä.
"Ja vanhassa Neuvostoliitossa siihen tarvittiin KGB:n lupa. Pelättiin että Lännen agentit muuttaisivat ulkomuotoaan vaihtamalla sukupuolta... "
Näin olen kuullut.
"Ero on siinä, että Suomessa on mahdollista itkeä Mersun takapenkillä, kun taas kommunismissa on tyydyttävä itkemään Mossen etupenkillä. "
"Pointti on kuitenkin se, etten halua elää sellaisessa yhteiskunnassa, joka on kuin olisi jatkuvasti intissä ja joutuisi elämään jatkuvassa teloituksen pelossa kuten kommunistimaissa on tapana."
Suomessa joudut elämään jatkuvassa irtisanomisen pelossa. Parhaimmassa tapauksessa sinulle lätkäistään 40% alennus minimitoimeentuloon kieltäydyttyäsi orjatyöpaikasta tai aikuisten leikkikoulusta. Mikäli olen alkuunkaan ymmärtänyt luonnettasi, sinulla on hyvät mahdollisuudet hankkia se.
Sitten et itke enää mersun takapenkillä, etkä edes mossen, vaan pelastusarmeijan leipäjonossa.
Minä miellytän mielummin Lenin-uskovaisia kuin Kristus-uskovaisia. Lenin tuli hulluksi murhaajaksi kun hankki itselleen sukupuolitaudin. Kristus eli ikänsä selibaatissa ja kehotti ihmisiä rakastamaan toisiaan, mutta silti hänen nimiinsä murhataan ja kidutetaan. Usko Leniniin on näin ollen vähemmän itsepetosta."No näytä se Mersu. Tai edes se Mosse. Itkun uskon kyllä näkemättäkin."
Itselläni on kyllä auto, jota pidetään Mersua heikompana mutta Mossea parempana, joskin omat itkuni ovat jo pitkälti menneisyyttä.
"Suomessa joudut elämään jatkuvassa irtisanomisen pelossa. Parhaimmassa tapauksessa sinulle lätkäistään 40% alennus minimitoimeentuloon kieltäydyttyäsi orjatyöpaikasta tai aikuisten leikkikoulusta."
Vitsi on siinä, että irtisanominen on pienempi paha kuin teloitus.
Tiedän eläväni jatkuvassa irtisanomisen pelossa. Siksi olen hankkinut useamman kuin yhden ammattipätevyyden, ja tiedän voivani vaihtaa alaa tarvittaessa. Toisaalta työpaikat myöskin hankitaan suhteilla, eli kannattaa pitää suhdeverkosto kunnossa. Elämä on epäreilua, se on asia jonka kanssa vain pitää tulla toimeen.
Mutta jos joudut käymään helvetin läpi, ota edes pyyhe mukaan. Ei sitä ikinä tiedä, millainen sauna se on ja millaiset löylyt siitä saa.
"Mikäli olen alkuunkaan ymmärtänyt luonnettasi, sinulla on hyvät mahdollisuudet hankkia se."
Siinä tapauksessa et ole ymmärtänyt luonnettani. Orjatyöpaikka on olemassa sitä varten, että sitä voidaan käyttää verukkeena pätkätyön hankkimista varten ja pätkätyötä sitten vakityön. Kannattaa olla kiero.
"Sitten et itke enää mersun takapenkillä, etkä edes mossen, vaan pelastusarmeijan leipäjonossa."
Suomenlahti tarjoaa hyvää kalaa ja saaristo puolestaan marjoja ja sieniä. Sen verran sissi kai sinäkin olet.
Muistutan: minä olen käynyt intin, sinä et ole. Siksi katson olevani riittävän kokenut puhumaan jotain totalitaarisista järjestelmistä.
"Minä miellytän mielummin Lenin-uskovaisia kuin Kristus-uskovaisia."
Minä taas jälkimmäisiä, sillä tunnen heidät läpikotaisin ja ymmärrän heidän psykologiaansa. Edellisten psykologian tunnen liiankin hyvin. - Kolmois-S
Sari_ kirjoitti:
"No näytä se Mersu. Tai edes se Mosse. Itkun uskon kyllä näkemättäkin."
Itselläni on kyllä auto, jota pidetään Mersua heikompana mutta Mossea parempana, joskin omat itkuni ovat jo pitkälti menneisyyttä.
"Suomessa joudut elämään jatkuvassa irtisanomisen pelossa. Parhaimmassa tapauksessa sinulle lätkäistään 40% alennus minimitoimeentuloon kieltäydyttyäsi orjatyöpaikasta tai aikuisten leikkikoulusta."
Vitsi on siinä, että irtisanominen on pienempi paha kuin teloitus.
Tiedän eläväni jatkuvassa irtisanomisen pelossa. Siksi olen hankkinut useamman kuin yhden ammattipätevyyden, ja tiedän voivani vaihtaa alaa tarvittaessa. Toisaalta työpaikat myöskin hankitaan suhteilla, eli kannattaa pitää suhdeverkosto kunnossa. Elämä on epäreilua, se on asia jonka kanssa vain pitää tulla toimeen.
Mutta jos joudut käymään helvetin läpi, ota edes pyyhe mukaan. Ei sitä ikinä tiedä, millainen sauna se on ja millaiset löylyt siitä saa.
"Mikäli olen alkuunkaan ymmärtänyt luonnettasi, sinulla on hyvät mahdollisuudet hankkia se."
Siinä tapauksessa et ole ymmärtänyt luonnettani. Orjatyöpaikka on olemassa sitä varten, että sitä voidaan käyttää verukkeena pätkätyön hankkimista varten ja pätkätyötä sitten vakityön. Kannattaa olla kiero.
"Sitten et itke enää mersun takapenkillä, etkä edes mossen, vaan pelastusarmeijan leipäjonossa."
Suomenlahti tarjoaa hyvää kalaa ja saaristo puolestaan marjoja ja sieniä. Sen verran sissi kai sinäkin olet.
Muistutan: minä olen käynyt intin, sinä et ole. Siksi katson olevani riittävän kokenut puhumaan jotain totalitaarisista järjestelmistä.
"Minä miellytän mielummin Lenin-uskovaisia kuin Kristus-uskovaisia."
Minä taas jälkimmäisiä, sillä tunnen heidät läpikotaisin ja ymmärrän heidän psykologiaansa. Edellisten psykologian tunnen liiankin hyvin."Jaa-a
Kirjoittanut: Sari_ 15.3.2007 klo 14.57
Itselläni on kyllä auto, jota pidetään Mersua heikompana mutta Mossea parempana, joskin omat itkuni ovat jo pitkälti menneisyyttä. "
Eli ei siis Mersua. Tyhjiä puheita kuin Heinähatun vaalilupaukset.
"Vitsi on siinä, että irtisanominen on pienempi paha kuin teloitus. "
Useimpien teloitettavien perhe säästetään ja kunniakin palautetaan viiveellä. Teloittamiseen ei liity nöyryytystä.
Kun ihminen irtisanotaan, päälle lätkäistään karenssi ja tuo -40% minimitoimeentulosta, kuolema on hitaampi, tuskallisempi, perhettä ei säästetä eikä työtön kuole arvokkaasti. Tuskin tullaan koskaan rehabilitoimaan kurjistuspolitiikan takia ennenaikaisesti kuolleita.
"Tiedän eläväni jatkuvassa irtisanomisen pelossa. Siksi olen hankkinut useamman kuin yhden ammattipätevyyden, ja tiedän voivani vaihtaa alaa tarvittaessa."
Mitä niistä ei osata Kiinassa?
"Toisaalta työpaikat myöskin hankitaan suhteilla, eli kannattaa pitää suhdeverkosto kunnossa."
Tämä on se, mitä muualla maailmassa kutsutaan mafiaksi. Maaseudulla se perin kirjaimellisesti on sitä. Vain järjestelmälle uskolliset jees-miehet ja naiset pääsevät Puolueen virkoihin. Hups, vertasinkos vahingossa Neuvostoliittoon?
"Orjatyöpaikka on olemassa sitä varten, että sitä voidaan käyttää verukkeena pätkätyön hankkimista varten"
Ei ole. Orjatyön jälkeen tulee orjatyö, tämän ovat jo virallisestikin tunnustaneet. Ja sitten kun tai jos pullikoit, mitä ihailtavan moni tekee, 20% vähennetään sosiaalituesta. Toisen kerran vielä niin 40%. Sinut tapetaan nälällä.
Huomaatko että lupaus vakityöstä on yhtä katteeton kuin puhe mersun etupenkillä itkemisestä?
"Suomenlahti tarjoaa hyvää kalaa ja saaristo puolestaan marjoja ja sieniä. Sen verran sissi kai sinäkin olet. "
Ei viis miljoonaa ihmistä voi elää saastuneen luonnon antimilla.
"Muistutan: minä olen käynyt intin, sinä et ole. Siksi katson olevani riittävän kokenut puhumaan jotain totalitaarisista järjestelmistä. "
Minulla on vuosien kokemus Jehovan todistajista, joka kyllä vastaa sinun inttikokemusta, ellei enemmänkin. Intissä ei ole pakko hymyillä eikä rakastaa johtajiaan. Piru vie, siellä sallitaan jopa purnaaminenkin!
"Minä taas jälkimmäisiä, sillä tunnen heidät läpikotaisin ja ymmärrän heidän psykologiaansa."
Se psykologia on "tie helvettiin on kivetty hyvillä aikomuksilla". - Sari_
Kolmois-S kirjoitti:
"Jaa-a
Kirjoittanut: Sari_ 15.3.2007 klo 14.57
Itselläni on kyllä auto, jota pidetään Mersua heikompana mutta Mossea parempana, joskin omat itkuni ovat jo pitkälti menneisyyttä. "
Eli ei siis Mersua. Tyhjiä puheita kuin Heinähatun vaalilupaukset.
"Vitsi on siinä, että irtisanominen on pienempi paha kuin teloitus. "
Useimpien teloitettavien perhe säästetään ja kunniakin palautetaan viiveellä. Teloittamiseen ei liity nöyryytystä.
Kun ihminen irtisanotaan, päälle lätkäistään karenssi ja tuo -40% minimitoimeentulosta, kuolema on hitaampi, tuskallisempi, perhettä ei säästetä eikä työtön kuole arvokkaasti. Tuskin tullaan koskaan rehabilitoimaan kurjistuspolitiikan takia ennenaikaisesti kuolleita.
"Tiedän eläväni jatkuvassa irtisanomisen pelossa. Siksi olen hankkinut useamman kuin yhden ammattipätevyyden, ja tiedän voivani vaihtaa alaa tarvittaessa."
Mitä niistä ei osata Kiinassa?
"Toisaalta työpaikat myöskin hankitaan suhteilla, eli kannattaa pitää suhdeverkosto kunnossa."
Tämä on se, mitä muualla maailmassa kutsutaan mafiaksi. Maaseudulla se perin kirjaimellisesti on sitä. Vain järjestelmälle uskolliset jees-miehet ja naiset pääsevät Puolueen virkoihin. Hups, vertasinkos vahingossa Neuvostoliittoon?
"Orjatyöpaikka on olemassa sitä varten, että sitä voidaan käyttää verukkeena pätkätyön hankkimista varten"
Ei ole. Orjatyön jälkeen tulee orjatyö, tämän ovat jo virallisestikin tunnustaneet. Ja sitten kun tai jos pullikoit, mitä ihailtavan moni tekee, 20% vähennetään sosiaalituesta. Toisen kerran vielä niin 40%. Sinut tapetaan nälällä.
Huomaatko että lupaus vakityöstä on yhtä katteeton kuin puhe mersun etupenkillä itkemisestä?
"Suomenlahti tarjoaa hyvää kalaa ja saaristo puolestaan marjoja ja sieniä. Sen verran sissi kai sinäkin olet. "
Ei viis miljoonaa ihmistä voi elää saastuneen luonnon antimilla.
"Muistutan: minä olen käynyt intin, sinä et ole. Siksi katson olevani riittävän kokenut puhumaan jotain totalitaarisista järjestelmistä. "
Minulla on vuosien kokemus Jehovan todistajista, joka kyllä vastaa sinun inttikokemusta, ellei enemmänkin. Intissä ei ole pakko hymyillä eikä rakastaa johtajiaan. Piru vie, siellä sallitaan jopa purnaaminenkin!
"Minä taas jälkimmäisiä, sillä tunnen heidät läpikotaisin ja ymmärrän heidän psykologiaansa."
Se psykologia on "tie helvettiin on kivetty hyvillä aikomuksilla"."Eli ei siis Mersua. Tyhjiä puheita kuin Heinähatun vaalilupaukset."
Niin. Tyyliini ei kuulu autoilla elvistely. Jos haluaisin hankkia Mersun, ei tarvitse kuin kävellä autokauppaan.
"seimpien teloitettavien perhe säästetään ja kunniakin palautetaan viiveellä. Teloittamiseen ei liity nöyryytystä."
Väärin. Neuvostoliitossa isän teloitus merkitsi koko perheen näännyttämistä nälkään tai keskitysleirittämistä ja lasten nöyryyttämistä. Teloittamisen vitsi on myös siinä, että tuomittua nöyryytetään koko vankeusajan niin, että hän on sisältä jo valmiiksi kuollut kun se lopullinen tappo tehdään. Eikä se paljoa lämmitä vainajaa jos hänen kunniansa palautetaan.
"Kun ihminen irtisanotaan, päälle lätkäistään karenssi "
Mistähän sinä nyt noitakin olet keksinyt. Muistanet, että olen itse ollut yli vuoden työttömänä, joten tiedän täsmälleen, mitä työttömänäolo tarkoittaa.
""Tiedän eläväni jatkuvassa irtisanomisen pelossa. Siksi olen hankkinut useamman kuin yhden ammattipätevyyden, ja tiedän voivani vaihtaa alaa tarvittaessa."
Mitä niistä ei osata Kiinassa?"
Niitä, missä vaaditaan jatkuvaa läsnäoloa sekä sujuvaa suomen kielen sekä ruotsin kielen taitoa ja kykyä tulla toimeen toisten ihmisten kanssa. Kiinassakin on palkkataso noussut jo niin paljon, ettei se ole enää houkutteleva ulkoistamiskohde. Ensimmäiset suomalaisfirmat, kuten eräs ex-työnantajani, ovat jo tulleet maitojunalla kotiin.
"Tämä on se, mitä muualla maailmassa kutsutaan mafiaksi. Maaseudulla se perin kirjaimellisesti on sitä. Vain järjestelmälle uskolliset jees-miehet ja naiset pääsevät Puolueen virkoihin. Hups, vertasinkos vahingossa Neuvostoliittoon?"
Et. Emme elä maaseudulla.
"Ei ole. Orjatyön jälkeen tulee orjatyö, tämän ovat jo virallisestikin tunnustaneet. Ja sitten kun tai jos pullikoit, mitä ihailtavan moni tekee, 20% vähennetään sosiaalituesta. Toisen kerran vielä niin 40%. Sinut tapetaan nälällä."
Pitää ensin joutua pitkäaikaistyöttömäksi. Tosin se on ollut valitettavan monella TS:llä kohtalona. Mutta tähänkin asiaan voi vaikuttaa omalla aktiivisuudella. Jos näyttää siltä, että ansiosidonnainen alkaa loppua ja töitä ei näy, kannattaa miettiä amikseen menemistä. Vaikkapa levyseppähitsaajalle tai autonasentajalle löytyy kyllä töitä. Yksi niistä pätevyyksistäni on aivan puhdas amispätevyys.
Ei työpaikkaa pidä valita sen mukaan, onko työ kivaa tai kiinnostaako se. Työpaikka on olemassa sitä varten, että siitä maksetaan palkkaa.
"Huomaatko että lupaus vakityöstä on yhtä katteeton kuin puhe mersun etupenkillä itkemisestä?"
Kyse onkin siitä, ostaako sen Mersun uutena vai käytettynä. Samoin vakitöissä on kyse siitä, että mitä töitä haluaa tehdä. Amiksenkäyneille on vakitöitä tiedossa, kun taas akateemisilla on edessään pätkätyöhelvetti. Epäreilua, mutta elämä on sellaista.
"Ei viis miljoonaa ihmistä voi elää saastuneen luonnon antimilla."
Kyse olikin siitä, että oletko sinä itse siihen riittävän sissi. Minä olen.
"Minulla on vuosien kokemus Jehovan todistajista, joka kyllä vastaa sinun inttikokemusta, ellei enemmänkin. "
Töp töp. Vaikka JT:t ovatkin ns. destruktiivinen kultti, kyse on kuitenkin aivan eri kertaluokan asiasta. Toisaalta et JT:ssä oppinut kaksoisajattelua etkä pelaamaan systeemin omilla säännöillä. Laki on tunnetusti niinkuin se luetaan ja sinä, missä kärpänen jää hämähäkinverkkoon, kimalainen lentää läpi.
"Intissä ei ole pakko hymyillä eikä rakastaa johtajiaan. Piru vie, siellä sallitaan jopa purnaaminenkin!"
Ei sallita. Siitä seuraa kurinpitorangaistus, kuten pk tai yp. Hymyily muuten on kiellettyä - jos yksi hymyilee, siitä rangaistaan koko osastoa. - Kolmois-S
Sari_ kirjoitti:
"Eli ei siis Mersua. Tyhjiä puheita kuin Heinähatun vaalilupaukset."
Niin. Tyyliini ei kuulu autoilla elvistely. Jos haluaisin hankkia Mersun, ei tarvitse kuin kävellä autokauppaan.
"seimpien teloitettavien perhe säästetään ja kunniakin palautetaan viiveellä. Teloittamiseen ei liity nöyryytystä."
Väärin. Neuvostoliitossa isän teloitus merkitsi koko perheen näännyttämistä nälkään tai keskitysleirittämistä ja lasten nöyryyttämistä. Teloittamisen vitsi on myös siinä, että tuomittua nöyryytetään koko vankeusajan niin, että hän on sisältä jo valmiiksi kuollut kun se lopullinen tappo tehdään. Eikä se paljoa lämmitä vainajaa jos hänen kunniansa palautetaan.
"Kun ihminen irtisanotaan, päälle lätkäistään karenssi "
Mistähän sinä nyt noitakin olet keksinyt. Muistanet, että olen itse ollut yli vuoden työttömänä, joten tiedän täsmälleen, mitä työttömänäolo tarkoittaa.
""Tiedän eläväni jatkuvassa irtisanomisen pelossa. Siksi olen hankkinut useamman kuin yhden ammattipätevyyden, ja tiedän voivani vaihtaa alaa tarvittaessa."
Mitä niistä ei osata Kiinassa?"
Niitä, missä vaaditaan jatkuvaa läsnäoloa sekä sujuvaa suomen kielen sekä ruotsin kielen taitoa ja kykyä tulla toimeen toisten ihmisten kanssa. Kiinassakin on palkkataso noussut jo niin paljon, ettei se ole enää houkutteleva ulkoistamiskohde. Ensimmäiset suomalaisfirmat, kuten eräs ex-työnantajani, ovat jo tulleet maitojunalla kotiin.
"Tämä on se, mitä muualla maailmassa kutsutaan mafiaksi. Maaseudulla se perin kirjaimellisesti on sitä. Vain järjestelmälle uskolliset jees-miehet ja naiset pääsevät Puolueen virkoihin. Hups, vertasinkos vahingossa Neuvostoliittoon?"
Et. Emme elä maaseudulla.
"Ei ole. Orjatyön jälkeen tulee orjatyö, tämän ovat jo virallisestikin tunnustaneet. Ja sitten kun tai jos pullikoit, mitä ihailtavan moni tekee, 20% vähennetään sosiaalituesta. Toisen kerran vielä niin 40%. Sinut tapetaan nälällä."
Pitää ensin joutua pitkäaikaistyöttömäksi. Tosin se on ollut valitettavan monella TS:llä kohtalona. Mutta tähänkin asiaan voi vaikuttaa omalla aktiivisuudella. Jos näyttää siltä, että ansiosidonnainen alkaa loppua ja töitä ei näy, kannattaa miettiä amikseen menemistä. Vaikkapa levyseppähitsaajalle tai autonasentajalle löytyy kyllä töitä. Yksi niistä pätevyyksistäni on aivan puhdas amispätevyys.
Ei työpaikkaa pidä valita sen mukaan, onko työ kivaa tai kiinnostaako se. Työpaikka on olemassa sitä varten, että siitä maksetaan palkkaa.
"Huomaatko että lupaus vakityöstä on yhtä katteeton kuin puhe mersun etupenkillä itkemisestä?"
Kyse onkin siitä, ostaako sen Mersun uutena vai käytettynä. Samoin vakitöissä on kyse siitä, että mitä töitä haluaa tehdä. Amiksenkäyneille on vakitöitä tiedossa, kun taas akateemisilla on edessään pätkätyöhelvetti. Epäreilua, mutta elämä on sellaista.
"Ei viis miljoonaa ihmistä voi elää saastuneen luonnon antimilla."
Kyse olikin siitä, että oletko sinä itse siihen riittävän sissi. Minä olen.
"Minulla on vuosien kokemus Jehovan todistajista, joka kyllä vastaa sinun inttikokemusta, ellei enemmänkin. "
Töp töp. Vaikka JT:t ovatkin ns. destruktiivinen kultti, kyse on kuitenkin aivan eri kertaluokan asiasta. Toisaalta et JT:ssä oppinut kaksoisajattelua etkä pelaamaan systeemin omilla säännöillä. Laki on tunnetusti niinkuin se luetaan ja sinä, missä kärpänen jää hämähäkinverkkoon, kimalainen lentää läpi.
"Intissä ei ole pakko hymyillä eikä rakastaa johtajiaan. Piru vie, siellä sallitaan jopa purnaaminenkin!"
Ei sallita. Siitä seuraa kurinpitorangaistus, kuten pk tai yp. Hymyily muuten on kiellettyä - jos yksi hymyilee, siitä rangaistaan koko osastoa."Oma aktiivisuus
Kirjoittanut: Sari_ 15.3.2007 klo 19.35
Jos haluaisin hankkia Mersun, ei tarvitse kuin kävellä autokauppaan."
Riittää. Mutta sinun Mersusi ei lämmitä minua. Ei ole Mersua, eikä edes sitä Mossea.
"Neuvostoliitossa isän teloitus merkitsi koko perheen näännyttämistä nälkään tai keskitysleirittämistä ja lasten nöyryyttämistä."
Vain Stalinin aikana. Ihan kuin käyttäisit vuotta 1918 esimerkkinä koko Suomen historiasta.
"Muistanet, että olen itse ollut yli vuoden työttömänä, joten tiedän täsmälleen, mitä työttömänäolo tarkoittaa. "
Ei vuodessa vielä opi mitään.
Karenssi tulee siitä, että omaehtoisesti luopuu työstä. Käytännössä se "omaehtoisuus" riippuu virkailijan mielivallasta ja tulkinnoista.
"Et. Emme elä maaseudulla. "
Rautavaaralla aikoinaan ei saanut töitä ellei ollut sen yhden tietyn puolueen jäsenkirjaa. Täällä ei onneksi ole niin, mutta oikeissa seuroissa pitää silti liikkua.
"kannattaa miettiä amikseen menemistä. Vaikkapa levyseppähitsaajalle tai autonasentajalle löytyy kyllä töitä."
Ai että NAISELLE?
Minä olen vanhusten kotiavustaja. On valehdeltu, että meistä olisi pulaa. Siivoustyötäkin olen hakenut. Sitäkään ei ole. Ja pian ne hitsaajan hommatkin menevät Kiinaan, niin kuin autotkin.
On tietty lohdullista se, että kun ei saa Mersua ei Mossea niin pääsee sentäs niiden alle makoilemaan.
Hitsaajia ja autonasentajia tulee Varsovasta asti.
"Ei työpaikkaa pidä valita sen mukaan, onko työ kivaa tai kiinnostaako se. Työpaikka on olemassa sitä varten, että siitä maksetaan palkkaa."
Siksi ei kannata juuttua orjatöihin. Orjatyöt väsyttävät niin kuin oikeat työt, mutta niistä ei tule palkkaa.
"Amiksenkäyneille on vakitöitä tiedossa"
Ei ole.
"kun taas akateemisilla on edessään pätkätyöhelvetti. Epäreilua, mutta elämä on sellaista. "
Akateeminen pääsee samalle työttömyyspäivärahalle kuin amiksenkin käynyt, mutta opintolainaa on takaisin maksettavaksi paljon enemmän. Siksi en käynyt yliopisto-opintojani loppuun. Kylmästi taktikoin, mutta olin psykologisesti sokea.
Ei fiksua töihin oteta, vaan nöyrä.
"Kyse olikin siitä, että oletko sinä itse siihen riittävän sissi. Minä olen. "
Kumpikaan ei ole kun ihmiset rynnivät metsiin etsimään ruokaa.
"Toisaalta et JT:ssä oppinut kaksoisajattelua etkä pelaamaan systeemin omilla säännöillä."
Joo en. Jos olisin oppinut, ei olisi ongelmia kommunismissakaan eikä tässä Heinähatun feodalismissa.
Mutta sitten olisin menettänyt sieluni että järkeni ja saattanut joutua paskahaalariin vankilaan.
"Ei sallita. Siitä seuraa kurinpitorangaistus, kuten pk tai yp. Hymyily muuten on kiellettyä - jos yksi hymyilee, siitä rangaistaan koko osastoa."
Jehovan todistajissa on purnaaminen niin kielletty, että jos purnaa, joutuu ulos eikä sinua edes tervehditä. 10 vuotta tervehtimättömyyttä. Täytyy sanoa, että on pitkä muisti. - ...
Kolmois-S kirjoitti:
"Oma aktiivisuus
Kirjoittanut: Sari_ 15.3.2007 klo 19.35
Jos haluaisin hankkia Mersun, ei tarvitse kuin kävellä autokauppaan."
Riittää. Mutta sinun Mersusi ei lämmitä minua. Ei ole Mersua, eikä edes sitä Mossea.
"Neuvostoliitossa isän teloitus merkitsi koko perheen näännyttämistä nälkään tai keskitysleirittämistä ja lasten nöyryyttämistä."
Vain Stalinin aikana. Ihan kuin käyttäisit vuotta 1918 esimerkkinä koko Suomen historiasta.
"Muistanet, että olen itse ollut yli vuoden työttömänä, joten tiedän täsmälleen, mitä työttömänäolo tarkoittaa. "
Ei vuodessa vielä opi mitään.
Karenssi tulee siitä, että omaehtoisesti luopuu työstä. Käytännössä se "omaehtoisuus" riippuu virkailijan mielivallasta ja tulkinnoista.
"Et. Emme elä maaseudulla. "
Rautavaaralla aikoinaan ei saanut töitä ellei ollut sen yhden tietyn puolueen jäsenkirjaa. Täällä ei onneksi ole niin, mutta oikeissa seuroissa pitää silti liikkua.
"kannattaa miettiä amikseen menemistä. Vaikkapa levyseppähitsaajalle tai autonasentajalle löytyy kyllä töitä."
Ai että NAISELLE?
Minä olen vanhusten kotiavustaja. On valehdeltu, että meistä olisi pulaa. Siivoustyötäkin olen hakenut. Sitäkään ei ole. Ja pian ne hitsaajan hommatkin menevät Kiinaan, niin kuin autotkin.
On tietty lohdullista se, että kun ei saa Mersua ei Mossea niin pääsee sentäs niiden alle makoilemaan.
Hitsaajia ja autonasentajia tulee Varsovasta asti.
"Ei työpaikkaa pidä valita sen mukaan, onko työ kivaa tai kiinnostaako se. Työpaikka on olemassa sitä varten, että siitä maksetaan palkkaa."
Siksi ei kannata juuttua orjatöihin. Orjatyöt väsyttävät niin kuin oikeat työt, mutta niistä ei tule palkkaa.
"Amiksenkäyneille on vakitöitä tiedossa"
Ei ole.
"kun taas akateemisilla on edessään pätkätyöhelvetti. Epäreilua, mutta elämä on sellaista. "
Akateeminen pääsee samalle työttömyyspäivärahalle kuin amiksenkin käynyt, mutta opintolainaa on takaisin maksettavaksi paljon enemmän. Siksi en käynyt yliopisto-opintojani loppuun. Kylmästi taktikoin, mutta olin psykologisesti sokea.
Ei fiksua töihin oteta, vaan nöyrä.
"Kyse olikin siitä, että oletko sinä itse siihen riittävän sissi. Minä olen. "
Kumpikaan ei ole kun ihmiset rynnivät metsiin etsimään ruokaa.
"Toisaalta et JT:ssä oppinut kaksoisajattelua etkä pelaamaan systeemin omilla säännöillä."
Joo en. Jos olisin oppinut, ei olisi ongelmia kommunismissakaan eikä tässä Heinähatun feodalismissa.
Mutta sitten olisin menettänyt sieluni että järkeni ja saattanut joutua paskahaalariin vankilaan.
"Ei sallita. Siitä seuraa kurinpitorangaistus, kuten pk tai yp. Hymyily muuten on kiellettyä - jos yksi hymyilee, siitä rangaistaan koko osastoa."
Jehovan todistajissa on purnaaminen niin kielletty, että jos purnaa, joutuu ulos eikä sinua edes tervehditä. 10 vuotta tervehtimättömyyttä. Täytyy sanoa, että on pitkä muisti.""Muistanet, että olen itse ollut yli vuoden työttömänä, joten tiedän täsmälleen, mitä työttömänäolo tarkoittaa. "
Ei vuodessa vielä opi mitään."
Siksi olenkin onnellinen siitä, että sain lopulta töitä. Itse.
"Karenssi tulee siitä, että omaehtoisesti luopuu työstä. "
Ei tule. Se tulee siitä, että kieltäytyy tarjotusta työstä.
""kannattaa miettiä amikseen menemistä. Vaikkapa levyseppähitsaajalle tai autonasentajalle löytyy kyllä töitä."
"Ai että NAISELLE?"
Naiselle. Vaikka minua pidetään täällä umpikonservatiivina, koska olen sitä mieltä että sukupuolia on täsmälleen kaksi eli koiras ja naaras, mikään ei kiellä ylittämästä sukupuolirooleja ja tehdä työtä, joka perinteisesti on stereotypaalisesti yhdistetty vastakkaiseen sukupuoleen. Kyllä niitä hommia löytyy naisellekin, jos osaa olla riittävän röyhkeä.
"Minä olen vanhusten kotiavustaja. On valehdeltu, että meistä olisi pulaa. Siivoustyötäkin olen hakenut. Sitäkään ei ole. Ja pian ne hitsaajan hommatkin menevät Kiinaan, niin kuin autotkin."
Hitsaajan hommaa ei voi ulkoistaa, eli se vaatii jatkuvaa läsnäoloa. Ne eivät tule häviämään Kiinaan.
"Hitsaajia ja autonasentajia tulee Varsovasta asti."
Mutta ei kauaa. Puolassakin palkkataso on kohonnut jo sen verran, ettei kannata lähteä Suomeen työn perään. Saksassa palkkataso on parempi, ja useimmat polakit puhuvat saksaa.
""Amiksenkäyneille on vakitöitä tiedossa"
Ei ole."
On. Se on juuri se valitettava tosiasia. Ylikouluttautuminen ei kannata.
"Kumpikaan ei ole kun ihmiset rynnivät metsiin etsimään ruokaa."
Antaa rynniä. He pääsääntöisesti eivät ole siihen riittävän sissejä.
"Joo en. Jos olisin oppinut, ei olisi ongelmia kommunismissakaan eikä tässä Heinähatun feodalismissa. Mutta sitten olisin menettänyt sieluni että järkeni ja saattanut joutua paskahaalariin vankilaan."
Pitäisiköhän tuohon sanoa jälleen, että elämä on sellaista. Ehkäpä tällä alalla kyynistyy väistämättä, kun on tottunut aina tekemään sen worst case -skenun. - lovviisan tuula
Kolmois-S kirjoitti:
"Ei.
Näin olen kuullut.
Minä miellytän mielummin Lenin-uskovaisia kuin Kristus-uskovaisia. Lenin tuli hulluksi murhaajaksi kun hankki itselleen sukupuolitaudin. Kristus eli ikänsä selibaatissa ja kehotti ihmisiä rakastamaan toisiaan, mutta silti hänen nimiinsä murhataan ja kidutetaan. Usko Leniniin on näin ollen vähemmän itsepetosta.Eikö muka marksismi-leninismin nimissä kiduteta ja tapeta?
- Kolmois-S
lovviisan tuula kirjoitti:
Eikö muka marksismi-leninismin nimissä kiduteta ja tapeta?
Kommunismi on tehoton järjestelmä myös ihmisten nöyryyttämisessä, alistamisessa ja nujertamisessa. Kesti 70 vuotta kommunisteilla saada Venäjän kansa polvilleen.
Sosiaalidementia on saanut Suomen 17 vuodessa feodaaliajalle. Sosiaalidementia tappaa tehokkaammin.
On huomattava, että vaikka Suomeen on luotu feodalismi, massatyöttömyys, vanhukset ja lapset jätetty heitteille ja metsät hakattu raiskioiksi, niin tulevaisuus tuo vielä jännittäviä lupauksia: terrorismin, ekokatastrofin eikä ydinsodankaan suhteen olla sanottu vielä viimeistä sanaa.
Tsaarinvalta yritti kukistaa suomalaisia 108 vuotta siinä menestymättä joskin Aleksanteri I oli alisuoriutuja tässä suhteessa.
Ainoa kysymys joka jäljelle jää: Paljon Moskova teille sosiaalidesanteille maksaa?
- "#%#"%
...ei tarkoita sitä, että uskoisin kommareiden vievän tätä maata onnelaan. Kyse on tasapainosta. Vasemmistoa tarvitaan pitämään oikeisto kurissa, ja oikeistoa hillitsemään vasemmistoa. Jos jompi kumpi pääsee niskan päälle, mennään ennemmin tai myöhemmin aina liian pitkälle.
- JÄRJISSÄÄN...
ja ihan tässä maassa tällä vuosisadalla elävälle kiitos kommentista!Eihän kokoomuksen äänestäminenkään tarkoita sitä että puolustaa Irakin sotaa,pitää Chilen vallankaappausta, vietnamin sotaa ym kapitalismin ilmentymää oikeana ja tahtoo Suomeen saman vanhoillisen mentaliteetin kuin USA:ssa!!!!!!!Suomessa tuo puolueen äänestäminen takoittaa vissiin yhä että on samaa mieltä puolueen tavoitteista koskien tämän yhteiskunnan kehittämistä!!!!Jätetään se neukkula ja vallankumous sinne historiaan,käsitetään ainakin se ettei NL ollut koskaan kommunistinen,kuten ei mikään muukaan valtio historiassa!!!Mut huhuh onpa ihmiset tunnepaatosten vallassa,vaik faktat selkeis järjelläkin:D:D:D
- Sari_
JÄRJISSÄÄN... kirjoitti:
ja ihan tässä maassa tällä vuosisadalla elävälle kiitos kommentista!Eihän kokoomuksen äänestäminenkään tarkoita sitä että puolustaa Irakin sotaa,pitää Chilen vallankaappausta, vietnamin sotaa ym kapitalismin ilmentymää oikeana ja tahtoo Suomeen saman vanhoillisen mentaliteetin kuin USA:ssa!!!!!!!Suomessa tuo puolueen äänestäminen takoittaa vissiin yhä että on samaa mieltä puolueen tavoitteista koskien tämän yhteiskunnan kehittämistä!!!!Jätetään se neukkula ja vallankumous sinne historiaan,käsitetään ainakin se ettei NL ollut koskaan kommunistinen,kuten ei mikään muukaan valtio historiassa!!!Mut huhuh onpa ihmiset tunnepaatosten vallassa,vaik faktat selkeis järjelläkin:D:D:D
Suomessa on muitakin puolueita kuin kokkarit ja kommarit. Valitse mieluummin joku siitä väliltä, kunhan se ei ole suokusta.
- minkä takii?
Sari_ kirjoitti:
Suomessa on muitakin puolueita kuin kokkarit ja kommarit. Valitse mieluummin joku siitä väliltä, kunhan se ei ole suokusta.
Kaikki kolme suurta ovat suoltaneet samaa politiikkaa kukin vuorollaan jo kymmenen vuotta!Mulle ainakin riittää jo,tuntisin itseni idiootiksi jos äänestäsin yhtäkään hallituspuoluetta,kun ne kaikki on ollu yhtenä samassa liivissä vaalipuheistaa huolimatta!JOO SKP PASSAA KIITOS VINKISTÄ!NYT EI MUUTEN AHDIDTA YHTÄÄ:D
- vitun ääliö
minkä takii? kirjoitti:
Kaikki kolme suurta ovat suoltaneet samaa politiikkaa kukin vuorollaan jo kymmenen vuotta!Mulle ainakin riittää jo,tuntisin itseni idiootiksi jos äänestäsin yhtäkään hallituspuoluetta,kun ne kaikki on ollu yhtenä samassa liivissä vaalipuheistaa huolimatta!JOO SKP PASSAA KIITOS VINKISTÄ!NYT EI MUUTEN AHDIDTA YHTÄÄ:D
SKP:n hengenheimolaisten jäljiltä on jäänyt 150 miljoonaa ruumista, niin sen pitäisi soittaa hälytyskelloja.
Josset tajua että kommareille seksuaalivähemmistöt ovat ryysyköyhälistöä, ryysyköyhälistö on Marxin mukaan taantumuksellinen luokka mikä pitää likvidoida ja Leninin mukaan likvidointi tarkoittaa samaa kuin teloittaminen, niin en voi kuin ihmetellä missä tolkkusi on.
Äänestä ihan ketä tahansa muuta paitsi kommareita. Vaikka kridejä tai perssuomalaisia. - on trolli
vitun ääliö kirjoitti:
SKP:n hengenheimolaisten jäljiltä on jäänyt 150 miljoonaa ruumista, niin sen pitäisi soittaa hälytyskelloja.
Josset tajua että kommareille seksuaalivähemmistöt ovat ryysyköyhälistöä, ryysyköyhälistö on Marxin mukaan taantumuksellinen luokka mikä pitää likvidoida ja Leninin mukaan likvidointi tarkoittaa samaa kuin teloittaminen, niin en voi kuin ihmetellä missä tolkkusi on.
Äänestä ihan ketä tahansa muuta paitsi kommareita. Vaikka kridejä tai perssuomalaisia.Tai sit tämän palstan ihmisillä on maailman realiteetit todella pahasti hukassa.
- Sari_
on trolli kirjoitti:
Tai sit tämän palstan ihmisillä on maailman realiteetit todella pahasti hukassa.
Se, mitä tuolla edellä todettiin kommareista, pitää 100% paikkaansa.
He ovat harvinaisen murhanhimoista väkeä, kiitos heidän ideologiansa, ja historia myös osoittaa heidät murhanhimoisiksi.
Mutta se siitä. On harvinaisen typerää äänestää yhtään mitään väkivalta- tai sirpalepuoluetta vain siksi, että on vittuuntunut kolmen suuren menoon. Joskus vain on valittava se vähimmin huono vaihtoehto.
On tilanteita, jolloin yksinkertaisesti on pakko niellä ylpeys ja tehtävä välttämättömyydestä hyve. Joku voi nimittää sitä itsepetokseksi, mutta voi aina kysyä, että mikä sitten on vaihtoehto. Ja on muistettava, että kyseessä on aina peli, jota voi pelata kaksikin. - Kolmois-S
Sari_ kirjoitti:
Se, mitä tuolla edellä todettiin kommareista, pitää 100% paikkaansa.
He ovat harvinaisen murhanhimoista väkeä, kiitos heidän ideologiansa, ja historia myös osoittaa heidät murhanhimoisiksi.
Mutta se siitä. On harvinaisen typerää äänestää yhtään mitään väkivalta- tai sirpalepuoluetta vain siksi, että on vittuuntunut kolmen suuren menoon. Joskus vain on valittava se vähimmin huono vaihtoehto.
On tilanteita, jolloin yksinkertaisesti on pakko niellä ylpeys ja tehtävä välttämättömyydestä hyve. Joku voi nimittää sitä itsepetokseksi, mutta voi aina kysyä, että mikä sitten on vaihtoehto. Ja on muistettava, että kyseessä on aina peli, jota voi pelata kaksikin."Realiteetit
Kirjoittanut: Sari_ 18.3.2007 klo 12.31
He ovat harvinaisen murhanhimoista väkeä, kiitos heidän ideologiansa, ja historia myös osoittaa heidät murhanhimoisiksi. "
1918 murhasi sosiaalidementiapuolue.
Kommunistien, natsien ja sosiaalidementiapuolueen ideologia perustuu kansallistettuihin työmarkkinoihin, joita sitten jaellaan läänityksinä erilaisille yksinvaltiaille, jotka kuuluvat hyvävelikerhoihin.
Feodalismi ja rannattomat työläismassat vähentävät yksittäisen ihmisen arvon lähelle nollaa.
"On harvinaisen typerää äänestää yhtään mitään väkivalta- tai sirpalepuoluetta vain siksi, että on vittuuntunut kolmen suuren menoon. Joskus vain on valittava se vähimmin huono vaihtoehto. "
Kolme suurta ovat väkivaltapuolueita.
"Joku voi nimittää sitä itsepetokseksi, mutta voi aina kysyä, että mikä sitten on vaihtoehto."
Vaihtoehto on sitten vaikka jättää äänestämättä jos se kerta on niin kovin vaikeaa!
- Sari_
Syy on siinä, että SDP on se puolue, joka tässä maassa on saanut jotain aikaan - niin hyvässä kuin pahassakin. Ja ennenkaikkea demareilla on ns. tolkku tallella - sanottiin heistä mitä tahansa, he ovat kaikkein eniten tässä maassa pienen ihmisen puolella ja heillä on pragmaattisin ote politiikkaan.
Maksan mielellään hiukan korkeampia veroja sen takia, että hyvinvointivaltiota voidaan ylläpitää ja että ne meikäläiset, kenellä ei ole käynyt yhtä hyvä tuuri kuin minulla, saisivat itsensä fiksattua. Mutta kommarien kelkkaan - ei ikinä!
Mitä muita vaihtoehtoja sitten on?
- Kyykytyspuolue: uusliberalismia, pääoman pakkovaltaa ja holtitonta globalisaatiota. Köyhät kyykkyyn ja työpaikat Kiinaan tai Intiaan.
- Junttipuolue: taantumusta, verotusta ja siltarumpupolitiikkaa. Pakkoasevelvollisuus ja elinkelvottoman maaseudun tekohengittäminen hinnalla millä hyvänsä.
- Hörhöpuolue: lapsellisia ja naiiveja ideaaleja, joilla on joko hyvin vähän pohjaa ns. tosielämässä tai joiden toteuttaminen tulee hel-ve-tin kalliiksi.
- Pakkoruåtsipuolue: privilegier av det bättre folket måste ju försvaras i pris vad som helst.
- Hihhulipuolue: Jeesus pelastaa, Mooses ennaltaehkäisee.
- Vasuripuolue: vanhojen änkyräkääkkien tappelukerho, jossa pahin vihollinen on puoluetoveri.
- Väkivaltapuolue: suosi suomalaista, potki pakolaista.- Kolmois-S
"Miksi olen demari
Kirjoittanut: Sari_ 15.3.2007 klo 10.20"
Sosiaalidementiapuolue sai aikaan orjatyölain. Orjuus on feodalismia, joskin keskiajalla orjanomistajalla oli intressi pitää omaisuutensa eli siis orjat hyvässä kunnossa.
Natsismi, kommunismi ja sosiaalidementiapuolue ovat kansallistaneet työvoiman. Orjia on nyt kuin meren mutaa jaettavaksi läänityksinä tai nautintaoikeuksina yrityksille ilmaiseksi.
Ideologiasi uhreja makaa Bergen Belsenin ja Tuol Slengin välillä pitkin kankaita. Idässä kalloista tehdään pyramideja.
Minä vastustan feodalismia ja kansainvälinen oikeus antaa minulle oikeuden taistella sitä vastaan ei pelkästään vaalein, vaan luodein.
"Ja ennenkaikkea demareilla on ns. tolkku tallella - sanottiin heistä mitä tahansa, he ovat kaikkein eniten tässä maassa pienen ihmisen puolella ja heillä on pragmaattisin ote politiikkaan. "
Hyvin huonosti on asiat jos näin ovat. Eniten tässä maassa tolkku on tallella Putinilla, eikä hän ole edes tässä maassa. Ärsytetään taas Moskovaa tarpeeksi niin ne ohjaavat meidän maamme asioita kun me emme siihen ole koskaan pystyneet.
"Maksan mielellään hiukan korkeampia veroja sen takia, että hyvinvointivaltiota voidaan ylläpitää"
Missä sellainen on? Onkos se siellä missä se mersun etupenkkikin? Eli Uuno Turhapuro leffassa Tuuran pihalla lepikkoon ajaettuna?
"Kyykytyspuolue: uusliberalismia, pääoman pakkovaltaa ja holtitonta globalisaatiota. Köyhät kyykkyyn ja työpaikat Kiinaan tai Intiaan."
Aidosti niin poliittisesti tyhmiä että suuttuvat ilmiselvästä provosta. Pilakuvien vihaajina samaa luokkaa kuin muslimit.
"- Junttipuolue"
Etelämpänä tätä puoluetta kutsutaan mafiaksi.
"- Vasuripuolue: vanhojen änkyräkääkkien tappelukerho, jossa pahin vihollinen on puoluetoveri. "
Vaseli-nimitys, tulee siitä että ne ovat niin kuin vaseliinia. Arhinmäki provosoi poliisia, poliisi vetää sivullisia turpaan, Arhinmäen vaalikampanja etenee, kukaan ei muista miksi alunperin mielenosoitukseen osallistuttiinkaan.
Samat kierot taktiikat kuin komukoilla: Levittäydytään koko mielenosoituksen laajuudelta lippujen kanssa niin että näyttää että koko mielenosoitus olisi vaselin. EuroMaydaystä tuli tosin sen verta kritiikkiä, että liput käärittiin kesken pois.
"- Väkivaltapuolue: suosi suomalaista, potki pakolaista."
Yleistät pahasti. - Sari_
Kolmois-S kirjoitti:
"Miksi olen demari
Kirjoittanut: Sari_ 15.3.2007 klo 10.20"
Sosiaalidementiapuolue sai aikaan orjatyölain. Orjuus on feodalismia, joskin keskiajalla orjanomistajalla oli intressi pitää omaisuutensa eli siis orjat hyvässä kunnossa.
Natsismi, kommunismi ja sosiaalidementiapuolue ovat kansallistaneet työvoiman. Orjia on nyt kuin meren mutaa jaettavaksi läänityksinä tai nautintaoikeuksina yrityksille ilmaiseksi.
Ideologiasi uhreja makaa Bergen Belsenin ja Tuol Slengin välillä pitkin kankaita. Idässä kalloista tehdään pyramideja.
Minä vastustan feodalismia ja kansainvälinen oikeus antaa minulle oikeuden taistella sitä vastaan ei pelkästään vaalein, vaan luodein.
"Ja ennenkaikkea demareilla on ns. tolkku tallella - sanottiin heistä mitä tahansa, he ovat kaikkein eniten tässä maassa pienen ihmisen puolella ja heillä on pragmaattisin ote politiikkaan. "
Hyvin huonosti on asiat jos näin ovat. Eniten tässä maassa tolkku on tallella Putinilla, eikä hän ole edes tässä maassa. Ärsytetään taas Moskovaa tarpeeksi niin ne ohjaavat meidän maamme asioita kun me emme siihen ole koskaan pystyneet.
"Maksan mielellään hiukan korkeampia veroja sen takia, että hyvinvointivaltiota voidaan ylläpitää"
Missä sellainen on? Onkos se siellä missä se mersun etupenkkikin? Eli Uuno Turhapuro leffassa Tuuran pihalla lepikkoon ajaettuna?
"Kyykytyspuolue: uusliberalismia, pääoman pakkovaltaa ja holtitonta globalisaatiota. Köyhät kyykkyyn ja työpaikat Kiinaan tai Intiaan."
Aidosti niin poliittisesti tyhmiä että suuttuvat ilmiselvästä provosta. Pilakuvien vihaajina samaa luokkaa kuin muslimit.
"- Junttipuolue"
Etelämpänä tätä puoluetta kutsutaan mafiaksi.
"- Vasuripuolue: vanhojen änkyräkääkkien tappelukerho, jossa pahin vihollinen on puoluetoveri. "
Vaseli-nimitys, tulee siitä että ne ovat niin kuin vaseliinia. Arhinmäki provosoi poliisia, poliisi vetää sivullisia turpaan, Arhinmäen vaalikampanja etenee, kukaan ei muista miksi alunperin mielenosoitukseen osallistuttiinkaan.
Samat kierot taktiikat kuin komukoilla: Levittäydytään koko mielenosoituksen laajuudelta lippujen kanssa niin että näyttää että koko mielenosoitus olisi vaselin. EuroMaydaystä tuli tosin sen verta kritiikkiä, että liput käärittiin kesken pois.
"- Väkivaltapuolue: suosi suomalaista, potki pakolaista."
Yleistät pahasti.Et ilmeisestikään ymmärrä a) miten systeemi toimii ja b) miten peliä pelataan.
On totta, että meillä on tuo orjatyölaki. Mutta on muistettava, että mikä oli työttömän kohtalo sitä ennen. Tuo orjatyö on olemassa sitä varten, että sinä aikana leikitään rottaa.
Eli nuuskitaan kaikki mahdolliset työpaikat ja oljenkorret läpi ja etsitään tavalla tai toisella jokin toinen työ. Ei mitään väli vaikka se olisi flippaamassa burgereita McDonaldsilla, kunhan se on itse hankittu.
Orjatyö on huonosti tuottavaa eikä siitä hyödy sen enempää tekijä kuin teettäjäkään. Mutta tekijä hyötyy sen verran, että hän on päivähoidossa ja pääsee sinä aikana nuuskimaan tavalla tai toisella itselleen hommia. Orjatyöstä kannattaa etsiä pätkätöitä, ja pätkätöistä vakitöitä.
Ole hyvä vain ja vastusta feodalismia. Sinulle riittää arabimaissa melko paljon työsarkaa. Mutta sillä, että julistat vastustavasi feodalismia luodein, olisi paljon enemmän uskottavuutta jos esimerkiksi olisit käynyt armeijan.
Esitin jo, että mitä porukkaa muut puolueet olivat. Iso kysymys on, että onko nykymenolle vaihtoehtoja, vai onko tämä vain se pienimmän riesan tie ja kaikki muut johtavat siihen, että tilanne menee entistä hullummin. Olit melko lailla samaa mieltä siitä, mitä mieltä olin tämän maan puolueista. Eli missä kiikastaa?
Oletko ikinä miettinyt panevasi bändiä pystyyn ja tekeväsi musiikkia tämän maan menosta? - missä?
Sari_ kirjoitti:
Et ilmeisestikään ymmärrä a) miten systeemi toimii ja b) miten peliä pelataan.
On totta, että meillä on tuo orjatyölaki. Mutta on muistettava, että mikä oli työttömän kohtalo sitä ennen. Tuo orjatyö on olemassa sitä varten, että sinä aikana leikitään rottaa.
Eli nuuskitaan kaikki mahdolliset työpaikat ja oljenkorret läpi ja etsitään tavalla tai toisella jokin toinen työ. Ei mitään väli vaikka se olisi flippaamassa burgereita McDonaldsilla, kunhan se on itse hankittu.
Orjatyö on huonosti tuottavaa eikä siitä hyödy sen enempää tekijä kuin teettäjäkään. Mutta tekijä hyötyy sen verran, että hän on päivähoidossa ja pääsee sinä aikana nuuskimaan tavalla tai toisella itselleen hommia. Orjatyöstä kannattaa etsiä pätkätöitä, ja pätkätöistä vakitöitä.
Ole hyvä vain ja vastusta feodalismia. Sinulle riittää arabimaissa melko paljon työsarkaa. Mutta sillä, että julistat vastustavasi feodalismia luodein, olisi paljon enemmän uskottavuutta jos esimerkiksi olisit käynyt armeijan.
Esitin jo, että mitä porukkaa muut puolueet olivat. Iso kysymys on, että onko nykymenolle vaihtoehtoja, vai onko tämä vain se pienimmän riesan tie ja kaikki muut johtavat siihen, että tilanne menee entistä hullummin. Olit melko lailla samaa mieltä siitä, mitä mieltä olin tämän maan puolueista. Eli missä kiikastaa?
Oletko ikinä miettinyt panevasi bändiä pystyyn ja tekeväsi musiikkia tämän maan menosta?Aika onnekas saa kyllä olla jos vielä vakityöpaikan saa. Eiköhän koko käytännöstä vielä joskus tulevaisuudessa luovutakin.
- Kolmois-S
Sari_ kirjoitti:
Et ilmeisestikään ymmärrä a) miten systeemi toimii ja b) miten peliä pelataan.
Oletko ikinä miettinyt panevasi bändiä pystyyn ja tekeväsi musiikkia tämän maan menosta?"Älä ole naiivi
Kirjoittanut: Sari_ 15.3.2007 klo 15.11
etsitään tavalla tai toisella jokin toinen työ."
Orjatyö ei edesauta tutkimustenkaan mukaan siinä yhtä eikä toista. Joissakin tapauksessa orjatyöhistoria heikentää työnsaantimahdollisuuksia.
"tekijä hyötyy sen verran, että hän on päivähoidossa ja pääsee sinä aikana nuuskimaan tavalla tai toisella itselleen hommia."
Työtön voi kokoaikaisesti nuuskia töitä ollessaan työtön. Orjatyön aikana on aikaakin vähemmän rustata hakemuksia eikä haistatteluissakaan voi käydä kuin orjatyöajan ulkopuolella, jos sellaista aikaa ylipäätään on.
Kun orjuus on hyväksytty yhteiskunnassa, kukaan ei enää ota tekemään töitä millään mahdollisella palkalla. Orjatyö lahottaa koko palkanmaksun. Onpa sellaistakin nähty, että tehdas pistää väkensä pellolle ja ottaa ne sitten "harjoittelijoina" takaisin hommiin.
"Ole hyvä vain ja vastusta feodalismia. Sinulle riittää arabimaissa melko paljon työsarkaa."
Siellä on jo länsimaiden sotilaat ja rauhanturvaajat asiaa hoitamassa.
"Mutta sillä, että julistat vastustavasi feodalismia luodein, olisi paljon enemmän uskottavuutta jos esimerkiksi olisit käynyt armeijan."
Sitten punakaartinkaan veriteoilla ei ole uskottavuutta kun heidän taistelutaitonsa olivat olemattomia? Kaikkein eniten tuhoa saadaan aikaan kun kansanarmeijoille jaetaan aseet. Sen verran aseista tiedän, että varmasti useampi luoti tarvitaan tappoon. Jos olisin käynyt armeijan, yksi riittäisi.
"onko nykymenolle vaihtoehtoja, vai onko tämä vain se pienimmän riesan tie ja kaikki muut johtavat siihen, että tilanne menee entistä hullummin. Olit melko lailla samaa mieltä siitä, mitä mieltä olin tämän maan puolueista. Eli missä kiikastaa? "
Globalisaatiossa kiikastaa, mutta sen ääneenlausuminen Suomessa on vaarallista.
Jos aluksi kuritettaisiin veroparatiiseja ja keinottelijoita.
Suomi on liian pieni maa. Täällä pitää valtaa aina pieni, epädemokraattinen konsensusklikki, jota muualla mafiaksi kutsutaan. Jos Suomella menee huonosti, niin miten sitten Baltiassa. Suomi on niin heikko, että Suomi on aina jonkinlainen alusmaa. Ärsytetään venäläisiä niin ne taas rupeaa määräilemään meitä. Uskon, että Moskovassa suhtaudutaan perin myötämielisesti suomalaisiin, kun taas Brysselistä tai Washingtonista en menisi sanomaan.
"Oletko ikinä miettinyt panevasi bändiä pystyyn ja tekeväsi musiikkia tämän maan menosta?"
Oletko ikinä kuullut vitsiä siitä kun Neuvostoliiton johtajien juna pysähtyi Siperiassa siksi, ettei rataa oltu tehty yhtään pitemmälle? - Sari_
missä? kirjoitti:
Aika onnekas saa kyllä olla jos vielä vakityöpaikan saa. Eiköhän koko käytännöstä vielä joskus tulevaisuudessa luovutakin.
työt ovat pääsääntöisesti vakitöitä.
Ongelmana niissä on se, että töitä tehdään ulkoistuksina ja alihankintatöinä. Eli firmat palkkaavat mieluummin henkilöstöfirman kautta kuin suoraan. - Kolmois-S
Sari_ kirjoitti:
työt ovat pääsääntöisesti vakitöitä.
Ongelmana niissä on se, että töitä tehdään ulkoistuksina ja alihankintatöinä. Eli firmat palkkaavat mieluummin henkilöstöfirman kautta kuin suoraan.Rekryn tarkoitus on ryöstää kilpailijalta parhaat työntekijät pois. Ne, jotka ovat kilpailun ulkopuolella eli työttömät tai orjatyöllistetyt, eivät ole edes tässä kilpailussa mukana, vaan vaihtopenkillä ikuisesti.
100000 työpaikkaa on sosiaalidementiapuolueen valhe. Heinähattu pettää aina.
Kuinka nerokasta vähentää työpaikat niin vähiin, että työttömiä kiusataan kuin kissaa taskulampun kanssa: Valokeilaa pitkin seinää ja kissa hyppii hulluna pitkin seiniä. Työvoimapula tuolla, työvoimapula täällä, nyt jo huutaa! Todellisuudessa kysymyksessä on vain sosiaalidementiapuolueen fantasia. - Sari_
Kolmois-S kirjoitti:
Rekryn tarkoitus on ryöstää kilpailijalta parhaat työntekijät pois. Ne, jotka ovat kilpailun ulkopuolella eli työttömät tai orjatyöllistetyt, eivät ole edes tässä kilpailussa mukana, vaan vaihtopenkillä ikuisesti.
100000 työpaikkaa on sosiaalidementiapuolueen valhe. Heinähattu pettää aina.
Kuinka nerokasta vähentää työpaikat niin vähiin, että työttömiä kiusataan kuin kissaa taskulampun kanssa: Valokeilaa pitkin seinää ja kissa hyppii hulluna pitkin seiniä. Työvoimapula tuolla, työvoimapula täällä, nyt jo huutaa! Todellisuudessa kysymyksessä on vain sosiaalidementiapuolueen fantasia.että ne työpaikat saadaan suhteilla.
Siksi niitä suhteita kannattaa luoda ja käyttää häpeilemättä. Kun on kerran saanut jalan oven väliin, sen jälkeen pääsee mukaan siihen rekrypeliin.
Sinun ongelmasi on siinä, että olet viimeiset 20 vee hakannut päätäsi seinään. Et ole oppinut pelin sääntöjä etkä ole oppinut pelaamaan. Kehotin sinua kahdeksan vuotta sitten että mene amikseen ja hanki itsellesi ihan mikä tahansa pätevyys. Sinä aikana olisit myös voinut kehittää itsellesi edes jonkinlaista suhdeverkostoa.
Mutta sitten se iso kysymys on: koska tiedossa on että työttömyys pitkittyessään passivoittaa ja kertakaikkiaan vetää piuhan irti, niin onko pitkäaikaistyöttömien aktivointiin muuta keinoa kuin orjatyön teettäminen, ja jos on, niin mikä? Se on se iso kysymys.
En väitä, että SDP olisi hoitanut hommat mallikelpoisesti, mutta onko ollut vaihtoehtoja ja jos, niin millaisia? Aina ei voi tehdä asioita parhaalla tavalla, vaan on valittava se vähimmin huono. - Kolmois-S
Sari_ kirjoitti:
että ne työpaikat saadaan suhteilla.
Siksi niitä suhteita kannattaa luoda ja käyttää häpeilemättä. Kun on kerran saanut jalan oven väliin, sen jälkeen pääsee mukaan siihen rekrypeliin.
Sinun ongelmasi on siinä, että olet viimeiset 20 vee hakannut päätäsi seinään. Et ole oppinut pelin sääntöjä etkä ole oppinut pelaamaan. Kehotin sinua kahdeksan vuotta sitten että mene amikseen ja hanki itsellesi ihan mikä tahansa pätevyys. Sinä aikana olisit myös voinut kehittää itsellesi edes jonkinlaista suhdeverkostoa.
Mutta sitten se iso kysymys on: koska tiedossa on että työttömyys pitkittyessään passivoittaa ja kertakaikkiaan vetää piuhan irti, niin onko pitkäaikaistyöttömien aktivointiin muuta keinoa kuin orjatyön teettäminen, ja jos on, niin mikä? Se on se iso kysymys.
En väitä, että SDP olisi hoitanut hommat mallikelpoisesti, mutta onko ollut vaihtoehtoja ja jos, niin millaisia? Aina ei voi tehdä asioita parhaalla tavalla, vaan on valittava se vähimmin huono."Totesin jo
Kirjoittanut: Sari_ 15.3.2007 klo 19.45
Siksi niitä suhteita kannattaa luoda ja käyttää häpeilemättä."
Mistäs niitä suhteita ellei niitä ole jo valmiina? Orjatöissä luodaan suhteita lähinnä ja korkeintaan vain orjatyönantajiin ja toisiin orjatyöllistettyihin. Ne eivät ole sellaisia suhteita, jotka johtaisivat työllistymiseen.
Kun oli tutkimus näiden orjatöiden tehottomuudesta työllistämisessä niin samalla sivustolla todettiin, että ne, jotka yliopistomaailmassa pääsevät parhaiten uran alkuun, tekevät sen suhteilla.
"Kehotin sinua kahdeksan vuotta sitten että mene amikseen ja hanki itsellesi ihan mikä tahansa pätevyys. Sinä aikana olisit myös voinut kehittää itsellesi edes jonkinlaista suhdeverkostoa. "
Pätevyys tuli hankittua ja on tuottanut minulle huonommin kuin mikään rahasto-osuus mitä pankissa kehdataan myydä. Jos suinkin mahdollista, kannattaa köyhän pelata mielummin pörssissä kuin opiskella.
Mitä tulee suhteisiin, niin tutkimuksen mukaan naiset, jotka tulevat toimeen miesten kanssa, menestyvät parhaiten. Minä viihdyn oman sukupuoleni seurassa ja sittenkin olen umpimielinen. Tuossa alempana pohdittiin sellaistakin, että on mahdotonta olla stealth Suomessa. No minä kovasti yritän ja sen puitteissa minä en päästä ketään tuntemaan itseäni syvällisesti. Sen sijaan että epäonnistuneesti yrittäisit todistaa intin olleen kokemuksesi totalitarismista, voisit sanoa, että ainakin pääsit tutustumaan "vastakkaiseen" sukupuoleen ihan läheltä ja päivittäin.
Nainen mies = yksi asia vain. Minulla ei ole ulkonäöllisiä mahdollisuuksia siinä pelissä.
"onko pitkäaikaistyöttömien aktivointiin muuta keinoa kuin orjatyön teettäminen, ja jos on, niin mikä?"
Työehtosopimuksen mukaisen palkan maksaminen.
"onko ollut vaihtoehtoja ja jos, niin millaisia? "
Suomi on maailman globalisoitunein talous ja globalisaatio luo työttömyyttä. Vakaa euro ja sen tuoma alhainen korkotaso ja inflaatio pitävät yllä korkeaa työttömyyttä. Massatyöttömyys on selkeä strateginen valinta.
Toinen vaihtoehto olisi suljetumpi talous Aasian maiden tyyliin ja se, että olisimme irti eurosta tai ainakin rikkuri euroleirissä. - Sari_
Kolmois-S kirjoitti:
"Älä ole naiivi
Kirjoittanut: Sari_ 15.3.2007 klo 15.11
etsitään tavalla tai toisella jokin toinen työ."
Orjatyö ei edesauta tutkimustenkaan mukaan siinä yhtä eikä toista. Joissakin tapauksessa orjatyöhistoria heikentää työnsaantimahdollisuuksia.
"tekijä hyötyy sen verran, että hän on päivähoidossa ja pääsee sinä aikana nuuskimaan tavalla tai toisella itselleen hommia."
Työtön voi kokoaikaisesti nuuskia töitä ollessaan työtön. Orjatyön aikana on aikaakin vähemmän rustata hakemuksia eikä haistatteluissakaan voi käydä kuin orjatyöajan ulkopuolella, jos sellaista aikaa ylipäätään on.
Kun orjuus on hyväksytty yhteiskunnassa, kukaan ei enää ota tekemään töitä millään mahdollisella palkalla. Orjatyö lahottaa koko palkanmaksun. Onpa sellaistakin nähty, että tehdas pistää väkensä pellolle ja ottaa ne sitten "harjoittelijoina" takaisin hommiin.
"Ole hyvä vain ja vastusta feodalismia. Sinulle riittää arabimaissa melko paljon työsarkaa."
Siellä on jo länsimaiden sotilaat ja rauhanturvaajat asiaa hoitamassa.
"Mutta sillä, että julistat vastustavasi feodalismia luodein, olisi paljon enemmän uskottavuutta jos esimerkiksi olisit käynyt armeijan."
Sitten punakaartinkaan veriteoilla ei ole uskottavuutta kun heidän taistelutaitonsa olivat olemattomia? Kaikkein eniten tuhoa saadaan aikaan kun kansanarmeijoille jaetaan aseet. Sen verran aseista tiedän, että varmasti useampi luoti tarvitaan tappoon. Jos olisin käynyt armeijan, yksi riittäisi.
"onko nykymenolle vaihtoehtoja, vai onko tämä vain se pienimmän riesan tie ja kaikki muut johtavat siihen, että tilanne menee entistä hullummin. Olit melko lailla samaa mieltä siitä, mitä mieltä olin tämän maan puolueista. Eli missä kiikastaa? "
Globalisaatiossa kiikastaa, mutta sen ääneenlausuminen Suomessa on vaarallista.
Jos aluksi kuritettaisiin veroparatiiseja ja keinottelijoita.
Suomi on liian pieni maa. Täällä pitää valtaa aina pieni, epädemokraattinen konsensusklikki, jota muualla mafiaksi kutsutaan. Jos Suomella menee huonosti, niin miten sitten Baltiassa. Suomi on niin heikko, että Suomi on aina jonkinlainen alusmaa. Ärsytetään venäläisiä niin ne taas rupeaa määräilemään meitä. Uskon, että Moskovassa suhtaudutaan perin myötämielisesti suomalaisiin, kun taas Brysselistä tai Washingtonista en menisi sanomaan.
"Oletko ikinä miettinyt panevasi bändiä pystyyn ja tekeväsi musiikkia tämän maan menosta?"
Oletko ikinä kuullut vitsiä siitä kun Neuvostoliiton johtajien juna pysähtyi Siperiassa siksi, ettei rataa oltu tehty yhtään pitemmälle?"Orjatyö ei edesauta tutkimustenkaan mukaan siinä yhtä eikä toista. Joissakin tapauksessa orjatyöhistoria heikentää työnsaantimahdollisuuksia."
Orjatyöstä ei pidä tähdätä liian korkealle. Lattiatason hommat, kuten burgerien flippaaminen McDonaldsissa ovat ihan OK orjatyön jälkeen - sielläkään ei kannata pysyä puolta vuotta pitempään, vaan etsiä jotain muuta.
Missä on oma aktiivisuutesi, hyvä ihminen? Oletatko että kaikki tuodaan sinulle valmiiksi nokan eteen?
"Työtön voi kokoaikaisesti nuuskia töitä ollessaan työtön."
Ja pääsääntöisesti jos työtön on nuuskinut kokoaikaisesti töitä ollessaan työtön, hän tänä päivänä yleensä onnistuu saamaan töitä noin 9 kk sisään. Näin sillä olettamuksella, ettei hän ole kranttu työn suhteen. Jos työtömyys on kestänyt yli vuoden, silloin ollaan todella heikoilla - joko kysymys on vässykästä, jota kukaan ei halua hommiin tai sitten kysymys on moniongelmaisesta, työnvieroksujasta tai muuten vain passivoituneesta tapauksesta. Nykyään tilanne on tässä suhteessa parempi kuin 90-luvun laman aikana, jolloin se oli täyttä helvettiä.
"Orjatyön aikana on aikaakin vähemmän rustata hakemuksia eikä haistatteluissakaan voi käydä kuin orjatyöajan ulkopuolella, jos sellaista aikaa ylipäätään on."
Töp töp. Työhaastattelussa voi käydä työajalla, tämä on kirjattu lakiin.
"lahottaa koko palkanmaksun. Onpa sellaistakin nähty, että tehdas pistää väkensä pellolle ja ottaa ne sitten "harjoittelijoina" takaisin hommiin."
Ja tähän on myös puututtu.
"Sitten punakaartinkaan veriteoilla ei ole uskottavuutta kun heidän taistelutaitonsa olivat olemattomia?"
On niin helppoa murhata puolustuskyvyttömiä siviilejä, mutta kun vastassa on oikea armeija, siitä voi mennä punikilla paskat housuun. Toki joukossa oli aina muutama Akseli Koskela, mutta he hoitivatkin taistelupuuhat. Ne olivat toiset miehet jotka sotivat ja toiset jotka murhasivat siviilejä. Nyrkkisääntö on, että mitä huonompi ja kelvottomampi armeija on, sitä julmempi se on siviiliväestöä kohtaan.
"Kaikkein eniten tuhoa saadaan aikaan kun kansanarmeijoille jaetaan aseet. Sen verran aseista tiedän, että varmasti useampi luoti tarvitaan tappoon. Jos olisin käynyt armeijan, yksi riittäisi."
Mutta et ole. Minä olen.
"Globalisaatiossa kiikastaa, mutta sen ääneenlausuminen Suomessa on vaarallista. Jos aluksi kuritettaisiin veroparatiiseja ja keinottelijoita."
Helvetin hyvä idea. Annan sille tukeni.
"Oletko ikinä kuullut vitsiä siitä kun Neuvostoliiton johtajien juna pysähtyi Siperiassa siksi, ettei rataa oltu tehty yhtään pitemmälle?"
Down in the shadow of penitentiary
out by gas fires of refinery
Seven years burning down the road
nowhere to stay and no place to go
I was...
;,;Born in the USA;,;
lauloi nuoruutemme sankari Bruce Springsteen. Mikä estää sinua olemasta uudelleen nuori kun 40 alkaa kolkuttaa?
Jos osaat soittaa rumpuja, pannaan bändi kasaan ja ruvetaan tekemään hardis- tai outlaw-countrybiisejä päivänpolttavista asioista. Lupaan tulla soittamaan komppikitaraa. - Sari_
Kolmois-S kirjoitti:
"Totesin jo
Kirjoittanut: Sari_ 15.3.2007 klo 19.45
Siksi niitä suhteita kannattaa luoda ja käyttää häpeilemättä."
Mistäs niitä suhteita ellei niitä ole jo valmiina? Orjatöissä luodaan suhteita lähinnä ja korkeintaan vain orjatyönantajiin ja toisiin orjatyöllistettyihin. Ne eivät ole sellaisia suhteita, jotka johtaisivat työllistymiseen.
Kun oli tutkimus näiden orjatöiden tehottomuudesta työllistämisessä niin samalla sivustolla todettiin, että ne, jotka yliopistomaailmassa pääsevät parhaiten uran alkuun, tekevät sen suhteilla.
"Kehotin sinua kahdeksan vuotta sitten että mene amikseen ja hanki itsellesi ihan mikä tahansa pätevyys. Sinä aikana olisit myös voinut kehittää itsellesi edes jonkinlaista suhdeverkostoa. "
Pätevyys tuli hankittua ja on tuottanut minulle huonommin kuin mikään rahasto-osuus mitä pankissa kehdataan myydä. Jos suinkin mahdollista, kannattaa köyhän pelata mielummin pörssissä kuin opiskella.
Mitä tulee suhteisiin, niin tutkimuksen mukaan naiset, jotka tulevat toimeen miesten kanssa, menestyvät parhaiten. Minä viihdyn oman sukupuoleni seurassa ja sittenkin olen umpimielinen. Tuossa alempana pohdittiin sellaistakin, että on mahdotonta olla stealth Suomessa. No minä kovasti yritän ja sen puitteissa minä en päästä ketään tuntemaan itseäni syvällisesti. Sen sijaan että epäonnistuneesti yrittäisit todistaa intin olleen kokemuksesi totalitarismista, voisit sanoa, että ainakin pääsit tutustumaan "vastakkaiseen" sukupuoleen ihan läheltä ja päivittäin.
Nainen mies = yksi asia vain. Minulla ei ole ulkonäöllisiä mahdollisuuksia siinä pelissä.
"onko pitkäaikaistyöttömien aktivointiin muuta keinoa kuin orjatyön teettäminen, ja jos on, niin mikä?"
Työehtosopimuksen mukaisen palkan maksaminen.
"onko ollut vaihtoehtoja ja jos, niin millaisia? "
Suomi on maailman globalisoitunein talous ja globalisaatio luo työttömyyttä. Vakaa euro ja sen tuoma alhainen korkotaso ja inflaatio pitävät yllä korkeaa työttömyyttä. Massatyöttömyys on selkeä strateginen valinta.
Toinen vaihtoehto olisi suljetumpi talous Aasian maiden tyyliin ja se, että olisimme irti eurosta tai ainakin rikkuri euroleirissä.Sinulla on harrastus. Hyödynnä sitä.
Tyhmä neuvo, mutta silti pätevä. Heidän kauttaan on mahdollista tutustua tutuntuttuihin ja kaverin siskonkumminkaimoihin, joilta voi saada vinkkejä. Tuntosarvet ulos.
Jos orjatyössä luo suhteita orjatyönantajiin, ne kannattaa käyttää hyödyksi. Jonsei muuten, niin kannattaa kysyä kilpailijalta töitä - on oman alan kokemusta. Ja totta ihmeessä yliopistomaailmassa päästään uran alkuun suhteilla. Millä kuvittelit? Arvosanoillako? Hah. On samantekevää, pääseekö kurssista ykkösellä vai viitosella läpi - olennaista on päästä siitä läpi.
Samoin on lähinnä truismi, että ne naiset jotka tulevat toimeen miesten kanssa, pärjäävät parhaimmin. Se nyt ei yllättänyt minua tippaakaan. Tästä voisi päätellä, että meikäläisistäkin hetskut ja bisset pärjäisivät parhaimmin. Jos olet sosiaalinen ennen muutosta, olet todennäköisesti myös sosiaalinen muutosen jälkeen - ja sama kääntäen.
Tämäkin on muuten yksi syy, miksi en tykkää kommareista. Helvetin monomaanista, tiukkapipoista, murhanhimoista ja antisosiaalista väkeä.
Ja totta ihmeessä intti oli myös kokemus siitä, mitä suomalainen mies on. Valitettavasti. Mutta heidänkin kanssaan tulee toimeen.
Jos nainen mies=yksi asia vain ja sinulla ei ole ulkonäöksellisiä tsargoja, niin miten olisi jos lopettaisit olemasta lipeänkitkerä bitch, ja kokeilisit sitä toisen nuoruutemme suursuosikin, Human Leaguen, neuvoa:
Life's the reason, faith or treason
Playing a part
End concealing, try revealing
Open your heart
Vaihtoehtosi olivat aivan hyviä. Mutta mitenkä olisi, jos todella alkaisit ajamaan niitä sensijaan, että roiskit happoa ympärillesi? Ehkä minä olen tässä asiassa "paraskin sanomaan", mutta lipevyys auttaa pitemmälle kuin karkeus. - Kolmois-S
Sari_ kirjoitti:
"Orjatyö ei edesauta tutkimustenkaan mukaan siinä yhtä eikä toista. Joissakin tapauksessa orjatyöhistoria heikentää työnsaantimahdollisuuksia."
Orjatyöstä ei pidä tähdätä liian korkealle. Lattiatason hommat, kuten burgerien flippaaminen McDonaldsissa ovat ihan OK orjatyön jälkeen - sielläkään ei kannata pysyä puolta vuotta pitempään, vaan etsiä jotain muuta.
Missä on oma aktiivisuutesi, hyvä ihminen? Oletatko että kaikki tuodaan sinulle valmiiksi nokan eteen?
Ja pääsääntöisesti jos työtön on nuuskinut kokoaikaisesti töitä ollessaan työtön, hän tänä päivänä yleensä onnistuu saamaan töitä noin 9 kk sisään. Näin sillä olettamuksella, ettei hän ole kranttu työn suhteen. Jos työtömyys on kestänyt yli vuoden, silloin ollaan todella heikoilla - joko kysymys on vässykästä, jota kukaan ei halua hommiin tai sitten kysymys on moniongelmaisesta, työnvieroksujasta tai muuten vain passivoituneesta tapauksesta. Nykyään tilanne on tässä suhteessa parempi kuin 90-luvun laman aikana, jolloin se oli täyttä helvettiä.
"Orjatyön aikana on aikaakin vähemmän rustata hakemuksia eikä haistatteluissakaan voi käydä kuin orjatyöajan ulkopuolella, jos sellaista aikaa ylipäätään on."
"lahottaa koko palkanmaksun. Onpa sellaistakin nähty, että tehdas pistää väkensä pellolle ja ottaa ne sitten "harjoittelijoina" takaisin hommiin."
"Sitten punakaartinkaan veriteoilla ei ole uskottavuutta kun heidän taistelutaitonsa olivat olemattomia?"
On niin helppoa murhata puolustuskyvyttömiä siviilejä, mutta kun vastassa on oikea armeija, siitä voi mennä punikilla paskat housuun. Toki joukossa oli aina muutama Akseli Koskela, mutta he hoitivatkin taistelupuuhat. Ne olivat toiset miehet jotka sotivat ja toiset jotka murhasivat siviilejä. Nyrkkisääntö on, että mitä huonompi ja kelvottomampi armeija on, sitä julmempi se on siviiliväestöä kohtaan.
"Kaikkein eniten tuhoa saadaan aikaan kun kansanarmeijoille jaetaan aseet. Sen verran aseista tiedän, että varmasti useampi luoti tarvitaan tappoon. Jos olisin käynyt armeijan, yksi riittäisi."
Mutta et ole. Minä olen.
"Globalisaatiossa kiikastaa, mutta sen ääneenlausuminen Suomessa on vaarallista. Jos aluksi kuritettaisiin veroparatiiseja ja keinottelijoita."
"Oletko ikinä kuullut vitsiä siitä kun Neuvostoliiton johtajien juna pysähtyi Siperiassa siksi, ettei rataa oltu tehty yhtään pitemmälle?"
I was...
;,;Born in the USA;,;
lauloi nuoruutemme sankari Bruce Springsteen. Mikä estää sinua olemasta uudelleen nuori kun 40 alkaa kolkuttaa?
Jos osaat soittaa rumpuja, pannaan bändi kasaan ja ruvetaan tekemään hardis- tai outlaw-countrybiisejä päivänpolttavista asioista. Lupaan tulla soittamaan komppikitaraa."Orjatyöstä vielä
Kirjoittanut: Sari_ 15.3.2007 klo 20.23
Missä on oma aktiivisuutesi, hyvä ihminen? Oletatko että kaikki tuodaan sinulle valmiiksi nokan eteen? "
En, hakemuksia olen jättänyt ja ravannut haistatteluissa. Kovin suuri ei työvoimapula voi olla ainakaan siivouksessa, se näkyy kun haistatteluja kiertää.
"Nykyään tilanne on tässä suhteessa parempi kuin 90-luvun laman aikana, jolloin se oli täyttä helvettiä. "
Ei ole. Silloin sain töitä enkä varmasti käynyt kuin jossain seitsemässä paikassa kysymässäkään. Naurettavan helppoa, suorastaan. Eikä minulla silloin ollut edes mitään opintoja suoritettuina enkä siivoustyötä edes kysynyt.
"Töp töp. Työhaastattelussa voi käydä työajalla, tämä on kirjattu lakiin. "
Laki ei ole voimassa orjatyössä.
"Mikä estää sinua olemasta uudelleen nuori kun 40 alkaa kolkuttaa? "
Realiteetit.
"Jos osaat soittaa rumpuja"
En osaa.
"pannaan bändi kasaan ja ruvetaan tekemään hardis- tai outlaw-countrybiisejä päivänpolttavista asioista."
Helmiä sioille. Maailmanparantajia pidetään kylähulluina ja sellaisia ne ovatkin, kun kukaan ei koskaan kuuntele niitä.
Mene vaikka Kurjalan tasavaltaan ja haastattele sen asukkaita - kerjäläisiä. Vaikka siellä on köyhää ja ankeaa, ei sieltä nouse muuta kuin neuvostotaidetta ja sekin pikku hiljaa rapautuu. Piraatti-CD:t, votka ja lapsiporno ovat Kurjalan tasavallan ainoat menestystuotteet. Suomi on samanlainen. Mitä väliä millään protestilla kun kukaan ei koskaan kuuntele eikä välitä.
Sitä paitsi en halua olla esillä koska silloin tulee kysymyksiä kuka toi on ja mistä tuo on tullut. - Kolmois-S
Sari_ kirjoitti:
Sinulla on harrastus. Hyödynnä sitä.
Tyhmä neuvo, mutta silti pätevä. Heidän kauttaan on mahdollista tutustua tutuntuttuihin ja kaverin siskonkumminkaimoihin, joilta voi saada vinkkejä. Tuntosarvet ulos.
Jos orjatyössä luo suhteita orjatyönantajiin, ne kannattaa käyttää hyödyksi. Jonsei muuten, niin kannattaa kysyä kilpailijalta töitä - on oman alan kokemusta. Ja totta ihmeessä yliopistomaailmassa päästään uran alkuun suhteilla. Millä kuvittelit? Arvosanoillako? Hah. On samantekevää, pääseekö kurssista ykkösellä vai viitosella läpi - olennaista on päästä siitä läpi.
Samoin on lähinnä truismi, että ne naiset jotka tulevat toimeen miesten kanssa, pärjäävät parhaimmin. Se nyt ei yllättänyt minua tippaakaan. Tästä voisi päätellä, että meikäläisistäkin hetskut ja bisset pärjäisivät parhaimmin. Jos olet sosiaalinen ennen muutosta, olet todennäköisesti myös sosiaalinen muutosen jälkeen - ja sama kääntäen.
Tämäkin on muuten yksi syy, miksi en tykkää kommareista. Helvetin monomaanista, tiukkapipoista, murhanhimoista ja antisosiaalista väkeä.
Ja totta ihmeessä intti oli myös kokemus siitä, mitä suomalainen mies on. Valitettavasti. Mutta heidänkin kanssaan tulee toimeen.
Jos nainen mies=yksi asia vain ja sinulla ei ole ulkonäöksellisiä tsargoja, niin miten olisi jos lopettaisit olemasta lipeänkitkerä bitch, ja kokeilisit sitä toisen nuoruutemme suursuosikin, Human Leaguen, neuvoa:
Life's the reason, faith or treason
Playing a part
End concealing, try revealing
Open your heart
Vaihtoehtosi olivat aivan hyviä. Mutta mitenkä olisi, jos todella alkaisit ajamaan niitä sensijaan, että roiskit happoa ympärillesi? Ehkä minä olen tässä asiassa "paraskin sanomaan", mutta lipevyys auttaa pitemmälle kuin karkeus."Kokeile lintubongareita
Kirjoittanut: Sari_ 15.3.2007 klo 20.50
Sinulla on harrastus. Hyödynnä sitä. "
PPP kokeili sitä ja sai kaikkien vihat. Hän näet teki filmin joka sijoittui lintuharrastuskuvioon, mutta siellä setvittiin ihmissuhdekuvioita.
http://www.saihky.fi/ajankoht/news11.html
Ei se ole sellainen paikka jossa setvitään ihmissuhteita eikä työasioita. Se on paikka jossa ollaan yksin ja parhaimmat osaavat olla yksin ryhmässä.
On huomattavaa, että kun jollekulle sitten tapahtuu jotain, niin kukaan ei tiennytkään, että tuollakin on lapsi tms. Yksi suomalainen oli hukassa Gambiassa ja sitten ruvettiin kyselemään, että olikos se lintuharrastaja. Ei kukaan tiedä.
"kannattaa kysyä kilpailijalta"
Orjatyöt ovat aloilla jotka eivät muuten kannata. Ei ole sitten myöskään kilpailijoita.
"Millä kuvittelit? Arvosanoillako? Hah."
Niin kuvittelin.
"Tämäkin on muuten yksi syy, miksi en tykkää kommareista. Helvetin monomaanista, tiukkapipoista, murhanhimoista ja antisosiaalista väkeä. "
Taisitkin mainita miksi pidän kommareista, tosin Tuntemattoman Sotilaan Lehdon sanottiin olevan kelpaamaton edes kommunistiksi koska hän ei sietänyt ihmisiä lähellään. En minäkään ole sietänyt kommareita siinä mitassa.
"lipevyys auttaa pitemmälle kuin karkeus."
Hullua ei pidä yllyttää. Etkös ole puhunut eräästäkin, että hänellä on "jalat tukevasti metri maanpinnan yläpuolella"? Humaani teko on ampua sellaiset maan pinnalle eikä tukea heitä heidän harhoissaan. - Sari_
Kolmois-S kirjoitti:
"Orjatyöstä vielä
Kirjoittanut: Sari_ 15.3.2007 klo 20.23
Missä on oma aktiivisuutesi, hyvä ihminen? Oletatko että kaikki tuodaan sinulle valmiiksi nokan eteen? "
En, hakemuksia olen jättänyt ja ravannut haistatteluissa. Kovin suuri ei työvoimapula voi olla ainakaan siivouksessa, se näkyy kun haistatteluja kiertää.
"Nykyään tilanne on tässä suhteessa parempi kuin 90-luvun laman aikana, jolloin se oli täyttä helvettiä. "
Ei ole. Silloin sain töitä enkä varmasti käynyt kuin jossain seitsemässä paikassa kysymässäkään. Naurettavan helppoa, suorastaan. Eikä minulla silloin ollut edes mitään opintoja suoritettuina enkä siivoustyötä edes kysynyt.
"Töp töp. Työhaastattelussa voi käydä työajalla, tämä on kirjattu lakiin. "
Laki ei ole voimassa orjatyössä.
"Mikä estää sinua olemasta uudelleen nuori kun 40 alkaa kolkuttaa? "
Realiteetit.
"Jos osaat soittaa rumpuja"
En osaa.
"pannaan bändi kasaan ja ruvetaan tekemään hardis- tai outlaw-countrybiisejä päivänpolttavista asioista."
Helmiä sioille. Maailmanparantajia pidetään kylähulluina ja sellaisia ne ovatkin, kun kukaan ei koskaan kuuntele niitä.
Mene vaikka Kurjalan tasavaltaan ja haastattele sen asukkaita - kerjäläisiä. Vaikka siellä on köyhää ja ankeaa, ei sieltä nouse muuta kuin neuvostotaidetta ja sekin pikku hiljaa rapautuu. Piraatti-CD:t, votka ja lapsiporno ovat Kurjalan tasavallan ainoat menestystuotteet. Suomi on samanlainen. Mitä väliä millään protestilla kun kukaan ei koskaan kuuntele eikä välitä.
Sitä paitsi en halua olla esillä koska silloin tulee kysymyksiä kuka toi on ja mistä tuo on tullut."En, hakemuksia olen jättänyt ja ravannut haistatteluissa. Kovin suuri ei työvoimapula voi olla ainakaan siivouksessa, se näkyy kun haistatteluja kiertää."
Minulla on fiilis, että olet [jälleen] veikannut väärää hevosta. Kouluttauduit alalle, jolla on vain julkisen sektorin paikkoja. Ja julkinen sektori on, joitakin uskomattoman tyly työnantaja.
Tämä tiedoksi kommareille. Yksityinen on pääsääntöisesti parempi työnantaja kuin valtio tai kunta.
"Ei ole. Silloin sain töitä enkä varmasti käynyt kuin jossain seitsemässä paikassa kysymässäkään."
Minä en saanut. Joko olin ylikoulutettu tai ei ollut kokemusta.
"Naurettavan helppoa, suorastaan. Eikä minulla silloin ollut edes mitään opintoja suoritettuina enkä siivoustyötä edes kysynyt."
Siinäpä se. Sait töitä koska et ollut ylikoulutettu.
"Laki ei ole voimassa orjatyössä."
On. Muista, että tuota peliä voi pelata kaksikin. Kannattaa lukea lakikirjat ja opetella ne - virkavirhe on asia, jota jokainen virkapöpö pelkää.
""Mikä estää sinua olemasta uudelleen nuori kun 40 alkaa kolkuttaa? "
"Realiteetit."
Kuten mitkä? Et ole pahannäköinen, et ole kaljuuntumaan päin, olet hyvässä kunnossa. Anna palaa.
2"Jos osaat soittaa rumpuja"
En osaa."
Onko sinulla rytmitajua? Voit aina opetella - niin minäkin olen vanhoilla päivilläni opetellut rämpyttämään kitaraa.
"Helmiä sioille. Maailmanparantajia pidetään kylähulluina ja sellaisia ne ovatkin, kun kukaan ei koskaan kuuntele niitä."
Jos olet kylähullu, niin ole uskottava sellainen, kuten Freukkarit - koko rahan edestä. Itseään ei pidä ottaa liian vakavasti (kuten Pelle Miljoona otti), mutta hauskaa saa pitää. - Sari_
Kolmois-S kirjoitti:
"Kokeile lintubongareita
Kirjoittanut: Sari_ 15.3.2007 klo 20.50
Sinulla on harrastus. Hyödynnä sitä. "
PPP kokeili sitä ja sai kaikkien vihat. Hän näet teki filmin joka sijoittui lintuharrastuskuvioon, mutta siellä setvittiin ihmissuhdekuvioita.
http://www.saihky.fi/ajankoht/news11.html
Ei se ole sellainen paikka jossa setvitään ihmissuhteita eikä työasioita. Se on paikka jossa ollaan yksin ja parhaimmat osaavat olla yksin ryhmässä.
On huomattavaa, että kun jollekulle sitten tapahtuu jotain, niin kukaan ei tiennytkään, että tuollakin on lapsi tms. Yksi suomalainen oli hukassa Gambiassa ja sitten ruvettiin kyselemään, että olikos se lintuharrastaja. Ei kukaan tiedä.
"kannattaa kysyä kilpailijalta"
Orjatyöt ovat aloilla jotka eivät muuten kannata. Ei ole sitten myöskään kilpailijoita.
"Millä kuvittelit? Arvosanoillako? Hah."
Niin kuvittelin.
"Tämäkin on muuten yksi syy, miksi en tykkää kommareista. Helvetin monomaanista, tiukkapipoista, murhanhimoista ja antisosiaalista väkeä. "
Taisitkin mainita miksi pidän kommareista, tosin Tuntemattoman Sotilaan Lehdon sanottiin olevan kelpaamaton edes kommunistiksi koska hän ei sietänyt ihmisiä lähellään. En minäkään ole sietänyt kommareita siinä mitassa.
"lipevyys auttaa pitemmälle kuin karkeus."
Hullua ei pidä yllyttää. Etkös ole puhunut eräästäkin, että hänellä on "jalat tukevasti metri maanpinnan yläpuolella"? Humaani teko on ampua sellaiset maan pinnalle eikä tukea heitä heidän harhoissaan.Sanon tämän nyt täsmälleen yhden kerran enkä ota tätä enää puheeksi:
Kaikki ne vuodet, jotka olen sinut tuntenut, olet ollut uskomattoman kitkerä ja kuin lipeäliemessä uitettu.
On OK olla katkera jonkin aikaa ja vittuuntunut - se on terapiaa - mutta siihen katkeruuteen ei pidä jäädä hautumaan. Se tuhoaa sinut, antaa sinusta ulospäin hyvin luotaantyöntävän ja vittumaisen kuvan eikä ole ihmekään, jos kaikki mikä alkaa hyvin, lässähtää.
Tuo katkeruutesi ja vittumaisuutesi on syy, miksi et ole saanut kunnolla otetta elämästä kiinni. En sano, että kaikki olisi kiinni asenteestasi, mutta hyvin paljon. Olet nyt saanut kroppasi kuntoon ja läskit sulivat pois. Olisiko nyt asenteenmuutoksen aika? Koska olet pystynyt muuttamaan ruumistasi, niin miksei asennettasikin?
Olet älykäs. Käytä niitä aivojasi äläkä jätä niitä narikkaan. - Kolmois-S
Sari_ kirjoitti:
"En, hakemuksia olen jättänyt ja ravannut haistatteluissa. Kovin suuri ei työvoimapula voi olla ainakaan siivouksessa, se näkyy kun haistatteluja kiertää."
Minulla on fiilis, että olet [jälleen] veikannut väärää hevosta. Kouluttauduit alalle, jolla on vain julkisen sektorin paikkoja. Ja julkinen sektori on, joitakin uskomattoman tyly työnantaja.
Tämä tiedoksi kommareille. Yksityinen on pääsääntöisesti parempi työnantaja kuin valtio tai kunta.
"Ei ole. Silloin sain töitä enkä varmasti käynyt kuin jossain seitsemässä paikassa kysymässäkään."
Minä en saanut. Joko olin ylikoulutettu tai ei ollut kokemusta.
"Naurettavan helppoa, suorastaan. Eikä minulla silloin ollut edes mitään opintoja suoritettuina enkä siivoustyötä edes kysynyt."
Siinäpä se. Sait töitä koska et ollut ylikoulutettu.
"Laki ei ole voimassa orjatyössä."
On. Muista, että tuota peliä voi pelata kaksikin. Kannattaa lukea lakikirjat ja opetella ne - virkavirhe on asia, jota jokainen virkapöpö pelkää.
""Mikä estää sinua olemasta uudelleen nuori kun 40 alkaa kolkuttaa? "
"Realiteetit."
Kuten mitkä? Et ole pahannäköinen, et ole kaljuuntumaan päin, olet hyvässä kunnossa. Anna palaa.
2"Jos osaat soittaa rumpuja"
En osaa."
Onko sinulla rytmitajua? Voit aina opetella - niin minäkin olen vanhoilla päivilläni opetellut rämpyttämään kitaraa.
"Helmiä sioille. Maailmanparantajia pidetään kylähulluina ja sellaisia ne ovatkin, kun kukaan ei koskaan kuuntele niitä."
Jos olet kylähullu, niin ole uskottava sellainen, kuten Freukkarit - koko rahan edestä. Itseään ei pidä ottaa liian vakavasti (kuten Pelle Miljoona otti), mutta hauskaa saa pitää."Niinkö?
Kirjoittanut: Sari_ 15.3.2007 klo 21.59
Kouluttauduit alalle, jolla on vain julkisen sektorin paikkoja. Ja julkinen sektori on, joitakin uskomattoman tyly työnantaja"
En kouluttautunut, mutta allekirjoitan julkisen sektorin tylyyden kyllä. Julkinen sektori on ehkä suurin orjatyöllistäjä. Ja koska orjia on joka lähtöön, keitään vakinaisia tai edes pätkäläisiä ei rekrytoida. Jos joku paikka on avoin, se tietysti menee sukulaisille tai tuttaville.
Mutta kotiavustajan työt on ulkoistettu yksityiselle tai sitten sosiaalitoimisto antaa palvelusetelin apua tarvitsevalle henkilölle. Se tarkoittaa, että kierrät kuin mustalainen muutaman tunnin työpätkien välillä, siis jos töitä olisi. Mutta kun niitä ei edes ole.
"Siinäpä se. Sait töitä koska et ollut ylikoulutettu. "
Jotkut ovat menneet siihen, että salaavat koulutuksensa, mutta minä en. Jos näin on niin kyllä oppi ojaan kaataa. Olen laskenut koulutuksilleni tuoton ja kuten sanottu, pankissa ei niin huonoa sijoitusohjelmaa tarjota.
""Laki ei ole voimassa orjatyössä."
On. Muista, että tuota peliä voi pelata kaksikin. Kannattaa lukea lakikirjat ja opetella ne - virkavirhe on asia, jota jokainen virkapöpö pelkää."
Minä olen tapellut Suomen viranomaisia vastaan ja tiedän, mikä röyhkeä mafia se on. Esimerkiksi Tampereella on menossa todellinen köyhien kansanmurha ilman että siitä olisi minkäänlaista älämölöä pidetty julkisuudessa. Varmaan Tampere maksaa enemmän käräjöintikuluja kuin sosiaalitukia. Oli miten oli, mikään ei muutu sielläkään.
Orjatöissä ei ole työvuorolistoja, joudut töihin vaikka keskellä yötä tai saunan lauteilta eikä kysymys ole mistään metsäpalon sammuttamisesta. Kerran tein töitä yhdistetyssä konttorissa ja tupakkakopissa, tupakkalaista kuulin vasta myöhemmin. Työnantaja varastaa ja huijaa palkoista.
Jos nostat äläkän, saat potkut työstä kieltäytyjänä, karenssin ja 20% alennetun sosiaalituen.
"Kuten mitkä? Et ole pahannäköinen, et ole kaljuuntumaan päin, olet hyvässä kunnossa. Anna palaa. "
Suomi on täynnä teiniä leikkiviä keski-ikäisiä. Ne ovat naurettavia.
"Onko sinulla rytmitajua?"
Ei.
"minäkin olen vanhoilla päivilläni opetellut rämpyttämään kitaraa."
Nimenomaan, rämpyttämään.
"Jos olet kylähullu, niin ole uskottava sellainen, kuten Freukkarit - koko rahan edestä. Itseään ei pidä ottaa liian vakavasti (kuten Pelle Miljoona otti), mutta hauskaa saa pitää."
Freukkareita, Pelle Miljoonaa ja kaikkia muitakin kylähulluja yhdistää yksi asia, joka minulta puuttuu, enkä minä sitä takaisin hanki vain päästäkseni kylähulluksi. Mahtava meriitti toki kylähulluksi pyrkimisessä sinällään. - louhen akka
Sari_ kirjoitti:
"Orjatyö ei edesauta tutkimustenkaan mukaan siinä yhtä eikä toista. Joissakin tapauksessa orjatyöhistoria heikentää työnsaantimahdollisuuksia."
Mutta et ole. Minä olen.
I was...
;,;Born in the USA;,;
Jos osaat soittaa rumpuja, pannaan bändi kasaan ja ruvetaan tekemään hardis- tai outlaw-countrybiisejä päivänpolttavista asioista. Lupaan tulla soittamaan komppikitaraa."Tammikuun lopussa alle 25-vuotiaita työttömiä työnhakijoita oli 25 8000, mikä on 4 300 vähemmän
kuin edellisen vuoden tammikuussa. Nuorten työttömyys nousi joulukuusta 100:lla. Alle 20-vuotiaita oli työttömänä 5 000.
Yli 50-vuotiaita oli työttömänä 94 400 eli 7 900 vähemmän kuin vuotta aikaisemmin. Yli 55-vuotiaita oli työttömänä 66 200, mikä on 3 500 vähemmän kuin vuosisitten."
"Tammikuun lopussa yli vuoden yhtäjaksoisesti työttömänä olleita pitkäaikaistyöttömiä oli 58200,
mikä on 13 100 vähemmän kuin vuotta aikaisemmin. Yli kaksi vuotta yhtäjaksoisesti työttömänä olleita näistä oli 27 700, mikä on 3 100 vähemmän kuin vuosi sitten."
http://www.mol.fi/mol/fi/99_pdf/fi/06_tyoministerio/08_ tyollisyyskatsaukset/07_2007/TAMMI07.pdf
Jos tulkitsen tilastoa oikein, niin yli 50-vuotiata työttömiä on 160 600. Kun tähän ynnää alle 25-vuotiaiden työttömyyden, niin siinähän se koko työttömyyden ydinongelma näkyy.
Jos laskee, että kuinka monta on työllistynyt edellisen vuoden aikana, niin eihän tuossa mene kuin alun toistakymmentä vuotta kunnes koko porukka on työssä, edellyttäen, että uusia kyseisten ryhmien työttömiä ei tule. Toisin sanoen eläkkeelle siirtyminen korjaa työttömyysongelman.
Ja'a, aika järkky tilanne ja voi veikata, että tuossa ajassa monesta eläkepommista tulee ensin sosiaalipummi ennen eläkkeelle pääsemistä.
Kyllä yli 5-kymppisellä työttömällä vitsit ovat vähissä. Elämän sisältö on etsittävä aivan muualata kuin työelämästä.
Toivottavasti työssäolevat jaksavat entistä pidempään työssään.
Voin vakuuttaa, että eipä siinä oma aktiivisuus auta, eikä useampikaan tutkinto, satikka akateeminen loppututkinto.
Kyllä työelämä on varsin raakaa peliä, sanokoon kuka mitä hyvänsä.
Toivoisin, että uusia edustajia valittaessa sama ikäsyrjintärendi jatkuis, koko sydämmestäni.
Eli yli 5-kymppisiä ei pidä äänestää missään tapauksessa. Tämä olisi sitä tasa-arvoa :) - Sari_
Kolmois-S kirjoitti:
"Niinkö?
Kirjoittanut: Sari_ 15.3.2007 klo 21.59
Kouluttauduit alalle, jolla on vain julkisen sektorin paikkoja. Ja julkinen sektori on, joitakin uskomattoman tyly työnantaja"
En kouluttautunut, mutta allekirjoitan julkisen sektorin tylyyden kyllä. Julkinen sektori on ehkä suurin orjatyöllistäjä. Ja koska orjia on joka lähtöön, keitään vakinaisia tai edes pätkäläisiä ei rekrytoida. Jos joku paikka on avoin, se tietysti menee sukulaisille tai tuttaville.
Mutta kotiavustajan työt on ulkoistettu yksityiselle tai sitten sosiaalitoimisto antaa palvelusetelin apua tarvitsevalle henkilölle. Se tarkoittaa, että kierrät kuin mustalainen muutaman tunnin työpätkien välillä, siis jos töitä olisi. Mutta kun niitä ei edes ole.
"Siinäpä se. Sait töitä koska et ollut ylikoulutettu. "
Jotkut ovat menneet siihen, että salaavat koulutuksensa, mutta minä en. Jos näin on niin kyllä oppi ojaan kaataa. Olen laskenut koulutuksilleni tuoton ja kuten sanottu, pankissa ei niin huonoa sijoitusohjelmaa tarjota.
""Laki ei ole voimassa orjatyössä."
On. Muista, että tuota peliä voi pelata kaksikin. Kannattaa lukea lakikirjat ja opetella ne - virkavirhe on asia, jota jokainen virkapöpö pelkää."
Minä olen tapellut Suomen viranomaisia vastaan ja tiedän, mikä röyhkeä mafia se on. Esimerkiksi Tampereella on menossa todellinen köyhien kansanmurha ilman että siitä olisi minkäänlaista älämölöä pidetty julkisuudessa. Varmaan Tampere maksaa enemmän käräjöintikuluja kuin sosiaalitukia. Oli miten oli, mikään ei muutu sielläkään.
Orjatöissä ei ole työvuorolistoja, joudut töihin vaikka keskellä yötä tai saunan lauteilta eikä kysymys ole mistään metsäpalon sammuttamisesta. Kerran tein töitä yhdistetyssä konttorissa ja tupakkakopissa, tupakkalaista kuulin vasta myöhemmin. Työnantaja varastaa ja huijaa palkoista.
Jos nostat äläkän, saat potkut työstä kieltäytyjänä, karenssin ja 20% alennetun sosiaalituen.
"Kuten mitkä? Et ole pahannäköinen, et ole kaljuuntumaan päin, olet hyvässä kunnossa. Anna palaa. "
Suomi on täynnä teiniä leikkiviä keski-ikäisiä. Ne ovat naurettavia.
"Onko sinulla rytmitajua?"
Ei.
"minäkin olen vanhoilla päivilläni opetellut rämpyttämään kitaraa."
Nimenomaan, rämpyttämään.
"Jos olet kylähullu, niin ole uskottava sellainen, kuten Freukkarit - koko rahan edestä. Itseään ei pidä ottaa liian vakavasti (kuten Pelle Miljoona otti), mutta hauskaa saa pitää."
Freukkareita, Pelle Miljoonaa ja kaikkia muitakin kylähulluja yhdistää yksi asia, joka minulta puuttuu, enkä minä sitä takaisin hanki vain päästäkseni kylähulluksi. Mahtava meriitti toki kylähulluksi pyrkimisessä sinällään."En kouluttautunut, mutta allekirjoitan julkisen sektorin tylyyden kyllä. Julkinen sektori on ehkä suurin orjatyöllistäjä. Ja koska orjia on joka lähtöön, keitään vakinaisia tai edes pätkäläisiä ei rekrytoida. Jos joku paikka on avoin, se tietysti menee sukulaisille tai tuttaville."
Elämä on sellaista. Totesin jo, että työpaikat saadaan suhteilla, eli niitä suhteita kannattaa yrittää luoda. Sosiaalisuus kannattaa, samoin pyöriminen eri porukoissa.
Jos ja kun julkinen sektori on orjatyöllistäjä (vink vink kaikille, jotka aikovat äänestää kommareita tai mitään SDP.stä vasemmalle), niin eikö silloin kannata yrittää mieluummin yksityiselle? Tyhmä kysymys, mutta kysytään nyt kuitenkin.
"Mutta kotiavustajan työt on ulkoistettu yksityiselle tai sitten sosiaalitoimisto antaa palvelusetelin apua tarvitsevalle henkilölle. Se tarkoittaa, että kierrät kuin mustalainen muutaman tunnin työpätkien välillä, siis jos töitä olisi. Mutta kun niitä ei edes ole."
Oletko hakenut töitä yksityisiltä?
"Jotkut ovat menneet siihen, että salaavat koulutuksensa,"
Minä tein niin.
"mutta minä en. Jos näin on niin kyllä oppi ojaan kaataa. Olen laskenut koulutuksilleni tuoton ja kuten sanottu, pankissa ei niin huonoa sijoitusohjelmaa tarjota."
Emme tienneet silloin vuonna 1987, että vuonna 2007 pelisäännöt olisivat aivan toiset kuin silloin.
"Työnantaja varastaa ja huijaa palkoista."
Totesin, jo, että se on peli, jota voi pelata kaksikin. Vanha juutalainen viisaus on, että jos elämme varkaiden maailmassa, olet typerys jos et itsekin varasta. Moraalisäännöt eivät ole voimassa, jos se, kuka pitää valtaa, ei niitä itse noudata.
"Jos nostat äläkän, saat potkut työstä kieltäytyjänä, karenssin ja 20% alennetun sosiaalituen."
Tiedätkö, mitä tarkoittaa 'italialainen lakko'?
Jos et voi kieltäytyä työstä, tee se työ niin huonosti kuin kykenet. Toista kertaa sinua ei kutsuta siihen hommaan.
"Suomi on täynnä teiniä leikkiviä keski-ikäisiä. Ne ovat naurettavia."
Kenen mielestä? Jos he olisivat naurettavia, niin ei silloin Suomi olisi heitä täynnä.
"Freukkareita, Pelle Miljoonaa ja kaikkia muitakin kylähulluja yhdistää yksi asia, joka minulta puuttuu, enkä minä sitä takaisin hanki vain päästäkseni kylähulluksi. Mahtava meriitti toki kylähulluksi pyrkimisessä sinällään."
Mikä tämä asia on, ja mitä sinulla on enää menetettävänä? - Kolmois-S
Sari_ kirjoitti:
"En kouluttautunut, mutta allekirjoitan julkisen sektorin tylyyden kyllä. Julkinen sektori on ehkä suurin orjatyöllistäjä. Ja koska orjia on joka lähtöön, keitään vakinaisia tai edes pätkäläisiä ei rekrytoida. Jos joku paikka on avoin, se tietysti menee sukulaisille tai tuttaville."
Elämä on sellaista. Totesin jo, että työpaikat saadaan suhteilla, eli niitä suhteita kannattaa yrittää luoda. Sosiaalisuus kannattaa, samoin pyöriminen eri porukoissa.
Jos ja kun julkinen sektori on orjatyöllistäjä (vink vink kaikille, jotka aikovat äänestää kommareita tai mitään SDP.stä vasemmalle), niin eikö silloin kannata yrittää mieluummin yksityiselle? Tyhmä kysymys, mutta kysytään nyt kuitenkin.
"Mutta kotiavustajan työt on ulkoistettu yksityiselle tai sitten sosiaalitoimisto antaa palvelusetelin apua tarvitsevalle henkilölle. Se tarkoittaa, että kierrät kuin mustalainen muutaman tunnin työpätkien välillä, siis jos töitä olisi. Mutta kun niitä ei edes ole."
Oletko hakenut töitä yksityisiltä?
"Jotkut ovat menneet siihen, että salaavat koulutuksensa,"
Minä tein niin.
"mutta minä en. Jos näin on niin kyllä oppi ojaan kaataa. Olen laskenut koulutuksilleni tuoton ja kuten sanottu, pankissa ei niin huonoa sijoitusohjelmaa tarjota."
Emme tienneet silloin vuonna 1987, että vuonna 2007 pelisäännöt olisivat aivan toiset kuin silloin.
"Työnantaja varastaa ja huijaa palkoista."
Totesin, jo, että se on peli, jota voi pelata kaksikin. Vanha juutalainen viisaus on, että jos elämme varkaiden maailmassa, olet typerys jos et itsekin varasta. Moraalisäännöt eivät ole voimassa, jos se, kuka pitää valtaa, ei niitä itse noudata.
"Jos nostat äläkän, saat potkut työstä kieltäytyjänä, karenssin ja 20% alennetun sosiaalituen."
Tiedätkö, mitä tarkoittaa 'italialainen lakko'?
Jos et voi kieltäytyä työstä, tee se työ niin huonosti kuin kykenet. Toista kertaa sinua ei kutsuta siihen hommaan.
"Suomi on täynnä teiniä leikkiviä keski-ikäisiä. Ne ovat naurettavia."
Kenen mielestä? Jos he olisivat naurettavia, niin ei silloin Suomi olisi heitä täynnä.
"Freukkareita, Pelle Miljoonaa ja kaikkia muitakin kylähulluja yhdistää yksi asia, joka minulta puuttuu, enkä minä sitä takaisin hanki vain päästäkseni kylähulluksi. Mahtava meriitti toki kylähulluksi pyrkimisessä sinällään."
Mikä tämä asia on, ja mitä sinulla on enää menetettävänä?"Niinkö sittenkään?
Kirjoittanut: Sari_ 17.3.2007 klo 19.19
Sosiaalisuus kannattaa, samoin pyöriminen eri porukoissa. "
En ole sosiaalinen.
Mitä enemmän olen sosiaalinen, sitä enemmän tulee kiusallisia kysymyksiä minun menneisyydestäni. Mitä enemmän niitä tulee, sitä enemmän ne hakevat tukea muista sipisemällä, juoruilemalla ja arvailemalla.
Jokaista työpaikan suhteen hyödyllistä sosiaalista suhdetta on sata juoruämmää.
"Jos ja kun julkinen sektori on orjatyöllistäjä (vink vink kaikille, jotka aikovat äänestää kommareita tai mitään SDP.stä vasemmalle)"
Kaikki puolueet ovat sosiaalidementiapuolueesta vasemmalle ja sosiaalidementiapuolue ajoi orjatyölain. Sinä osaat googlettaa, mutta kun näitä lukevat muutkin:
http://www.ihmisarvo.org/fundeeraaja/orjalainsyy.htm
http://sanomat.ihmisarvo.org/uutistaustat_070307.htm
Sosiaalidementiapuolue ajoi vielä kovempaa lakia, mutta se ei mennyt läpi.
Ihan mikä tahansa puolue orjatyölain allekirjoittaneiden puolueiden ulkopuolelta on parempi vaihtoehto, oli vaikka natsit tai kommunistit tai hihhulit.
"niin eikö silloin kannata yrittää mieluummin yksityiselle? Tyhmä kysymys, mutta kysytään nyt kuitenkin. "
Tyhmä vastaus: olen koko ajan yrittänyt.
"Emme tienneet silloin vuonna 1987, että vuonna 2007 pelisäännöt olisivat aivan toiset kuin silloin. "
Niin emme tienneet. Jos voisi olla tyytyväinen niin kuin J.D. Reitz siihen, että kaikki sellaiset asiat mihin itse on realistisesti arvioiden voinut vaikuttaa, ovat onnistuneet, niin hyvä olisi, mutta kun tuputetaan syyllisyyttä sellaisistakin asioista joihin itse ei voi mitenkään vaikuttaa.
"Moraalisäännöt eivät ole voimassa, jos se, kuka pitää valtaa, ei niitä itse noudata. "
Aivan niin. Siksi ihmisillä on kansainvälisessä oikeudessa (jos eivät itse satu hoksaamaan) oikeus aseelliseen kapinaan tyranniaa vastaan.
"Tiedätkö, mitä tarkoittaa 'italialainen lakko'?"
Menen siihen aina kun olen orjatyöllistetty ja sillä tavalla ettei työnantaja edes huomaa. Yksi tapa kunniallisesti hidastaa ja vaikeuttaa tulosta on kaivella kaikenlaisia byrokraattien keräämiä pykäliä ja muodollisuuksia ja noudattaa niitä pikkutarkasti. Ylipäätään kukaan ei voi koskaan moittia siitä että on pikkutarkka tai ylihuolellinen.
"Jos et voi kieltäytyä työstä, tee se työ niin huonosti kuin kykenet. Toista kertaa sinua ei kutsuta siihen hommaan. "
Sain vielä hyvän työtodistuksen. Nyt ne eivät työllistä enää yhtään ketään ja pomokin on orjatyössä. Jos kosto on päämäärä, niin meni kyllä ihan napakymppiin suunnittelu.
Mutta suomalainen yhteiskunta perustuu liikaa kostolle, luokkasodalle, eikä sille että kaikkien elinoloja pyrittäisin parantamaan. Sellainen kostautuu.
"Kenen mielestä? Jos he olisivat naurettavia, niin ei silloin Suomi olisi heitä täynnä. "
Teinien mielestä. Kun on paljon rahaa, niin voi olla naurettava. Katso nyt vaikka Sarasvuota. Mies sanoo olevansa uskovainen ja karjuu mainoksessa kuin leijona. Uskovainen tajuaa metaforan: "Saatana etsii kuin karjuva leijona kenet niellä". Sarasvuo on Saatana, antikristus. Ja Sarasvuo on ihan oikeasti maksanut rahaa tuosta mainoksesta ja Sarasvuolle pitäisi olla kaikki kaikessa miltä asiat näyttävät.
Suomalaiset ovat sellaisia huoria, että kun on rahaa niin tuollainen menee läpi.
"Mikä tämä asia on, ja mitä sinulla on enää menetettävänä?"
Kaikki kylähullut ovat miehiä. Edellämainittu Sarasvuonkin mainos menee läpi paitsi sillä, että Sarasvuolla on rahaa, niin myös sillä että hän on mies. Jos hän olisi nainen, hänen kävisi huonosti.
Suomessa saa sanoa mitä tahansa ja olla mitä tahansa kun on mies ja rahaa.
Kun on mies, jolla on paljon sanottavaa, mutta ei rahaa, on kylähullu, uhoaja, syrjäytynyt.
Jos on nainen jolla on paljon rahaa ja haluaa puhua suunsa puhtaaksi niin sitten on sellainen bitch kuin Lenita Airisto.
Jos on nainen, jolla ei ole rahaa, mutta on paljon sanottavaa, on sitten mielenterveysongelmainen, koska puhuu vaikka kukaan ei kuuntele tai sitten pitää kiukkunsa sisällään ja muuttuu samanlaiseksi lampaaksi kuin muutkin suomalaiset naiset toivoen että seuraavassa elämässä syntyisi tyhmäksi. - Sari_
Kolmois-S kirjoitti:
"Niinkö sittenkään?
Kirjoittanut: Sari_ 17.3.2007 klo 19.19
Sosiaalisuus kannattaa, samoin pyöriminen eri porukoissa. "
En ole sosiaalinen.
Mitä enemmän olen sosiaalinen, sitä enemmän tulee kiusallisia kysymyksiä minun menneisyydestäni. Mitä enemmän niitä tulee, sitä enemmän ne hakevat tukea muista sipisemällä, juoruilemalla ja arvailemalla.
Jokaista työpaikan suhteen hyödyllistä sosiaalista suhdetta on sata juoruämmää.
"Jos ja kun julkinen sektori on orjatyöllistäjä (vink vink kaikille, jotka aikovat äänestää kommareita tai mitään SDP.stä vasemmalle)"
Kaikki puolueet ovat sosiaalidementiapuolueesta vasemmalle ja sosiaalidementiapuolue ajoi orjatyölain. Sinä osaat googlettaa, mutta kun näitä lukevat muutkin:
http://www.ihmisarvo.org/fundeeraaja/orjalainsyy.htm
http://sanomat.ihmisarvo.org/uutistaustat_070307.htm
Sosiaalidementiapuolue ajoi vielä kovempaa lakia, mutta se ei mennyt läpi.
Ihan mikä tahansa puolue orjatyölain allekirjoittaneiden puolueiden ulkopuolelta on parempi vaihtoehto, oli vaikka natsit tai kommunistit tai hihhulit.
"niin eikö silloin kannata yrittää mieluummin yksityiselle? Tyhmä kysymys, mutta kysytään nyt kuitenkin. "
Tyhmä vastaus: olen koko ajan yrittänyt.
"Emme tienneet silloin vuonna 1987, että vuonna 2007 pelisäännöt olisivat aivan toiset kuin silloin. "
Niin emme tienneet. Jos voisi olla tyytyväinen niin kuin J.D. Reitz siihen, että kaikki sellaiset asiat mihin itse on realistisesti arvioiden voinut vaikuttaa, ovat onnistuneet, niin hyvä olisi, mutta kun tuputetaan syyllisyyttä sellaisistakin asioista joihin itse ei voi mitenkään vaikuttaa.
"Moraalisäännöt eivät ole voimassa, jos se, kuka pitää valtaa, ei niitä itse noudata. "
Aivan niin. Siksi ihmisillä on kansainvälisessä oikeudessa (jos eivät itse satu hoksaamaan) oikeus aseelliseen kapinaan tyranniaa vastaan.
"Tiedätkö, mitä tarkoittaa 'italialainen lakko'?"
Menen siihen aina kun olen orjatyöllistetty ja sillä tavalla ettei työnantaja edes huomaa. Yksi tapa kunniallisesti hidastaa ja vaikeuttaa tulosta on kaivella kaikenlaisia byrokraattien keräämiä pykäliä ja muodollisuuksia ja noudattaa niitä pikkutarkasti. Ylipäätään kukaan ei voi koskaan moittia siitä että on pikkutarkka tai ylihuolellinen.
"Jos et voi kieltäytyä työstä, tee se työ niin huonosti kuin kykenet. Toista kertaa sinua ei kutsuta siihen hommaan. "
Sain vielä hyvän työtodistuksen. Nyt ne eivät työllistä enää yhtään ketään ja pomokin on orjatyössä. Jos kosto on päämäärä, niin meni kyllä ihan napakymppiin suunnittelu.
Mutta suomalainen yhteiskunta perustuu liikaa kostolle, luokkasodalle, eikä sille että kaikkien elinoloja pyrittäisin parantamaan. Sellainen kostautuu.
"Kenen mielestä? Jos he olisivat naurettavia, niin ei silloin Suomi olisi heitä täynnä. "
Teinien mielestä. Kun on paljon rahaa, niin voi olla naurettava. Katso nyt vaikka Sarasvuota. Mies sanoo olevansa uskovainen ja karjuu mainoksessa kuin leijona. Uskovainen tajuaa metaforan: "Saatana etsii kuin karjuva leijona kenet niellä". Sarasvuo on Saatana, antikristus. Ja Sarasvuo on ihan oikeasti maksanut rahaa tuosta mainoksesta ja Sarasvuolle pitäisi olla kaikki kaikessa miltä asiat näyttävät.
Suomalaiset ovat sellaisia huoria, että kun on rahaa niin tuollainen menee läpi.
"Mikä tämä asia on, ja mitä sinulla on enää menetettävänä?"
Kaikki kylähullut ovat miehiä. Edellämainittu Sarasvuonkin mainos menee läpi paitsi sillä, että Sarasvuolla on rahaa, niin myös sillä että hän on mies. Jos hän olisi nainen, hänen kävisi huonosti.
Suomessa saa sanoa mitä tahansa ja olla mitä tahansa kun on mies ja rahaa.
Kun on mies, jolla on paljon sanottavaa, mutta ei rahaa, on kylähullu, uhoaja, syrjäytynyt.
Jos on nainen jolla on paljon rahaa ja haluaa puhua suunsa puhtaaksi niin sitten on sellainen bitch kuin Lenita Airisto.
Jos on nainen, jolla ei ole rahaa, mutta on paljon sanottavaa, on sitten mielenterveysongelmainen, koska puhuu vaikka kukaan ei kuuntele tai sitten pitää kiukkunsa sisällään ja muuttuu samanlaiseksi lampaaksi kuin muutkin suomalaiset naiset toivoen että seuraavassa elämässä syntyisi tyhmäksi."En ole sosiaalinen."
No opettele sellaiseksi. Se on ainoa mahdollisuutesi.
"Mitä enemmän olen sosiaalinen, sitä enemmän tulee kiusallisia kysymyksiä minun menneisyydestäni. Mitä enemmän niitä tulee, sitä enemmän ne hakevat tukea muista sipisemällä, juoruilemalla ja arvailemalla."
Entä sitten?
"Kaikki puolueet ovat sosiaalidementiapuolueesta vasemmalle ja sosiaalidementiapuolue ajoi orjatyölain."
No kerropa mikä on vaihtoehto. Sekö, että lakkautetaan koko sosiaaliturva kuten USA:ssa. Vai se, että lähdet työn perään siirtolaiseksi vaikka Kiinaan. Tai sitten se, että nielet ylpeytesi ja menet amikseen 15-vuotiaiden misujen ja kollien seuraan.
"Ihan mikä tahansa puolue orjatyölain allekirjoittaneiden puolueiden ulkopuolelta on parempi vaihtoehto, oli vaikka natsit tai kommunistit tai hihhulit."
Eli kun X on paha, niin -X on hyvä?
Entäpä, jos X on se pienimmän riesan tie, ja äänestämällä natseja, kommareita tai hihhuleita tulee vain kahta kauheampi tilanne?
"Aivan niin. Siksi ihmisillä on kansainvälisessä oikeudessa (jos eivät itse satu hoksaamaan) oikeus aseelliseen kapinaan tyranniaa vastaan."
Siitä vain jos haluat että tarkka-ampuja poksauttaa käyttämättömät aivosi taivaan tuuliin yhdellä hyvin tähdätyllä laukauksella.
Noin 99% kaikista aseellisista kapinoista epäonnistuu - onnistuneista seurauksena on kansanmurha ja lopulta se, että vallankumous syö omat lapsensa..
""Kenen mielestä? Jos he olisivat naurettavia, niin ei silloin Suomi olisi heitä täynnä.""
"Teinien mielestä"
Ja teinienkö mielipiteistä sinä piittaat?
Ongelmasi on siinä, että olet perusnegatiivinen ihminen. Sinulta puuttuu luovuutta ja mielikuvituksellisuutta ja sitä, mitä kutsutaan pöljyydeksi. Ennenkaikkea et ole vielä oppinut sitä kaikkein tärkeintä opetusta transsukupuolisuudesta: jos olet TS, sinun pitää olla immuuni sellaisille tunteille kuin häpeä ja syyllisyys. Eli ollaksesi TS ja selvitäksesi hengissä sielusi täytyy olla teflonia. Lopeta piittaaminen siitä mitä muut ajattelevat ja mitä mieltä he ovat siitä, mitä teet.
""Mikä tämä asia on, ja mitä sinulla on enää menetettävänä?"
Jos on nainen, jolla ei ole rahaa, mutta on paljon sanottavaa, on sitten mielenterveysongelmainen"
Mielenterveysongelmaisena pääset työkyvyttömyyseläkkeelle - jos sitä haluat. - Kolmois-S
Sari_ kirjoitti:
"En ole sosiaalinen."
No opettele sellaiseksi. Se on ainoa mahdollisuutesi.
"Mitä enemmän olen sosiaalinen, sitä enemmän tulee kiusallisia kysymyksiä minun menneisyydestäni. Mitä enemmän niitä tulee, sitä enemmän ne hakevat tukea muista sipisemällä, juoruilemalla ja arvailemalla."
Entä sitten?
"Kaikki puolueet ovat sosiaalidementiapuolueesta vasemmalle ja sosiaalidementiapuolue ajoi orjatyölain."
No kerropa mikä on vaihtoehto. Sekö, että lakkautetaan koko sosiaaliturva kuten USA:ssa. Vai se, että lähdet työn perään siirtolaiseksi vaikka Kiinaan. Tai sitten se, että nielet ylpeytesi ja menet amikseen 15-vuotiaiden misujen ja kollien seuraan.
"Ihan mikä tahansa puolue orjatyölain allekirjoittaneiden puolueiden ulkopuolelta on parempi vaihtoehto, oli vaikka natsit tai kommunistit tai hihhulit."
Eli kun X on paha, niin -X on hyvä?
Entäpä, jos X on se pienimmän riesan tie, ja äänestämällä natseja, kommareita tai hihhuleita tulee vain kahta kauheampi tilanne?
"Aivan niin. Siksi ihmisillä on kansainvälisessä oikeudessa (jos eivät itse satu hoksaamaan) oikeus aseelliseen kapinaan tyranniaa vastaan."
Siitä vain jos haluat että tarkka-ampuja poksauttaa käyttämättömät aivosi taivaan tuuliin yhdellä hyvin tähdätyllä laukauksella.
Noin 99% kaikista aseellisista kapinoista epäonnistuu - onnistuneista seurauksena on kansanmurha ja lopulta se, että vallankumous syö omat lapsensa..
""Kenen mielestä? Jos he olisivat naurettavia, niin ei silloin Suomi olisi heitä täynnä.""
"Teinien mielestä"
Ja teinienkö mielipiteistä sinä piittaat?
Ongelmasi on siinä, että olet perusnegatiivinen ihminen. Sinulta puuttuu luovuutta ja mielikuvituksellisuutta ja sitä, mitä kutsutaan pöljyydeksi. Ennenkaikkea et ole vielä oppinut sitä kaikkein tärkeintä opetusta transsukupuolisuudesta: jos olet TS, sinun pitää olla immuuni sellaisille tunteille kuin häpeä ja syyllisyys. Eli ollaksesi TS ja selvitäksesi hengissä sielusi täytyy olla teflonia. Lopeta piittaaminen siitä mitä muut ajattelevat ja mitä mieltä he ovat siitä, mitä teet.
""Mikä tämä asia on, ja mitä sinulla on enää menetettävänä?"
Jos on nainen, jolla ei ole rahaa, mutta on paljon sanottavaa, on sitten mielenterveysongelmainen"
Mielenterveysongelmaisena pääset työkyvyttömyyseläkkeelle - jos sitä haluat."Vielä työllistymisestä
Kirjoittanut: Sari_ 18.3.2007 klo 15.59
No opettele sellaiseksi."
Silloin se vaikuttaa opetellulta ja teennäiseltä, vähän niin kuin anglojen kohteliaisuudet. Mikään ei ole pahempaa kuin olla teennäisen kohtelias ja kiinnostunut. Parasta on olla aidon sinisilmäisen tyhmä höpöttäjä.
"Se on ainoa mahdollisuutesi."
Vaikea uskoa. Ei lopuillakaan suomalaisista ole basaarikauppiaan sosiaalisuutta.
Tuo on taas sellaista kissan hyppyyttämistä valokeilaa jahtaamassa pitkin seinää. Työvoimapula täällä, työvoimapula tuolla, opiskele hitsaajaksi, metsuriksi, vanhusten hoitajaksi, sairaanhoitajaksi, sinun pitää olla sosiaalinen, nätti, laiha, lapsellinen, lapseton, ura-äiti, heittäytyä naamallesi persialaiselle matolle kun SS-pukuun pukeutunut työnantaja runkkaa.
"Entä sitten? "
En halua kuulua kolmanteen sukupuoleen. Minulla on jo kokemusta yhdestä väärästä sukupuolesta, en halua toista väärää sukupuolta riesakseni.
"No kerropa mikä on vaihtoehto."
Pistetään jarruja globalisaatiolle ja irroittaudutaan eurosta.
"Tai sitten se, että nielet ylpeytesi ja menet amikseen 15-vuotiaiden misujen ja kollien seuraan. "
Tämä tie on jo käyty, ei onnistunut työn saaminen kotiavustajana.
Ei niitä suhteita saa 15 vuotiaihin kolleihin eikä misuhihin tutustumalla.
"Eli kun X on paha, niin -X on hyvä?"
Ei, vaan kun systeemi syö ihmisiä, vedetään töpseli irti vaikka koko järjestelmä kaatuu.
"Entäpä, jos X on se pienimmän riesan tie, ja äänestämällä natseja, kommareita tai hihhuleita tulee vain kahta kauheampi tilanne? "
Ei voi tulla.
"Siitä vain jos haluat että tarkka-ampuja poksauttaa käyttämättömät aivosi taivaan tuuliin yhdellä hyvin tähdätyllä laukauksella. "
Suomessa ei armeija politikoi.
"Noin 99% kaikista aseellisista kapinoista epäonnistuu - onnistuneista seurauksena on kansanmurha ja lopulta se, että vallankumous syö omat lapsensa.."
Kyllä, mutta se tie on kuljettava.
"Ja teinienkö mielipiteistä sinä piittaat?"
Kyllä.
"Ongelmasi on siinä, että olet perusnegatiivinen ihminen."
Minä olen realisti. Kun Trasekissa pistettiin keskeisten Trasekin vaikuttajien älykkyysosamäärät pöytään, niin (olettaen etteivät muut bluffanneet), minä olin tyhmin. Se tietää sitä että minulla on jalat kaikkein eniten maassa (tyhmyys ei ollut kuitenkaan haitallista tasoa). Älykkäät ihmiset maalailevat huikeita visioita, jotka epäonnistuvat niiden törmätessä arkirealiteetteihin. No minäpä olen taas joutumassa älykkäiden ihmisten huikean vision uhriksi.
Se huikea visio on se, että Suomessa voi olla tasa-arvo, nainen on vapaa toteuttamaan itseään kuin mies. Suomessa voi olla vaikka 100 sukupuolta, shemaleja, transvestiitteja, bigendereitä ja androgyynejä ja näin ilman että kukaan menettäisi mitään sen takia. Ja, että kaikki voivat tulla vapaasti ulos kaapista ja kertoa vaikka olevansa transvestinen fetisisti ja ruoskivansa androgyyniä shemalea pitkin pornoluolan lattioita.
Ei se näin mene. Tai jos menee, niin se on pienissä, hyvätuloisissa piireissä ja poikkeus, joka vahvistaa säännön.
"Sinulta puuttuu luovuutta ja mielikuvituksellisuutta"
Koska olen aina elänyt sortohallinnon alla, en ole oppinut rakentelemaan turhia pilvilinnoja. Ne eivät toteudu lainkaan. Mielikuvitus ja luovuus ovat ihan turhia taitoja. Tärkein taito on elää harmaana hiirulaisena ja toivoa, ettei kukaan huomaa eikä kysele.
"Ennenkaikkea et ole vielä oppinut sitä kaikkein tärkeintä opetusta transsukupuolisuudesta: jos olet TS, sinun pitää olla immuuni sellaisille tunteille kuin häpeä ja syyllisyys."
Jos on immuuni häpeälle ja syyllisyydelle, on narsisti tai psykopaatti.
Jos on narsisti tai psykopaatti ja nainen, niin pitää imeä aika paljon kyrpää ja sen takia näyttää hemaisevammalta kuin minä, koska se on ainoa tapa millä nainen voi olla sekä narsisti että vakuuttava naisena.
Joten häpeää ja syyllisyyttä pitää vähintään teeskennellä. Lällitkin tuntevat häpeää ja syyllisyyttä paljolti samoista asioista kuin minä.
"Lopeta piittaaminen siitä mitä muut ajattelevat ja mitä mieltä he ovat siitä, mitä teet. "
En voi. Joko naissukupuoli tai kuolema, ei mitään sellaista että on jotain kolmatta sukupuolta! Ei mitään lisämääreitä sukupuolelle! Jos minä olisin pystynyt elämään väärässä sukupuolessa niin en olisi leikkaukseen lähtenytkään.
"Mielenterveysongelmaisena pääset työkyvyttömyyseläkkeelle - jos sitä haluat."
Satutkos muistamaan missä tätä asiaa selvitetään.
- Anonyymi
Kunpa tietäisikin kaikki taustat.
Veteläinen palopäällikkö
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1394329- 892079
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap152051Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi661795Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541502Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1401491VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu1041375- 741276
- 981221
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1181090