Onko Buellista kokemuksia

jjjjjjjjjjjjj

Olen katsellut noita buell merkkisiä pyöriä.Millaisia ovat.Ovatko kaikki mallit harleyn koneella,ja mitä tyyppivikoja.Kannattaako pistää rahansa moiseen,ainakin hinnoissaan ovat????

5

1922

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .-.-.

Hauskaksi ovat kehuneet ne joilla moinen peli on. Osta pois jos siltä tuntuu. Arvokin taitaa säilyä japsistaraa paremmin.

• Pölli-Erkki

'Best cornering bike in the world' jonkun testin mukaan. Mutkateillä se onkin aivan mahtava ja ketterä. Vääntöä on aivan jumalattomasti, ääni on mahtava, aggressiiivinen ulkonäkö, siinäpä se.

Nykyään Buellin moottori on jo melko paljon eri kuin Sportsterissa.

Ai niin, tärisee se kyllä, jos sitä pelkää.

• jjjjjjjjjjjjjjjjj

Erästä -99 mallista.On kyllä makeet saundit,mutta kyllä muuten oli aika pelkistetty.Ryyppy viipstaakikin oli kuin vanhasta corollasta.Ajoasento tuntui kyllä olevan ihan jees.Mutta en tiedä,jotenkin hinta tuntui liian kovalta tuollaisesta pyörästä.Plussaa olisi hihnaveto,yksinkertainen moottori ja ajoasento.Ja tietenkin naapurin herättävät saundit!

• Artsi Wee
        jjjjjjjjjjjjjjjjj kirjoitti:

Erästä -99 mallista.On kyllä makeet saundit,mutta kyllä muuten oli aika pelkistetty.Ryyppy viipstaakikin oli kuin vanhasta corollasta.Ajoasento tuntui kyllä olevan ihan jees.Mutta en tiedä,jotenkin hinta tuntui liian kovalta tuollaisesta pyörästä.Plussaa olisi hihnaveto,yksinkertainen moottori ja ajoasento.Ja tietenkin naapurin herättävät saundit!

Buell on pelkkä lelu jossa perkeleen huonot ajo-ominaisuudet , jos haluat kunnon pyörän joka myös kulkee niin V-Maxia kannattaa kokeilla ja ihastut varmaan .

• Bulunen

Mulla on XB9SX -05 ja olen siihen huipputyytyväinen. Ollut täysin ongelmaton, todella hyvät ajo-ominaisuudet ainakin alle 150 km/h jota itse ajelen.. Kevyt, ketterä ja minulle riittävän tehokas.

Persoonallinen vääntävä jytistäjä, ei mikään kierroskone. Tuossa mallissa 83 hv. Ja moottorissahan ei nykyisellään taida olla HD:n kanssa juuri mitään samaa. Lohko ehkä? Bensa rungon sisällä ja öljytila takahaarukassa ovat loistavia ideoita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      108
      2264
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      1975
    3. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      53
      1566
    4. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      50
      1506
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      153
      1476
    6. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      48
      1384
    7. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      144
      1314
    8. Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla

Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!
      Puolanka
      26
      1156
    9. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      111
      1128
    10. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      25
      1084
    Aihe