Mikä tes on kysymyksessä, jos työskentelee kerroshoitajana? paljonko palkka on n. suunnilleen tunnissa?
Olen lukenut täältä aika paljon negatiivista palautetta Sol:lista työnantajana. Onko jollakin positiivista kerrottavaa ja kannattaako mennä heille töihin? Kertokaa kaikenlaisia kokemuksia.
Minkä mukaan palkkaa maksetaan?
4
1254
Vastaukset
- hotellissa
kerroshoitajana hotellin omilla kirjoilla, tulee majoitus- ja ravitsemisalan työehtosopimuksen palkkaryhmä 3 mukainen palkka (vähintään). Se on I paikkakuntakalleusluokassa 0-2 vuoden työkokemuksella 8,93 euroa/tunti. Harjoittelijan palkkaa (80%) voidaan maksaa enintään 2 kuukautta tai 320 tuntia enintään 6 kuukauden ajan.
En tiedä sitten näistä välistävetofirmoista, että minkä TESsin mukaan maksavat.- Kerroshoitaja
SOL maksaa täällä Kuusamossa kerroshoitajalle 8,74 e tunti.Aluksi kaksi kuukautta kokemattomalle 80% palkasta.
- olla-
Kerroshoitaja kirjoitti:
SOL maksaa täällä Kuusamossa kerroshoitajalle 8,74 e tunti.Aluksi kaksi kuukautta kokemattomalle 80% palkasta.
8.82€ tunti sulla.
- kdrneii
MaRa tes kuuluu maksaa tekipä kerroshoitajan töitä suoraan hotellille tai jollekin siiv firmalla esim SOL.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997780- 1075587
- 2754851
- 494773
- 753554
- 502818
- 602521
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412274