SeaContainers

ex-Walrus

SeaCo on myynyt entisen Siljan omistuksessa olleen Walrus / Crown Monarch - Risteily aluksen. En kuitenkaan onnistunut löytämään tietoa siitä kuka osti ja minne menee nyt tuo alus? (Huomattavasti uudempi Opera on yhä myymättä samoin GTS Finnjat).

Olisiko jollain täällä mitään tietoa kenelle ja minne tuo Walrus on päätynyt?

7

305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tepi.
      • ....................

        Kiitos vastauksesta, Tepi!


    • Anonyymi

      Tosin ei ole ollut Siljan laivastossa.

    • Anonyymi

      Aker Yards myyntiin

      Aker Yardsin Suomen-telakat sijaitsevat Turussa, Raumalla ja Helsingissä. Kuva: Lehtikuva
      Norjalainen Aker panee telakkayhtiö Aker Yardsin myyntiin. Akerin on tarkoitus luopua koko 40 prosentin osuudestaan telakoista.

      Aker perustelee telakkayhtiönsä myyntiä pääomien vapauttamisella muiden yhtiöidensä kehittämiseen. Aker Yardsin Suomen-telakat sijaitsevat Turussa, Raumalla ja Helsingissä.

      Institutionaalisille sijoittajille myytävä osakepotti on tiistain pörssikursseilla arvoltaan noin 630 miljoonaa euroa.

      Aker Yardsia hallitsee norjalaismiljardööri Kjell Inge Rökke, sillä telakkayhtiön muu omistus on hajautunutta. Toiseksi suurin omistaja on ruotsalainen pankki SEB 10 prosentin osuudella.

      Akerin ja Aker Yardsin osakkeet lähtivät laskuun Oslon pörssissä.

      Akerin risteily- ja matkustajalauttayksikön toimitusjohtaja Yrjö Julin sai tiedon telakkayhtiön myynnistä työmatkalleen New Yorkiin.

      Paikallista aikaa aamuyöllä tullut myyntitieto ei Julinin mukaan vaikuta telakkayhtiön toimintaan.

      - Omistajat hoitavat omistusasioita ja toimiva johto hoitaa bisnestä, Julin sanoi.

      - Olen työsuhteessa ja jatkan siinä niin kauan kuin parhaaksi katsotaan, Julin sanoi STT:lle.

    • Anonyymi

      Seacontainersin tyypit pitäisi hirttää munistaan, koska heidän vuoksi Finnjetistä tehtiin nauloja. Ilman heitä Finnjet saattaisi olla tänä päivänä hostellilaivana Aurajoessa.

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Siis.
      Mihin vois tunkeutua hippaamaan nainen joka ei ole kohta kolmeenkymmeneen vuoteen mihinkään päässyt.
      Mahtaako missää enää osata olla?
      Ei kai vaan luulla että nuoria poikia jahtaa?
      Nuorempana "remusin":

      Annassa
      Ankkurissa
      Tornin Amrican Baarissa

      Jossain muuallakin,en kaikkia nyt näin muista,hämäriä hetkiäkin oli paljon.

      No Tornin tiedän,se on paikoillaan,mulla ei ole enää mahkuja sinne,sosiaalinen status on vajonnut pätkistöiden mukana alas.
      Niin että mut katottais ulos.

      Olenko kasvanut jo "ulos" Helsingin humuelämästä?
      Ei kai mun vielä tarvi mitään kutimia ottaa esille,kun en osaa edes kutoa?

      Siis muualle kuin ihanalle risteilylle?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      143
      10446
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      2983
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2809
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2117
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1689
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1616
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1587
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. 82
      1378
    Aihe