SeaCo on myynyt entisen Siljan omistuksessa olleen Walrus / Crown Monarch - Risteily aluksen. En kuitenkaan onnistunut löytämään tietoa siitä kuka osti ja minne menee nyt tuo alus? (Huomattavasti uudempi Opera on yhä myymättä samoin GTS Finnjat).
Olisiko jollain täällä mitään tietoa kenelle ja minne tuo Walrus on päätynyt?
SeaContainers
7
331
Vastaukset
- Tepi.
FoF:
http://www.faktaomfartyg.se/crown_monarch_1990.htm
Eli ms Jules Verne nykyään, mutta tietoa ei juurikaan googgelilla löydy.- ....................
Kiitos vastauksesta, Tepi!
- Anonyymi
Tosin ei ole ollut Siljan laivastossa.
- Anonyymi
Aker Yards myyntiin
Aker Yardsin Suomen-telakat sijaitsevat Turussa, Raumalla ja Helsingissä. Kuva: Lehtikuva
Norjalainen Aker panee telakkayhtiö Aker Yardsin myyntiin. Akerin on tarkoitus luopua koko 40 prosentin osuudestaan telakoista.
Aker perustelee telakkayhtiönsä myyntiä pääomien vapauttamisella muiden yhtiöidensä kehittämiseen. Aker Yardsin Suomen-telakat sijaitsevat Turussa, Raumalla ja Helsingissä.
Institutionaalisille sijoittajille myytävä osakepotti on tiistain pörssikursseilla arvoltaan noin 630 miljoonaa euroa.
Aker Yardsia hallitsee norjalaismiljardööri Kjell Inge Rökke, sillä telakkayhtiön muu omistus on hajautunutta. Toiseksi suurin omistaja on ruotsalainen pankki SEB 10 prosentin osuudella.
Akerin ja Aker Yardsin osakkeet lähtivät laskuun Oslon pörssissä.
Akerin risteily- ja matkustajalauttayksikön toimitusjohtaja Yrjö Julin sai tiedon telakkayhtiön myynnistä työmatkalleen New Yorkiin.
Paikallista aikaa aamuyöllä tullut myyntitieto ei Julinin mukaan vaikuta telakkayhtiön toimintaan.
- Omistajat hoitavat omistusasioita ja toimiva johto hoitaa bisnestä, Julin sanoi.
- Olen työsuhteessa ja jatkan siinä niin kauan kuin parhaaksi katsotaan, Julin sanoi STT:lle. - Anonyymi
Seacontainersin tyypit pitäisi hirttää munistaan, koska heidän vuoksi Finnjetistä tehtiin nauloja. Ilman heitä Finnjet saattaisi olla tänä päivänä hostellilaivana Aurajoessa.
- Anonyymi
Siis.
Mihin vois tunkeutua hippaamaan nainen joka ei ole kohta kolmeenkymmeneen vuoteen mihinkään päässyt.
Mahtaako missää enää osata olla?
Ei kai vaan luulla että nuoria poikia jahtaa?
Nuorempana "remusin":
Annassa
Ankkurissa
Tornin Amrican Baarissa
Jossain muuallakin,en kaikkia nyt näin muista,hämäriä hetkiäkin oli paljon.
No Tornin tiedän,se on paikoillaan,mulla ei ole enää mahkuja sinne,sosiaalinen status on vajonnut pätkistöiden mukana alas.
Niin että mut katottais ulos.
Olenko kasvanut jo "ulos" Helsingin humuelämästä?
Ei kai mun vielä tarvi mitään kutimia ottaa esille,kun en osaa edes kutoa?
Siis muualle kuin ihanalle risteilylle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882