Onko kukaan käyny kattoon evertonin peliä? voisko lippuja saaha paikanpäältä mitenkään??
Everton...
3
643
Vastaukset
- Kun kävin Goodisonilla
minulla oli lippu jo ostettuna etukäteen. Pistä virallisen nettisivun kautta sähköpostilla kysymys, niin eiköhän ne vastaa.
Once a true blue always a true blue. - Born, live and die a red
Oltiin kattomassa Everton-ManU, vaikka oonkin Liverpool fani.Netistä me ostettiin liput ja haettiin ne sieltä.
- zimmari-man
Jep! kyllä jos et ole ostamassa mitään ns."huippumatsin" lippuja! mut helpoimmalla pääset kun teet niinkuin minä et visa vinkuun evertonin virallisilta sivuilta saat selville koska liput tulee myyntiin...ja eikun liverpooliin evertonia hehkuttamaan...on muuten siisti/tyylikäs kaupunki jossa riittää pubeja ja esim beatles museo ja coverny-club ei muutakun sinisiä hehkuttamaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711549
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361166- 49992
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html185871- 39769
- 49730
- 59640
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244532630- 119624
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp77558