Onko kukaan käyny kattoon evertonin peliä? voisko lippuja saaha paikanpäältä mitenkään??
Everton...
3
501
Vastaukset
- Kun kävin Goodisonilla
minulla oli lippu jo ostettuna etukäteen. Pistä virallisen nettisivun kautta sähköpostilla kysymys, niin eiköhän ne vastaa.
Once a true blue always a true blue. - Born, live and die a red
Oltiin kattomassa Everton-ManU, vaikka oonkin Liverpool fani.Netistä me ostettiin liput ja haettiin ne sieltä.
- zimmari-man
Jep! kyllä jos et ole ostamassa mitään ns."huippumatsin" lippuja! mut helpoimmalla pääset kun teet niinkuin minä et visa vinkuun evertonin virallisilta sivuilta saat selville koska liput tulee myyntiin...ja eikun liverpooliin evertonia hehkuttamaan...on muuten siisti/tyylikäs kaupunki jossa riittää pubeja ja esim beatles museo ja coverny-club ei muutakun sinisiä hehkuttamaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa
Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.1884097Taisi kolahtaa....
Joku kysyi, että miksi S24 sallii kirjoittelun tänne venäläisiltä alustoilta, juttu poistui. Täällähän tosiaan välillä392647Moni islamilainen maa on jo kieltänyt burkat ja nigabit
mm. Marokko, Tunisia ja Turkki. Miksi he ovat sen tehneet? No perusteet ovat selkeät ja yhteneväiset: turvallisuus, yhte1022125Vain puolet SDP:n kannattajista luottaa puoluejohtoon häirintäkohussa
Ja SDP on ilmoittanut, että ainoa rangaistus häirintään syyllistyneille kansanedustajille on puhuttelu - aina sama. Eli851908Suomi edelleen maailman onnellisin maa
Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.2061801Kyllä mies pakit kestää
Herranen aina nyt poijat! 😃 Jos pelkäätte pakkeja noin paljon niin hamekangasta hakemaan. Oon ite saanut useammatkin n271110- 721065
- 67799
Milloin olit onnellinen? Miksi?
Mikä saa sinut onnelliseksi? Suomi on 9. kertaa maailman onnellisin maa. Kuulutko sinä onnellisten suomalaisten joukkoon148786Anniina Valtonen odottaa - Sai 2-vuotiaalta lapseltaan napakan heiton!
Suosikkimeteorologi Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Hän on kertonut odottavansa toista lasta. Valtonen28781