Onko kukaan käyny kattoon evertonin peliä? voisko lippuja saaha paikanpäältä mitenkään??
Everton...
3
643
Vastaukset
- Kun kävin Goodisonilla
minulla oli lippu jo ostettuna etukäteen. Pistä virallisen nettisivun kautta sähköpostilla kysymys, niin eiköhän ne vastaa.
Once a true blue always a true blue. - Born, live and die a red
Oltiin kattomassa Everton-ManU, vaikka oonkin Liverpool fani.Netistä me ostettiin liput ja haettiin ne sieltä.
- zimmari-man
Jep! kyllä jos et ole ostamassa mitään ns."huippumatsin" lippuja! mut helpoimmalla pääset kun teet niinkuin minä et visa vinkuun evertonin virallisilta sivuilta saat selville koska liput tulee myyntiin...ja eikun liverpooliin evertonia hehkuttamaan...on muuten siisti/tyylikäs kaupunki jossa riittää pubeja ja esim beatles museo ja coverny-club ei muutakun sinisiä hehkuttamaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051014
- 99861
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96767- 75652
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34496
- 25475
- 43472
- 44459