niin:
1.miten jotkut paladinit voi tehdä semmosen hehtaarin kokosen firestormin, kun ne hakkaa jotain vihollista onko se se rune wordi johon tarvii jotain vex,vex,jah,ja jotain ??
2.monta pgemiä kannattaa antaa pul runesta??
3.no monta um runesta??
4.miten saa helpoiten HYVIÄ runeja hellillä??
mikä charteri on teiän mielestä paras, minun mielestä smith paladin!
Diablo 2 kysymyksiä!!!
3
606
Vastaukset
- Charma.
1.Torchilla, antaa 25% mahdollisuuden taikoa... Hellfire? Tais olla, sama kun Dia käyttää
2.Pulista... Itse en oo pelannu johonkin 2-3kk mutta sillon kun pelasin oli noin 20pgm
3.Umista... Noh 2 Pulia xD... Jotain 35-45pgm
4.Jotakut sanoo että Diasta mutta ei mulla oo tullu mtn hyvää. Itse oon hakannu Countessia, Act 1 Q4
5.[?]Kyllä se taitaa olla Hammerdin :] - wapada
1. Se on Hydra, torchista.
2. Riippuu milloin ladder on resetattu jne miten paljon puleja on liikkeellä. Normisti pul on 40pgm.
3. 60pgm maksaisin umista.
4. Mfää ja vaihtele :P Tai tapa vaan bosseja ja luota tuuriin. Berejä on löytyny Chaos Sanctuarysta Hellillä.
5. Hammerdin on ylivoimanen mutta sorkku on hauskin pelata.- wapada
et tietystikkään mitään hydria tarkoittanut kyllä, tuo tulee phoenixista (vex vex lo jah) jonka avulla jokaisella paladinin lyönnillä on 40% mahdollisuus 22 levelin firestormiin.
harvempi niitä hydria torcheista ampuu :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.4753572Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi362940Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj872866SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1492756Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2012075- 1622073
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä141934- 1011802
Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi501559Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li361510