Rottani pitää päätä kenossa kokoajan ja käveleekin kenossa.
"vaiva" tuli yhtäkkiä eikä rotalla ole mitään merkkejä sairaudesta: Se syö ja juo hyvin,papanoissa ei o mitään ihmeellistä,korvat ja silmät on puhtaat ja poitsu käyttäytyy muutenkin ihan normaalisti ja vireästi.
Onko tietoa mikä vaivaa vai kantsisko kysyä lääkäriltä?
Rotta "kenottaa"
5
1133
Vastaukset
- juuh
Kiitokset informaatiosta. terveiset kenottajalle.
- Leena
Rotalla voi olla esim. sisäkorvan tulehdus, joten vie se heti eläinlääkäriin! Jos kyseessä on sisäkorvan tulehdus, lääkekuuri voi pysäyttää tulehduksen, mutta koska se tuhoaa tasapainoon vaikuttavia osia (en tiedä siitä kovin paljon), rotan pää pysyy kenossa vaikka itse tulehdus loppuisi. Siksi rotta on saatava eläinlääkäriin niin pian kuin mahdollista.
- Rotta
Rotta on varmasti jo kuollut??
- ZarGGu
Rottani(molemmat)elävät ja voivat hyvin!
No,käytin poitsun lääkärissä eikä setä löytänyt mitään vikaa siitä.
Käsittääkseni jos rotalla on korvatulehdus,se yleensä tarttuu myös toiseenkin..?
Kertokaa jos olen väärässä..
Rotta "kenottaa" edelleen eikä syytä tiedä edes asiantuntija...
Mutta..ei se siimahäntää näytä vaivaavan. - voikukka
ZarGGu kirjoitti:
Rottani(molemmat)elävät ja voivat hyvin!
No,käytin poitsun lääkärissä eikä setä löytänyt mitään vikaa siitä.
Käsittääkseni jos rotalla on korvatulehdus,se yleensä tarttuu myös toiseenkin..?
Kertokaa jos olen väärässä..
Rotta "kenottaa" edelleen eikä syytä tiedä edes asiantuntija...
Mutta..ei se siimahäntää näytä vaivaavan.hei!
mun kaverin rotalla on samanlainen juttu, tarkkaile tuleeko rotan korvan taakse sellasia paukuroita, ja nyt on surukseni kerottava että jos on sellasii oireita (pää vinossa ja korvan takana palleroita) rottasi kannattaa viedä piikille, koska se kärsii siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445795
- 455305
- 483698
- 133653
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise903201- 313126
- 592874
- 572720
- 532370
- 381834