Onko kellään kokemuksia Kaliveksen pienestä kylästä?
Ollaan menossa sinne häämatkalle elokuun alussa.
Kalives Kreetalla
6
4273
Vastaukset
- Hii
Kyllä olen käynyt kalivedessä joskus nuorempana ja se mitä muistan paikasta on vain pelkkää positiivista. mm. joki joka virtaa kylän läpi on ihana ja sen vieressä oleva ruokapaikka jonka kattona kasvaa viiniköynnoksiä. Ihmiset ovat todella sydänmellisiä. Ihanan paikan olette valinneet.
- morsian 070707
Kiitos viesteistä ihanat ihmiset!
Kaiken lukemani jälkeen odotan jo ihan malttamattomana reissuun pääsyä :)
Otimme matkanjärjestäjien kautta yhden päivä retken mukaan ohjelmaan, elikkä menemme elafonissoksen kahluusaarille :) Kuulemma hieno paikka. Muistaako kukaan teistä mahdollisesti että onko Kreetalta kuinka pitkä matka Santorinin saarelle? Kiinnostaisi kovasti mennä käymään samalla reissulla siellä.
- kyösti_
Hyvä paikka parille joka keskittyy toisiinsa. Olen viettänyt siellä kolme lemmenlomaa entisen morsiameni kanssa.
Suomalaisia on suhteellisen paljon kylän kokoon suhteutettuna ja varsinkin niissä muutamassa majapaikassa - oletan että matkustatte suomalaisen matkanjärjestäjän kautta. Häämatkalaisiin kaikki suhtautuvat myönteisesti ja antavat heille omaa rauhaa.
Erinomainen paikka kävelyvaelteluun Apokoronasniemimaalla, vaikkapa Almiridaan, Gavalochoriin, Vamokseen tai Apteran raunioille, mutta ajankohta taitaa olla helteinen. Mopokyytiä voi myös kokeilla.
Ranta soveltuu sekä kunnon uimiseen että muuhun rantaelämään.
Sopivia ruokapaikkoja on ihan omassa kylässä. Almiridassa on erinomainen kalaravintola rannassa.
Jos haluaa bailata, Haniaan pääsee bussillakin ja siellä on hyvä paikka käydä tuliaisostoksilla.
Netistä löytyy paljon tietoa, hyvää häämatkaa. - mekax
Me lähdimme Kalivesiin häämatkalle kesäkuussa 1999. Aivan ihana paikka häämatkalaisille ! Aiomme tehdä uuden reissun sinne viimeistään, kun tulee 10-vuotishääpäivä täyteen, eli kohta pian :-) Kävimme myös suuremmassa kaupungissa Haniassa silloin bussilla. Matkanjärjestäjät olivat hommanneet meille huoneeseen punaviinipullon häälahjaksi...
- ...
Itse olen käynyt Kalivesissa(n.8 vuotta sitten) ja voin sanoa että paikka oli miellyttävä.Pieni kylä missä pystyi hyvin tutustumaan paikallisiin ja heidän elämäänsä.Haniassakin tuli käytyä.Eikä taksi sinne muistaakseni silloin maksanut paljoa??!!??Täytyy tunnustaa että ensinmmäisen reissun jälkeen oli seuraavana vuonna mentävä takaisin lomalle Kalivesiin.
- manni67
Hei!
Olette kyllä valinneet mielestäni erittäin hyvän häämatka kohteen, olimme itse elokuussa -94 siellä häämatkalla. Saa olla aivan omissa oloissa ja tosiaan häämatkalaisiin ainakin silloin paikalliset suhtautuivat vallan ihanasti. Nyt olemme lähdössä Kalivesiin näin 13-vuoden jälkeen. Ja aivan kahdestaan ilman lapsea.
Oikein ihanaa kuherrusmatkaa teille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 133996
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831639Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641468Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731455Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371341Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121130Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341070- 931024
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993