eli kaikki jotka haluu san andreaksen läpi seuraa mun ohjeita.menkää tähän sivuun>http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=205856&st=60entry3434720
sitten valkkaat tehtävän mihin halluut päästä.
sitten lataat tiedoston ja siirrät sieltä sen rar tiedoston sellaiseen kuin GTA San Andreas User Files.löydät user files tiedoston kun avaat omat tiedostot.
kun olet tämän tehnyt niin käynnistä peli ja nauti pelaamisesta
muistathan kiittää.
jos haluut sa pelin läpi niin lue tämä
6
601
Vastaukset
- ujfpjt45
1.onko se pc:lle?
2. onko se laillinenn`?- Nimetön
kyllä on aivan laillinen ja pc:lle on
- kiitoksia
Nimetön kirjoitti:
kyllä on aivan laillinen ja pc:lle on
mitä vielä! haista vittu mä sulle sanon huora
- ...player...
mikä ihmeen rar tiedosto...miten sen saa ja mistä?
http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=205856&st= 60entry3434720 tuosta osoiteesta voit ladata tallenuksen.
1.tallenna toi tiedosto
2.siirrä GTASAsf1.b kansioon GTA San Andreas User Files
3.user files kansio löytyy omista tiedostoista.
4.kun olet siirtänyt sen tiedoston niin nauti pelaamisesta.eli tämä tiedosto ei ole rar tiedosto.
voit ladata tiedoston ja siirtaa tuon GTASAsf1.b
tiedoston suoraan GTA San Andreas User Files tiedostoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512