Mikähän mahtaa olla keskimääräinen näytönohjaimen ikä, mitä ei ole kellotettu ja muuten pidetty hyvää huolta?
näytönohjaimen ikä
8
1440
Vastaukset
- hyvää huolta
pidetty? Onko ollut vain naisen käytössä kakkoskoneella?
- xyz...
...ainoastaan sunnuntaisin katsottu online-kirkonmeiningit ja talvet pidetty tallissa pukkien päällä.
Näytönohjain hajoaa jos siihen tulee jokin vika tai sille sattuu jotain. Ei sen iällä ole juuri mitään merkitystä. Jos lähdettäisiin romulavoja ja museoita tutkimaan, niin lähes kaikissa 80-luvun PC:ssä näytönohjaimet toimisivat. ;)
Jos kyseessä on malli jossa ei tuuletinta niin luultavasti pitempi kuin jaksat sitä katsella.
Itselläni oli tässä uudessa koneessa aluksi ATI V. 1996?Toimi kuin uusi.Liikkuva kuva jo vähän hitaanpuoleisesti pyöri,muuten loistava kortti.- ripuopro
jos käypi lämpimänä kestää vähemmän ja normaalina kestää pitempään eli vuosia
- Normaali lämpötila
No mikä on koneen normaali lämpötila?
Normaali lämpötila kirjoitti:
No mikä on koneen normaali lämpötila?
itselläni.
Prosessori temperature 43-60Cmax load
Prosessori core 56-70C max load
piirisarja 38-45C max load
GPU 39-65C
kiintolevyt nyt 39-40,kesähelteellä 50C?
kotelon sisälämpötila ?
virtalähde, kädellä tunnustellen poistoilma tuntuu viileältä kun surffaillaan ja kone ei todellisessa rasituksessa.
Lämmöistä kaikki hyviä paitsi prosessori voisi käydä viilempänäkin.
Näytönohjaimista esim. uudet gf8800gtx mallit käyvät jo hyvin tuuletetussa kotelossakin yli 80c rasituksessa.- keltä..
pjotr.suomi24 kirjoitti:
itselläni.
Prosessori temperature 43-60Cmax load
Prosessori core 56-70C max load
piirisarja 38-45C max load
GPU 39-65C
kiintolevyt nyt 39-40,kesähelteellä 50C?
kotelon sisälämpötila ?
virtalähde, kädellä tunnustellen poistoilma tuntuu viileältä kun surffaillaan ja kone ei todellisessa rasituksessa.
Lämmöistä kaikki hyviä paitsi prosessori voisi käydä viilempänäkin.
Näytönohjaimista esim. uudet gf8800gtx mallit käyvät jo hyvin tuuletetussa kotelossakin yli 80c rasituksessa.kysyy, pelifriikit on sitä mieltä että puolivuottakin on pitkä aika. Mutta mehän pärjäämme viellä matroxilla mainiosti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1871868
- 1121026
- 99947
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20717- 52684
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28544Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;199473