Mikä mahtaa olla vikana kun suoritin käy silloin tällöin 100% kun esim. ajaa 3d markkia läpi ja koneesta kuuluu piippaus ääntä? olisiko muistia liian vähän...? nyt tällä hetkellä 512 ja käyttis on xp
suorituskyvystä??
6
366
Vastaukset
- ,,,,,,
Oliskos niin että joku tuuletin on hajoamassa?
Kun prossu 100% niin silloin se lämpeää nopeasti jolloin tuuletin joutuu lisäämään kierroksia joka saattaa aiheuttaa ääntä, samaten näytönohjaimenkin tuuletin myös.
Tosin riippuu millaista piippaus ääntä?
Samanlaista kuin koneen käynistäessä?
Jos niin vika ei ole silloin tuulettimissa vaan jossain muual. - ,,,,,,
Vielä tuosta muistista, kyl WinXP toimii moitteetta tuolla muistimäärällä itselläni saman verran, vaikka muisti ei riittäisi niin silloin ne tiedot kirjoitetaan tilapäisesti levylle joka on paljon hitaampaa. Kai kiintolevylläsi on tilaa?
Painappas altgr ctrl delete saman aikasesti niin näät muistinkulutuksen jne... tietoa.
Ja toimiikos koneesi normaalisti noitten piippausten jälkeen vai joudutkos sammuttamaan?
Ehkä toinen muistikampa rikki?
Aika vaikea näillä tiedoil on tuohon ongelmaasi vastata kun vika voi olla vaik mis ja kun ei edes tiedä mimmoista piippaust.- ja80
ääni on tyyliin piip piip semmoista jatkuvaa kunnes suorittimen teho laskee normaaliksi.levyllä on tilaa kyllä yli 80g. kone toimii kyllä muuten ihan normaalisti. ja lämmötkin on ihan hyvät. mikä se noista on se muistin kulutus? kiitos avusta
- ja80
ja80 kirjoitti:
ääni on tyyliin piip piip semmoista jatkuvaa kunnes suorittimen teho laskee normaaliksi.levyllä on tilaa kyllä yli 80g. kone toimii kyllä muuten ihan normaalisti. ja lämmötkin on ihan hyvät. mikä se noista on se muistin kulutus? kiitos avusta
taitaa olla niitä henkimaailman juttuja nämä...
ja80 kirjoitti:
taitaa olla niitä henkimaailman juttuja nämä...
BIOS asetuksissa prosessorin lämpöjen hälyraja liian alhaalla jos kerran lämmöt hyvät.Mitähän ne lämmöt on?Itselläni piippaa BIOS 60C, olisiko oletus?Core temp on jo silloin 70C mikä on vielä siedettävä tälle prosessorille.Enempää ei nouse kuin 70C ja sekin pelkästään ohjelmalla joka on tehty juuri tuota varten.Pelikäytössä vähän yli 60C
3D mark CPU testissä suoritinkäyttö on kyllä lähellä 100%:a.
Muistin käyttö itselläni 350Mt.
CPU core temp 60C
- frage
c-aseman muisti,pitäis olla vähintään 1giga jotta pyörii kunnolla,tehtävien hallinnasta näet mikä siellä kuluttaa muistia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24475Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466