Vanhuus tulee vääjäämättä, ei mulle mutta teille (hyvä parturi). Miehen maailmaa vanhentuminen ei juuri hetkauta, entä naisen?
Mitä vanhukset?
7
436
Vastaukset
Mikä parturi ja mitkä hiukset...=))))
Eipä hetkauta...=))))- Jääräpää
Ju nou
- jane.london
luottaminen,niin hopeanharmaat tulee..
Todella kaunista,ei rassais hermoja:) - umpisolmu
...mua tuo ikääntyminen ainakin tuntuu vaivaavan.... en enää yhtään vuotta lisää haluaisi ja jo eletyistäkin voisin muutaman vuolla pois....
En kyllä oikein usko, että se on pelkästään sukupuolijuttu, kaiketi enemmänkin perskohtainen tuntemus....kokeekok vuosien karttumisen taakkana vai osaako elellä sopuisasti vuosirenkaidensa kanssa. - hetkautukset....
...johtuu nimenomaan vanhenevista miehistä, koska meitä nuorempia ahdistelevat vanhenevat miehet! vastahan täällä eräs 42 v tytönhupakko kyseli neuvoja mitä tehdä kun liki 7:kymmpinen ahdisteli seksuaalisesti....
On se harmi kun mies itse tajua vanhenemistaan mutta niinhän se on, että "järkensä menettävä on yleensä viimeinen joka osaa kaivata!"
Miesparat.... :( Ite sitä ei huomaa, ja kukaan ei kehtaa tai
uskalla tulla sanoon ;))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648213Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592572- 75921
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60853- 55823
- 25816
- 64812
- 12800
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68713