Mitä vanhukset?

Vanhuus tulee vääjäämättä, ei mulle mutta teille (hyvä parturi). Miehen maailmaa vanhentuminen ei juuri hetkauta, entä naisen?
7452
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 7

Vanhimmat

Mikä parturi ja mitkä hiukset...=))))

Eipä hetkauta...=))))

Äänestä
  • Ju nou

Äänestä

• Jääräpää kirjoitti:

Ju nou

Eipä näy kolmen millin siilissäkään...=))))

Äänestä

luottaminen,niin hopeanharmaat tulee..
Todella kaunista,ei rassais hermoja:)

Äänestä

...mua tuo ikääntyminen ainakin tuntuu vaivaavan.... en enää yhtään vuotta lisää haluaisi ja jo eletyistäkin voisin muutaman vuolla pois....
En kyllä oikein usko, että se on pelkästään sukupuolijuttu, kaiketi enemmänkin perskohtainen tuntemus....kokeekok vuosien karttumisen taakkana vai osaako elellä sopuisasti vuosirenkaidensa kanssa.

Äänestä

...johtuu nimenomaan vanhenevista miehistä, koska meitä nuorempia ahdistelevat vanhenevat miehet! vastahan täällä eräs 42 v tytönhupakko kyseli neuvoja mitä tehdä kun liki 7:kymmpinen ahdisteli seksuaalisesti....

On se harmi kun mies itse tajua vanhenemistaan mutta niinhän se on, että "järkensä menettävä on yleensä viimeinen joka osaa kaivata!"
Miesparat.... :(

Äänestä

Ite sitä ei huomaa, ja kukaan ei kehtaa tai
uskalla tulla sanoon ;))

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Jääräpää kirjoitti:

Vanhuus tulee vääjäämättä, ei mulle mutta teille (hyvä parturi). Miehen maailmaa vanhentuminen ei juuri hetkauta, entä naisen?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu