Vitsit kun

jännittää

Mulla nyt 15.pvä laskettuaika ja kyllä jännittää!!! Toinen synnytys edessä ja kovasti oottelen et koska pikkuinen mahtaa haluta maailmaan... Mitään merkkejä ei ole vielä tulostaan antanu ja jotenki sellanen fiilis et pitkäksi menee. Esikoinen synty kolmisen päivää etuajas ja ultrassa lääkäri sanoi että pieni on, siks luulen et menee pitkäks. Esikoinen oli 3260, että ei hänkään kyllä jättiläinen ollu. 51cm. Jotkut "luut" sattuu kävellessä tosi paljon. Muita näillä paikkeilla?

6

669

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama la

Tsemppiä ja sympatiaa vaan sinne, samoissa mennään!!! :)
      Mua ei niinkään jännitä kun oon ensisynnyttäjä, enkä tiiä mitä on tulossa :)
      Mutta olo on aika kärsimätön ja fiilis sellainen että tulis jo, niin olis homma sitten hoidettu. Toisaalta välillä väsyttää ja alaosasto on kipeenä, eikä huvita yhtään ajatus synnytyksestä.

Ärsytyskynnys on tosi matala ja välillä kiehahtaa kun sukulaiset tivaa merkkejä... vaikee sanoo mitään kun ei oo kokemusta, et onko joku vihlasu ja säryt ja menkkakivut merkkejä! Kyllähän tässä kokoajan mennään vääjäämättä kohti synnytystä... vauva syntyy sitten kun ollaan valmiita.

Kävin tosin tiistaina vyöhyketerapeutilla "käynnistyttämässä", ja melko tehokkaalta hoito tuntui. Ainakin nilkoista lähti heti nestettä aika paljon, kengät vaan pyöri jaloissa kun ennen hoitoo ne puristi. Ja nyt kun on ollu aurinkoisia ja lämpimiä päiviä, niin oon parina päivänä tarponu kaupungilla... millään ei pysty oleen kotona sohvalla, vaikka näillä viikoilla vois olla hyvä levätäkin.

Toiveekkaana oon että nyt tällä vkolla jo syntyis!!! Pitää ottaa "löysin rantein" ja tehdä kaikkea mukavaa. Menee sit toi loppuaika nopeemmin...

• oli...

laskettu aika 22.3 mutta vauva tupsahtikin jo viime viikolla =) Mullakaan ei mitään oireiluita ollut etukäteen, vaan yhtäkkiä sitä vaan mentiin. Toivotaan että pian pääset kanssa tositoimiin.. Onnea matkaan!

• yyty

la oli 13. päivä eli nyt rv 40 3... tosin sunnuntaina tuli limatulppa ja eilen aamuna kiman seassa oli veriviiru. eilisestä asti onkin sitten selkää särkenyt ja jomottanut ja taisipa illalla tulla muutama supistus masunkin puolelle. tosi laimean kipeä kylläkin, mutta silti. viime yönä ei tullut lähtöä, mutta josko ens yönä viimestään.. toivotaan!!

• laskettupäivä

Tänään siis viikkoja tasan 40.
      Ei mitään merkkejä alkamisesta.Pitää lähteä kirppareita kiertämään.Aamu on jo siivottu.

• Leikataan ens torstaina.Eipähän tarvii odotella synnytyksen käynnistymistä,mutta kyllä se sektio aika lailla jännitttää.Hullu tunne mennä aamulla sairaalaan kun tietää että parin tunnin päästä on vauva maailmassa. Mua ei oo ikinä laikattu, ei oo ollu tikkejä, en oo ollu sairaalassa, ei oo ollu edes reikää hampaassa,joten en kyllä oikeen tiedä mihin varautua. Ehkä siitä hengissä selvitään! Tsemppiä teille !

• kirjoitin

tuon, vieläkin kotona ollaan:( Ei taida haluta maailmaan tää vaavi. Ihan turhutunu olo ja joka aamu pettynyt kun yöllä ei päästykkään sit lähtee synnärille. Mitään merkkejä ei ole vauvan tulosta, ei edes yhden ainoaa pienen pientä supistusta! Kyllä niitä ns.harjotus-suppareita aina tulee mut ei tunnu kyllä missään miltään. Pelkään et mennään käynnistykseen asti:(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      526
      4404
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      3521
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      284
      2312
    4. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      476
      2179
    5. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      87
      1507
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      157
      1373
    7. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      102
      1321
    8. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      64
      1291
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      65
      1224
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      84
      1144
    Aihe