Vitsit kun

jännittää

Mulla nyt 15.pvä laskettuaika ja kyllä jännittää!!! Toinen synnytys edessä ja kovasti oottelen et koska pikkuinen mahtaa haluta maailmaan... Mitään merkkejä ei ole vielä tulostaan antanu ja jotenki sellanen fiilis et pitkäksi menee. Esikoinen synty kolmisen päivää etuajas ja ultrassa lääkäri sanoi että pieni on, siks luulen et menee pitkäks. Esikoinen oli 3260, että ei hänkään kyllä jättiläinen ollu. 51cm. Jotkut "luut" sattuu kävellessä tosi paljon. Muita näillä paikkeilla?

6

681

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama la

Tsemppiä ja sympatiaa vaan sinne, samoissa mennään!!! :)
      Mua ei niinkään jännitä kun oon ensisynnyttäjä, enkä tiiä mitä on tulossa :)
      Mutta olo on aika kärsimätön ja fiilis sellainen että tulis jo, niin olis homma sitten hoidettu. Toisaalta välillä väsyttää ja alaosasto on kipeenä, eikä huvita yhtään ajatus synnytyksestä.

Ärsytyskynnys on tosi matala ja välillä kiehahtaa kun sukulaiset tivaa merkkejä... vaikee sanoo mitään kun ei oo kokemusta, et onko joku vihlasu ja säryt ja menkkakivut merkkejä! Kyllähän tässä kokoajan mennään vääjäämättä kohti synnytystä... vauva syntyy sitten kun ollaan valmiita.

Kävin tosin tiistaina vyöhyketerapeutilla "käynnistyttämässä", ja melko tehokkaalta hoito tuntui. Ainakin nilkoista lähti heti nestettä aika paljon, kengät vaan pyöri jaloissa kun ennen hoitoo ne puristi. Ja nyt kun on ollu aurinkoisia ja lämpimiä päiviä, niin oon parina päivänä tarponu kaupungilla... millään ei pysty oleen kotona sohvalla, vaikka näillä viikoilla vois olla hyvä levätäkin.

Toiveekkaana oon että nyt tällä vkolla jo syntyis!!! Pitää ottaa "löysin rantein" ja tehdä kaikkea mukavaa. Menee sit toi loppuaika nopeemmin...

• oli...

laskettu aika 22.3 mutta vauva tupsahtikin jo viime viikolla =) Mullakaan ei mitään oireiluita ollut etukäteen, vaan yhtäkkiä sitä vaan mentiin. Toivotaan että pian pääset kanssa tositoimiin.. Onnea matkaan!

• yyty

la oli 13. päivä eli nyt rv 40 3... tosin sunnuntaina tuli limatulppa ja eilen aamuna kiman seassa oli veriviiru. eilisestä asti onkin sitten selkää särkenyt ja jomottanut ja taisipa illalla tulla muutama supistus masunkin puolelle. tosi laimean kipeä kylläkin, mutta silti. viime yönä ei tullut lähtöä, mutta josko ens yönä viimestään.. toivotaan!!

• laskettupäivä

Tänään siis viikkoja tasan 40.
      Ei mitään merkkejä alkamisesta.Pitää lähteä kirppareita kiertämään.Aamu on jo siivottu.

• Leikataan ens torstaina.Eipähän tarvii odotella synnytyksen käynnistymistä,mutta kyllä se sektio aika lailla jännitttää.Hullu tunne mennä aamulla sairaalaan kun tietää että parin tunnin päästä on vauva maailmassa. Mua ei oo ikinä laikattu, ei oo ollu tikkejä, en oo ollu sairaalassa, ei oo ollu edes reikää hampaassa,joten en kyllä oikeen tiedä mihin varautua. Ehkä siitä hengissä selvitään! Tsemppiä teille !

• kirjoitin

tuon, vieläkin kotona ollaan:( Ei taida haluta maailmaan tää vaavi. Ihan turhutunu olo ja joka aamu pettynyt kun yöllä ei päästykkään sit lähtee synnärille. Mitään merkkejä ei ole vauvan tulosta, ei edes yhden ainoaa pienen pientä supistusta! Kyllä niitä ns.harjotus-suppareita aina tulee mut ei tunnu kyllä missään miltään. Pelkään et mennään käynnistykseen asti:(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      131
      3109
    2. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      40
      2951
    3. Kultasi eka kirjain? Kuka haluaa

A haluaa J
      Ikävä
      105
      1341
    4. Empaattisuus ja suoruus.

Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi
      Sinkut
      137
      1071
    5. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1047
    6. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1037
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      60
      977
    8. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      959
    9. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      41
      777
    10. Sä saat mut tuntemaan

Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne
      Ikävä
      22
      763
    Aihe