MOI,
Kysymyksessä olisi tollanen Monarkki mopon ´raato´
eli vm jotain -55-60, väri kulta/valkoinen.
Mopo on alkuperäisessä maalissa ja lähes kaikki osatkin tallella mutta tärkein puuttuu....eli moottori. Mistäs saisi sellaisen. Mulla on kyllä Crescent merkkinen moottori joka käy mopoon heittämällä mutta kun siitäkin puuttuu toinen koppa ja muitakin osia. Lisäksi kysyisin miten mopon saa rekisteröityä ?
Kertokaa kannattaako tota ees alkaa kunnostaan vai kannankos kaatikselle.
Monark mopo
4
1854
Vastaukset
- Jöpö
Kannattaa ihmeessä kunnostaa. Mä kokosin aikoinaan Tunturi Super Sportin ainakin 10 eri mopon kaatopaikalta löytyneistä osista. Rungolle oli paperit, ja kilpiin meni. Jos tiedät moposi historian viimeisen 10 vuoden ajalta, voi sen saada kilpiin ilman papereitakin. Jos saat sen hyvään kuntoon, niin tuskin kehtaa inssi olla päästämättä läpi katsastuksesta.(Uudelleen rekisteröitävä mopo pitää katsastaa)
- Veiska061
Moi!
Monarkin koneen löytymisen kanssa saattaapi tulla ongelmia... Ne kun ovat joko vetopuolelta hajoitettuja ja osat hukattuja aikoja sitten tai sitten toimivina jo käytössä...
Jos et keksi muuta käyttöä rungolle, voisin ostaa sen kohtuulliseen hintaan. - Veiska061
Rekistöröinti toimena sinulla pitää olla katsastuskonttorilla mukana selvitystä mopon "historiasta" 6-10 vuodelta jos ei vanhoja papereita löydy tai ole olemassa. Mopon pitää olla toimiva, "kuin uusi" ;o) Museorekisteriin laittaessa onkin jo tarkempaa, alkuperäiset osat kehiin, väri sävyt ym... Ite perus "entisöin" ja rekisteröin alkuperäisen 50e:lla hankitun mopon ja hintaa mopolle tuli... liian paljon... Kannattaa kyllä miettiä, mikä on järkevintä tehdä ja mihin rahansa laittaa... :o)
[email protected] - itellä 2 monarkii
Elä heitä kaatikselle hommaa siihen ILO moottori se on monarkin alkuperänen netistä löytyy,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei823596Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071792- 1061102
- 991075
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate164840- 42836
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57791Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59769Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28735