Asus g-force 7600gt Silent

make

je ois asuksen kortti tarjoll..!! 4 kuukautta vanha..!! kuitti ja kaikki tykötarpeet on paljoks tost vois pyytää ..??

9

610

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • make

      eli pci-e kortti ois kysees..!

    • Daword

      alle 75e ei kannata myydä mutta yli 100e alkaaolla jo liikaa....

      sanoisin että 80-90e

      • Luultavasti osui tuo arvio.Pari kertaa yrittänyt Asus 7600gt mallia huuto.netissä myydä.Korkein tarjous tähän mennessä 95€.Kortti hieman uudempi mutta aktiivijäähdytyksellä.Satkun jos saan niin itse myyn.


      • Daword
        pjotr.suomi24 kirjoitti:

        Luultavasti osui tuo arvio.Pari kertaa yrittänyt Asus 7600gt mallia huuto.netissä myydä.Korkein tarjous tähän mennessä 95€.Kortti hieman uudempi mutta aktiivijäähdytyksellä.Satkun jos saan niin itse myyn.

        jep....


      • Preerian McLammas
        pjotr.suomi24 kirjoitti:

        Luultavasti osui tuo arvio.Pari kertaa yrittänyt Asus 7600gt mallia huuto.netissä myydä.Korkein tarjous tähän mennessä 95€.Kortti hieman uudempi mutta aktiivijäähdytyksellä.Satkun jos saan niin itse myyn.

        sillä uuden saa 110e Palit merkkisenä. 116e oli kai Sapphire. Ostin justiinsa Radeon 1950Pro HDCI kortin tutun koneeseen 170e. Oli aikas reipas kortti joskin sen verran iso että IDE liittimen joutui pistämään IDE2:een että mahtui ja silloinkin tilaa jäi vain milli. Merkkikoneet ovat aika ahtaita.
        Kohtuullisnopeuksisten korttien hinnat ovat jo aika siedettävät.


      • Preerian McLammas
        Preerian McLammas kirjoitti:

        sillä uuden saa 110e Palit merkkisenä. 116e oli kai Sapphire. Ostin justiinsa Radeon 1950Pro HDCI kortin tutun koneeseen 170e. Oli aikas reipas kortti joskin sen verran iso että IDE liittimen joutui pistämään IDE2:een että mahtui ja silloinkin tilaa jäi vain milli. Merkkikoneet ovat aika ahtaita.
        Kohtuullisnopeuksisten korttien hinnat ovat jo aika siedettävät.

        että oli mielenkiintoinen tapaus äskettäin, 6600GT kortti oli erilainen ilma- ja heatpipe jäähdytyksellä. Ilmajäähdytteinen potkurikäyttöinen oli selkeästi nopeampi sekä muistoiltaan että kellotaajuudeltaan jonka huomasi myös käytössä. Molemmat saman valmistajan. Onkohan 7600GT:ssä eroja...


      • Daword
        Preerian McLammas kirjoitti:

        että oli mielenkiintoinen tapaus äskettäin, 6600GT kortti oli erilainen ilma- ja heatpipe jäähdytyksellä. Ilmajäähdytteinen potkurikäyttöinen oli selkeästi nopeampi sekä muistoiltaan että kellotaajuudeltaan jonka huomasi myös käytössä. Molemmat saman valmistajan. Onkohan 7600GT:ssä eroja...

        aika minimaalisia silti noi erot...

        itse sain passiivi jäähdytteiset aina kellottumaan paremmin koska niissä on melko järeä tuuletus ja kun siihen modaa tuulettimen kiinni niin jäähdytys on monesti parempaa kuin perus aktiivi jäähdytteisissä korteissa.


      • Preerian McLammas
        Daword kirjoitti:

        aika minimaalisia silti noi erot...

        itse sain passiivi jäähdytteiset aina kellottumaan paremmin koska niissä on melko järeä tuuletus ja kun siihen modaa tuulettimen kiinni niin jäähdytys on monesti parempaa kuin perus aktiivi jäähdytteisissä korteissa.

        että kummallekin kortille ilmoitetaan tyypiksi GT6600 jolloin kuvittelee että ovat samat. Kannattaa ilmeisesti olla tarkkana tuossa.

        Jännää oli sekin että heatpipekortti ei kellottunut paljoakaan vaikka pistin turbiinin puhaltamaan ilmaa kun taas potkurikäyttöinen otti ylikierroksia ihan kohtuullisesti. Ja kuten sanottu, ero pelinopeudessa oli melko selkeä. Piruuttani mittasin Aquamark3:lla ja heatpipe 55600 ja potkuriversio 62100, siis kokonaispisteet samoilla kamoilla ja asetuksilla, vain korttia vaihtamalla.


      • Daword
        Preerian McLammas kirjoitti:

        että kummallekin kortille ilmoitetaan tyypiksi GT6600 jolloin kuvittelee että ovat samat. Kannattaa ilmeisesti olla tarkkana tuossa.

        Jännää oli sekin että heatpipekortti ei kellottunut paljoakaan vaikka pistin turbiinin puhaltamaan ilmaa kun taas potkurikäyttöinen otti ylikierroksia ihan kohtuullisesti. Ja kuten sanottu, ero pelinopeudessa oli melko selkeä. Piruuttani mittasin Aquamark3:lla ja heatpipe 55600 ja potkuriversio 62100, siis kokonaispisteet samoilla kamoilla ja asetuksilla, vain korttia vaihtamalla.

        no valmistajastakin paljon kiinni onko heat pipe laadukas vaiko vain riittävä?

        msi on tehnyt hyviä passiivi jäähyjä kuten myö 7600gs kohdalla oli erittäin laadukas joka piti lämmöt lähes 10 astetta viileämpinä kuin kilpailijansa

        toki myös samojen korttien välillä on eroja koska kaikki kortit ovat yksilöitä.

        en kuitenkaan passiivista mielelläni kyllä ottais.

        itselläni on tän hetken tehokkain 7900gs malli jossa on koko kortin peittävä cooleri systeemi ja lisäksi vielä itse asensin lähelle kortti yhden tuulettimen vetään kylmää ilmaa koteloon.

        kortti on jopa rasituksessakin lähes alle 50 astetta

        http://www.theinquirer.net/default.aspx?article=34406


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe