Onkohan kenelläkään kokemusta sauvakävelymatkoista Kiinan muurilla? Olisin kiinnostunut sellaisesta, mutta mietin missä kunnossa se syrjäisempi, kunnostamaton osa mahtaa olla? Kiipeily tai korkeat rappuset kun eivät oikein enää sovi polvillleni.
sauvakävely Kiinan muurilla
6
703
Vastaukset
- Kyssäriin
Kannattaa kysyä vaikka Kuolan Kuvermentin vasenkätisten maolaiskolttalesbosaameleisten paikallisyhdistyksen jäseniltä.
- sauvakävelijä
Täällähän se näyttää jo kokoontuvankin,vastauksestasi päätellen!
- suomijuntti
Täällä kotimaassa, niin ei ole niin ahdasta kävellä:)
- käynyt
Kyllä siellä näki sauvakävelijöitä,mahtoivatko olla suomalaisia, sitä en tiedä.Muurilla on merkit,minne saa mennä ja minne ei ,kysymällä se selviää.
- riittää
Minun mielestäni sauvakävely olisi siellä tosi hankalaa, rappujakin on ja samoin kovia nousuja. Muurilla on aika ruuhkaistakin, joten tavallinen kävely on helpompaa. Uskon ,että jos on huonot polvet niin et kävelystä siellä kovasti nauti, ylämäkeen on raskasta mennä ja alaspäin tulo käy varmasti polviin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k733931- 1013515
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah793343Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362648- 1241618
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361526Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191144Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421110Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181026