Tämä jakso on ainut joka kannattaa katsoa:
Keskiviikkona 4.7. RIUTANHARJU, Riihimäki artistina Jani & Jetsetters ja tulokasvieraana Heli Ruotsalainen.
Ohjelma nähdään TV2:lla 10.8.2007 klo 21.00
Kesäillan valssi
11
1821
Vastaukset
- jakso_
Jakso jossa on Tapani Kansa ja Liisa Pitkänen on ainut jakso joka kannattaa katsoa. Se tulee 20.7.2007.
Loistavaa menoa ja biisejä varmasti luvassa ! - Zaizai
En todellakaan katso mitään Jani& Jetsetterssiä ! Ajatuskin kammotaa. Itseasiassa se on ainoa jakso jonka aion jättää katsomatta.
Kaikissa muissa jaksoissa onkin hyviä ja mielenkiintoisia esiintyjiä. - jivejalka
Minä meinaan katsoa kaikki "Kesäillan valssi"- ohjelman jaksot. Se on hyvä ohjelma (vaikka se juontaja välillä vähän ärsyttääkin). On kiva TV:stä katsella ja kuunnella eri artisteja tanssilavoilla esiintymässä ( Se on vähän vaihtelua, kun yleensätulee tanssilavoilla käytyä kuuntelemassa vaan sitä omaa suosikkia) ja on kiva myös katsella erillaisia tanssityylejä :) Innolla jo odotan "Kesäillan valssia" alkavaksi ! :D
- pitää katsoa
On se kiva katsella muitakin artisteja, kuin niitä omiaan, joita tulee keikoilla kääytyä kuuntelemassa ja katselemassa!
- Ballroomdancer
Varsin huvittavaa ohjelmantekoa. Ei ole asiantuntemus haittana. Aina samanlainen bändi, 4 soittajaa, siis vain komppi. Sahapukista tehty laulaja. Ja sitten se tanssiyleisö, ei tietoa ajosunnista, ei osata askeleita, ei rytmitajua eikä oikeaa otetta partnerista. Kaikki tanssilajit, mitä yhtye hallitsee, humppa, beathumppa, jenkkahumppa ja valssihumppa mennään samalla tavalla tinttarella di luna. Kyllä naurattaa.
- Musica
Kaikki nuo Kesäillan valssin jaksot kannattaa katsoa, jos pitää iskelmä- ja tanssimusasta.
Aika kapeakatseinen täytyy olla jos ei voi telkkaristakaan katsella ja kuunnella mitään muuta, kuin sitä oman lempiartistinsa/bändinsä esiintymistä. Hyviä esiintyjiä on valittu tänävuonna Kesäillan valssiin. Hyvä ettei siellä ole aina jokavuosi esiintymässä se iänikuinen Anne Mattila tms.- Eka fani
esiintyjiä. Onneksi mukaan on otettu uusiakin artisteja. Se rikastuttaa, kun saa kuulla uusia musiikin taitajia. Baikkei vanhoissakaan mitään vikaa ole tietenkään!
- & Twisters
Osallistuu sekä Viihdyttäjä 2007 että Smork 2007 kisoihin. Saattaapi olla jotta Twisters soittelee koko kesän Kesäillan valssia ja Ruotsalaisen Heli useammankin jakson, kuin vain tuon viimeisen.
- annitannitallukka
Twisters osallistuu noihin kilpailuihin ihan ilman Heliä. Eli yrittää varmaan päästä eroon solististaan.. Eikä ihme.
- nuo Kesäillan
valssit katsottava on! Aina niissä on jotain mielenkiintoista, varsinkin nyt kun on paljon uusia artisteja esiintymässä!
- Täysin samaa
Mieltä! Jani&Jetsetters on suomen kovin bändi. Miehet on ottanut tyylikkäästi Agentsin paikan ja omalla tyylillä!
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195204- 472869
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332812Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺312561Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231939En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111687- 1181647
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231425- 971397
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101388