Naapurin vaimo taas vauhdissa

hirveä rynkytys

En sen kummemmin seinänaapureitani tunne koska pysyvät omissa oloissaan, mutta olen huomannut että aamuisin kun mies lähtee töihin niin vaimolla alkaa oma "duuni". Kotirouvan luo kun ilmestyy pian miehen lähdön jälkeen toinen tilalle.

Hiljaa se yrittää liikkua, ilmeisesti ei halua tarpeetonta huomiota osakseen. Tämä kaveri on ainakin ymmärtänyt että kantapäitä kopistelemalla lähtee ääntä, kävelee rapuissa siis päkiöillään. Kunpa muutkin naapurit olisivat kuin hän!

Rouva on ovella aina vastassa ettei kaverin tarvitse soitella ovikelloa, mutta kun herra pääsee sisään asuntoon niin voi jumalauta sitä naimisen ryskettä! Mies häipyy vähin äänin viimeistään ennen puoltapäivää, aviomies puolestaan palaa kotiin vasta neljän jälkeen.

Olen kuullut toiselta naapuriltani missä mies työskentelee, ja olenkin ajatellut "käräyttää" vaimon touhut anonyymisti aviomiehelle, tiedän hänen sähköpostiosoitteensa. Minua kun vuorotyöläisenä häiritsee se jumalaton ryske, ärsyttää sen akan kaksinaamaisuus, ja säälittää tämä petetty miespolo. Oma kumppanini petti minua aikoinaan hyvin samalla tavalla, ja siitä jäi ikuiset arvet.

23

5849

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • salavihkaa

      miehelle. Laita vaikka tekstari puhelimeen, että ; nyt äkkiä kotiin siellä on hirmuisia asioita meneillään.
      Mutta vain sitten kun näet tämän rynkyttäjän tulevan...silloin sinun ei tarvitse itse kertoa vaan näkee itse ja uskoo paremmin. Savun hälvettyä laitat toisen viestin että; "tätä on kestänyt jo XXXXkauan".

    • omistaan huolehtiva

      Parempi katsoa kuin katua.. ei pidä sekaantua toisten asioihin, mistäs sen tietää jos olet tulkinnut tilanteen jotenkin väärin..? ei pidä tehdä itseään naurunalaiseksi levittelemällä perättömiä juttuja ehkä täysin viattomista..

      • kalahtaa

        pahastikin kalikka, kun tuolla lailla älähti!


      • duiftrsr

        jos vieras mies käy siivoamassa naisen luona, pitää vaan niin kamalaa meteliä


    • *Lillu*

      Haluaisitko sinä tietää jos puolisosi pettäisi sinua, teidän omassa kodissanne, silloin kun sinä olet töissä?

      • alkup. kirjoittaja

        Oma kumppanini jäi kiinni, kun yhteinen tuttavamme kehoitti minua avaamaan silmäni. Annoin ensin anteeksi, mutta lopulta en voinut unohtaa. Eniten satuttaa vieläkin se että miten hölmönä minua pidettiin, ehkä siksi että todella olinkin. En toivo samaa kohtaloa kenellekään.

        Sähköposti on lähetetty, nyt on kaikki kiinni miehestä itsestään. Vaikka ensin epäröin, tiedän nyt että näin toivoisin kaikesta tuskasta huolimatta itseänikin kohdeltavan. Totuuden mukaisesti.


      • !!!!!!!
        alkup. kirjoittaja kirjoitti:

        Oma kumppanini jäi kiinni, kun yhteinen tuttavamme kehoitti minua avaamaan silmäni. Annoin ensin anteeksi, mutta lopulta en voinut unohtaa. Eniten satuttaa vieläkin se että miten hölmönä minua pidettiin, ehkä siksi että todella olinkin. En toivo samaa kohtaloa kenellekään.

        Sähköposti on lähetetty, nyt on kaikki kiinni miehestä itsestään. Vaikka ensin epäröin, tiedän nyt että näin toivoisin kaikesta tuskasta huolimatta itseänikin kohdeltavan. Totuuden mukaisesti.

        mitä sinä hyödyt tuosta, että voit sotkea toisten ihmisten elämää? itse en alentuisi tuollaiseen, kun en ole ollut näkemässä, enkä kokemassa mitä siellä naapurissa todellisuudessa tapahtuu. sivistymätöntä.


      • alkup. kirjoittaja
        !!!!!!! kirjoitti:

        mitä sinä hyödyt tuosta, että voit sotkea toisten ihmisten elämää? itse en alentuisi tuollaiseen, kun en ole ollut näkemässä, enkä kokemassa mitä siellä naapurissa todellisuudessa tapahtuu. sivistymätöntä.

        Tiedoksesi, en viestissä sanonut että "vaimosi ihan varmasti pettää sinua", mutta että syytä epäillä on. Kehoitin miestä joko keskustelemaan vaimonsa kanssa, tai itse tulemaan ja tarkastamaan tilanteen joku aamupäivä.

        Jos mitään ei ole vialla ja olin väärässä (ERITTÄIN EPÄTODENNÄKÖISTÄ äänistä päätellen), niin hyvä.

        Minusta muuten totuuden kertomisen sijaan huoraaminen ja valehtelu on sivistymätöntä.


      • rehellinen
        alkup. kirjoittaja kirjoitti:

        Tiedoksesi, en viestissä sanonut että "vaimosi ihan varmasti pettää sinua", mutta että syytä epäillä on. Kehoitin miestä joko keskustelemaan vaimonsa kanssa, tai itse tulemaan ja tarkastamaan tilanteen joku aamupäivä.

        Jos mitään ei ole vialla ja olin väärässä (ERITTÄIN EPÄTODENNÄKÖISTÄ äänistä päätellen), niin hyvä.

        Minusta muuten totuuden kertomisen sijaan huoraaminen ja valehtelu on sivistymätöntä.

        Mielestäni toimit ihan oikein! Ei kai periaatteessa muiden asioihin pitäisi sotkeutua mutta jos tuommoista mekkalaa joudut kuulemaan, niin on ihan oikein vain käräyttää pettäjät! Muutenkin pettäminen on väärin joten älä välitä vaikka jotkut täällä väittääkin muuta.


      • alkup. kirjoittaja
        rehellinen kirjoitti:

        Mielestäni toimit ihan oikein! Ei kai periaatteessa muiden asioihin pitäisi sotkeutua mutta jos tuommoista mekkalaa joudut kuulemaan, niin on ihan oikein vain käräyttää pettäjät! Muutenkin pettäminen on väärin joten älä välitä vaikka jotkut täällä väittääkin muuta.

        Ilmeisesti mies luki sähköpostiviestin. Mies kun tuli kotiinsa yllättäen tänä aamuna noin tunti lähtönsä jälkeen, ja ilmeisesti se toinen mies oli paikalla. Mitään rynkytystä ei tänä aamuna kuulunut, mutta riitelyä alkoi kuulumaan sitäkin enemmän. Hetken kuluttua naapurin ovi aukesi ja rappuun asti kuului kahdn miehen vihaista huutoa.

        Jotenkin sain riitelystä sen kuvan että miehet olivat tuttuja keskenään, ehkä jopa veljeksiä! Joka tapauksessa se toinen mies lähti, yritti vielä selitellä ja rauhoitella vihaista aviomiestä tämän nimellä ennen menoaan, mutta aviomies paiskasi oven kiinni. En uskaltanut katsoa ovisilmästä, olisivat saattaneet nähdä minut.

        Sitten alkoi kuulumaan kova-äänistä väittelyä ja naisen itkua. Seuraavaksi mies lähti vihaisesti pois, ja nainen huuteli itkuissaan perään miestä rauhoittumaan ja tulemaan takaisin, aviomies huusi itkuisena ja vihaisesti takaisin että nyt teit huora semmoisen tempun että häivy v*ttuun ennenkuin tulen takaisin. Nyt on sitten ollut useamman tunnin hiljaista.

        En osannut ajatellakaan että se toinen mies olisi tämän aviomiehen tuttu, entä jos tosiaan kyseessä onkin oma veli? Ja entä jos tämä toinen mies on varattu ja aviomies lähti kertomaan tämän vaimolle? Asiasta satttaa joutua kärsimään vielä toinen puoliso ja lapsia.. Toivon ettei näin kävisi.

        Nyt pitää kuitenkin lähteä töihin, toivottavasti tilanne on rauhoittunut iltaan mennessä.


      • rekisteröitymätön
        alkup. kirjoittaja kirjoitti:

        Ilmeisesti mies luki sähköpostiviestin. Mies kun tuli kotiinsa yllättäen tänä aamuna noin tunti lähtönsä jälkeen, ja ilmeisesti se toinen mies oli paikalla. Mitään rynkytystä ei tänä aamuna kuulunut, mutta riitelyä alkoi kuulumaan sitäkin enemmän. Hetken kuluttua naapurin ovi aukesi ja rappuun asti kuului kahdn miehen vihaista huutoa.

        Jotenkin sain riitelystä sen kuvan että miehet olivat tuttuja keskenään, ehkä jopa veljeksiä! Joka tapauksessa se toinen mies lähti, yritti vielä selitellä ja rauhoitella vihaista aviomiestä tämän nimellä ennen menoaan, mutta aviomies paiskasi oven kiinni. En uskaltanut katsoa ovisilmästä, olisivat saattaneet nähdä minut.

        Sitten alkoi kuulumaan kova-äänistä väittelyä ja naisen itkua. Seuraavaksi mies lähti vihaisesti pois, ja nainen huuteli itkuissaan perään miestä rauhoittumaan ja tulemaan takaisin, aviomies huusi itkuisena ja vihaisesti takaisin että nyt teit huora semmoisen tempun että häivy v*ttuun ennenkuin tulen takaisin. Nyt on sitten ollut useamman tunnin hiljaista.

        En osannut ajatellakaan että se toinen mies olisi tämän aviomiehen tuttu, entä jos tosiaan kyseessä onkin oma veli? Ja entä jos tämä toinen mies on varattu ja aviomies lähti kertomaan tämän vaimolle? Asiasta satttaa joutua kärsimään vielä toinen puoliso ja lapsia.. Toivon ettei näin kävisi.

        Nyt pitää kuitenkin lähteä töihin, toivottavasti tilanne on rauhoittunut iltaan mennessä.

        Että et voinut sitten korvatulppia hankkia ja huolehtia vaan omista asioistasi? On se vaan toisten kautta eläminen ilmeisen jännää? Tuollaisia kyttääjiä varten on toivottavasti aivan erityinen paikka helvetissä.

        On hirveän helppo moralisoida muita, kun ei tarvitse elää heidän saappaissaan. Lapsettomat ovat parhaita kasvattajia ja sinkut muita fiksumpia parisuhdeasioissa...

        Ja kun joku kuitenkin arvelee, että joku "pettäjähuora" siellä taas jumalatonta elämäänsä puolustaa, niin tiedoksi, että omassa miehessäni on minulle tarpeeksi. Minusta ei kuitenkaan ole naapurin asia puuttua ihmisten henkilökohtaisiin asioihin. Jos olisit ystävä, sitten ehkä, mutta sinun asemassasi ei. Mene itseesi ja tikahdu häpeään.


      • Naiset**^^
        rekisteröitymätön kirjoitti:

        Että et voinut sitten korvatulppia hankkia ja huolehtia vaan omista asioistasi? On se vaan toisten kautta eläminen ilmeisen jännää? Tuollaisia kyttääjiä varten on toivottavasti aivan erityinen paikka helvetissä.

        On hirveän helppo moralisoida muita, kun ei tarvitse elää heidän saappaissaan. Lapsettomat ovat parhaita kasvattajia ja sinkut muita fiksumpia parisuhdeasioissa...

        Ja kun joku kuitenkin arvelee, että joku "pettäjähuora" siellä taas jumalatonta elämäänsä puolustaa, niin tiedoksi, että omassa miehessäni on minulle tarpeeksi. Minusta ei kuitenkaan ole naapurin asia puuttua ihmisten henkilökohtaisiin asioihin. Jos olisit ystävä, sitten ehkä, mutta sinun asemassasi ei. Mene itseesi ja tikahdu häpeään.

        Ei petä ! tai muuten tulee naks ja niks ! Suomeenkin muslimien kunnia murhat! Muslimimaissa nainen ei saa edes puhua muun kuin oman miehensä kanssa eikä saa mennä vieraan miehen kanssa samaan autoon! Muusta nyt puhumattakaan! Tikkaria voi jakaa mut ei rasiaa :)


      • paskapökäle
        alkup. kirjoittaja kirjoitti:

        Ilmeisesti mies luki sähköpostiviestin. Mies kun tuli kotiinsa yllättäen tänä aamuna noin tunti lähtönsä jälkeen, ja ilmeisesti se toinen mies oli paikalla. Mitään rynkytystä ei tänä aamuna kuulunut, mutta riitelyä alkoi kuulumaan sitäkin enemmän. Hetken kuluttua naapurin ovi aukesi ja rappuun asti kuului kahdn miehen vihaista huutoa.

        Jotenkin sain riitelystä sen kuvan että miehet olivat tuttuja keskenään, ehkä jopa veljeksiä! Joka tapauksessa se toinen mies lähti, yritti vielä selitellä ja rauhoitella vihaista aviomiestä tämän nimellä ennen menoaan, mutta aviomies paiskasi oven kiinni. En uskaltanut katsoa ovisilmästä, olisivat saattaneet nähdä minut.

        Sitten alkoi kuulumaan kova-äänistä väittelyä ja naisen itkua. Seuraavaksi mies lähti vihaisesti pois, ja nainen huuteli itkuissaan perään miestä rauhoittumaan ja tulemaan takaisin, aviomies huusi itkuisena ja vihaisesti takaisin että nyt teit huora semmoisen tempun että häivy v*ttuun ennenkuin tulen takaisin. Nyt on sitten ollut useamman tunnin hiljaista.

        En osannut ajatellakaan että se toinen mies olisi tämän aviomiehen tuttu, entä jos tosiaan kyseessä onkin oma veli? Ja entä jos tämä toinen mies on varattu ja aviomies lähti kertomaan tämän vaimolle? Asiasta satttaa joutua kärsimään vielä toinen puoliso ja lapsia.. Toivon ettei näin kävisi.

        Nyt pitää kuitenkin lähteä töihin, toivottavasti tilanne on rauhoittunut iltaan mennessä.

        Jälkiviisaus paras viisaus. Olet varsinainen päivystäjä, onneksi et asu mun naapurissa! Toteuta sitä rikkinäistä elämääsi muuhun kuin sotkemalla toisten ihmisten elämää. Paska mikä paska!


      • suuhun
        paskapökäle kirjoitti:

        Jälkiviisaus paras viisaus. Olet varsinainen päivystäjä, onneksi et asu mun naapurissa! Toteuta sitä rikkinäistä elämääsi muuhun kuin sotkemalla toisten ihmisten elämää. Paska mikä paska!

        Parempi jos kaikki noudattaisivat järjestyssääntöjä niin ei tulisi tuommoisia ongelmia! Metelöinti ja naapureiden häirintä on kielletty joka taloyhtiössä!


    • ittes rappuun

      samaan aikaan kun se äijä tulee.
      Tervehdi rouvaa kun se avaa oven, ala juttelemaan jostain, ihan kuin vierasta miestä ei olis paikalla ollenkaan. Ala oikein jaarittelemaan.

      Tai voit käydä soittamassa ovikelloa kun tiedät että vieras setä on kylässä. Tee tikusta asiaa.

      Mutta älä kerro rouvan aviopuolisolle mitään, se ei ole kivaa. Vaimolleen voit vähän vihjata asiasta.

    • typeriä

      seksiprovoja.. En usko sanaakaan, kunhan elelet päiväkuvitelmissas, pöljä.

    • Miten *

      Homma etenee !? Oikein tollaset naiset pitäs roviolla polttaa tai ommella umpeen ! Tai jos se on sellanen jakorasia niin oisit käynyt painamassa myös sinä sitä huoraa! Naiset on petollisia eikä niile mitään anteeksi leimatapitäs et kaikki tietää ! Otsaan kunnon merkki.

    • kokokokokokoook

      anna niitten naapureitten olla. Sinun ei onneksi tarvitse puuttua asiaan. Voit olla ja elää niin kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Osta vaikka Ikeasta punaisia liimakukkia peiliisi ja vaihda lakanat.

    • alkup. kirjoittaja

      Illalla kotiin töistä tullessani odotin kauhulla minkälainen huutomekkala naapurissa olisi vastassa aamupäivällä tapahtuneen perusteella. Pelko oli turhaa, koska illalla ei naapurista kuulunut mitään. Ilmeisesti eivät olleet kotona kumpikaan.

      Aamulla kun avasin sitten tietokoneen niin näin että yöllä (01.43) aviomies oli lähettänyt minulle sähköpostia jossa luki vain "KUKKA OOT?" (Kyllä, kahdella koolla). Vastasin että sillä ei ole väliä, kysyin samalla että olinko oikeassa. Lisäksi pyysin anteeksi jos olin aiheuttanut tarpeetonta mielipahaa, mutta samalla totesin oman menneisyyteni olleen hyvin samankaltainen, siksi sekaannuin asiaan vaikka ulkopuolinen olenkin.

      • (()))

        Eikös se sähköpostista selviä "kukka" olet.Eli jos sait siltä äijältä sähköpostia, niin eikös siitä tiedä kuka olet? Ilmeisesti ajankuluksi vain keksit tarinoita.


      • hsjoqshdg
        (())) kirjoitti:

        Eikös se sähköpostista selviä "kukka" olet.Eli jos sait siltä äijältä sähköpostia, niin eikös siitä tiedä kuka olet? Ilmeisesti ajankuluksi vain keksit tarinoita.

        on semmoisia sähköposteja joissa voi esiintyä pelkillä nimimerkeillä. itelläki on. mutta tuskin nyt kukaan oikeesti oo tuommonen avioliittoja rikkova naapuri. feikki


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe