PUZZLE-PORTALIN toimitusaika????????

Moikkelis!

Tietääkö kukaan miten tuo tilaaminen tuolta käytännössä toimii???
Ite en osaa englantia suuressa määrin,mutta sen ymmärsin ku tilauksen tein,että lopussa luki "kiitos tilauksestasi". :)
Nyt kuitenki ihmettelen miksei ne lähetä tilinumeroa mihin maksaa palapelit vai tuleeko ne postiin suoraan ja maksan noutaessa? Tein tilauksen maanantaina 12.3.
Mietin vain,että onnistuinko sittenkään tilaamaan oikein ja onko sieltä ylipäätään tulossa nyt mitään?

7

1824

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin....

      heips
      itse kun laitoin tilauksen niin aika pikaseen tuli sähköposti laatikkoon kiitokset tilauksesta ja samassa viestissä oli heidät tili tiedot johonka maksaa tilaus. Kun maksoin niin sitten ei kestänyt kuin tovi niin olivat täällä postissa noudettavissa. Ensimmäisellä kerralla tilaus kesti hieman hitaammin mutta silloinkin oli ensimmäisessä viestissä heidän tilitiedot. Ihmettelen syvästi.

      • äiti-ihminen

        Mulle ei oo siis tullu mitään sähköpostia sieltä!
        Pitäisköhän tehä tilaus uudelleen??


      • noin....
        äiti-ihminen kirjoitti:

        Mulle ei oo siis tullu mitään sähköpostia sieltä!
        Pitäisköhän tehä tilaus uudelleen??

        Tota noin, en tiedä. Pitäisikö vielä odottaa alku viikkoon ja sitten vaikka tiedustella sähköpostin välityksellä että tuliko tilaus sinne. Luulen että ymmärtävät vaikka englanti olisi hieman tökeröä eikä mitään yliopisto tasoa :)
        Ensimmäisellä kerralla kyllä jouduin hieman odottamaan sitä laskun tuloa mutta en kyllä muista että kuinka kauan. Seuraavalla kerralla tulikin valtaisan nopeasti, varmaankin asiakasnumeron takia.
        Mutta katsellaan ensi viikkoon ja minä täällä päässä katson että onko mulla enää sähköposti laatikossa mitään mistä olisi apua.
        t.minnis


      • kuulunut mitään
        noin.... kirjoitti:

        Tota noin, en tiedä. Pitäisikö vielä odottaa alku viikkoon ja sitten vaikka tiedustella sähköpostin välityksellä että tuliko tilaus sinne. Luulen että ymmärtävät vaikka englanti olisi hieman tökeröä eikä mitään yliopisto tasoa :)
        Ensimmäisellä kerralla kyllä jouduin hieman odottamaan sitä laskun tuloa mutta en kyllä muista että kuinka kauan. Seuraavalla kerralla tulikin valtaisan nopeasti, varmaankin asiakasnumeron takia.
        Mutta katsellaan ensi viikkoon ja minä täällä päässä katson että onko mulla enää sähköposti laatikossa mitään mistä olisi apua.
        t.minnis

        Heips
        En löytänyt laatikosta mitään mistä olisi ollut apua. Onko sieltä kuulunut mitään?
        t.minnis


    • ennen kuin maksettu

      Heps!

      Kerran olen sieltä tilannut, vieläpä aivan vasta... Eli jos maksat heidän tililleen tilauksen ennakkoon (et siis käytä luottokorttia), täytyy sinun saada heidän mailinsa jossa kerrotaan lopulliset kulut ja kansainväliset pankkiyhteystiedot. Kun sitten teet esim. verkkopankissa kansainvälisen tilisiirron, kestää muutaman päivän että he näkevät rahojen tulleen ja kun tuote lähtee heiltä, saat jälleen sähköpostiin kiitokset ja koodin jolla voit seurata paketin matkaa maailmalla.

      Yksi syy hiljaisuuteen voi olla myös se että sähköpostilaatikkosi luokittelee firmasta tulevan postin roskapostiksi ja ei näin tule perille.

    • Regalis

      Haluaisin myös tilata kyseisetä paikasta (www.puzzle-portal.com) palapelejä, mutta olen todella varuillani ei-suomalaisten nettifirmojen kanssa. Voiko tuohon paikkaan siis luottaa ja kuinka suuret postikulut siellä on (edes suurinpiirtein)? Mitään kortteja en omista, mikä kelpaisi tuollaisessa paikassa maksuksi, mutta vissiin tilille maksu etukäteen onnistuu?

      • Minä vain!

        Postikulut on 17.90,mutta jos tilaat kerralla yli 125 eurolla saat ilman postikuluja!! :)
        Meille on kaverin kans tulossa palapelit kohta puolin. Maksoin tilille etukäteen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      81
      3464
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      2012
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1948
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1578
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1415
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1415
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1119
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1058
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      864
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      850
    Aihe