Päätin tässä työkaverin kans vietetyn kostean illanvieton rohkaisemana kertoa ainakin pääpiirteittäin elämäni kiihottavimmasta kokemuksesta...
Viime keväänä pikkasen ennen koulujen loppua pyysi
bestikseni Anne mua mukaan työhaastattelu reissulleen tampereelle, "mul on torstaina se haastattelu jo aamulla,sen jälkeen voitais mennä biitsille tai terrassi kiertueelle ja ottaa loman kannalata loppupäivä sekä sitä seuraava päivä joka on perjantai, mitäs sanot ? " Kihlattuni make kyllä tulee duuni matkaltaan lauantaina mutta voinhan "kaunistella matkaani kertomalla et olin pikku-systerini luona suunittelemassa sen lakkiaisia,systerini nimittäin asuu soppelisti tampereella ja voisimme varmaan oikeestikkin "majailla" systerini yksiössä niin en edes valehtelis paljon mietiskelin kännykkä korvalla. ou kei, sait yli puhuttua mut sillä ehdolla et bunkataan meidän Lauran luona ja tullaan lauantaina takas hesaan vastasin Annelle.
Laura toivotteli meidät tervetulleeksi,kerto edellis viikon loppuna heivanneen portsari-poikaystävänsä joten biletys seura on enemmän kun tervetullutta.
Torstai aamu-juna oli mielettömän täynnä,emme saaneet edes vierekkäisiä paikkoja, oli tulossa sikakuuma hellepäivä minkä vuoksi olin pukeutunut pitkään kietaisuhameeseen sekä ohueen paitapuseroon jonka alla oli vain keltainen "niukka" bikinien yläosa.
Mietiskellessäni kihlattuni kans 4 kuukauden odotuksen jälkeen tulevaa jälleennäkemistä huomasin syrjäsilmällä kahden yli viiskymppisen äijän tuijotuksen,ekana hieman vaivauduin mut samalla tunsin kuinka ihoni meni kananlihalle ja nännini alkoi kovettua,oudon kiihkoni vallassa "korjasin" hieman asentoani ja aloin teeskennellä nukkuvaa,hameeni halkio oli miehiin päin ja hieman levitettyäni jalkoja oli heillä lähes esteetön näkymä bikineiden peittämään(tai paljastamaan,sillä bikinini oli melkein pelkkä naru johon on ommeltu pesuohjeet) pilluuni, olin aivan märkä tilanteen vuoksi, olin pakotettu lähteen wc:hen sormettaan itseeni,nostin viellä jalkani penkilleni ja samalla kun nykäisin bikinin etuosan vakooni tunsin "aallon tulevan",ukoilla oli sanomalehdet sylissään joten ajatus runkkaavasta "tirkistelijästä" kiihotti lisää, olin joskus hieronu itteeni sillai että silloinen kämppikseni näki tyttökaverinsa kans muka salaa touhuni, ja luulen et heidän villit seksileikit sitomisineen oli myös tarkoitettukin mun "tirkisteltäväksi"...
Viimein saavuimme perille,Anne hyppäs jakku puvun helma liehuen taxiin ja huusi et soittaa kun homma on ohi ja käski mun kaivaa sen bikinit esille jo valmiiksi yhteisestä laukustamme.
Jäin aseman eteen odotteleen Lauraa joka soitti tulevansa vasta nyt jostain jatkoilta ja on siks myöhässä.
Mini-hame ja toppi jossa Laura tuli asemalle oli niin "mini malliset" että näin jo kaukaa miten paljas pillu vilahteli Lauran polkiessa "maasturillaan" mua kohti,"heissan hutsu",huusi laura samalla kun rutisti mut halaukseseensa, "vai hutsu sanoin,ite pyöräilet jo aamulla pillu paljaana olet näköjään sheivannu ihan paljaaksi jos näin oikein" vastasin.
"näit joo, ja viellä viime yönnä ! kerron sit joskus,pääs vähän karkaan käsistä ja nyt on pikkasen morkkiskin vaik mukavaa kyl oli".
Lauran yksiössä oli eteisessä muutama pahvi lodja jossa näkyi olevan ex:än kamoja ja vaatteita,kiipesin heti parvisänkyyn jossa tykkäsin nukkua ja "varasin sieltä paikan" . "me mahdutaan kaikki kolme sinne nukkuun, ainakun Anu ja Katakin on kylässä nukutaan kolmestaan parvella !"
Ovisummerin pärinä keskeytti juttumme,Anne tuli ja alkoi heti riisuun housu pukuaan pois ja seisoikin kohta pelkissä stringeissä ja stay-upeissa keskellä olkkaria."vau,sullahan on oikein seksi kuteet päällä" sanoin Annelle.
"Mulla on aika monestikkin,tykkään pitää seksyjä alus-asuja ja sukkanauhoja,kesäsin jätän yleensä kyllä strigit pois,se on jännä tunne kun joku voi nähdä pienen vilauksen alapäästä" "tiedän,samaa mieltä" vastasin ja kerroin aamun junamatkastani,samassa tunsin jotain kovaa peittojen seassa, yllätyksekseni löysin sängystä vaaleanpunaisen kakspäisen kohtuu kokoisen dildon, Laura alkoi hieman punasteleen löytöäni mutta Annen ihastellessa ja hivellessä vehettä Laurakin "relas" ja heitti et "sinkku joutuu käyttään välillä korvikettakin jos puute yllättää ja aitoa ei ole saatavilla" Anne hiero omia tissejään dildolla ja hymyili salaperäisesti...
Ime sitä komensin Annea ja tunsin kiihottuvani tilanteesta,"en mä kehtaa,mua ujostuttaa" "ei sun tarvi ujostella mitään" sano Laura ja ojas dildon Annen huulille,Anne sulki silmänsä kun alkoi nuolla ja imeä kalua,toisella kädellä puristellen kiinteitä rintojaan kiiman kasvaessa.
"Maistuu pillulle,millon olet käyttäny tätä viimex ?" kysyi Anne Lauralta.
"Eilen illalla, mulla on yks frendi Heli jonka kans puhutaan täysin vapaasti sexistä, joskus kun puhutaan puhelimessa ja toinen on "vaikeassa" paikassa alkaa toinen puhuun irstaita ja yllyttään tekeen itelleen jotain,no eilen Heli oli biitsillä kun aloin irstaileen sille, joku nuori pari yllätti sen sormet pillussa vaikka se oli aika syrjässä, mä jouduin kerran antaan mun kahdelle luokkakaverille yhtäaikaa kun Heli keksi kesken panon tehtävän ja oli mun "huki" olla käskettävänä" Mä kuuntelin Lauraa ja olin seota kiimasta,Anne hieroi itseään jo stringien päältä ja pyysi Lauraa kertoon lisää...
Laura kysyi Annelta onko Anne koskaan ollu muijan kans,Anne huohotti ja vastas et on pari kertaa, Sitten Laura kysy multa saman kysymyksen, makasin mahallaan parvella kolme sormee pillussa Annea tuijottaen ja myönsin kokeilleeni myös "lesboilua" , Anne kerto et se heräs kerran kun sen pillua nuoltiin, se luuli et sen jätkä nuolee sitä mut se olikin niiden tuttavapariskunnan muija jota Annen jätkä pamputti samalla pyllyyn toisen jätkän kuvatessa touhua videolle ! Mä kerroin yhdestä mökki reissusta kun kahden muijakaverini kans päätettiin leikata toisemme posliiniksi, yht äkkiä mun sisään työnnettiin saunakauhan vartta ja kohta tunsin miten pyllyyni uppos kaks vierasta sormee, käännyin käskystä kontalleen ja tytöt nuoli ja runkkas mun molempia reikiä,saatuani nuolin sit niitä samalla lailla ! Anne makaa sohvalla polvet rintaa vasten ja työntelee dildoa melkein posliinissa pillussa edes takaisin,Laura pyytää Annea menemään kontalleen ja nussiin dildolla pyllyään,kun Laura levittää rasvaa Annen pyllyyn pyytää Anne Lauraa "paneen" sormilla itseään, Anne saa mahtavan orkun kun Laura työntää dildon sen pyllyyn,mut käsketään myös sohvalle mahalleen niin että yletyn nuoleen Annea samalla kun Laura istuu pyllyssäni olevan dildon toisen pään sisälle pilluunsa...
Laura Kertoo et viimeyönä se oli bileissä missä sai neljää eri munaa,sen likka-kaverin Hennan veli ja kolme sen kaveria oli tullu Lauran ja Hennan kans Hennan luo jatkoille ja saunassa pojat oli pyytäny tyttöjä pussaileen ja imeen toisten tissejä, kaikki oli istunu muna pystössä ja katsonu "live showta" , Hennan alkaessa nuolla Lauraa oli yks pojista alkanu paneen perse pystössä olevaa Hennaa,jokaisen mällit sisälle saatuaan Henna istui Lauran kasvojen päälle ja samaan aikaan jokainen vuorollaan pani Lauraa vuorotellen molempiin reikiin, aamulla ennenkun Laura lähti pani Hennan veli ja kaks muuta poikaa Lauraa yhtäaikaa, Laura nappas samalla puhelimen ja soitti Hennalle pyytäen koko porukan moikkaan mua ja Annea,Henna on 16.v blndi ja pojat on vuoden vanhempia, simo ei oikeesti oo kun Hennan veli-puoli,ne on pannu jo vuoden toisiaan joten kaikki on siinä mielessä ok.
Mä lähdin suihkuun Annen viellä maatessa tyydytettynä mahallaan sohvalla ja Lauran jäädessä etsiin jotain kotivideota, kuulin oven käyvän ja samassa Annekin tuli suihkuun, sieltä tuli se nuori muija ja kaks nuorta jätkää,irrotellaan nyt kun on mahikset,vai mitä kysyi Anne,samassa Anne suuntas suihkun pilluuni ja alkoi nuolla tissejäni,menin istumaan suihkuhuoneen lattialle ja katsoin kuinka Anne runkkas kahdella sormella itseänsä mun silmien edessä,juuri kun olin saamassa suihkuhuoneen ovi aukaistiin kaks poikaa tuli meidän kans suihkun alle,pojat alkoi puristeleen Annen tissejä ja Anne vei kätensä poikien kaluille,kiihotuin näkemästäni ja kun Anne makas lattialla imien kaluja vuoron perään tyydytin itseäni vasten Annen varpaita,toinen pojista antoi mulle jostain ison shamppoo pullon ja käski työntää sen Annen pilluun, pullo upposi aika vaivattomasti Annen sisään,hieroin samalla omaa pilluani saaden Annen kans samaan aikaan valtavan orgasmin.
Olohuoneesa Laura ja Henna katsoi jotain filmiä,samassa tunsin itseni filmillä itseänsä kahdella kurkulla runkkaavaksi tytöksi,Laura kerto et ne laitto kerran kesämökillemme varkaiden varalta valvontakamerat,tää oli ollu yhdellä kaseteista kesän jälkeen,makasin takan edessä kontallaan kurkku molemmissa reijissä soutaen, Makekin on kuulemma nähny tän ja Laurasta kuvattuja pätkiä, kerran Laura on pitäny Makelle live esityksen kun Make yllätti Lauran hieromasta pilluaan meidän sängystä mun dildo suussa ! ja kun Maken kaverilla oli polttarit oli Lauraa nussittu jonku auton takapenkillä vuorotellen ja yhtäaikaa ! ollaan Maken kans joskus suuniteltu et tuun yllättäin joskus paikalle ja hyppään mukaan teidän touhuihin...miltäs kuulostas sisko rakas...?
Jatkan joku ilta tarinaani,vai jatkanko ? voin kertoa myös joulunvietostamme espaniassa...
siskolla kylässä...
15
18572
Vastaukset
- öö..
mä sekosin nois nimis... muilla sama ongelma?
- Marenki
Jatka!!! Jatka!!
- jee
hätäillä eli säästä meidät jookosta.....
- Ehkä
Opettele kirjoittamaan vähän lyhempiä virkkeitä jos meinaat jatkaa. Kappalejaon voisi kanssa laittaa kuntoon, niin olisi mukavampi lukea. Muuten kiva tarina.
- se ollu
...siinä. Sekavaa luettavaa, ei kannata noilla kirjoittajan lahjoilla jatkaa.
- nimis mies
kirjoitus taitoa kannattaisi hiukan parannella... Mikä oli äidin kielen numero perus koulussa?
http://lintukoto.dyndns.org/ys/- Äidinkieli
Aika mauton juttu kaikin puolin.
- Opettaja
Valittelit "sisknon luona kylässä" tarinan kirjoittajalle huonosta äidinkielestä. kannattaisiko itse mennä takaisin peruskouluun! nimittäin "peruskoulu" on yhdyssana!
- kyseessä
Opettaja kirjoitti:
Valittelit "sisknon luona kylässä" tarinan kirjoittajalle huonosta äidinkielestä. kannattaisiko itse mennä takaisin peruskouluun! nimittäin "peruskoulu" on yhdyssana!
...oli sellainen huumorinlaji kuin IRONIA! Tsekkaa linkki niin ehkä ymmärrät. Kirjoitusvirheet nähdäkseni tarkoituksella tehtyjä.
- POIKA
joo tota noin, mitäs tässä nyt sanos kieliopillisesti päin vittuu mutta tekstinä aika mahtava. Kerro kummatki tää loppuun ja se joulu seikkialu
- Nounou
Miksi voi miksi tää on "tositarinoita" osastolla? Olis kiva joskus lukea edes sinnepäin todellisuutta peilaavia kokemuksia.
- niin!
Miksi pitää pistää kirjoituksensa tämän otsikon alle, kun jutusta paistaa selvästi läpi, että se ei oo totta. Mitä tyydytystä kirjoittaja mahtaa siitä saada? Vituttaa tommonen! Noille fiktiivisille kirjoituksille luulis riittävän osastoja. Kaikkia ei keksityt tarinat kiinnosta (koska tosielämä on usein tarua ihmeellisempää). Sitten ne yleensä päättyy "Miten on, jatkanko?". Voi pyhä yksinkertaisuus!!!
- kirjoittaja
tietää välillä itsekään kuka pani ja ketä. Totuuden kanssa tällä tarinalla ei ollut mitään tekemistä.
- siinä ja siinä
keskitasoa vanhoissa jalluissa on samanlaisia juttuja
- e-p
Jätä, jätkä, nämä kirjotushommat sellaisille, jotka osaa edes hiukkasen En nimittäin ole aikoihin lukenut yhtä seko ja kaikin puolin surkeeta juttua. Sälli yrittää vielä väittää olevansa muija, vaikka yksikään muija ei kirjottaisi noin paskasti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2257007Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää451295Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271102- 75911
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal49875Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a62867Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.95832Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38801Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14776- 43743