saunalahden n95 paketti

pakko saada :P

mä haluun ton :) ei mikään paha hintakaan. pitäiskö pistää tilaukseen?

7

2484

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gjjj

      kanssa samaa. Hinta oli kyl alhasempi mitä kuvittelin...

      • ........

        tuossa kun nyt oikeen laskin nii hinta tulis olemaan 630e jos ennen tän kuun loppua tilais. En oo hirveen kauan edes odotellu tätä mut tää on vaan pakko saada :)


    • ........

      lähti tilaukseen ja nyt vaan sitte odotellaan :)
      jos on jo valmiiksi saunalahden asiakas niin se ensimmäinen kuukausi tulee maksutta ja kaks seuraavaa puhelimen osalta 14e ja sitte loput 28e. eli puhelimen hinnaksi jäi 616e vaan :) vois vaikka maksaa heti tuon pois nii ei tarvis sitte enää sitä ihmetellä ja ei oo muutes sim-lukittu.

      mitäs ootte ajatellu lisävarusteita? mä oon ajatellu että ostaisin ainaki näin alkuun 2gb muistikortin ja usb-wlan koneeseen, jonkinäköset paremmat kuulokkeet olis kivat.

      • KAPE_

        Lähti tilaus vaikka on vielä vuosi kytkyä Elisalla. Voihan siinä käyttää Elisan liittymääkin =)

        Milloinkahan sen puhelimen saa? Tietääkö kukaan? Edes suunnilleen?


      • ..........
        KAPE_ kirjoitti:

        Lähti tilaus vaikka on vielä vuosi kytkyä Elisalla. Voihan siinä käyttää Elisan liittymääkin =)

        Milloinkahan sen puhelimen saa? Tietääkö kukaan? Edes suunnilleen?

        ne on ainaki nyt luvannu että viimmeistään seuraavan kuun lopussa. jotaki huhua on nyt ollu että tulis ennemmin, toivotaan että näin on :)


    • Nimetön
    • .........

      nyt saapui kirje ja siinä sanottiin että saa hakea lähipäivinä n95:sen postista. tiedä sitten mitä se tarkoittanee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      280
      3104
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1565
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1291
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1207
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe