mä haluun ton :) ei mikään paha hintakaan. pitäiskö pistää tilaukseen?
saunalahden n95 paketti
7
2568
Vastaukset
- gjjj
kanssa samaa. Hinta oli kyl alhasempi mitä kuvittelin...
- ........
tuossa kun nyt oikeen laskin nii hinta tulis olemaan 630e jos ennen tän kuun loppua tilais. En oo hirveen kauan edes odotellu tätä mut tää on vaan pakko saada :)
- ........
lähti tilaukseen ja nyt vaan sitte odotellaan :)
jos on jo valmiiksi saunalahden asiakas niin se ensimmäinen kuukausi tulee maksutta ja kaks seuraavaa puhelimen osalta 14e ja sitte loput 28e. eli puhelimen hinnaksi jäi 616e vaan :) vois vaikka maksaa heti tuon pois nii ei tarvis sitte enää sitä ihmetellä ja ei oo muutes sim-lukittu.
mitäs ootte ajatellu lisävarusteita? mä oon ajatellu että ostaisin ainaki näin alkuun 2gb muistikortin ja usb-wlan koneeseen, jonkinäköset paremmat kuulokkeet olis kivat.- KAPE_
Lähti tilaus vaikka on vielä vuosi kytkyä Elisalla. Voihan siinä käyttää Elisan liittymääkin =)
Milloinkahan sen puhelimen saa? Tietääkö kukaan? Edes suunnilleen? - ..........
KAPE_ kirjoitti:
Lähti tilaus vaikka on vielä vuosi kytkyä Elisalla. Voihan siinä käyttää Elisan liittymääkin =)
Milloinkahan sen puhelimen saa? Tietääkö kukaan? Edes suunnilleen?ne on ainaki nyt luvannu että viimmeistään seuraavan kuun lopussa. jotaki huhua on nyt ollu että tulis ennemmin, toivotaan että näin on :)
- Nimetön
täältä löytyy tohon julkaisuun jotakin tietoa.
http://www.itviikko.fi/page.php?page_id=46&news_id=20076510 - .........
nyt saapui kirje ja siinä sanottiin että saa hakea lähipäivinä n95:sen postista. tiedä sitten mitä se tarkoittanee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741