Onko kokemuksia Muuruvedellä opiskelusta? Millaiset asuntolat yms? Entä paljonko suunnilleen maksaa kirjat puutarhurin aikuiskoulutuksessa?
Muuruvesi
5
369
Vastaukset
- äääääälllll
mikkää ei kannata
- Fippe
Ei kannata
- Blackwomen
Itse olen opiskellut 3 vuotta Muuruveden amiskalla Puutarha-alan perustutkintoa nuorisoasteen koulutuksessa. Siellä ei ollut hirveesti kirja hankintoja, ainoa oli Satoa maasta kirja, joka maksoi n 30€ 2 puutarha lehteä, joiden yhteishinta oli 8€. Monella opiskelijalla oli muistaakseni omasta takaa ne työvaatteet. Ainakin itselläni oli. Asuntola on erittäin viihtyisä ja vapaa-aikana on monenlaista tekemistä jokaisena iltana. Valvojat ovat 24h / vrk paikalla.
- Viimestävuotta
En tiiä tuosta opiskelusta, mutta juomine on kivaa
- helevattu
Koko paikka laitetaan kiinni keväällä ja muutenkin opiskelu on ollut aika kurjaa, asuntolat homeessa ja maatalouspuolen opiskelusta suurin osa tapahtuu työssäoppimisen kautta koska ei ole rahaa pitää oppilaita koulussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku443888Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351879Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531326- 1541202
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti41980- 190975
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.228954- 80927
- 55800
Jälkiviisauttako
Kun katsot taaksepäin, tekisitkö jotain asioita toisin kaivattusi suhteen? Vai onko kaikki mennyt, niin kuin piti?79799