Onko kellään täälä aitoa Super Mario Brossia vuodelta 1985. Mulla itellä ainaki on ja oon päässy läpi tehny pienen tulimarjon mutta ne miinus-erät. Onko kukaan päässy niihin tai onko kellään mulla ku mulla toivetta päässä niihin. Tässä linkissä on ohjeita miten voi yrittää mennä miinus-eriin http://www.trsrockin.com/smb_glitches.html se on vaan englanniksi mutta... Seku vaan yrittämään. KERTOKAA JOS PÄÄSETTÄ NIIHIN TAI JOTAIN VASTAAVAA.
Super Mario Bros
5
1614
Vastaukset
- Vanha Pelaaja
Tulihan tuo -maailmoihin pääseminen tehtyä jo 90-luvulla. Kentässä 1-2 pitää pompata selkä edellä viimeisen vihreän putken päältä kohti seinää oikeassa kulmassa ja peli alkaa bugittaa, jolloin Mario liukuu seinän läpi warp zonelle. Tällä kertaa warppi viekin -1 maailmaan. Kikasta ei ole kyllä mitään hyötyä sillä maailma on päättymätön.
- Gobra
Olen se minäki tuon tehny jo joskus -95. Ekasta putkesta pääsee siihen loputtomaan vesi erää. Mutta on oikeitakin miinus eriä on olemassa. Toisesta putkesta pääsee 5 kentästöön.
Gobra kirjoitti:
Olen se minäki tuon tehny jo joskus -95. Ekasta putkesta pääsee siihen loputtomaan vesi erää. Mutta on oikeitakin miinus eriä on olemassa. Toisesta putkesta pääsee 5 kentästöön.
Noista nuitan yhen, kun kerran pelasin Luigilla 1-4 linnaa. Koopan luona hyppäsin sen yli ja painoin nappia. Luigi hipas napilla Koopaa ja
oli suurennus ja Luigi ei pienentyny. Se vilkkui,
kun pääsin 2-1. Otin sienen ja Luigi pieneni.
Se oli outoa. Noista muista en oo, koskaan tinytkään.- Gobra
flareon85 kirjoitti:
Noista nuitan yhen, kun kerran pelasin Luigilla 1-4 linnaa. Koopan luona hyppäsin sen yli ja painoin nappia. Luigi hipas napilla Koopaa ja
oli suurennus ja Luigi ei pienentyny. Se vilkkui,
kun pääsin 2-1. Otin sienen ja Luigi pieneni.
Se oli outoa. Noista muista en oo, koskaan tinytkään.hommannu vielä tulikukan niin sulla ois ollu pieni marjo joka anpuu. Siistiä!
Onko noita miinus maita, myös game boy colorin
Super Mario deluxessa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi634000Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D783638- 423155
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192538Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222377Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa442085- 471967
- 471758
- 321644
- 301546