eli kaverini näytti minulle pienen taika tempun mutta ei suostu kertomaan sitä temppu meni,näin hän otti pienen liinan palan laittoisen nyrkin sisää ja avas käden liinaa ei ollu enää ja näytti molemmat kädet vielä, eikä ollu sieläkää ja käsi takas nyrkkii ja liina tuli takas??? olisko joku ystävällinen ja kertois salaisuuden olen yrittäny miten tämä tehdää monta päivää.olkaa ystävällisiä ja kertokaa
kertokaa!
6
758
Vastaukset
- sir-rusina
kerro salaisuuksia!!!!!!!!!!!
- Paljastaja..
Hänellä oli ns. peukalon jatkopala, johon työnsi liinan. Taikurit ovat kato huijareita...!
- nikkerssi
Et taida edes tietää miksi sitä "peukalon jatkopalaa" kutsutaan...
- jeal
eli kertokaa vähä tarkemmin...hän lupasi kertoa sen kun tajuan jujun
- Paljastajapo
Mahdollisuuksia on 2. Ensimmäinen on että hänellä oli liinassa kiinni kumilenkki joka veti liinan hihaan.
Toinen tapa oli tuo tekopeukalon käyttö. - jeal
Paljastajapo kirjoitti:
Mahdollisuuksia on 2. Ensimmäinen on että hänellä oli liinassa kiinni kumilenkki joka veti liinan hihaan.
Toinen tapa oli tuo tekopeukalon käyttö.haha sain kaverin kiinni sillä oli se peukakalo juttu se kyl ihmettelee vieläki mistä keksin sen kiitos kaikkille jotka autto minua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808316
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264518- 504088
- 513365
- 513106
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262546- 312139
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382003- 291996