menossa ollaan

ensi tiistaina

ensi tiistaina se pitkä odotus sitten loppuu.kolmeksi viikoksi Venezuelaan! Ihanaa !Olen lukenut matkalta palanneiden terveisiä joten kiitos kaikille.Varsinkin Las Palmeras hotellista,johon majoitumme on ollut kiva lukea positiivisia kommentteja.Ja kohta laukkuja pakkaamaan...

4

1246

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaipuu lmpimään

Hola!
      Voin vaan kuvitella miten odotatte matkaanne Atlantin toiselle puolelle. Jos haluat vielä kysyä jotain hotellista tai paikasta muuten, niin voin yrittää vastata.
      Voi olla että viikko tuntuu vähän lyhyeltä, mutta jos haluat ainoastaan nauttia altaalla tai rannalla, niin viikko riittää. Toivon että tutustutte myös vähän Playa el Aquan ulkopuoliseen elämään.
      Aurinkoa piisaa ja lämmintä on. Meidän pitkähihaiset vaatteet tulivat käyttämättöminä takaisin kotiin.
      Varaudu raskaaseen lentoon ja totaalisen erilaiseen maailmaan, ilman mitään superkorkeita odotuksia. Siellä elämä on hitaampaa kuin täällä, mutta ihmiset yrittävät parhaansa ja on kivoja jos itse olet heille ystävällinen.
      Señora Carina

• kaipuu lämpimään

ÄÄHH...lueskelin vähän huolimattomasti, olettehän siellä KOLME VIIKKOA, eikä viikko!!! Ihanaa ihanaa nauttikaaaaa!!! Menkää kaikille retkille ja paikkoihin mitkä löytyvät sieltä, onhan teillä aikaa!

• Mille

Hauskaa matkaa! Kertokaapa kuulumiset, kun sieltä palaatte! Meilläkin matka varattu syksyksi Las Palmeras-hotelliin pariksi viikoksi.

• se toinen

paitsi yöllinen ihmisen metsästys aseiden paukkumisineen,joo huolta pidetään vieraat ammutaan,palmeras kiva mesta,suosittelen snorklausta,Rashid myy rantabulevardilla matkoja 25e per lärvi.Venerannasa haisee aika eksoottiselle,en suosittele krapulaisille.tosin jos on krapula se lähtee,ruskeeta sokera piisaa jokapaikka on tulvillaan ROMMIA,Cuba libre!!viva

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      37
      2072
    2. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      55
      676
    3. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      40
      613
    4. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      62
      482
    5. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      42
      480
    6. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      60
      470
    7. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      45
      470
    8. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      15
      440
    9. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      6
      437
    10. Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?

Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      424
    Aihe