Mää oon meijän koulun tukioppilas-ryhmässä ja tarkotus ois keksiä hieman ohjelmaa ysien iltaan(yhdyssana tai ei). Osaisitteko työ neuvoa vähän? Jotain hauskoja kilpailuja lähinnä, sillä kilpailuja minä oon järjestämässä.
Vinkatkaa joku kiva kilpailu ja minä oon kiitollinen.
Ohjelmaa ysien iltaan?
6
8136
Vastaukset
- hfjgvkvhg
puhutko tampereen ja imatran murretta samaan aikaan ja kaiken lisäks viel kirjakieltä...aika hyvin...
- tukari itekin....
moi!
siis oon itekin tukari. mua alko vaan kiinnostaa et mikä ysien ilta? mitä siellä on? ketkä järjestää? kaivattais nimittäin uusia ideoita meiän koululle et jos viittisit vastata tai laittaa vaikka sähköpostia niin olisin tosi onnellinen!! :)( [email protected])
mut siis niitä kilpailuja... mites olis vaikka perinteinen limbo, tanssikilpailu, jäätelön syöntikilpailu( siis et litra vaniljaa kipailijan eteen ja kuka ekana syöny niin voittaa... ) vesipokeri, vaaatejono( siis et joukkueen on tehtävä mahdollisimman pitkä jono omista päällä olevista vaatteista. ne vaatteet laitetaan siis lattialle mahdollisimman pitkään jonoon ja voittaja on se jolla pisin jono...) täs tosiaan olis pari vinkkiä jotka on enemmän ja vähemmän käyttökelpoisia.. mut toivottavasti saat jotain irti! ja jos viittisit laittaa mulle takasi jotain... :)- Dane
.
Mää nyt vastaan tässä.
Siis ysien ilta on semmone keväällä järjestettävä, tavallaan sellanen muistoilta. Ennen sitä on kuvattu videokameralla luokanvalvojien haastatteluja ja on kaikkee kivaa, sketsejä, musiikkia, niitä kilpailuja, esityksiä, tarjoiluja, valitaan kuningas ja kuningatar ja lopuks on sellane halirinki, jossa kaikki halaa kaikkia.
Toivottavasti tuli jotain kivaa ideaa:)
Ja kannattaa tosiaan olla tukioppilas x) - tukari itekin..
Dane kirjoitti:
.
Mää nyt vastaan tässä.
Siis ysien ilta on semmone keväällä järjestettävä, tavallaan sellanen muistoilta. Ennen sitä on kuvattu videokameralla luokanvalvojien haastatteluja ja on kaikkee kivaa, sketsejä, musiikkia, niitä kilpailuja, esityksiä, tarjoiluja, valitaan kuningas ja kuningatar ja lopuks on sellane halirinki, jossa kaikki halaa kaikkia.
Toivottavasti tuli jotain kivaa ideaa:)
Ja kannattaa tosiaan olla tukioppilas x)juu.. siis kuulosti kauheen kivalta! rupesin jo täs miettimään et voisko meilläkin olla tollanen... mut siis onko teillä sit niinku potkiaisia? siis niinku et viimesenä koulupäivänä yseillä on kilpailuja ja kaikki pukeutuu ja tällästä....
mites teillä niinku toimii tämä muistoilta? se on niinku illalla ja kaikki on ihan selvinpäin? missä? - Dane
tukari itekin.. kirjoitti:
juu.. siis kuulosti kauheen kivalta! rupesin jo täs miettimään et voisko meilläkin olla tollanen... mut siis onko teillä sit niinku potkiaisia? siis niinku et viimesenä koulupäivänä yseillä on kilpailuja ja kaikki pukeutuu ja tällästä....
mites teillä niinku toimii tämä muistoilta? se on niinku illalla ja kaikki on ihan selvinpäin? missä?Siis kaikki tuohan on yhessä ja samassa illassa:)
- Hende
Moi!
Meillä päin on ysien gaala, kaikki ysit pukeutuuu ja jokainen luokka keksii jotain ohjelmaa(jotaki tyhmää) Yhellä luokal on mm. sumopainia.. =) Sitten on jotain kivoi hiihto kilpailui ja Tarzan juttuja, Tsemppiä kyllä sä jotaki keksit... =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892648Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031678- 1161610
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411471Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641232Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 67871
- 45867
- 61835