Onko tietoa, saako johonkin autonavigaattoriin syötettyä koordinaattipisteet kohteeksi? Esim. tomtomin valikosta saa hetkellisen kordinaatin, mutta sen kanssa oikean pisteen löytäminen maastossa on kömpelöä. Olisi näppärä jos samaa GPS:ää voisi käyttää osoitteeseen navigointiin ja koordinaattipisteen hakuun tien sivusta...
GPS navigaattorin käyttö
6
1606
Vastaukset
- onnistuu..
Nuuvi 300 laitteessa onnistuu, sekä kartasta hekemalla ja merkitsemällä, osoitehakuna, sekä vielä koordinaatit syöttämällä.
Ainoana puutteena näen, ettei koordinaatteja voi syöttä metrijärjestelmän mukaisesti, ainoastaa asteina ja minutteina. - garminaatori
on ihan yliveto. Neuvoo tietä pitkin lähimpään paikkaan ja siitä suoraan kätkölle. Joskus voi olla kyllä ylipääsemätön suo tai joki välissä...
Satoja oon näin hakenu... - esamies
Näppäräksi osoittautui kämmenmikro, jossa on super tom&tom 6. Viitosversiossa ei saanut kohteeksi koordinaattia, mutta kuutosessa saa. Käytän kuitenkin myös oziexplooreria.
- saa koordinaatit
Kyllä onnistuu koordinaattien syöttäminen TomTomiin. Jos ei onnistu, niin käytössäsi on vanha ohjelmaversio, käy lataamassa uusi versio.
- 6680+Navigore
Ekan kätkön löysin Nokia 6680 Navigorella. Koordinaatit saa syötettyä kätevästi ja tarkkuuskin oli kätköä hakiessa riittävä.
- 6680+Navigore
Käytettävyys kätkön tekemiseen ei kuitenkaan taida olla paras mahdollinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku655420Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti842727- 2742531
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362409Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191894Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2331593Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai561201Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131123- 881105
- 901096