Tuolla "nelkytplussassa" ja muuallakin pitivät varmana että ko. "kiristäjämies" on nimimerkillä "korvajalka" esiintyvä henkilö...
Kaikki kuulemma täsmää. Osaako kukaan kertoa tarkemmin tästä typeryksestä ? Alempana oli jotain tietoa että hän on aiemmin ahdistellut teinejäkin, liekö nyt laajentanut alaansa ? Olisi hienoa jos osaisimme olla etukäteen varovaisia.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.cgi?category=94&conference=559&posting=22000000000184981
Kiristäjämies!!
13
2343
Vastaukset
- MaiJa
Itse kuulin samansuuntaista juttua. Tosin ihan muualta,mutta alkaa vaikuttamaan selvältä tapaukselta!
Naiset varokaa korvajalka nimellä esiintyvää huijaria! On kuulemma oikein monenpolven paljasjalkainen hesalainen ja hyvästä suvusta ja äveriäs olevinaan,käytös on kyllä kaikkea muuta!
MaiJa- Sivustaseuraaja
Vai pitää varoa nimimerkkiä korvajalka ;)....herätyssssssss onko mitenkään tullut pieneen mieleesi,että kaveri voi olla seuraavalla keralla vaikka nimellä esteri,liinu,jukka,korvapuusti,alma,asseri tai vaikka MAIJA ;).....Onko elämää chatin ulkopuolella ?
- k@rvajalka
Hieno homma maija, tällä kertaa ei jäänyt sitten epäselväksi kuka roskajuttuja levittää...oisit vähän varovaisempi puheissasi, minä nimittäin epäilin sinua mutta en ollut varma ennen kuin nyt..... sääliksi käy tuommoinen toiminta.
Ps.. no en alennu samaan hommaan itse ja toivotan hyvää kevättä sinullekin "maiJa"
- Uhri
Tämä asia ei jää tähän, viidentoista vuoden suhde katkolla moisen kasanoovan takia! Hävettää.
- k@rvajalka
Ehdottaisin teille kaikille kiristetyille,
psykiatrista hoitoa ja laajamittaista lääkeaineanalyysia....;)))))
kyllä naurattaa- MaiJa
On äijällä pokkaa! Kehtaa vielä tulla omalla nimellään tänne kehuskelemaan! Sinä täällä lääkkeitä tarvitset! Onko taas joku uusi uhri kiikarissa? Minulle on turha soitella numero on vaihdettu jo toistamiseen...
- nainen
MaiJa kirjoitti:
On äijällä pokkaa! Kehtaa vielä tulla omalla nimellään tänne kehuskelemaan! Sinä täällä lääkkeitä tarvitset! Onko taas joku uusi uhri kiikarissa? Minulle on turha soitella numero on vaihdettu jo toistamiseen...
Voi taivas kaikkea sitä kuuleekin. Menkääpäs hyvät naiset nyt vähän itseennekin. Eikähän se suurin *rikollinen* löydy sieltä omasta sisikullasta jonka luulette olevan niin, niin puhtaan. Melkein hävettää teidän puheenne kun itsekin olen nainen. Miksi syyttää miehiä jos omatkaan jauhot ei ole puhtaita. Eikö vanha sananlasku tässäkin pidä paikkaansa. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Hyvää kevättä kaikille....))))
- k@rvajalka
MaiJa kirjoitti:
aloin tossa jo kirjoitella pitkiä rimpsuja vastatakseni sinulle maiJa mikä todellakaan ei ole sinun vakkari nimimerkkejäsi....
Mutta tulin siihen tulokseen että en jaksa vaivautua.
Vielä sättiessämme tulin siihen tulokseen että olet henkisesti jotenkin omituinen, no tämä tunne vahvistui nyt ja totean että olet henkisesti sairas ihminen.
T: k@rvajalka ps. aina omalla rekatulla nimellä - K@rvajalka??
uskoisin että tässä on nyt sekoitettu kaksi henkilöä. tämä korvajalka on varmasti sama henkilö kuin k@rvajalka!! itsekkin sekoitan helposti nuo nimimerkit. onhan tuossa jälkimmäisessä tuon o-kirjaimen kohdalla ikäänkuin korvan kuva. muutenkin merkki näyttää paljon o-kirjaimelta.
sätissä kuulin että tämä k@rvajalka itsekkin lausuu ja on tarkoittanut nimimerkillään nimenomaan KORVAJALKAA. eli tästä sekaannus.
mietin vaan voiko paljon typerämpää nimimerkkiä olla kuin korvajalka ?? jos jollekkin tulee typerämpi mieleen niin kertokaa ihmeessä... - *joskus sättijä*
Mitähän ihmettä olet tehnyt, kun olet saanut mm. tämän MaiJan pois tolaltaan?? ;) Silloin harvoin kun olen sinut (?) ylellä havainnut, olet ollut niin penteleen asiallinen, etten sanoisi tylsä :)) Privassako naisia retkuttelet?? Vai olisiko tämä "jahti" pettyneiden naisten propakandaa, eivät ole onnistuneet aikeissaan, jotka ei tosiaan ole aina heilläkään kovin kunnialliset ;) No, joka tapauksessa, käyttäydytään iisisti! Vilkasta kevättä!!
- k@rvajalka
*joskus sättijä* kirjoitti:
Mitähän ihmettä olet tehnyt, kun olet saanut mm. tämän MaiJan pois tolaltaan?? ;) Silloin harvoin kun olen sinut (?) ylellä havainnut, olet ollut niin penteleen asiallinen, etten sanoisi tylsä :)) Privassako naisia retkuttelet?? Vai olisiko tämä "jahti" pettyneiden naisten propakandaa, eivät ole onnistuneet aikeissaan, jotka ei tosiaan ole aina heilläkään kovin kunnialliset ;) No, joka tapauksessa, käyttäydytään iisisti! Vilkasta kevättä!!
Tuota se on salaisuus...
Ehkä kaikki johtuu vaan siitä että en wonkaa turhia ja se että en koske muitten jämiin niin kuin ilmeisesti tämä kiristäjä jos sellaista nyt on olemassakaan.
T: k@rvajalka joka ei varattuja laita
- Kur@jalka
kuka on kiristäjä
- korvakarva
Osattin sitä ennenkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?5205642Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1255229Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.302550- 4082244
Minun on vaikea ymmärtää
Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut401400Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1761228- 681175
Harvinainen yhteiskuva! Anna Puu ja Jukka-rakas uudenvuoden yössä - Hän on Jenni Vartiaisen EX-mies
Laulaja, lauluntekijä Anna Puu on naimisissa tuottaja Jukka Immosen kanssa, joka on myös laulaja Jenni Vartiaisen ex. N111021Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731011Teennäinen ihminen?
Eilen joku halusi ottaa siitä aihetta. Millainen ihminen on teennäinen? Joku mielikuva itsellänikin on, että sellainen132958