Minkälaajuinen aate riittää yhdistyksen perustamiseen?
Kuinka iso aate pitää olla?
7
1089
Vastaukset
- peejii69
yhdistyksen aatteen tai toiminta-ajatuksen ei tarvitse olla kovin laaja. Siis hyvinkin suppea käy yhtä hyvin kuin kymmenillä sanoilla maalailtukin.
- vaikka
peräaate.
- Kollee
Järjestöjä ja yhdistykisä on monenlaisia. Suuria, esim. ammattiliitot ja seurakunnat tai sitten pieniä, kuten jonkun rakennuksen tai ihmisen kannatusyhditykset / tukiryhmät, joissa ei määrällisesti ole paljon ihmisiä.
Löydät kaikki Suomen rekisteröidyt yhdistykset Yhidtysrekisteristä http://193.229.70.49/ryhaku.htx. Rekisteristä voi löytyä mielenkiintoisia esimerkkejä tai jopa jo olemassa oleva yhdistys, johon voi lähteä mukaan.- eikö toriväessä ole voimaa
pankaa avoyhdistyksiä toreilta ja kaduilta,niin saatte heidätkin mukaan jaloihin keräyksiinne,paremman maailman puolestanne.
- kuin puupää
pahvipäätä saa varoa lähinnä itse,mutta puupäätä myös toiset.
- ovat itsettunnon kohottajia
mitä sairaassa maassamme muuta tarvitakkaan kuin yhdistyksiä ja niiden johtokuntia.Silloin lähes itsekkukin voi olla puheenjohtaja tai sihteeri,mikä kuulostaa kai omastamielestämme komealta?
- kirkonkylistä kaupungeiksi
yhdistykset kohottavat jäseniensä itsettuntoa vastaavasti kuin korven kirkonkylien ja pitäjien kaupungillistaminen,jolloin viimein kannatti panna solmio kaulaan,ellei ennen ollut tutustunut moiseen ihmeeseen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107090- 954601
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594547Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee503743- 513708
- 2023637
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263213- 502673
- 312281
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222078