Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

isabella 11.4

toivon

ketä on lähdössä? toivottavasti tulee paljon mukavaa porukkaa...

17

564

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Tiukkpiipo-

      Sitä varten on olemassa aivan omakin palsta

      ETSITÄÄN MATKASEURAA !

      • joskus silloin

        Kerro sit reissus edesottamuksista kuravittus jälkeen...?


    • Henttu

      tällä palstalla keskustellaan laivamatkailusta tervetuloa laivamatkasi jälkeen tälle palstalle kertomaan

      • Nimetön

        eilen laivalta... joten minulla nyt pitäisi olla oikeus keskustella laivamatkailusta... ja kysyin että ketä on tuolloin lähdössä matkalle... siis laivalle


      • kerropa tekemästäs
        Nimetön kirjoitti:

        eilen laivalta... joten minulla nyt pitäisi olla oikeus keskustella laivamatkailusta... ja kysyin että ketä on tuolloin lähdössä matkalle... siis laivalle

        risteilystäs ja tuo matkaseura kysymyksesi kuuluu edelleen toisaalle , jollet osaa jo kertoa tulevan matkasi aikana tapahtuneista asioista?

        JOS O LUSIKAL ANNET, EI VOI KAUHAL VAATTI
        (kuvannee ajatuskykysi laajuutta täysin) !


      • en voi
        kerropa tekemästäs kirjoitti:

        risteilystäs ja tuo matkaseura kysymyksesi kuuluu edelleen toisaalle , jollet osaa jo kertoa tulevan matkasi aikana tapahtuneista asioista?

        JOS O LUSIKAL ANNET, EI VOI KAUHAL VAATTI
        (kuvannee ajatuskykysi laajuutta täysin) !

        kyl ymmärrä, et miksi tämä olisi vain menneiden reissujen palsta?
        Kuka ihme on sanunut et saa kirjoittaa vaan tehdystä risteilystä?
        Se vaan on nyt niin että suunnittelen jo uutta reissua ja kirjoitan siitä...
        Ja jollet siitä pidä niin ei oo pakko lukea...
        ja jos oot niin utelias et luet kuitenkin, niin otahan lusikka omaan kauniiseen käteen ja lusikoitte vaan loppuun asti...


      • kertoa tulevastakin reissusta
        Nimetön kirjoitti:

        eilen laivalta... joten minulla nyt pitäisi olla oikeus keskustella laivamatkailusta... ja kysyin että ketä on tuolloin lähdössä matkalle... siis laivalle

        Mun mielestä sä et kuitenkaan kertonut sun reissusta muuta kuin lähtöpäivän ja laivan. On ihan typerää kirjoittaa että toivottavasti tulee paljon porukkaa tai että onko lähtijöitä. Tuskin kukaan joutuu olemaan yksin näillä "risteilyillä"!

        Jos jotain haluaa kertoa tulevasta reissusta tai kysyä, niin ne voisi liittyä itse laivaan ja kohteeseen, ei siihen että onko lähtijöitä.

        Itse voisin kertoa tulevasta matkasta näin:

        Olen kaverin kansssa lähdössä m/s Silja Serenidellä 3.4. tukholman risteilylle. Varasin matkan bonus pisteillä, mutta kauhukseni sain kuulla että matkustaja maksu on nostettu 4 eurosta 6 euroon/hlö. No toivottavasti reissusta kuitenkin tulee onnistunut ja on mukavaa porukkaa laivalla!

        Eli noin ton kommentin että onko laivalla jengiä voi liittää muuhun tekstiin, eikä niin että täällä on sata ja tuhat erillistä kysymystä tai toivetta siitä että jollakin tietyllä risteilyllä olis muitakin kuin vain SINÄ.


      • tuokin tapa
        kertoa tulevastakin reissusta kirjoitti:

        Mun mielestä sä et kuitenkaan kertonut sun reissusta muuta kuin lähtöpäivän ja laivan. On ihan typerää kirjoittaa että toivottavasti tulee paljon porukkaa tai että onko lähtijöitä. Tuskin kukaan joutuu olemaan yksin näillä "risteilyillä"!

        Jos jotain haluaa kertoa tulevasta reissusta tai kysyä, niin ne voisi liittyä itse laivaan ja kohteeseen, ei siihen että onko lähtijöitä.

        Itse voisin kertoa tulevasta matkasta näin:

        Olen kaverin kansssa lähdössä m/s Silja Serenidellä 3.4. tukholman risteilylle. Varasin matkan bonus pisteillä, mutta kauhukseni sain kuulla että matkustaja maksu on nostettu 4 eurosta 6 euroon/hlö. No toivottavasti reissusta kuitenkin tulee onnistunut ja on mukavaa porukkaa laivalla!

        Eli noin ton kommentin että onko laivalla jengiä voi liittää muuhun tekstiin, eikä niin että täällä on sata ja tuhat erillistä kysymystä tai toivetta siitä että jollakin tietyllä risteilyllä olis muitakin kuin vain SINÄ.

        ohittaa asian ydin.
        Jos hakee/kyselee matkaseurasta vaikka asiaa kiertäen eikö se kuitenkin ole helpointa sijoittaa sille tarkoitetulle palstalle?
        Sieltä kun niitä kuitenkin useimmiten seurataan!


      • ............
        tuokin tapa kirjoitti:

        ohittaa asian ydin.
        Jos hakee/kyselee matkaseurasta vaikka asiaa kiertäen eikö se kuitenkin ole helpointa sijoittaa sille tarkoitetulle palstalle?
        Sieltä kun niitä kuitenkin useimmiten seurataan!

        Viestissä en kysellyt matka seuraa, vaan totesin lopuksi että toivottavasti on mukavaa porukkaa laivalla! Esimerkki kirjoituksen tarkoitus oli pää asiassa kommentoida matkustaja maksun korotusta!

        Opettele lukemaan!


      • "rivien välistä"
        ............ kirjoitti:

        Viestissä en kysellyt matka seuraa, vaan totesin lopuksi että toivottavasti on mukavaa porukkaa laivalla! Esimerkki kirjoituksen tarkoitus oli pää asiassa kommentoida matkustaja maksun korotusta!

        Opettele lukemaan!

        ja kyseinen asia ei jäänyt epäselvksi.
        Ei kuulu tuossa muodossakaan tänne,
        jätä pois se ´tulee porukkaa,´ niin
        sitten asia toinen.


      • voi taivas
        "rivien välistä" kirjoitti:

        ja kyseinen asia ei jäänyt epäselvksi.
        Ei kuulu tuossa muodossakaan tänne,
        jätä pois se ´tulee porukkaa,´ niin
        sitten asia toinen.

        mut kait se o pakko uskoo, tällä palstalla on kyllä väärä nimi... pitäis olla esim... tiukkapipot ja eevamaijat määrää täällä, jos ei o oikea sanamuoto tai valinta nii ei saa tulla tälle palstalle...


      • "rivien välisttä"
        "rivien välistä" kirjoitti:

        ja kyseinen asia ei jäänyt epäselvksi.
        Ei kuulu tuossa muodossakaan tänne,
        jätä pois se ´tulee porukkaa,´ niin
        sitten asia toinen.

        Sinne loppuun voi kirjottaa vaikka mitä toivomuksia, ja silti ne kuuluu tälle palstalle kunhan liittyvät jotenki LAIVA MATKUSTAMISEEN!


    • tullut, mutta

      Laiva on myyty "loppuun", ei hyttiä, ei jakkaroita, joska joku pohjois-karjalainen porukka muutamia linja-autollisia (ehkä 20) veivät loput paikat. Sain vinkin, että ne olisivat jotain elohopeakerholaisia. Ikävä, etten pääse siihen kerhoon, ikä ei riitä !
      No, valkkaa sitten siitä poruksata mummi tai ukki seuraksesi vahtimaan sinua, ettet riehaannu liikaa.

    • Pauli

      ja Mikko!

    • Anonyymi

      Koittakaa tulla. Mä oon nii yksin.

    • Anonyymi

      Lipun ostaneet lähdössä

    • Anonyymi

      Toivottavasti ei ainuttakaan kirkuvaa kakaraa.

      Et olen jätkä joka on yli kahenkympin iässä. Ja koko pienen elämäni ajan olen inhonnu vauvoja/lapsia yli kaiken. Mutta nyt on huomannu et se on suorastaan muuttunut vihaksi. Pelkkä vauvan näkeminenki saa kylmät väreet menemään selkäpiitä pitkin ja joskus jopa kirjaimmellisesti tulee kuvottava olo kun näkee niitä pikkupaskiaisii. Silti en ikinä satuttas yhtä vaikka kuinka tahtoisinkin.

      Ja suhde asiat on tietysti monta kertaa vaikeempikeempia koska on vain harvoja naisia joita oon tavannu joilla olis edes hieman samanlainen lapsi viha kuin minulla. Koska kaikki lapsi ihmiset tai niistä ees hitusen pitävät saavat mun vihat päälleen heti ja en halua olla missään tekemisissä heidän kanssaan.

      Mutta anyway et pystyykö tälläisen käyttäytimisen laskee jonkinlaiseks mielisairaudeks vai onko se yksinkertasesti vaan luonteen piirre? (Ainakin ihmisissä se herättää pahennusta aina kun tästä kertoo)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2184
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2013
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1632
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1460
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      75
      1420
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1347
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 50
      1215
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe