Yamaha DT

minä vaan....

Millanen peli on? Onko hyvä vai huono? Onko jollain kokemuksia? Kannttaisko ostaa käytettynä vai uutena ja paljon uuden hinta suunnilleen on? Oon vähän kattellu tällästä pyörää, mut olis kivä tietää et millanen peli on...

23

4330

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

Laatupeli on kaikinpuolin, hintatiedot löytyvät Yamahan maahantuojan nettisivuilta. Osta uusi, jos varaa on, käytetty kun on suurella todennäköisyydellä täysin paskana.

• hanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Momeen noihin kysymyksiin voi katsoa itse vastauksen!!!!!!!! Ei pahalla.

Esim hinnan voit kahtoa ite ja on tosta jammun laadustakn jotain kerrottu kun vain selaat alaspäin.

Miksi ees kannattaa laittaa tänne "onko hyvä" kysymyksiä, koska kenellä on tuo mopo, niin se sanoo että seon hyvä ja päinvastoin

• minä vaan....

Miten niin jos jollakin se on nii se sanoo sitä hyväksi? Ei aina se tarkoita, että jos omistaa jotakin niin se on maailman paras. Ja voi olla myös, että joku jolla ei ole sitä voi myös kehua sitä esim. jos vaikka kaverilla on ja kaveri on tykännyt siitä...

• hanaaaaaaaaaaaaaaaaaa
        minä vaan.... kirjoitti:

Miten niin jos jollakin se on nii se sanoo sitä hyväksi? Ei aina se tarkoita, että jos omistaa jotakin niin se on maailman paras. Ja voi olla myös, että joku jolla ei ole sitä voi myös kehua sitä esim. jos vaikka kaverilla on ja kaveri on tykännyt siitä...

Voi toki olla, että muutama netin käyttäjä laittaa silleen, mutta yleensä laitetaan aina vaikka että "kaverilla on jammu ja se on ihan paska"tyyliin vaikka ei oikeasti olisi edes paska.

Et taida olla kovinkaan tietoinen asiasta?

• derbisti-92

Osta DERBI, yamaha on paska! Kannata mitää Japanialaista ostaa, ku ottaa vaa Saksalaisen laatupelin!!

• minä vaan.

Paljolla ostit sun derbiss ja oliks käytetty ja jos oli niin minkä vuoden?

• derbisti-92
        minä vaan. kirjoitti:

Paljolla ostit sun derbiss ja oliks käytetty ja jos oli niin minkä vuoden?

mun DERBI on uus eli 07 mallinen, makso jotaan 3000€ ihan tarkaa en muista. toi yamaha on suunnillee sama kun joku fude tai samurai kun se on japanis tehty et jotaan tonnin vois uuesta maksaa

• naab
        derbisti-92 kirjoitti:

mun DERBI on uus eli 07 mallinen, makso jotaan 3000€ ihan tarkaa en muista. toi yamaha on suunnillee sama kun joku fude tai samurai kun se on japanis tehty et jotaan tonnin vois uuesta maksaa

derbisti-92 tiedoks derbi ei oo saksalainen.. se on italialainen ja jammu on PALJON PAREMPI kun joku fude tai samurai ja vielä tiedoks fude ja samuirai on tehty kiinas.. turhatulla selittää tänne kun et YHTÄÄN tiiä.. jammu on ehkä laiska vakiona mut kurittomana aika pommi.

• derbisti-92
        naab kirjoitti:

derbisti-92 tiedoks derbi ei oo saksalainen.. se on italialainen ja jammu on PALJON PAREMPI kun joku fude tai samurai ja vielä tiedoks fude ja samuirai on tehty kiinas.. turhatulla selittää tänne kun et YHTÄÄN tiiä.. jammu on ehkä laiska vakiona mut kurittomana aika pommi.

DERBI on kuule 100 varmasti Saksalainen, et ihan turha käyä väitään mitää italiast!!! ja se on kuule iha sama onx se yamaha Kiinaliainen vai Japanialainen ku ne on SAMA ASIA!!! et ei se oo yhtää ladukkaanpi ku noi fudet tai muut!!!

• huh huh
        derbisti-92 kirjoitti:

DERBI on kuule 100 varmasti Saksalainen, et ihan turha käyä väitään mitää italiast!!! ja se on kuule iha sama onx se yamaha Kiinaliainen vai Japanialainen ku ne on SAMA ASIA!!! et ei se oo yhtää ladukkaanpi ku noi fudet tai muut!!!

lol :D .. oho sori derbi oli sittenkin espanialainen.. kato vaik wikipediast.. vitun naab.. mist oot saanu päähäs et derbi on saksalainen??? ja mitennii japani ja kiina on sama asia..iha eri maa, tiesitkö?.. japanis tehää paljon laadukkaampaa kamaa kun kiinas..
        onks tohon sun nikin loppuu tullu väärä luku? joku 95 vois olla lähempänä?

• hanaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
        derbisti-92 kirjoitti:

Minullakin on derbi.

Jamaha on paljon laadukkaampi kuin kiinalaiset, että olet typerä jos et tuota tiennyt.

Derbi on sitten Derbi on espanjalaisen Nacional Motor S.A.U:n brändi eli turha puhua mistään saksasta.
        Derbin ja Nacional Motor S.A.U:n omistaa nykyään italialainen Piaggio.

Sinä kaikkitietävä voit kai kertoa millä perusteella jammut ovat paskoja!!!!!
        Ja voit kertoa senkin millä perusteella derbi on saksalainen!!!!! Nimenkö perusteella?.

Siis mua vituttaa tollaset mammanpojat, jotka ovat kaikkitietäviä mutta tietoutta ei mahdu nuppiin sitten sanan sanaa.

Tiedätkö muuten mikä on nimesi? Entäs vanhempien?

"derbi saksalainen" HAHAHAHAHAAHHAHAH en oo parempaa juttua kuullu sitten syyskuun 11. päivän iskujen vuonna 2001.

Miettisit mitä sanoisit.
        Eli toinen käyttäjä puoliksi oikeassa, derbi on italialaisen hallinnossa

• hanaaaaaaaaaaaaaaaaaa
        hanaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kirjoitti:

Minullakin on derbi.

Jamaha on paljon laadukkaampi kuin kiinalaiset, että olet typerä jos et tuota tiennyt.

Derbi on sitten Derbi on espanjalaisen Nacional Motor S.A.U:n brändi eli turha puhua mistään saksasta.

Ja voit kertoa senkin millä perusteella derbi on saksalainen!!!!! Nimenkö perusteella?.

Siis mua vituttaa tollaset mammanpojat, jotka ovat kaikkitietäviä mutta tietoutta ei mahdu nuppiin sitten sanan sanaa.

"derbi saksalainen" HAHAHAHAHAAHHAHAH en oo parempaa juttua kuullu sitten syyskuun 11. päivän iskujen vuonna 2001.

Miettisit mitä sanoisit.

Jätkä ajaaaaaaaaa mopolla, eikä tiedä missä se on tehty. Voiko mitään noin nolo olla?

Tais mennä derbipoika aika hiljaseks.

"Derbi on saksalainen" HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Varmaan oot kuullu kaverin, kaverin, kaverin, pikkuveljeltä että "Derbi on saksalainen" HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Ja sun mielestä jammu on sama kuin kiinanihmeet.
        HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAhehehehehehehehehohohohohohohohihihihihhi.

Taidat tietää mopoista aika paljon.
        Voitkos sanoa onkos mun derbi tehty saksassa.
        Natsit tehny kylmän sodan aikaan?

Oho nyt tipahdin tuolilta.
        Kehtaatko pistää vielä sen saksalaisen osoitteen missä niitä tehdään ja puhelin numeron kans.

No onneksi on näitä tyhmiä täällä, saan ainakin pitkän elämän.

Ja muista derbisti: "Derbi on saksalainen" HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

• pikkuuu
        hanaaaaaaaaaaaaaaaaaa kirjoitti:

Jätkä ajaaaaaaaaa mopolla, eikä tiedä missä se on tehty. Voiko mitään noin nolo olla?

Tais mennä derbipoika aika hiljaseks.

Varmaan oot kuullu kaverin, kaverin, kaverin, pikkuveljeltä että "Derbi on saksalainen" HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Ja sun mielestä jammu on sama kuin kiinanihmeet.
        HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAhehehehehehehehehohohohohohohohihihihihhi.

Taidat tietää mopoista aika paljon.
        Voitkos sanoa onkos mun derbi tehty saksassa.
        Natsit tehny kylmän sodan aikaan?

Oho nyt tipahdin tuolilta.
        Kehtaatko pistää vielä sen saksalaisen osoitteen missä niitä tehdään ja puhelin numeron kans.

No onneksi on näitä tyhmiä täällä, saan ainakin pitkän elämän.

Ja muista derbisti: "Derbi on saksalainen" HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

pikku derbisti vetäytyi vähä hiljaseks :D:D syystäkin.. :)mut muistakaa kaikki et "derbi on 100 varmasti saksalainen" :D

• -.-

sanoit et japanilaiset on huonoja! Onko Honda, yamaha, kawasaki ja suzuki ja ym. huonoja? Ajattele vähän!!!

• meinaat sinä

että väität sinä yamahaa japanilaiseksi :D

• joops..
        hanaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kirjoitti:

Minullakin on derbi.

Miettisit mitä sanoisit.

Nii että jos joku väittää yamahaa paskaksi ni... joo ja derbikään ei oo huono eikä sitä tehdä saksassa...

• RidgeRacer

Surkein mopo millä olen ajanut. Ajoasento on ihan perseestä, moottori on laiska ku mikä ja kytkin luistaa. Menee ylämäkeen 30km/h

• mitä porukkaa

kuunnelkaa ny vitun derbipojat itteenne, vitun naurettavaa juttua.

• rulesss

Yamaha on paras hinnat on 3000e pintaan. ja se -07 punan malli on aika hieno :p

• hyvä.

Itsellä oli derbi toimi hyvin ja teki mieli uutta. muin derbin ostin yamahan ja on kyllä ihän yhtä hyvä kun derbi. eli ihan ok.

• dt-meilläkin

Pappa tässä kertoo muutamia havaintoja yamahasta, mutta ensin: turha Teidän on taittaa peistä Derbien, Aprilien ja muiden
      valmistusmaista. Se on nimittäin aivan sama tehdäänkö peli Espanjassa, Italiassa tai
      vaikkapa Taiwanissa. Valmistuskomponentit
      on nykyään haalittu parhaista maista ja kokoonpanon osalta on aivan sama kasaako sen mopedin Eestiläinen vai Kiinalainen. Se kuka ne piirustukset on tehnyt, määrää lopultakin laadun, ja kukaan ei taida tietää kuka esim. Derbin on lopultakin sommitellut.
      Lohkovalut ja sylinteri...voivat olla yhtähyvin Saksasta, Sveitsistä tai Italiasta...Turha puhua lillukanvarsista kun kokonaisuus ratkaisee.

Sitten Yamahaan: Ostin pojalle -94 mallisen
      dt 50 R:n keväällä 2005. Ajettu 14000. Vakio.
      Tietysti jo vähän laiska. Otettiin mylly auki.
      Havainnot: Kaikki OK. Myös sähkölaitteet
      ja jousitus.

Rautaa piristettiin poraamalla sylinteri suurimpaan mahdolliseen ylikokoon (55 cc),
      johon mäntiä vielä saa. Hitsailin siihen Metrakin putken (mitään kuristuksia en kyllä alkuperäisestä pakokäyrästä löytänyt). Suuttimia vaihdeltiin moneen kertaan, jotta löytyisi edullisin mahdollinen teho / polttoaineen kulutussuhde. Havaittiin muuten että suuttimella on aika iso osuus neulan säädön ohella. Niissä ei kannata liioitella.
      Sanoisin pikemminkin että Yamaha laulaa
      nätimmin vähän ohuemmalla seoksella.

Näistä kierrosluvunrajoittimista minä en tiedä mitään. Meidän jammu kiertää kyllä ihan sen verran kuin mopon pitääkin.

Ratastamis kokeilut ovat tuottaneet sen tuloksen, että on päädytty vakiorattaisiin.
      Takarattaaksi ei tunnu hevin pienempää saavankaan, mutta jos tahtoo kulkea lujempaa, niin Suzuki PV:n eturattaista löytyy paljon isompia vaihtoehtoja, sopii heittämällä. Katsoin sopivaksi huippunopeudeksi 60. Jammun saa kylllä menemään satakin, muttei sillä sitten enää montulla mitään tee, kun vääntö loppuu nousuissa ja hyppyreihin tuloissa. Eturattaan vaihto kyllä nopeutuu, jos leikkaa vasemman puolen valukotelosta palan pois. Sitten selviää 5 minuutissa. Se
      on vaan seegerillä kiinni. Pääasia että ketjuissa on väljää. Jos Jammuun tahtoisi nostaa nopeutta, pitäisi ketjut ja rattaat olla
      järeämpiä. Nykyisellään kesto jää kovassa ajossa about 4000:n kilometriin.

Yamahan vaijerit täytyy muistaa voidella usein.
      Kaasu ja kytkin voivat olla vanhoissa vehkeissä jäykkiä. Opettele purkamaan vaijerit ja voitelemaan ne.
      Vilkut ja helmapleksit eivät kestä kovin hyvin kaatumisia.
      Älä ota nappularenkaita jos et aja montulla,
      nappulat menee asfaltilla aika pian.

Kaiken kaikkiaan Yamaha DT-50 on kelpo peli.

terv. Pappa

• Yamahan omistaja

Mul on Yamaha DT vm -04, vakiona yamaha on kyl aika huono, mut kun otat rajottimet pois vääntää hyvin ja kulkee 90-95km/h, eli jättää todella useat mopot jälkeensä! Nyt on kyl virii aika paljo esim. 75cc, arrowin tehari, dellorton kaasari ja välit vaihettu. Kulkee noil n.120km/h kiihtyy ja vääntää tosi hyvi. Ajettu n. 12000km eikä mitään vikoja!!

• Anonyymi

Mitkä johdot menee detsin akkuun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      85
      4578
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      86
      4416
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      17
      3572
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2977
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2784
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2711
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2113
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1758
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      110
      1316
    Aihe