HEI !
Kysymyksessä on sellainen asia kun yritän aukaistaa oexpressin 6 niin ok ei ongelmia mutta kun suljen joko sieltä ikkinan punaisesta x merkistä tai valikosta lopeta niin silloin se jää seis tilaan eikä ota klikkausta vastaan vaan ilmoittaa ikkunassa että ohjelmaa ei pysty sulkemaan ja jos suljet nyt menetät ym niin kun klikkaan sitä niin silloin se vasta sulkee ohjelman. ikään kuin jokin sitä estää.
itsellä on sonera laajakaista 8mbit ja tili ym on kunnossa ei siinä ole ongelmia. oli jokin ilmainen ohjelmakin joka korjaisi rekisteri jutut mutta ei sekin auttanut. nimeen omaan outlookex6 een.n olen uudestaan asentanut outlookin ja ihmeettelen asiaa. muuten ohjelma toimii moitteettomasti. KAI JOLLAKIN SAMA JUTTU EN OLE YKSIN ASIANSA KANSSA.
JÄÄN ODOTTELEMISIIN VASTAUSTANNE .
OUTLOOK EXPRESS 6
6
576
Vastaukset
- tollasta.
Jos toi vaikka auttais asiaa, katso onko sulla ruksi kohdassa palvelin edellyttää kirjautumista.
- korjaus.
Lisäasetukset kohdasta, tämä palvelin edellyttää ssl suojausta pistä ruksi siihen ja kokeile toimiiko.
- JOKUNEN -81
VOITKO MYÖS MINUA OHJESTAA MISTÄ SE LISÄASETU KOHTA ON JA SE SSL TILA.
EN OIKEIN YMMÄRTÄNYT NIIN NOPSASTA VASTAUKSESTA. - kohdasta.
JOKUNEN -81 kirjoitti:
VOITKO MYÖS MINUA OHJESTAA MISTÄ SE LISÄASETU KOHTA ON JA SE SSL TILA.
EN OIKEIN YMMÄRTÄNYT NIIN NOPSASTA VASTAUKSESTA.Tilit, siellä ominaisuudet kohta lisäasetukset.
- jokunen-811
kohdasta. kirjoitti:
Tilit, siellä ominaisuudet kohta lisäasetukset.
KIITOS. TEIN NIIN KUIN KÄSKIT MUTTA SONERAN INT AVUSTAJA TAAS PALAUTTII OIKEISIIN ASETUKSIIN JOSSA SIIS EI OLE SITÄ SSL JUTTUA.
MONESTI KOKEILIN MUTTA SINNE SITTEN ILMESTYI ERI LUVUT NIIHIN PIKKU IKKUNASSA JOSSA ON JO SONERAN NUMEROT VALMIINA/ JOTKA ON NIIN KUIN ON.
SAAS NÄHDÄ . LAITOIN MOLEMPIIN RUKSIN JA KOKEILIN VAIN YLEMPÄÄN MUTTA NYT AINAKIN NIITÄ EI OLE KÄYTÖSSÄ. TAAS JOSTAIN SYYSTÄ OUTLOOK TOIMII MUTTA SE SAATTA TAAS SILLOIN SEPITTÄÄ SIIHEN TILAAN ETTÄ OHJELMAA EI VOI SULKEA/ OHJELMA EI VASTAA/ JA SITTEN KLIKKAAT SITÄ SULJE NY NIIN VASTA SITTEN. SÄÄLI ET EI OLISI UUDEMPAA VERSIOTA OUTLOOKISTA TAI WINDOWS MAIL. NOH VISTA JA UUSI KONE OSTO EDESSÄ.
KIITOS TEILLE KUMMINKIN AUTTAMISESTA
- yhteys.
Soneran tukeen ennen kuin menet ostamaan, mitään uutta vistaa tai muuta ne ainakin osaavat neuvoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423