Pokemon Diamond/Pearl

crhish

Mistä saisi nuo pelit Emulaattorille?

50

3897

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Snorlaxin-Unimyssy

Luullakseni DS Pelit eivät toimi emulaattoreille ainakaan vielä

• ???

Toimii ne, mut en tiiä miten ne saa. Jos on, DC on tooooosi hyvä vaihtoehto... X)

• Argh kun on vaikeeta

Miten voin löytää lastenkoden pokemon pearlissa, kun haluaisin sen pokemon munan.......?

• Pokemon is best!

Voiko siinä pokemon diamondissa, niin voiko se kouluttaja olla myös tyttö, jolla siis pelataan? entä pokemonit, voiko ne olla tyttöjä? oon kuulut että pearl pelissä on vain tyttöjä ja diamondissa poikia mut nyt haluun tietää, onko se oikeesti nii.

• jamin10

Voi Diamondissa olla tyttö kouluttaja ja kyllä siinä löytyy tyttö sekä poika pokemoneja

• pokemon is best!
        jamin10 kirjoitti:

Voi Diamondissa olla tyttö kouluttaja ja kyllä siinä löytyy tyttö sekä poika pokemoneja

voiko vaihtaa pokemoneja es. crystal-version, joka on game boy colorissa niihin diamond peleihin ja kuinka?

• poke poke
        jamin10 kirjoitti:

voiko vaihtaa pokemoneja es. crystal-version, joka on game boy colorissa niihin diamond peleihin ja kuinka?

• jamin10
        poke poke kirjoitti:

mitenkää. ei ainakaa mut DS:sässä oo GBC peli paikkaa:P

• Pokemon is best!
        poke poke kirjoitti:

mistä pikachun löytää? onko se yöllä vai päivällä? onkos se helppo napata??

• PikachuMan
        Pokemon is best! kirjoitti:

Mee Heartome Citystä alaspäin ja sieltä sinne ihmeen linnojen läpi, ja sielä on laaja nurmikko. sieltä pyydystin omani. Jos et älynnyt, kato PokeDexistä (jos olet tavannut pikachun toisella kauluttajalla). jos et vieläkään älynnyt, vastaa mulle. Onko muuten kenelläkään Diamondissa Wi-Fi Friend koodia? Tarviin jonkun toisen friend koodin, jotta voin pelaa netissä. Seuraavat asiat ei liity vastaukseen myöskään:

1. Kysyisin,

1.A. Minkä Pokemonin otit alussa?

1.B.Monta salia olet vetänyt läpi?

2.Tarvittavia kysymksiä:

2.A.Missä on HM Fly ?

2.B.Missä on HM Surf ?

1.Kysymyksiin omat vastaukseni:

A.Piplupin.

B.4.

Kiitos etukäteen!

Pokemon-fani

• poksu-mestari
        PikachuMan kirjoitti:

Mee Heartome Citystä alaspäin ja sieltä sinne ihmeen linnojen läpi, ja sielä on laaja nurmikko. sieltä pyydystin omani. Jos et älynnyt, kato PokeDexistä (jos olet tavannut pikachun toisella kauluttajalla). jos et vieläkään älynnyt, vastaa mulle. Onko muuten kenelläkään Diamondissa Wi-Fi Friend koodia? Tarviin jonkun toisen friend koodin, jotta voin pelaa netissä. Seuraavat asiat ei liity vastaukseen myöskään:

1. Kysyisin,

2.Tarvittavia kysymksiä:

2.A.Missä on HM Fly ?

2.B.Missä on HM Surf ?

A.Piplupin.

B.4.

Kiitos etukäteen!

Pokemon-fani

flyn saa veilstone cityn warehousesta
        surffia en muista miten sain ja alku poksu mulla oli piplup..... se on jo 88 lvl

• PikachuMan
        poksu-mestari kirjoitti:

surffia en muista miten sain ja alku poksu mulla oli piplup..... se on jo 88 lvl

Jos tiiät noin hyvin ni voitko kertoo myös miten pääsee Hearthrome Cityn päällikön luo? siis miten sen ihmeen hissin tai mikä onkaan ni saa alas.... voisitk

• Outolaineen
        PikachuMan kirjoitti:

Jos tiiät noin hyvin ni voitko kertoo myös miten pääsee Hearthrome Cityn päällikön luo? siis miten sen ihmeen hissin tai mikä onkaan ni saa alas.... voisitk

1. Onko Pearlissa ja Diamondissa samat pokemonit (jos taskupokemoneista ei oteta jostain luin että sellasiakin on)

2. Onko peleissä Poochyena, Ponyta, Zigzagoon, Turtwig, Pikachu, Eevee, Minun ja Plusle

3. Mitkä ovat aloituspokemonit joista valita ?

Kiitos etukäteen,
        Outolaineen

• Aukusti 65

Pokemon diamondissa ja pearlissa voi valita tyttö kouluttajan ja pokemonin sukupuoli näkyy kun pokemon on vastassa siinä ylä reunassa. Ei todellakaan oo totta et pearlis ois vain tytsyi ja diamondis poitsui. Ja minun mielestä sukupuolel ei oo mitään väliä.

• Aukusti 65
        pokemon is best! kirjoitti:

ei ohjeiski lukee

• Aukusti 65
        Pokemon is best! kirjoitti:

SEN voi napata sellasest paikast nimeltä trophy garden. Se paikka on Pastoria ja Heart home cityn välillä. Siel on sellane kartano jonka läpi kuljet sitten pääset sellaisella ruoho alueelle jossa voi tulla pikachua ja pichua vastaan.

• Aukusti 65
        PikachuMan kirjoitti:

Pääset Heart home cityn päällikön luo näin veilstone citystä alas löydät kaksi miestää jotka eivät päästä sinua erääseen paikkaan sitten Cynthia ilmestyy ja antaa sinulle secret potionin ja voit mennä solacoen townista ylös päin kohtaan jossa on psydukceja mene viereiseen taloon ja puhu miehelle sitten voit antaa psydukeille secret potionin sitten pääset celestic towniin josta mummo antaa sinulle HM Surfin sitten voit mennä heart home cityn saliin. HUOM SINUN ON OLTAVA VOITETTU VEILSTONE CITYN JA PASTORIA CITYN SALILLA JOTTA PÄÄSET SALILLE!!!

• Aukusti 65
        Outolaineen kirjoitti:

1. Onko Pearlissa ja Diamondissa samat pokemonit (jos taskupokemoneista ei oteta jostain luin että sellasiakin on)

2. Onko peleissä Poochyena, Ponyta, Zigzagoon, Turtwig, Pikachu, Eevee, Minun ja Plusle

Kiitos etukäteen,
        Outolaineen

Ponytan pikachun ja tuwrtigin voi napata Diamondissa ja Pearlissa . Aloitus pokemonit ovat: Turtwig,Chimchar ja Piplup

• Aukusti 65
        Aukusti 65 kirjoitti:

Pokemon diamondissa ja pearlissa voi valita tyttö kouluttajan ja pokemonin sukupuoli näkyy kun pokemon on vastassa siinä ylä reunassa. Ei todellakaan oo totta et pearlis ois vain tytsyi ja diamondis poitsui. Ja minun mielestä sukupuolel ei oo mitään väliä.

Tietääks kukaan miten shaymin voi napata pokemon diamondissa?

• huu
        Aukusti 65 kirjoitti:

katso netistä tai youtubesta

• mtp65
        huu kirjoitti:

katso netistä tai youtubesta

mulla on daimant versio.kysyisin miten pääsen eterna cityn salin läpi nii mite pääsee niitten puitten yli ja kivien ohi mitkä pitää työntää.
        kiitos etukäteen.

• rndm.
        mtp65 kirjoitti:

mulla on daimant versio.kysyisin miten pääsen eterna cityn salin läpi nii mite pääsee niitten puitten yli ja kivien ohi mitkä pitää työntää.
        kiitos etukäteen.

Niitä ei näe kovin helposti. Kun voitat yhden, se antaa vinkin seuraavan olinpaikasta. Kun olet voittanut kaikki, voit mennä ottelemaan Gardeniaa(salipäällikkö) vastaan.

Puiden yli ei pääse, mutta tiettyjä puita voi kaataa Cut-liikkeellä.
        Työnnettäviä kiviä voi työntää Strength-liikkeellä.

(Daimant... -.-')

• ..
        poksu-mestari kirjoitti:

Celestic townista yheltä mummelilta =)

• ..
        Aukusti 65 kirjoitti:

Shaymin on event pokemon, joten et voi saada sitä ellet mene event tapahtumiin.

• ..
        Aukusti 65 kirjoitti:

Ja tapahtumia on ympäri suomea. Mutta ei aina . itellä on 2 shayminii =P Voiko joku vaihtaa muuten jublifife cityn GTS ssässä mun kaa? Mulla tulee siin yleensä " Communication error"

• berrynekoh--
        .. kirjoitti:

Etkö tajua että tääki on vuodelta nakki ja muusi -___-" No ei kuiteskaan mutta tää on jo jonkin verran vanha x--------D

• omistan diamondin
        Outolaineen kirjoitti:

Kiitos etukäteen,
        Outolaineen

1. Lähes samat pokemonit, mutta EI ole semmoisia, jotka voi AINOASTAAN NAPATA/SAADA Esim. Skull fossiilin saa diamondissa, ei pearlissa.
        2. Poochyenasta ja zizagoonista en ole varma, mutta nuo muut on mahdollista saada. Pikachu, eevee,minun ja pluslen saa sieltä, kun menet heart townista alas ja näkyy poliiseja, lähellä on rakennus. Mene rakennukseen ja mene sieltä oikealle ja sitten huoneeseen, joka ei ole tukittu. Siellä on Mies ja vieressä vanhus ja EHKÄ sen patsaan vieressä on poliisi. Puhu miehelle, jolla on sininen/violetti puku ja valitse 2 kertaan yes ja hän kertoo, mitä pokemonia siellä on. Minulle hän on sanonut jo porygon,eevee,plusle,minun,clefairy. HUOM! Se kertoo yhen pokemonin päivässä! Ja jos haluut lisää löytää, mene sinne sand towniin, en muista kokonaan nimeä, missä on se professorin labra, niin mene dawnin tai pojan(Jos valitsit tytön) taloon ja puhu sille tytölle. Hän sanoo, mistä löytää pokemon ja mistä routeelta. HUOM! Se saattaa kertoa saman, vaikka sinulla olisi jo!

3.chimcar, piplup ja turtwig

• mutta.....
        jamin10 kirjoitti:

mitäs välii sillä on ;DDD

• JJ
        .. kirjoitti:

Ja tapahtumia on ympäri suomea. Mutta ei aina . itellä on 2 shayminii =P Voiko joku vaihtaa muuten jublifife cityn GTS ssässä mun kaa? Mulla tulee siin yleensä " Communication error"

kuten otsikko sanoo, saa sen koodeillaki kuten minkä tahansa muunkin...

• rndm.
        JJ kirjoitti:

kuten otsikko sanoo, saa sen koodeillaki kuten minkä tahansa muunkin...

Totta kai kaikki tuon tietävät... Moni vaan ei halua käyttää koodeja.

• pokemon platinum
        .. kirjoitti:

niin mullakin miksi? ja miten se toimii

• Random-pokemonfani
        PikachuMan kirjoitti:

1. Kysyisin,

2.Tarvittavia kysymksiä:

2.A.Missä on HM Fly ?

2.B.Missä on HM Surf ?

A.Piplupin.

B.4.

Kiitos etukäteen!

Pokemon-fani

1.A mulla oli chimchar ensmäsenä pokemonina
        1.B kaikki on tullut vedettyä

2.A Sen sai sieltä veilstone cityn warehousiesta...?
        2.B Surffia en nyt muista...

• se on siinä

en pääse diamondissa hakemaan giratinaa.Minulla on jokin metsä viellä edessä....... katoin yhdestä paikasta ja siellä se kohta metsästä oli hakattu pois ja minulla ei.

Kiitos etukäteen!

• rndm.

Saat sen menemällä liigan läpi, näkemällä kaikki Sinnoh Dexin poket ja puhumalla lopuksi Prof. Rowanille.

• tuketus

... voittaa elite4 ja saada national dex

• tuketus
        tuketus kirjoitti:

... voittaa elite4 ja saada national dex

melko samaan aikaan tuli vastaukset :D

• tuketus
        tuketus kirjoitti:

melko samaan aikaan tuli vastaukset :D

olen saanut sellaisen kuvan että sinä, rndm., olet melkoinen pokemon-guru :D
        mitä sanoisit tästä tiimistä?

kaikki lvl 100

torterra
        scizor
        gallade
        gengar
        blissey
        latias

onko toimiva?

• rndm.
        tuketus kirjoitti:

olen saanut sellaisen kuvan että sinä, rndm., olet melkoinen pokemon-guru :D
        mitä sanoisit tästä tiimistä?

kaikki lvl 100

torterra
        scizor
        gallade
        gengar
        blissey
        latias

onko toimiva?

En nyt tiiä tosta...

Hm. Onko tiimisi pelin sisäinen vai muita vastaan ottelemiseen käytettävä? Jos jälkimmäinen, tarvitsen lisää tietoja. Ja vastaan luultavasti vasta aamulla, menen nukkumaan. xD

• tuketus
        rndm. kirjoitti:

En nyt tiiä tosta...

Hm. Onko tiimisi pelin sisäinen vai muita vastaan ottelemiseen käytettävä? Jos jälkimmäinen, tarvitsen lisää tietoja. Ja vastaan luultavasti vasta aamulla, menen nukkumaan. xD

kaikki näistä ovat tulleet vaihdossa joten EV:istä en tiedä, enkä muutenkaan ole oikeastaan asiaan perehtynyt. kuitenkin kaikilla muilla paitsi latiaksella on joku setti smogonista. ja turha mun on sun aikaa tuhlata kyselemällä tyhmiä, ja etin netistä jonkun tiimin ja sillee. :)

• rndm.
        tuketus kirjoitti:

kaikki näistä ovat tulleet vaihdossa joten EV:istä en tiedä, enkä muutenkaan ole oikeastaan asiaan perehtynyt. kuitenkin kaikilla muilla paitsi latiaksella on joku setti smogonista. ja turha mun on sun aikaa tuhlata kyselemällä tyhmiä, ja etin netistä jonkun tiimin ja sillee. :)

Joo, kannataa olla ainakin hyvä Nature ja EVt. IVtkin olisi hyvä olla hyvät.

• se on siinä
        rndm. kirjoitti:

Joo, kannataa olla ainakin hyvä Nature ja EVt. IVtkin olisi hyvä olla hyvät.

.....miks en oo saanu market map:pia vaikka oon menny leaguen läpi ni mul ei kuitenkaan oo sitä.......ja tiettekö mis se presidentti asuu?

KIITOS ETUKÄTEEN!

• rndm.
        se on siinä kirjoitti:

.....miks en oo saanu market map:pia vaikka oon menny leaguen läpi ni mul ei kuitenkaan oo sitä.......ja tiettekö mis se presidentti asuu?

KIITOS ETUKÄTEEN!

Saat sen Poketch Companyn presidentiltä kolmannen salimerkin voittamisen jälkeen. Poketch Companyn presidentti löytyy Poketch Companyn rakennuksen ensimmäisestä kerroksesta. Tämä rakennus löytyy Jubilife Citystä, TV Stationin vasemmalta puolelta. (Rakennuksessa on kaksi ulko-ovea.)

• help me

voisko joku neuvoa miten ihmeessä pääsen tonne celestic towniin vai mikä nyt olikaan.. menee hermotttt

• nm

• huuhaa?

mitä oikeen pitää tehä tos pokemon diamondis ku oon just napannut giratinan ja heatranin? en pääse mitenkään eteen päin ja haluan jo darkrain :)

• nm

Kaks vaihto ehtoo saada darkrai
        Movie darkrai tai
        member card
        mut noi eventit on menny.

• frettise.a

Ja minä taas kysyn tämän missä se Heart town on edes? En ole löytänyt sitä...

• nm

Heart town? Mikä se on? -Ei sellaista olekkaan vai onko?

• Random-pokemonfani

mitä sitten kun on saanut ne legendaariset kolme pokemonia, heatranin, giratinan, dialgan ja cresselian (ja vaihdossa palkian)...mitä sitten pitäs tehä?

• PT

Yritä pyydystää vielä Darkrai ja/tai Shaymin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3181
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1610
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1472
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1379
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1334
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      156
      1246
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1178
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1009
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe