Moi,
voisiko joku olla niin ystävällinen että järjestäisi mönkijä merkit laadun mukaan listaksi. Järjestys vaihtelee arvatenkin riippuen keneltä kysyy, mutta siitä pääsisi vähän paremmin selville mitä kannattaa välttää. Tässä lista:
Aeon
Artic Cat
Bashan
Bombardier
Can-Am
CFMoto
Comanche
CPI
Derbi
Dinli
E-ton
Falmek
Fox
Gas Gas
Hawai
Honda
Husqvarna
Hyosung
John Deere
kasea
Kawasaki
Kazuma
Keeway
Kymco
Laverda
Linhai
Long-chang
Malaguti
Masai
NFM
Odes
Panther
Polaris
Pro-off
Qingqi
Rally USA
Roxon
Sachs
Sendai
Shineray
SMC
Suzuki
SYM
TGB
Trapper
Whiss
Yamaha
Mönkijä merkit laadun mukaan järjestykseen
52
37859
Vastaukset
- syksyä
pittää
- tärkein
tieto
1.can-am
2.aivan sama
3.aivan sama
4....
5.....
6...jne- Hah
Koot-koootkoookootkoo.
- japsisti
miten canam voi olla ykkönen kun siinä on huonot jarrut ja taipuva runko?
t. japsisti
- puuttuu
vielä ainakin yksimerkki sun listasta.
- Kari70
itse olen vastaavan ongelman edessä. Mönkijä merkkejä on ihan älyttömästi ja pitäs tietää mitä välttää. Osaisiko joku edes poimia tuolta kaikki kiinalaiset merkit!
- rabe-90
jos varmatoimisen mönkiän haluat niin honda on hyvä vaihtoehto ja samalla se on bensapihi
- merkki lista
Artic cat
Bombardier eli nykyinen CanAm
Kawasaki
Suzuki
Honda
Yamaha
Polaris
joka ei ole missään määrätyssä järjestyksessä, mutta kiinalaiset puuttuu.
Lähellä oleva luotettava myyjä jolla huolto ja varaosat tärkeää, vaan kaikkein tärkein on omat tarpeet ja mieltymykset-tuosta joukosta varmaan mieleinen löytyy.
Tuosta puutuu kiinalaiset ja niitten kanssa nouseekin arvoon arvaamattomaan myyjän vastuu takuu asioissa, huollon ja eritoten varaosien kohdalla.
Sellaistakin kuultu ettei varaosa toimitukset tahdo olla kiinalasissa kovin nopeita- keräävät kontillisen tilauksia ja tulee kun ehtii. Veljien kokemuksia nuo mutta saattaahan ne olla sattumaakin- eri merkeitä tosin. - ExKymcolainen
merkki lista kirjoitti:
Artic cat
Bombardier eli nykyinen CanAm
Kawasaki
Suzuki
Honda
Yamaha
Polaris
joka ei ole missään määrätyssä järjestyksessä, mutta kiinalaiset puuttuu.
Lähellä oleva luotettava myyjä jolla huolto ja varaosat tärkeää, vaan kaikkein tärkein on omat tarpeet ja mieltymykset-tuosta joukosta varmaan mieleinen löytyy.
Tuosta puutuu kiinalaiset ja niitten kanssa nouseekin arvoon arvaamattomaan myyjän vastuu takuu asioissa, huollon ja eritoten varaosien kohdalla.
Sellaistakin kuultu ettei varaosa toimitukset tahdo olla kiinalasissa kovin nopeita- keräävät kontillisen tilauksia ja tulee kun ehtii. Veljien kokemuksia nuo mutta saattaahan ne olla sattumaakin- eri merkeitä tosin.Älä ainakaan osta Artic kissaa tai Kymcoa...
http://keskustelu.sammysatv.com/viewtopic.php?f=7&t=19079
http://keskustelu.sammysatv.com/viewtopic.php?f=19&t=23816 - Tieoo
ExKymcolainen kirjoitti:
Älä ainakaan osta Artic kissaa tai Kymcoa...
http://keskustelu.sammysatv.com/viewtopic.php?f=7&t=19079
http://keskustelu.sammysatv.com/viewtopic.php?f=19&t=23816Nyt varmaan kaikki Arctic catit ja kymcot on huonoja. Ettei olisi ollu käyttäjäs vikaa. Kyl Catti tulee laadussa ja kestävyydessä heti japsimerkkien jälkeen. Polle ja Cana pitävät kaukana perää. Polle varsinkin heikkoa tekniikkaa ja takuut ei toimi.
- pihavaris'
Kevytmönkijöistä sijoittaisin ensimmäiseksi Kymco MXU 50. Isommista alkupään tuntumaan Rally USA 250 cc. Mielipide perustuu kokemukseen ja osin käyttäjien lausuntoihin. Listan tekemiseen ei ole tietoa. Honda on kestävä, mutta tieliikenteeseen niitä ei ole tyypitetty.
- Honukka
Saahan tuota hondaakin kilpipelinä jos haluaa.
- sfksfskhfjskh
1. Honda
2. sitten vasta muut
Perustelu: ylivoimaisen kestävää tekniikkaa, tästä osoituksena mm. se että Hondaa käyttävät ammattitoiminnassa mm. poromiehet, jotka ajavat todella paljon, kovissa olosuhteissa ja "kovalla" kädellä - ja heidän valintansa on Honda !- Joskus vaikka
Tarkistamassa tuo väite- saatat yllättyä miten väärässä olet...
- mies.
poromiehet ajaa parhailla eli polariksella.
- jänkäjouni
mies. kirjoitti:
Meijän palakisessa yhellä on enää polaris ja seki aiko vaihtaa sen hondaan, on lujempi.
- Anonyymi
mies. kirjoitti:
Polle on se paras
- can-am
can-am polaris yamaha honda kymco siinä on noi parhaimmat
ja bombardier ja can am on samoja bom- hehe..
Oma on aina paras, turhaan täältä järjestystä kyselet.
Myös kovahinta kuuluu "hyvyyteen" jos tuplahintainen jenkkipeli on hyvä,on se aivan odotettua.
Mutta jos kallis peli on ongelmainen laite, asia muuttuu.
Edullisen vertaaminen tuplahintaiseen "merkki"-peliin on turhaa. Käyttötapa ja itsehuolto-kyky ovat näissä asioissa tärkeä asia.
Esim. Kiinailmiöiden sähkölaitteet täytyy ostajan itse mennä jo uutena läpi ja parantaa suojausta..tai ainakin ajoittain ruiskuttaa liittimiin CRC tä.
Hyvät nykyöljyt takaavat koneen kestävyyden kuten niiden lyhyt vaihtovali.
Laitetta voi oikein rikkomalla rikkoa,kuten joillakin on tapana.
Eräällä huoltoasemalla kuuntelin nuorien miehien retostelua kuinka olivat ajaneet koko matkan KIERROKSET PUNASILLA!?
Olen todennut,ettei lappalaisella kestä mikään muu kuin Honda tai vastaava. Käyttö on sen tyylistä ,kuten huoltokin.
Harrastus-tilallisella tai mökkiläisellä kestää kiinalainenkin aivan hyvin. Eli huolletaan hyvin ja ajetaan siististi. - ku
hehe.. kirjoitti:
Oma on aina paras, turhaan täältä järjestystä kyselet.
Myös kovahinta kuuluu "hyvyyteen" jos tuplahintainen jenkkipeli on hyvä,on se aivan odotettua.
Mutta jos kallis peli on ongelmainen laite, asia muuttuu.
Edullisen vertaaminen tuplahintaiseen "merkki"-peliin on turhaa. Käyttötapa ja itsehuolto-kyky ovat näissä asioissa tärkeä asia.
Esim. Kiinailmiöiden sähkölaitteet täytyy ostajan itse mennä jo uutena läpi ja parantaa suojausta..tai ainakin ajoittain ruiskuttaa liittimiin CRC tä.
Hyvät nykyöljyt takaavat koneen kestävyyden kuten niiden lyhyt vaihtovali.
Laitetta voi oikein rikkomalla rikkoa,kuten joillakin on tapana.
Eräällä huoltoasemalla kuuntelin nuorien miehien retostelua kuinka olivat ajaneet koko matkan KIERROKSET PUNASILLA!?
Olen todennut,ettei lappalaisella kestä mikään muu kuin Honda tai vastaava. Käyttö on sen tyylistä ,kuten huoltokin.
Harrastus-tilallisella tai mökkiläisellä kestää kiinalainenkin aivan hyvin. Eli huolletaan hyvin ja ajetaan siististi.lappalaisilla kestää yamaha kin van vuoden ja can amit vaan noin puol vuotta =) =(
- tgb fani
mun milestä parhaat mönkijä merkit ovat
tgb
yamaha
kavasaki
rälly usa
...- lol<adfvjbft
itellä kazuma kone ei kestä yhtää toinen remontti vuojen sisään
- jhgnjgjhjjh
mun mielestä para merkki on yamaha sit honda
- polariiiis
jhgnjgjhjjh kirjoitti:
mun mielestä para merkki on yamaha sit honda
polaris
- Mönkijäaddikti
lol<adfvjbft kirjoitti:
itellä kazuma kone ei kestä yhtää toinen remontti vuojen sisään
Joo mulla on jo kolmas remontti menossa kuukauden aikana.Aina ku yks vika lähtee toinen tulee
- 800 x2
polarikset on moninkertaisia testivoittajia
- SP
Ei kyllä se on japanilaiset ja sit tulee vasta polarikset sun muut.
Yamaha, honda, CanAm ja polaris.
Listalta puuttuu Haili joka on kiinanmönkijä mutt niin luotettava vekotin että ole ajanut sillä kahva pohjassa hesasta tampereelle eikäö ole vielä 2,5 vuoden päästä hajonnut yksikään osa.
Voin vaikka sanoa että on yhtä hyvä kun Yamaha Raptor...
Mutta muistakaa kaikilla oma mielipide. - kuiten
SP kirjoitti:
Ei kyllä se on japanilaiset ja sit tulee vasta polarikset sun muut.
Yamaha, honda, CanAm ja polaris.
Listalta puuttuu Haili joka on kiinanmönkijä mutt niin luotettava vekotin että ole ajanut sillä kahva pohjassa hesasta tampereelle eikäö ole vielä 2,5 vuoden päästä hajonnut yksikään osa.
Voin vaikka sanoa että on yhtä hyvä kun Yamaha Raptor...
Mutta muistakaa kaikilla oma mielipide.Täälä 15 vuotiaat penikat vertailee mönkijöitä, varmaan vuosikymmenen kokemuksella, omasta mielestä.
- Ei kaikkimerkitmukan
Omien testien voittajia;)
- vittuilija
kuiten kirjoitti:
Täälä 15 vuotiaat penikat vertailee mönkijöitä, varmaan vuosikymmenen kokemuksella, omasta mielestä.
snulla ole yhtään enemmän kokemusta haista vittu
- 1k2k
1. yamaha 2. honda 3. polaris 4. can-am 5. artic cat 6. kavasaki 7. muut tuhnut ja kokemusta on
- Julleks
1 Yamaha
2 Honda
3 Amerikan ihmeet
4 Kiinan p.skat - aSSAasSA
Julleks kirjoitti:
1 Yamaha
2 Honda
3 Amerikan ihmeet
4 Kiinan p.skat1.Kymco Mxu 50
2.Silverfox - fbhii
Julleks kirjoitti:
1 Yamaha
2 Honda
3 Amerikan ihmeet
4 Kiinan p.skat1 Honda
2 Honda
3 Honda
4 Can Am
Sitten muut japsit ja Polaris
- hameveikko
Muuten on ihan sama kunhan rally on viimeisenä, ja mönkkäriä ei osta Tuusulan hameveikolta
- polleman
POLARIS
- vellua pitelemmään
polleman kirjoitti:
POLARIS
merkkimönkijöissä on, nimittäin HONDA!
- Foreman 500
vellua pitelemmään kirjoitti:
merkkimönkijöissä on, nimittäin HONDA!
Honda on myös made in USA
- bEsTmÖnKiJä 90
Kaikilla on oma mielipide mut mun mielestä parhaat on polaris yamaha ja honda.
- yughjkåäöp
1. Honda
2. Can-Am
3.Yamaha
4.Loput japsit ja Arctic Cat
5. Polaris
6.Linhai - janne.gronfors
sorruin välillä kiinan ihmeisiin, mutta onneksi tulin järkiin. Eka oli linhai puslien kaa ongelmia, sit oli jammu.Ei ikinä vikoja. Sit oli kazuma. 800km ja 3 kertaa cdi poxi vaihdettu.Nyt on eka polaris menossa ja toimii hyvin.
- atpro
1.Polaris
2.Can-am
3.Yamaha
4.Honda
5.Arctic-cat
6.Suzuki
7.Kawasaki
8.tgb
9.kazuma
10.linhai
Noi on parhausjärjestyksessä ny. ainakin mun mielestä. - rallykiina
mul ei muuta kokemusta paitsi rally usa muuten toiminu mut akku tyhjenee jos pitää valoja päällä
- Pillimehuu
1.can-am eli bombardier
2.polaris
3.artic cat. ja sitten tulevat muut. - Ammattikäyttäjä
1.Honda
2.Muut japsit
3.Polaris
4.Can-Am.
5.Korealaiset.
6.Kiinalaiset ja Artic Cat - 436643
Bombadier aka can am
2 honda
3 polaris polle - Antti5&Polle850
No niin pannaas taas uusiksi:
1. Polaris(jonnin verran korjailtavaa, mutta ehdottomasti kehittynein, nopein ja toimivin 4x4)
2. Can-An paras 3x4
3. muut merkit(ei kiinanihmeet)
4. Osta jtn muuta - fcty
Honda ykkönen, sitten muut japsit ja cana, seuraavaksi polaris.
- SMC250
Minkä maalanen tää SMC on?
- Anonyymi
A=A cat.
- Anonyymi
yamaha ja can am on parhaat tgb on hyvä halppis mönkkäriks
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2014355Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus33476- 2443418
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792355Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851993Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391619- 1401310
- 151258
- 481218
- 991141